- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Dell notebook topic
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Külső 2,5'' mobil rack-ek topikja
- ASUS ROG Ally
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
-
Stray Gods - Orpheus központú DLC érkezik jövő hónapban
gp A musical játék hamarosan egy új kiegészítőt kap heteken belül.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #205950 üzenetére
Tud persze, ezekben mar 4 csatornas az abs, tehat kerekenkent fuggetlenul tudja fekezni.
#nincsbennetarcsi
-
nandow
aktív tag
válasz vzsryl #205948 üzenetére
Igen, abban van hely. Nagyon szeretem a szedánokat, bár néha azért elgondolkozom, hogy egy kombiba mennyivel könnyebb lenne bepakolni.
Amit hátránynak emlegetnek a Camry-vel kapcsolatban: zajszint magas, illetve a fedélzeti rendszere elavult (pl. a facelift előtti modell nem tud Apple Carplay-t, Android Autot).
Illetve mint elég sok autónak, ennek is eléggé elszállt az ára...#205951 6030D
2gen Mazda 6-ost nem ismerem. 3gen Mazda 6-ban ültem, az nem annyira nagy belül.
Ráadásul a kombinak kisebb a tengelytávja mint a szedánnak. Pedig elég szimpatikus minden más szempontból a most futó széria.#205953 emvy
520 liter a csomagtartó, az már szerintem vállalható. A szedán mivolta miatt persze nehezebben pakolható. -
veterán
válasz zsoltip #205932 üzenetére
Szia!
Ugyan csak hátsó szellőzőrostélyt bütyköltem, de azt 2 G7-ben is.- ki kell szerelni
- szét kell szedni, a műanyag "ponthegesztést" eltávolítani
- összepattintani* a fogantyút a hátsó rostéllyal
- a "ponthegesztést" pótolni
- visszatenni*Ha ki van szopósodva, akkor nem lesz tökéletes.
Egyszerűbb ha rendelsz egy új szellőzőrostélyt, pl. egy gyárit az Aliról.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz nandow #205954 üzenetére
Ha sűrűn viszel side by side hűtőt, akkor ja, a szedánba nehéz pakolni. Nekem inkább a csomagok kipakolása okozott gondot. A Superbem duplán nyíló volt, és ha csak a “vasat” nyitottam fel, akkor esélyesem se volt elérni olyan tárgyakat, amik becsúsztak a hátsó ülés hátlapjához. Ezért szinte mindig az üveggel együtt nyitást választottam.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
veterán
válasz bul07 #205938 üzenetére
Enyémen cserélni kellett a hátsó tárcsát 5 évesen (68 k km), mert csupa rozsda volt és emiatt félrekopott a betét is.
(A tárcsa maga menthető, félretettem, esztergálni kellene a felületét, egyszerűbb volt egy pár új tárcsa.)
Szerk: Az autó közel egy évet állt kereskedésben, úgy tippelem, akkor kaphatta meg a rozsda.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz Kiskokó #205944 üzenetére
B5 Passat kombi
128,5 k km - első-hátsó fék tárcsa, betét csere
164k km - első tárcsa szabályzás, első fékbetét csere (ezt követően került hozzánk)
195k km - hátsó féktárcsa és fékbetét csere
211k km - kb itt tart most a szekérApósom jóformán csak Budafokról járt az Infoparkba dolgozni vele.
Qru: városban is lehet a féket kímélve menni.
A mostani fékbetét szűk 50k-t ment és még bőven van rajta kopóréteg, az előző hátsó 55k km felett.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #205960 üzenetére
"városban is lehet a féket kímélve menni."
Lehetni lehet, de inkabb nem kene.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #205960 üzenetére
Ha nem automata es finom a pedalkazeles es nem mesz gyorsan akkor kitolhato egeszen. Sot ha csak a kezifeket hasznalod...
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
válasz Reggie0 #205961 üzenetére
Motorfékkel, 2-3-4 autóval előre tekintve, a lámpajárást ismerve nem nyomva, vagy épp nagyon nyomva is lehet haladni.
Hauszmannról a Szerémire kifordulva a Savolya Park irányába például 80-90-ig meghúzva az Etele úti lámpa még zöld. Vagy 40-nél már üresben gurulok, mert úgyis piros és ebben a szituban 2-nél több autó nincs rajtam kívül, mert a hídról érkezőknek piros.Amit írtam, az nem azt jelenti, hogy valaki forgalmi akadály a városban, sem azt, hogy csak vészfékezve közlekedik.
Qru: a kézifék nem a hátsó féket működteti? Annyira nem bika a Passat kéziféke, hogy mozgás közben blokkoljon a hátsó kerék.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #205963 üzenetére
Lehetni lehet, csak a dugoban mas is at szeretne jutni a lampan.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #205963 üzenetére
Azt passzolom, nalam kulon dobfeket mukodtet a kezi mint a BMW-nel.
#nincsbennetarcsi
-
ArthurShelby
addikt
Ez világos, hogy 4 csatornás, inkább az döbbent meg, hogy ennyit számít a "sportos" vezetés városban (már ha a bekapcsolt esp sportosnak tekinthető), hogy emiatt féloldalasan kopnak a tárcsák/betétek.
Lehet, hogy a hazafele úton pl sok jobbos van (városi egyirányú utcák miatt ez simán lehet így), és mivel ezt az utat vakon tudja az ember, bátrabban el is vállalja a kanyarokat, így lehet a sok sportos hazamenetelből féloldalas kopás.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #205966 üzenetére
Egyutt jar a ketto, ha valaki elkezd kiguritani, akkor a mogottejovo nem tudja atugrani.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #205967 üzenetére
Elektromos difizar ami meg lezabalja az egyik oldali betetet de az csak hajtott tengelyt tartja kordaban.
#nincsbennetarcsi
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz Reggie0 #205968 üzenetére
Akkor gurítom ki, amikor mögöttem nincs senki, el lehet menni mellettem, vagy előttem nincs hova besorolni, úgyis már sárga/piros.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Kiskokó
veterán
Jójójó értem sárcok, nyilván városozás és vezetési stílus függő, meg mint mondtam van kivétel biztos.
Akkor módosítom amit írok mert látom mindenki az alsó határba kapaszkodik (50ezer) szóval én még nem hallottam nagyon, hogy egy fékbetét elmenne 100 ezer Km-ert...
Én inkább a 100 felé hajlottam, hogy nem reális, de akkor pontosan írjunk 70-100ezer km-et!
Meg nyilván nem mind1, hogy elől vagy hátul,természetesen az elsőkre gondolok itt jobban.Általában azt hallottam eddig, hogy egy tárcsa élettartama alatt 3-4 szett betét kopik el. Na most egy tárcsa se nagyon bír ki 200ezerKm nél többet ha ezt csak 3-al osztjuk akkor is csak cirka 67ezer km egy betét és nem 100. De mind1 nekem.
Én csak örülök neki ha mindenkinek ilyen jól bírja.A gumi kopáson is szoktam nevetni, mikor esküdöznek az emberek, hogy adott gumival elmennek 80-100ezer kmert és még kopás jelzőt se érik el ! XD
Persze én elhiszem azt is, csak az olyan gumit nem hívom guminak.
Egy jó minőségű abroncs egy kisebb méretben is 50-60ezer kmert megy el... nagyobb méretben meg még drasztikusabban romlik a tartóssága.
Én a 18" és felette csak prémium gumival 40ezer Km nél többet még büdös életbe nem tudtam elmenni, de inkább 35ezer.Tudom, most majd jön valaki úgyis aki a 19-es Linglong gumival elment 80 ezret csere nélkül
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
imyourfriend
őstag
[link] lassan cserés lesz a fék + csillapítás, pont a bal elejét nem fényképeztem az is hasonló állapotban van.. ezek a tárcsák nagyon viseletesek már? Repedés, törés nincs rajtuk.
-
grizlisandor
addikt
válasz imyourfriend #205975 üzenetére
Hátsó tárcsa csere betéttel együtt, az első meg kell mérni mennyire van a minimum értéktől, a hozzá tartozó betét még jónak tűnik nekem. Majd jönnek a szakavatott szemek és megmondják a tutit.
-
imyourfriend
őstag
válasz grizlisandor #205976 üzenetére
Csillapítással együtt cserélem, korábban volt róla szó a bal első ereszt így elsőket mindenképp de megy hátsó is oda is van cseredarab. Hátul ha eddig csak a csillapítást vettem meg akkor mit kell hozzá beszerezni, 2 támcsapágy + milyen féle porvédő O3 1.6 cr kombihoz? Van rajta műanyag védő csúszka azt nem bontottam meg egyelőre.
Pont ezért töltöttem fel a képeket, itt épkézláb véleményt kapok és ilyen tekintetben nincs még tapasztalatom.
-
imyourfriend
őstag
válasz imyourfriend #205977 üzenetére
+1 kép, magasnak tűnik a fékolaj színe, minőségéről koráról nem tudok megállapítást tenni nincs tapasztalatom, túl tölthették? [link]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz imyourfriend #205978 üzenetére
Fekolaj megkoti a vizet, ha nagyon regi akkor tud max fole menni a megkotott nedvessegtol.
#nincsbennetarcsi
-
Morris
veterán
válasz Kiskokó #205972 üzenetére
70 ezernél tartok a jelenlegi betét szettemmel (textar) és köszöni szépen még teljesen jók.
A gumis meglátásod megint nem fedi a valóságot..
Az Apolló Allnac 4 évszakos garnitúrával 65k kilométert mentem el és nem értem el a kopási határt.Az autó súlya az, ami legjobban meghatározza a gumi kopását illetve a keverék.
Ha puha a gumi akkor nyalja az autó és kopik is. Ha nagyon kemény akkor kevésbé kopik, de a súly itt is meghatározó. -
lajo
senior tag
Sziasztok,
Recseg a Golf egyik hátsó hangszórója, valaki intéztett már ilyet garanciában? -
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Valakinek Vác és környékén nincs VCDS?
Csak egy hibakód törlésről lenne szó elvileg. -
simonjoe
senior tag
-
grizlisandor
addikt
válasz imyourfriend #205978 üzenetére
Nincs egy egészséges színe, szemre csereérett.
-
Kiskokó
veterán
válasz Morris #205980 üzenetére
"Az Apolló Allnac 4 évszakos garnitúrával 65k kilométert mentem "
Igen, pont ezt írtam, hogy kisebb méretben a 60k km körüli még normális. Olvasd vissza.
Viszont azt is hozzáfűzném, hogy a fent említett gumit ÉN személy szerint, nem biztos, hogy gumi számba veszem. Persze átlag kocsin átlag felhasználás mellet, átlag tempóval biztos elegendő, de ez nem = azzal, hogy jó gumi is!
A michelin 4 évszakosán kívül még nem hallottam olyan 4évszakosról amit húde dicsértek volna. Illetve eddig amit próbáltam 4 évszakos... hát az mindig ellenkezően viselkedett az épp akkori évszaknak télen mint egy nyári, nyáron mint egy téli...
Nyilván ettől lehet a te gumid jobb volt, meg bármi. Én csak a saját tapasztalatom és véleményem mondom
Ha kemény egy gumi és nem kopik az nekem = a nem tapaddal!| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Morris
veterán
válasz Kiskokó #205985 üzenetére
De milyen felhasználás van még egyáltalán? Mert ugye lehet állat módjára vezetni mert ledarálni a gumit álló helyben, de az nem okos felhasználásra vall.
De persze mindenki úgy égeti el a pénzét ahogy akarja.
Nálunk az alföldre tökéletesen bevált a négyévszakos.
Az ég világon semmi gond nincs vele. -
Kiskokó
veterán
válasz Morris #205986 üzenetére
Azért az átlag vezetés és az állat módjára között bőven van még középút.
Igen meg ha már alföld, itt azért köpésre van a mátra, sokan járnak onnan dolgozni stb.
Persze csak városon belül 50km/h-val tömör gumin is el lehetne járni, erős túlzással.
Meg persze nem mindegy milyen autóról beszélünk.
Én azért úgy vagyok vele, a gumi az egyetlen dolog az autó és az út között, ezen múlik minden.
Az életemtől kezdve másoké is, az anyagi károkról nem is beszélve. Én nem szeretek gumin "spórolni"jut eszembe :
"De milyen felhasználás van még egyáltalán? "A gumival kapcsolatban sokat itt gondolkoznak rosszul. Nem a felhasználás módja csak a meghatározó. A guminak vészhelyzetben is meg kell állnia a helyét. Namármost, attól hogy egy gumival tök jól elközlekedsz átlagos körülmények között, de egy vészamnőver közben elcsúszol egyenesen ahelyett, hogy korrigálni tudnál na az már baj, és ez akár városon belül 50km/h-nál is simán előfordulhat.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
enddav
aktív tag
válasz Kiskokó #205985 üzenetére
Egy extrém negatív példa: A szomszéd huszon pár éves srác, aki mindig padlógázzal indul, 10 ezer km alatt kopásjelzőig koptatta a vadi új nyári gumikat az 1.5 dci megane-nal. Tipikus hülyegyerek.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
Kiskokó
veterán
válasz enddav #205988 üzenetére
Jó ez megint más
Nálam szóba sem jöhet ilyen 15éve Quattrót vezetek.
Sajnos a nagy gumi hátárnya, hogy kopik, főleg ha minőségi.
Jövőre vennem is kell 20" nyárit, remélem addig visszább megy kicsit a gumik ára, mert az is elég horror lett| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Morris
veterán
válasz Kiskokó #205989 üzenetére
De milyen gumi kell egy sárnehéz tankra? Hát nagy.
Nem azért kopik jobban a gumid mert nagy, hanem mert dög nehéz az autód!
Minél nagyobb egy gumi annál több utat tesz meg egy fordulás alatt.
Szóval a nagy gumi pont hogy feltételezi a későbbi kopást mivel egy 20"-os gumi kerülete jóval nagyobbik mint egy 15"-osé. -
silver10
aktív tag
Kollégám kiszemeltje egy 2015-ös VW Golf7 Variant 1.4 TSI, (110 KW)DSG váltóval, elég komoly felszereltség. Ez ugye száraz kuplungos? Papíron 180E km. MO-n vásárolt. Mennyi a gyári előírás vezérléscserére? (szíj, stb)Gondolom vezetésfüggő, de mennyi idő mulva cserés kb. egy kéttömegü lendkerék? Váltóolajcsere 60E -ként, vagy több? Valamint mire érdemes még odafigyelni vásárlás előtt ennél a típusnál? Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz Lewzke #205990 üzenetére
Téliben én a Continental Wintercontactra esküszök! Nálam az kiemelkedően jobb volt a többinél.
Nyáriból próbáltam már, Dunlop Sportmax-ból a régit és az újat is, Continetal Sportcontact 5-6-ot, Pirelli Pzero Rosso-, Goodyear EagleF1 assymetric 2, Bridgestone Potenza-t
A legjobbak a Continental Sportcontactok voltak nekem, aztán nagyon közel hozzá a Dunlop sportmax (a régi típus, a legújabb már nemtudom milyen ezek jó pár éve voltak már) a Bridgestone is jó volt de kicsit hangosabb volt a többinél.
A goodyear még hangosabb volt és alig tapadt, a pirelli meg teljesen szar volt minden tekintetben. (természetesen nem hétköznapi 50es város tempó mellet, hanem próbálgatva , direkt figyelve, melyik mikor milyen helyzetben, milyen hőfokban hogy viselkedik)
Hankook gumit is vennék próbára nyárinak egyszer, átlag felhasználásra tuti jó az is.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen