- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezetékes FEJhallgatók
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
Hirdetés
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibbike01
őstag
Köszi-köszi mindenkinek! Nagyon durván jó cucc ez az új Oktváv!
A start-stop végleges kikapcsolásában és az ajtók automatikus bezárásának tiltásának beállításában tud valaki segíteni? Ez egyébként gari vesztéssel járna?
[ Szerkesztve ]
-
Bandit21
addikt
válasz tibbike01 #206254 üzenetére
Nekem azt mondták a Kodi ra, ami (sajnos) nem MH, csak sima 1.5 TSI hogy a motortérben kell lehuzni egy sarut és akkor volt nincs start stop.
Ez ráadásul manuális dolog, így nem kell semmit át írni hozzá. Max mielőtt szervizbe viszed vissza rakod.Az automatikus ajtó zárást hogy érted? Kessy van ebbe is nem?
Ja és Gratulálok hozzá!
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
macilaci78
nagyúr
válasz Bandit21 #206245 üzenetére
Nem értelek. A gari miatt így is, úgyis olyan helyre viszed, ahol a garancia megsértése nélkül dolgoznak rajta. Ennek fényében vidd az olcsóbbhoz, ha az attól olcsóbb, mert nem cserél olajat, az neked mindegy, elvégre a garit nem bántja.
Az olajcsere 30k km, vagy 2 év pedig a legutolsó olajcsere óta eltelt időt, vagy megtett távot jelenti, amelyik hamarabb elérkezik.az olajcsere váltott és az őszi köztestol számolja újra a következő 30 ezer km-t - ezzel nincs is gond.
kötelező szerviz továbbra is a 2 évet figyeli - Ez is rendben van, elvégre a kötelező szerviz nem csak egy olajcseréből áll egy garis autónál. Diagolják, felmérik az általános állapotát. Az olajcserén felüli dolgokat biztosan meg fogják csinálni.
Hívd fel a szervizeket, hogy a 2 éves kötelező szerviz alkalmával a 6 hónapos, 8k km-t futott olajat lecserélik-e.
Itt mi - én legalábbis - csak pénzfeldobással tudjuk megválaszolni neked.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
vlevi
nagyúr
válasz Bandit21 #206256 üzenetére
"motortérben kell lehuzni egy sarut és akkor volt nincs start stop."
Rosszul mondták, olyankor start nincsenViccet félretéve, néhány helyen kicsit nagyon túltolták ezt az automata, meg érintős, gombos dolgot valahol félúton Mladá Boleslav és Wolfsburg között
Korábban már értekeztem egy kicsit a fűtés macarás szabályzásáról, de ilyen pl. a rádió és a pendrive , vagy BT zene közötti váltogatás, csak a menüből lehet elérni.
Vagy pl. az, hogy a világítás mindíg automatára áll be. Ezt én nem tartom jónak, mert nappali menetfény néha kevés, ráadásul hátul sosem világít.
Én a korábbi autómmal úgy közlekedtem, hogy októbertől márciusig fixen fel volt kapcsolva a tompított fény, mert reggel és este is sötétben közlekedtem.[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz vlevi #206258 üzenetére
Olyat olvastam nemrég itt, hogy már nem szabad beállítani a skandináv módot olyan autón, ahol ezt menüben nem éred el. Márkaszerviz nem csinálhatja meg és garvesztéssel járhat. Nem értem.
Szerintem egy ilyen modern autó mindenféle hibát jelezne, ha akármilyen sarut lehúznék a motortérben.
tibbike01: Használattól függ. Mióta megcsináltattam a zárat a Passaton, azóta én kapcsolom be a zárást (mert ebben a B5-ben még nincs automata). Nincs arra szükségem, hogy a lámpánál állva valaki kinyissa a csomagtartót, hátsó ajtót és kikapjon onnan valamit.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Morris
veterán
Csináltam pár képet.
[link]
Látható a tartalom? -
Bandit21
addikt
válasz macilaci78 #206257 üzenetére
Felhívtam, Kecskemét azt mondta mindenképp olajat cserél. Ezután jöttem ide, hogy nem értem. Ősszel Szeged azt mondta nem kell, innentől elválik az olaj és az egyéb kötelező. Épp azért hívtam fel Kecskemétet hogy legyen több helyről infóm. Mert míg pl Kecskemét helyesen azt mondta hogy az id3 egészen 2 éves koráig nem kell menjen, km figyelés nélkül, addig pl korábban Szeged azt mondta rá, hogy 1 évesen kell vinni és 100-120 ezer Ft lesz a szerviz...
Több autóval több helyről több félét mondanak. Én meg nagyon szívesen fizetek ki mindent rájuk ami kell, vagy segíti hogy hosszú távon problémamentesen használjam őket minél nagyobb eséllyel.
De jelenelg ott tartok, hogy ha nem figyelek és ellenőrzom több helyről amit mondanak akkor:
Ősszel lett volna egy Szegedi köztes cserem majd 90 ért ami végül 65 körül állt meg amikor oda toltam a környék összes többi szerviz ajánlatát ami olcsóbb volt (-25 ezer)Ősszel csinált volna Szeged egy 100 ezres szervizt az id3 ra pedig az csak 2 évesen kell és akkor is morcos leszek ha a pollen csere 100 ezer lesz de mást nagyon nem tudok elképzelni (-100 ezer)
Most pedig a Kodi ba Kecskemét (aki azért van képbe mert az id3 al viszont ők mondták meg a tutit) simán cserélné a fel éves olajat amire amúgy a telefonba azt mondták hogy pollen szűrővel 120 fék folyadék cserével meg 140-150 lesz.
Ha ebből le szedem a motor olajat akkor az megint vastag 100 ezer lassan(-90-100 ezer)Szumma ott vagyok hogy ha mindig elsőre csinálom amit mondanak és nem nézek utána akkor elment 230 ezer Ft kb. Mert drágább az olaj, mert szerviz van amikor nem kéne és olaj csere van bár valószínűleg nem kéne hisz "most volt".
Értem én hogy feltehetően azt hiszik hogy lottón nyertem a pénzt, vagy otthon nyomtatom magamnak, hogy van két 2021 és "új" autónk de sajnos nincs így, nemhogy 230 de 23 ezer Ft miatt is inkább kérdezek, utána megyek telefonálok. És itt nem arról van szó, hogy nem költom rá amit kell, hanem hogy azt költom rá amit kell/ jó nekik.
Írtam a Pohu nak, ok majd megmondjak.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz tibbike01 #206259 üzenetére
Majd ha indulok haza megnézem, ezek a dolgok menüben állíthatók de gyanús nekem hogy a 10,km/H feletti ajtó záras az nem opció hanem alap.
Már a 2009 ben a B7 A4 is csinálta, nem hiszem hogy ez kessy dolog lenne.
Azt lehet állítani hogy mind a négy ajtó vagy csak a sofőr nyíljon még pár hasonló dolgot.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz vlevi #206258 üzenetére
Nem, ez közvetlen a szélvédő alatt van elég jól látható és nem is körbe műanyagozott helyen egy sötét barna kábel egy hatos fejjel a végén oda rögzítve valamihez. Nekem a szomszéd sharan os taxis mutatta, hogy az ott a start Stop off. De vissza gondolva még átadáskor szerintem a szalonban az üzletkötő is mondta hogy ha nem tetszik a start stop akkor azt kell leszedni. Persze nem hivatalosan (azóta már máshol is van).
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
MM
őstag
válasz tibbike01 #206254 üzenetére
Start stop tudtommal (volt itt is korábban téma) csak VCDS-el kapcsoható ki, ahogy a skandináv DRL be, és ez garivesztéssel jár(hat - ha észreveszik).
Az ajtónál elindulás utáni zarast 99% hogy lehet a menüben állítani, de nem kerestem még.
Skandináv DRL helyett egyebkent 3 fokozatban lehet választani hogy mennyire legyen érzékeny a szenzor, a legérzékenyebb állásban rossz időben bekapcsol a tompított és hátul a helyzetjelző, így nem kell vele foglalkozni.
[ Szerkesztve ]
-
JiMN
tag
Sziasztok!
Van egy 2015-ös Passatom crtdi motorral amiben jelenleg motul motorolaj van és érdekelne, hogy akinek van hasonló kaliberű autója annak pályázás közben mennyi szokott lenni kb az olajhőfok? Mikor mínuszok voltak akkor írt 110 körül.
Kinek melyik olaj vált be? -
vmk
tag
válasz Bandit21 #206249 üzenetére
Értem, hogy mindenhol van pro és kontra, ez természetes. Inkább úgy mondom a kisebb rossz felé mennék.
Nem tudom hol laksz, de azért Fehérvár-Szeged ritkán esik egy útvonalra/környékre. És még szóba került Kecskemét is. Ha a költséget nem is nézzük, akkor csak nézd az időt, amit utazással töltesz.
Neked kell mérlegelni, hogy megéri ide-oda szaladgálni és észben tartani ezeket mind, hogy hol mi volt jó vagy rossz.
Ha az egyik szerviz el tud járni a PoHu központ felé bizonyos esetben, akkor azt a másiknak is el KELL tudnia elintézni. Ez csak az ügyintézőn és rajtad múlik szerintem (nem sértésnek szánom). -
veterán
válasz Bandit21 #206250 üzenetére
Szerintem most nem fogják cserélni az olajat ha látják, hogy 7 hó/ 7k km-rel ezelőtt megtörtént hivatalosan. (Legyen igazam!)
Én anno mikor még garis volt így csináltam, mert a köztes szervizhez vihettem én az olajat, de az évesre nem, mert akkor nem kaphatott volna mobilitás garanciát.
[ Szerkesztve ]
-
enddav
aktív tag
válasz szabzoltan1 #206271 üzenetére
Abban még nem lehet érzékenységet állítani menüből, csak Golf 7/B8 Passattól.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
imyourfriend
őstag
válasz Asbee #206276 üzenetére
Eddig Total olajat használtam ami 507-es most legutóbb váltottam át Shell Helix Hx8 5w30-ra, nem érzek különösebb változást hidegen picit hangosabb a bódé. Olajhőfok terén 105-110 fok szerintem is vállalható, nem jellemző hogy olajhűtő problémája lenne ezen járgányoknak.
Apropó, rajta van az alsó műanyag takaró télen is, és most tavasszal is egész sokáig tartja a meleget a járgány 3 óra felé értem haza most ugrottam ki ránéztem olajszintre és szelepfedélre még bőven sugározza a meleget a motortér.
-
Bandit21
addikt
-
Asbee
veterán
válasz imyourfriend #206283 üzenetére
Ez gari lejártától Total-t kapott végig, nekem sosem volt gondom a Total olajokkal, de több szerelőtől is ezt hallom. Legközelebb azért lehet a jól bevált LM Toptec 4200 megy bele, mondjuk én 8000 körül cserélem úgyis, arra meg kb bármelyik nevesebb márka jó.
Ontják ezek a meleget rendesen. 120-125 fok tartóssan még nem probléma az olajnak. -
Bandit21
addikt
válasz tibbike01 #206259 üzenetére
Autó menü - nyitás zárás beállítások- "automatikus zárás vezetés alatt" pipa ki - be.
Kodiaq manual szerint:
Automatikus reteszelés indulás után: Elindulás után kb. 15 km/h sebességnél az összes ajtóés a csomagtérfedél is reteszelődik.Az ajtózárak nyitása valamelyik ajtó belülről történőnyitásakor történik meg.Gondolom az Oktávba is ilyesmit kell keress a menüben.
JAV:
megnéztem az Octavia használati utasítást neten, és ott nem ír erről. Érdekes. De ha csinálja csak ki lehet kapcsolni...[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
SpeedR
őstag
Ilyen fütyülős 1.4 TSI-vel volt már esetleg dolga valakinek? [link] Nem saját videó, de az én autóm is ugyan ezt csinálja. (2012 Passat B7, 1.4TSI 122le (CAXA) - 107e km)
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz macilaci78 #206261 üzenetére
Akkor ez kicsit olyan, mint a 80-as években a középső, szélvédő pot fék lámpa.
Eleinte tiltani akarták.
Aztán végül az kötelező lett.
Nem értem az ilyet. Akinek nincs DRL, annál nem baj, ha világít a hátsó lámpa?
Akkor megpróbálom azt a minimum érzékenységet, amit más is ajánlott. -
Bandit21
addikt
válasz CharlieDrop #206291 üzenetére
Adok privatba számla számot hogy hova utald.
Hogy a fenébe ne számítana nem nyomtatom itthon a pénzt.
El lett koltve az autókra. Évi 200 -200 mindkettőre a casco+ bizt.
E mellé jön a tankolás+ az áram.
E mellé van 4 gyerek. Félre ne értsd mindent rá költok amit kell vagy hasznos de nem fogok ki vágni az ablakon 70 ezret csak úgy. Mert minek.
A gyár azt mondja ok az olaj csere 30 ezrenkent.
Én jót akarok és le viszem 15 re.
De 7 re azért nem.
Egyszerüen nem látom értelmét.
És épp arról szólt, amit írtam, hogy fel éve belül el mehetett volna a két kocsira +230 is ha nem figyelek.
Meg kaptak mindent sőt azt is ami nem kötelező de 230 ezret nem értem miért kéne ki vágni az ablakon.
Az id3 úgy néz ki 40 ezer km re meg fogja enni a nyári gumikat. Ezt a szezont még le futja jövő ilyenkor meg örömmel költom majd el ezt a pénzt vadi új jó fajta nyári gumira. Addig épp 2x szorhatnam el 6-7 ezres olaj cserekre a pénzt a Kodiaqra. Minek?regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
Új hozzászólás Aktív témák
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen