Hirdetés
-
AMD-s szerverprocesszorokhoz való, készre szerelt vízhűtés a SilverStone-tól
ph A nyár folyamán debütáló konstrukció blokkja kényelmesen befér 1U magasságú rackekbe is.
-
ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
ma Visszautaztunk az időben a ZTE furcsa belépőajánlatával.
-
5 év alatt 100 milliárd dollárt költött fejlesztésre az Apple, az AI a következő
it Tim Cook újfent megerősítette, hogy nagy AI-tervekkel rendelkezik az Apple. És várhatóan alacsonyabb költségekkel valósítja meg azokat, mint a riválisai.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MM
őstag
Sziasztok!
Új Octaviát használ esetleg valaki Android Autóval, vagy Carplay-el?
Az érdekelne, hogy közben a klíma kezelő/kijelző felület a kijelző alján ott marad-e, vagy AA-ra váltáskor eltűnik, és vissza kell-e lépegetni hozzá? Mindez melyik méretű képernyőn?
(Most 2018-as Megane 4-nél az utóbbi a helyzet, de itt még van normális helye a telefonnak a szellőzőrácson, illetve a hőfokon kívül minden látszik és van fizikai gombja, ellentétben az új Octaviával...)
[ Szerkesztve ]
-
MM
őstag
válasz macilaci78 #187009 üzenetére
A normál, pár száz forintos H7 ~500 órát bír nem túl jó fénnyel.
Drágábban vehetsz olyan izzót, ami:
- sokkal jobb fényt ad, de az élettartama kb. a fele (~200 - 300 óra típustól függően)
- nem ad jobb fényt, de az élettartama akár a kétszerese ( ~1000 óra)
- igazából semmiben sem jobb, mint a normál (sőt...) de jóval drágább.Te az elsőből választottál, az egyik legjobbat. Ennél még van feljebb, a NightBreaker Laser.
A feleségem autójába is ezt raktam, eddig 20e km-t kibírt, de főleg nappal használja az autót, és akkor a DRL megy... -
MM
őstag
Legjobb, amikor "beragad" 200-al a merdzsó mögé, aztán 200-ról gyorsulás közben ki kell húzódni, mert 280 körül lendületből érkezik a motoros...
Egy átlagos nap a német autópályán.Amit nagyon irigylek, hogy mindenki nézi a tükröt még 200 fölött is, lehúzódás, követési távolság, udvariasság.
Aztán felébredek, mert bilibe lóg a kezem, és reggel találkozom megint a pályán a "130-al megyek, de csak azért sem húzódok le, mert már látom 1km-re a következő kamiont" arcokkal...
-
MM
őstag
Sziasztok!
2020-as Octavia kombi esetében több tesztben is olvastam, hogy az adaptív futómű nem sikerült a legjobban, a "normál" viszont egészen jól be van lőve.
Úgy néz ki, hogy 4x4 TDI lesz az új céges gépekben, és mivel néha a célállomás földút, felmerült az opciósan választható 1,5cm-es emelés + alsó védőburkolat gondolata.
Nagyrészt viszont a pályázás / országút megy.
Van esetleg valakinek infója / tapasztalata, hogy általánosságban a menetkomfortot hogyan befolyásolja ez a futómű emelés?
-
MM
őstag
válasz molnarpeter #187578 üzenetére
Ezek a kódolások kihatnak a garanciára?
-
MM
őstag
válasz Tsebacsi #188451 üzenetére
"Új Oktáv 1.5TSI DSG Mild hybrid kombi ~10-11M"
Elnézve a HaHu-t és a konfigurátorban az alapból járó 900e HUF-os kedvezményt, azt gondolom, hogy utcáról besétálva 20-24% kedvezményt simán lehet alapul venni a listaárból. Egy Style kombit 1.5 TSi DSG-vel így azért pár extrával 9M körül el lehet hozni.
Más téma:
Pár hónapra hozzám került egy 2020-as Golf VII Sportsvan 1.5 TSi.
Van benne adaptív tempomat a manuális váltó mellé, nagyon jól működik, a tér is tetszik ,meg hogy minden patent. Azt mondanám, hogy egy szuper jó közlekedő edény, a gyerekülést is könnyű ki-be rakni, no meg a belevalót, és kicsit jobban is megy, mint a 110 lovas 1.5 dCi. Viszont a 4-es Megane kombira mindig jólesően néztem vissza kiszállás után, most inkább vissza sem fordulok... Ami még érdekes, hogy pályán 130-150 környékén egyértelműen hangosabb a Megane-nál, pedig az még FL előtti volt, és a mostani FL-es eresztés abból még halkabb.Van két dolog, amit egyszerűen nem találok, ebben kérném a segítségeteket:
- gumi nyomást hogyan lehetne megnézni? Hiába lapozom a fedcompot, nem találok ilyet.
- a másik pedig az átlag fogyasztás. Megtehető km OK, meg a pillanatnyi, de nehogy már az átlagot tankolásnál kelljen számolgatni?
A műszerfal nem digitális, szóval a két analóg óra közötti négyzet a játéktér.[ Szerkesztve ]
-
MM
őstag
válasz molnarpeter #188500 üzenetére
Köszönöm, mindkettő betalált.
Fejegység menüben az átlagot bekapcsoltam.
A kerék nyomás esetében annyi az opció, ha beállítottam fizikailag, le kell okézni...
-
MM
őstag
Golf VII Sportsvan Comfortline-ról tudok mesélni. Megane IV Intens-ből ültem át, most olyan, mintha egy sörpadon ülnék, pedig van benne elektromos masszírozós deréktámasz is...
Van olyan kollégám, aki Clio-ról váltott, ugyanez a véleménye.Mikor először beleültem, majd hazafelé menet a szokásos autópálya lehajtón a szokásos tempóval lekanyarodtam, azt hittem, felborul a kocsi. Meg is lepődtem (ebben hátul multilink a futómű), de aztán rájöttem, hogy csak az ülésnek nincs oldaltartása.
A gond ott van, hogy az oldalsó támasz olyan széles hátra van méretezve, amivel csak az NDK női súlyemelő válogatott tagjai élnek. Meg úgy egyébként is kemény az ülés egy Renault után. (Szándékosan nem "franciát" írtam, mert mostanában a Peugeot alap ülései is kezdenek hitványodni... hiába na, egy szintre kellett hozni a PSA-n belül a belépő szintű üléseket... )
[ Szerkesztve ]
-
MM
őstag
válasz cech19960320 #189922 üzenetére
Nálunk most rendeltek Octaviákat, elvileg decemberben érkeznek. (De gyanítom, hogy 2022 eleje lesz belőle...)
[ Szerkesztve ]
-
MM
őstag
Sziasztok,
lehet hogy nem ez a megfelelő topic a kérdésemre, de VW szerepel benne...Adott egy Galaxy S21 és egy 2020-es VW Golf Sportsvan fejegysége, ami USB-n keresztül tud AndroidAuto-t.
Eddig egy mikrofon és hangszóró nélküli okosórám volt, ami nem zavart a képbe, a telefon mindig egyből kapcsolódott az utóra BT-on is, zenelejátszás, hívás fogadás, ...stb hibátlanul működött. Ugyanígy ha vezetékkel összekötöttem, ebben az esetben AA is egyből indult.Most váltottam egy beszéd képes okosórára (Huawei Watch GT 2 Pro). Ha rákapcsolódok a fejegységre, és én hívok bárkit, akkor a kihangosítón megy a hívás, pipa. A gond ott van, ha engem hívnak, míg az autóban ülök.
- ha BT-on kapcsolódok, akkor az órára rakja a hangot, viszont a telefonon látom a hívást. Így két gombnyomással át tudom váltani a BT eszközt az óráról az autó kihangosítójára. Nem a legjobb, de élhető.
- ha vezetéken keresztül van összekötve, és megy az AA, akkor a telefonra rakja a hívást, de úgy, hogy közben a képernyőn meg sem jelenik rajta, vagyis nem tudok átváltani a kihangosítóra. Ilyenkor az egyetlen megoldás, hogy kiabálok a hívónak, visszahívom (de közben nem hallom, mit mond)...Mivel sokat járok hosszú utakra Waze-el, illetve sok a kimenő/bejövő hívás, így a második problémára mindenképp találnom kell valami megoldást. Sem az órán, sem a telefonon (BT, AA, Huawei Health), sem a fejegységben nem találtam releváns beállítást. Van esetleg valakinek ötlete?
Előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
MM
őstag
válasz Bdanyy #190408 üzenetére
Köszönöm, ezt kipróbáltam, segített. Eddig azért nem sikerült, mert csak aktív hívás közben lehetett kikapcsolni, egyébként azt mutatja, hogy ki van kapcsolva, és nem is lehet állítani.
A fenti BT beállításokat figyeltem, miközben hívtam magam egy másik telefonról, és csak akkor kapcsolt be, mikor AA-n voltam vezetékkel. Ekkor lekapcsolva megszűnt a "hívás eltulajdonítása". Így az órán keresztül nem lehet telefonálni máskor sem, de szerencsére ez pont nem hiányzik.
#190403 Gabesz87:
A Huawei az egyetlen, ami mindent tud amire szükségem van, és 2-3 hét az üzemideje. A többi alig bír pár napot, no meg a design is elég különböző. -
MM
őstag
válasz cech19960320 #195546 üzenetére
Nálunk március végén ment ki a megrendelés az Oktávokra, már akkor decembert rebesgettek a flottások. Most eljutottunk oda, hogy fingjuk sincs mikor fog jönni, de valószínűleg még hónapok...
[ Szerkesztve ]
-
MM
őstag
Android Auto és Apple Car Play témakörben:
A napokban elkezdtek szállingózni nálunk a tavaly március/áprilisban megrendelt Octaviák.
Örömmel jelentem, hogy a vezeték nélküli Apple Car Play mellett már a vezeték nélküli AA is működik! (Bocs, ha ez az infó mótvá! )
Ez az extra mindenesetre be volt pipálva:
[ Szerkesztve ]
-
MM
őstag
Sziasztok!
Octávia 4, vezeték nélküli Android Auto-val kapcsolatban lenne kérdésem.
Waze-ban eddig tudtam keresni menet közben, ebben az autóban nem, csak ha megállok, akkor jön elő a kereső sáv, vagy akkor enged az előzmények / kedvencek közül 3 oldalnál többet görgetni.Eddig főleg Renaultok és Fordok gurultak alattam, AA kábellel ment, nem volt ilyen gond.
Kivétel volt egy Golf VII sportsvan, vezetékes AA, ott letiltotta menet közben a Waze a keresést, csak akkor jött elő a kereső sáv, ha megálltam. Sajnos most ez az oktáv is ezt játssza, így arra gyanakszom, hogy ez VAG
bugfeature.Tud esetleg valaki ellenszert, hogy lehetne kikapcsolni?
Elég idegesítő, vannak napok, mikor sok órát töltök autópályán, pár telefon és változik az úti cél, és álljak félre azért, mert a kedvencekből is csak 3 oldalt enged görgetni... Vagy turkáljak a menüben 2 percet, hogy leválaszthassam a telefont a fejegységről. Akkor tudok új célt választani a telefonon, és újra csatlakozni. Ne már...
[ Szerkesztve ]
-
MM
őstag
Sziasztok, VAG-nál mennyire garancia vesztő a vezérlőegység kódolás?
Az alábbiakat szeretném meglépni:
- start/stop kikapcsolás
- sávtartó kikapcsolás
- skandináv DRL (hátsó lámpa mindig világítson)
- távirányító komfort nyitás/zárás
- motor járás közben zárásAz első kettőt, hogy ne kelljen minden indításnál kikapcsolni.
Nem örökre szeretném (pl. sávtartót be szoktam nyomni, ha álmosodok az autópályán...)A harmadikat azért, hogy nappal rossz időben ne kelljen manuálisan kapcsolgatnom a fényszórót csak azért, hogy égjen a hátsó lámpa.
Negyedik-ötödik csak bónusz.
Az alany egy négyes oktáv, ezt az oldalt találtam, bár ezt a típust pont nem írja.
Mi a véleményetek?
[ Szerkesztve ]
-
MM
őstag
Köszönöm mindenkinek, tartottam tőle, hogy necces a garancia.
Céges / lízinges a gép, így inkább nem nyúlok hozzá.#203225 CharlieDrop:
De igen, csak van az az átmeneti szürkület, eső ...stb, amikor elöl bőven elég a DRL, és az automatika szerint is, viszont a hátsót már felkapcsolnám... Ráadásul a tompítottat a műszerfalon nem jelzi, hanem balra lent a fizikai kapcsolónál kell nézegetni, megy-e. Ezt eléggé elszabták szerintem. Hozhatnám példának az MKV Mondeot, aminél magától sokkal hamarabb kapcsolt a tompított, így nem kellett hozzá nyúlni, és persze volt visszajelzés a műszerfalon is. Vagy Megane IV, aminél meg alapból mindig égett a hátsó lámpa, ha csak DRL ment akkor is.#203226 6030D:
Pont fordítva. Elindulás után magától zár minden ajtót, ez OK, így van jól.
Azt szerettem volna aktiválni, ha kiszállok az autóból járó motornál, akkor a távirányítóval rá tudjam zárni az ajtókat. Ez jól jön pl. motor melegítésnél, vagy előfordul, hogy autópályán ott kell hagynom a verdát a leállón kívül szivargyújtóra kötött sárga villogóval, de ahhoz járni kell a motornak, viszont megnyugtató (lenne), ha közben be van zárva az ajtó, míg én mondjuk fent mászkálok a híd tetjén. Ez megint egy olyan dolog, amit pl. az MKV Hybrid Mondeo alapból tudott. Ráadásul ott nem volt ugye start-stop sem, és a sávtartót sem aktiválta alapból - amit egyébként bármikor 1 gombnyomás volt ki-be kapcsolni, mert az index kar végén elérhető.Szóval értem én, hogy VAG, meg Skoda, meg praktikum, ...stb, de azért a 3F-ből kettő ezeket alapból jobban kezelte. (Fiatokat nem ismerem. )
[ Szerkesztve ]
-
MM
őstag
válasz imyourfriend #203238 üzenetére
Természetesen nem, ezért vagyunk itt.
Eddig főleg Megane 1.5 dci-ket nyúztam az elmúlt 10-15 évben, 500k+ km-t mentem velük.
Közben átmeneti autóként volt Seat Toledo 1.2 TSI, Seat Leon 1.2 TSI fél évig, GolfVII Sportsvan 1.5 TSI pár hónapig. Most egy MKV Hybrid Mondeo-ból ültem át, ezt 1,5 évig nyúztam (kicsit lassan jött meg az Octavia), igazából ez volt a hiba...Összességében hasonló vezetni, mint a VAG-os tesóit, amiket próbáltam. A Renault/Ford vonalhoz képest általánosságban (nekem) kényelmetlenebbek az ülések, izgága a kormányzás, feszesebb/rázósabb a futómű.
Ettől függetlenül bármelyik korábbi autó után amit használtam, ez űrugrás, de a Mondeo-hoz képest viszont hiába high-tech, hangszigetelésben, futóműben eléggé elmarad tőle. Mentségére legyen mondva, hogy ezekben a Mondeo elég magasra teszi a lécet, egy Superbhez / Passathoz képest is. Vályi Pista a szívemből szólt.
Motorikusan: 2.0 CRTDI 150HP 4x4 DSG7, jól megy. Nem présel az ülésbe a gyorsulás, viszont nagyobb sebességnél is van tartalék, kellemesen lehet vele utazni pl. 190-el is (Német autópályán próbáltam... ) 2700 RPM mellett. Az úttartása is jó, a nagy hullámokat jól veszi, de a sok kis göröngy (= magyar utak 90%-a) eléggé átjön, ezen nem sokat segít a 18"-os felni sem.
Ne érts félre, nem panaszkodni szeretnék, vagy ekézni itt a VAG topikban. Nagyon jó kis gép, de saját pénzből ennyiért biztosan nem ilyen autót vennék.
#203237 enddav:
Ezt eddig nem találtam meg, de meg fogom nézni, köszönöm.#203227 flpuovd:
Nekem ennél az Octaviánál kezdettől rezonált az egész autó, de csak 800-as fordulaton.
Garanciában egy egész nap keresték, mi a hiba oka. Elvileg az üzemanyag szűrő nem volt jól a helyén, szerencsére az üzemanyagot szűrte / nem eresztett, de hozzáért a karosszériához, és berezonált tőle az egész autó. Mióta megigazították, hibátlan. Talán lehet banális oka nálad is.[ Szerkesztve ]
-
MM
őstag
#203284 Paxker315:
#203287 tibbike01:Akkor meg is érkeztünk a Hybrid Mondeo kombihoz, amiből 8 M-ért 3 évesek vannak, nem 6-8 évesek, nint a Lexusból. (Ha fontos, hogy benzin és automata váltó)
[ Szerkesztve ]
-
MM
őstag
válasz 6030D #204366 üzenetére
2.0 115 le lesz az, sosem volt 1.6 diesel 4-es Oktávhoz.
Nálunk 2.0 150 le 4x4 van jópár, az enyém pl. 6e után már kérte az olajat, kíváncsi leszek olajcseréig kihúzom-e vele. Mondjuk nem kíméltem.
Vannak, amik 70e-ig egyszer sem kértek olajat, néhány meg rendszeresen 2 olajcsere között.
Az 1L nem véletlenül adják mellé, ha bejelez az egészet beletöltve pont max-nál lesz a szint.
[ Szerkesztve ]
-
MM
őstag
válasz tibbike01 #206254 üzenetére
Start stop tudtommal (volt itt is korábban téma) csak VCDS-el kapcsoható ki, ahogy a skandináv DRL be, és ez garivesztéssel jár(hat - ha észreveszik).
Az ajtónál elindulás utáni zarast 99% hogy lehet a menüben állítani, de nem kerestem még.
Skandináv DRL helyett egyebkent 3 fokozatban lehet választani hogy mennyire legyen érzékeny a szenzor, a legérzékenyebb állásban rossz időben bekapcsol a tompított és hátul a helyzetjelző, így nem kell vele foglalkozni.
[ Szerkesztve ]
-
MM
őstag
Ma volt szerencsém utazni egy 2020-as Arteonban, amiben kb 50k km van, az élmény megdöbbentett, de nem a jó értelemben. Nem gondoltam volna, hogy a keret nélküli ablakok miatt ennyivel kevésbé merev a karosszéria. Viszonyítás képpen, egy 2022 végi Oktáv 4-et hajtok most, eddig kb 20k méter ment bele. Az "egyben van" érzetre, ez pedig a jóféle magyar utakon tekeredett, mindig máshonnan jött valami nyöszörgő hang.
Mélygarázsba lehajtáskor egy ferde rámpán az ablakok mindkét oldalon jól hallhatóan dörzsölődtek. Csak remélem, egy Passat nem ilyen.Ezen kívül a futóműtől sem estem hanyatt, jobb egyen legalábbis az úthibák kisimítása kb ugyanolyan volt, mint az Oktávban, pedig kicsit ballonosabbak a gumik. (245/45 R18 vs 225/45 R18). Előtte MK 5 Mondeóban ültem sokat, ahhoz képest az Oktáv 4 erős visszalépés volt futómű terén. Gondoltam ez inkább a kategóriában visszalépés miatt van, de ezek szerint nem.
Nem véletlenül mondta a Vályi Pista a Hybrid Mondeo tesztben, hogy tanulhatnának a VAG mérnökök a Fordtól futóművet készíteni / hangolni...
[ Szerkesztve ]
-
MM
őstag
válasz tibbike01 #207769 üzenetére
Csak városban mentünk, gumik felől semmi extrát nem hallottam.
Szélzaj kb ugyanaz volt, mint az Oktávban, bár abban van komfort csomag (dupla üvegek oldalt).#207772 Morris:
Bocs, de ezt nem értem. -
MM
őstag
válasz tibbike01 #207779 üzenetére
Kicsit tekerd le, és nézd meg a tetejét, vagy tapogasd meg. Látni/érezni, ha dupla üveg.
Másik opció: nem tudom, mindig így volt-e, de elvileg a komfort csomagban van a három zónás klíma is, tehát ha hátul van hőmérséklet állító, meg hátsó ülés fűtés, akkor benne kell lennie a dupla üvegnek elöl. -
MM
őstag
válasz bulikavagyok #207803 üzenetére
Az ajtó becsapás hangot ki is felejtettem, az nagyon durva az Arteonnál.
Igazából nem értem, mi a jó keret nélküli ajtóban. Ha letekert ablakkal épp nyitva van OK, ezen kívül minden más helyzetben kb semmi különbség nincs, viszont egy csomó kompromisszummal jár.
-
-
MM
őstag
válasz tibbike01 #208377 üzenetére
Szintén zenész, utolsó 5-10 perc mindig szárítás nálam, még sosem büdösödött be egy autóm sem. (Ált. 0-3 év céges verdák, csaladi 0-6 év alatt).
Ellenben volt nálam olyan autó, amiben fél évesen 600 km volt mikor megkaptam, de ez idő alatt olyan szinten berohasztották a klímát, hogy 1,5 év alatt, amíg nálam volt, 3x tisztították (klíma bomba, aztán szétszedve, utána ózon), mégis rohadt büdös volt, mikor lekapcsoltam. Ezért aztán ezt az egy autót az utolsó fél évben nem szárítottam, mindig AUTO-n volt.
De alapból szerintem is a szárítás a legjobb megoldás.
[ Szerkesztve ]
-
MM
őstag
válasz MunezXBK #208392 üzenetére
És kikapcsoltad valaha?
Mert ha nem, az OK. Az a második használható verzió, hogy mindig megy. (Mindig AUTO.)Sokan ott rontják el, hogy lekapcsolják öviddel leállítás előtt, akkor az egész rendszerben kicsapódik a pára, majd leállítják a motort egy hosszabb időre...
Mióta van start-stop, az főleg ezt tudja okozni.
[ Szerkesztve ]
-
MM
őstag
válasz tibbike01 #208396 üzenetére
Igen, szerintem is ez a legbiztosabb, ezt írtam is.
De ha folyamatosan megy a klíma, akkor sincs pára a rendszerben, csak az elején, ahol gyűjti a kondenz vizet, utána hideg/száraz levegő jön.A gond ott van, ha elkezded szárítani, de nem fejezed be. Mert akkor először az összes hideg csövön kicsapódik a pára a normál kinti levegőtől, aztán megszárad. Ha egyből leállítod, akkor a csövekben ez nem történik meg.
A másik, ha a rendszer elején a kondenz víz nem tud rendesen távozni, akkor be tud büdösödni annál is, aki mindig bekapcsolva hagyja. A pár perc átszellőztettés leállítás előtt ezen is szokott segíteni, ezért szerintem ez a legbiztosabb
[ Szerkesztve ]
-
MM
őstag
válasz vlevi #208561 üzenetére
Világításnal tedd az érzékenységet a legnagyobbra, plusz külön pontban állítható, hogy kapcsoljon be esőben. Innentől ez is hozzányúlás mentes lesz.
Nekem is céges a verda, egy hibrid Mondeo után utáltam ezt a sok digitális szir-szart én is, meg sírtattam a zajszigetelést és a futóművet, de fél év alatt mindent bőven megszokik az ember.
Sőt, meg is szerettem, jó kis gép ez.[ Szerkesztve ]
-
MM
őstag
Ajanlom, hogy próbáld ki az Arteont, mielőtt megvennéd.
Korábban írtam itt róla, Oktáv4-et hajtok cégesben, (2.0 CRTDI DSG komfort csomaggal = hangszigetelt oldalsó ablakok), ehhez képest k. nagy csalódás volt az Arteon. A menetzaj és a nyikorgás is gáz, messze nem olyan merev a karosszéria.
[ Szerkesztve ]
-
MM
őstag
De legalább gyártanak kolbászt, az is valami.
-
MM
őstag
válasz rvn_10 #213039 üzenetére
Nekem gyári 18-as felni van rajta, nem volt opció, céges szekér.
Autópályán frankó, de rosszabb úton jobban örülnék egy 16-17-esnek.Ha saját lenne, és a gyári 16-17 felni, évi 12k km-es futásnal az első pillanatban cserélném a gumit 4s-re, de a felnit nem. Szinte újonnan még el lehet adni a nyárikat.
[ Szerkesztve ]
-
MM
őstag
válasz Mágus2 #213074 üzenetére
Jó neked, hogy 1 perc elég.
Nekem mikor ezt csinálja - kb havonta egyszer - 10 perc sem elég neki, 20 perc már OK szokott lenni.Általában 2+ órás út előtt jön elő, mikor egyébként is késésben vagyok, és nincs idő szórakozni, akkor nem esik jól a zene és a kihangosító hiánya.
De legalább mikor szól, akkor k. jó...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen