- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- Vezetékes FEJhallgatók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Azonnali fotós kérdések órája
- Apple notebookok
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
Hirdetés
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Frissítve! Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
Ősszel cserélném a vezérlést, vízpumpát, lehet szét is szedjük akkor már és megnézzük a kokszot a hengerfejen és kap új hajtókar csapágyakat. A kérdés, hogy milyen vezérlés menjen bele. Az előző autóm mindig Ina-t kapott, de itt feltűnően olcsóbb, mint a többi.
-
ZolkoW
őstag
válasz simonjoe #201300 üzenetére
munkatársam Mondeója állítólag lámpakapcsolás nélkül is mér (ez esetben gondolom ellenállást), azt lehet hogy átveri, de az A3-asom csak akkor kezd reklamálni, ha szükség van az izzóra, tehát azt lehet hogy nem :-/
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
llacee
őstag
Sziasztok
Tudnátok ajánlani valakit Budapesten, ahol egy kicsit az octavia kipufogórendszerét átalakítják?
Az lenne az elképzelésem, hogy nem tolakodóan hangos alaphang, de a dsg váltás kicsit lehetne karakteresebb.
Szimplán tetszik az a hang, de nem akarok megbolondulni tőle pl hosszabb úton. -
molnarpeter
nagyúr
válasz llacee #201304 üzenetére
Chipes és erősebb durrogás? (Nem tudom, van-e lehetőség rá, de pl. váltó S fokozathoz kötve megmaradna a teljes eddigi komfort.) Vagy fizikailag egy szelepet lehetne feltenni, és akkor lehet kapcsolgatni bármikor, hogy hangosodjon-e. Inkább előbbinek járnék utána, kisebb beavatkozást igényel, könnyen visszaállítható...
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #201305 üzenetére
Ilyet nem tud írni. Ha jól tudom, az mesterséges hang.
-
chopin42
őstag
Üdv!
Adott egy Skoda Octavia Tour 2006 1u2 Bca 1.4 16v.
Nem rég óta van meg, szépen javítgatom, ahogy a pénzből telik, lenne némi kérdés.
A motortérből a pirossal karikázott alkatrészek hányoznak, a zölddel bekarikázott pedig törött a blokkrögzítésnél. Pótolnám, javítanám, kérdés, milyen alkatrészeket keressek? Mert nem igazán találtam semmi értelmeset, és nem értem, miért nincsenek bent. A piros műanyag cikkszáma 1U0805961E, az elágazós zöld pedig 1J0 129 594 G vagy 1J0 129 594 D (nem tudom, mi a különbség). A gégecsőre semmit nem találtam, csak mások keresését. Nem akarok több tízezret adni műanyagokért.
Ezen kívül egy hete volt egy Pécs-Szolnok táv, szűrők, olajak cseréje után, és az odaúton klímával kb 150 km után 100 körüli folyamatos tempónál becsipogott és bevillant az olajnyomás. olyan 30-33 °C volt, és tűzött végig a nap. Kocsi leállít, olajszint megnéz, minden oké, hab/sár nincs. Nem kerepelt, indítás után gond nélkül mentünk tovább, és haza is hozott, azóta is megy. Mi okozhatta?
Köszönöm előre isSzakmai kérdések csak a fórumban...
-
-
llacee
őstag
válasz molnarpeter #201305 üzenetére
Valami ilyen hangra gondoltam, hogy alapból a gyári, de ha meg nyomja neki az ember akkor meg intenzívebb [link]
De akkor utánanézek ennek a nyitogatos gombos megoldásnak.
Köszi mindenkinek -
bandi0000
nagyúr
B6-ból 1.9 Pd csak 5 sebességes váltóval létezik, ennek lehet valami hátránya, ha pl sokat pályáznék vele? Mármint amúgy nem sokat mert havi 2-3 alkalommal de akkor 300km oda + 300 vissza
Más: Sok hirdetésben írják, hogy Egr meg DPF kiiktatni, ki van írva, nyilván ezzel romlik a co kibocsátás, de műszaki alkalmával nem kell "megsegíteni" a vizsgálatot? Mert ezek kiiktatása pont rontja a kibocsátást és nem hozza a gyári adatokat nem ?
Xbox One: bandymnc
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bandi0000 #201313 üzenetére
1.9 PD ami gyárilag DPF-es, más a vezérműtengely is, és konkrétan gyengébb az anyaga (kopik). Jobb lenne keresni olyat, amin gyárilag sem volt részecskeszűrő, de amúgy euro 4-nél ez még opcionális volt, talán itt a legjobb az esély megúszni a hiányát (elvégre még gyárilag is létezett nélküle)
-
bandi0000
nagyúr
válasz rbalint88 #201316 üzenetére
Persze, pont arra gondoltam én is, hogy netán nem e jobban/többet pörög mint amennyit kellene, bár gondolom ha max a megengedettel megyek, akkor nem fog kárt tenni benne,pláne hogy csak agyalgatok, de szinte biztos nem 1.9 lesz
Molnarpeter
Valszeg cr lesz, úgyse fogom megúszni a dpf et, talán önmagában nem annyira többlet gond, persze dràga szó se róla, de csere után ismét több 100k km-t lehet menni vele[ Szerkesztve ]
Xbox One: bandymnc
-
Ck.
addikt
Szerbusztok,
létezik még vmi ingyenes VIN-dekóder, amit még nem fertőzött meg a szárvertikál?
-
vzsryl
nagyúr
válasz bandi0000 #201319 üzenetére
"de csere után ismét több 100k km-t lehet menni vele"
Ha hosszútávra veszel autót, akkor szerintem se kéne ez probléma legyen. Ha valaki pár évente cseréli, és pont nála jönnek ki fél millás problémák, az meg inkább vegyen Toyota hybridet.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bandi0000 #201319 üzenetére
Magasnyomású felújítással számolj, szintén megelőzés jelleggel (hogy ne kelljen tanktól porlasztóig mindent cserélni, mikor ledarálja magát a szivattyú)
5 gang sem feltétlenül rövidebb áttétel, szvsz jelentéktelen, megbízhatóságra emlékeim szerint 5-össel kevesebb a gond és pl egytömegűt is eltűri egyébként még az 1.9, 2.0 már nem nagyon.[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz bandi0000 #201319 üzenetére
Nem kell ezen aggódni, nálam is két héttel a vásárlás után derült ki, hogy DPF van benne addig nem nagyon foglalkoztam.. 110 lovas 1.6 cr, úgy tudom a 90 lovasban nincs, amennyiben mégis rászánod magad szerintem egy eml327 obd2-es olvasó nem árt BT-s pl. és ott már sok dolog kiderül a DPF-ről. Amit használok az amolyan 450-500km-enként regenerál, jó darabig még elfut vele a szekér mire tisztításra kerülne a sor. Persze van még millió más dolog, de az egy jó jel ha a DPF rendben van.
-
Paxker315
addikt
válasz imyourfriend #201324 üzenetére
Mikori évjárat? Én úgy emlékszem, a Tied egy fiatalabb oktáv, sőt, lehet, már EURO6 (2015+)? Mert ~2010 (EUR5) esetén már nem kérdés, hogy van részecskeszűrő. Egyébként, ha már felmerült, van-é értelme ilyen adalékoknak pl? Persze nem egy ökör ára, így, ha nem jó semmire, az sem feltétlen nagy érvágás, ha nem árt
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
imyourfriend
őstag
válasz Paxker315 #201325 üzenetére
2015/8-as 5e5 és cxxb motorkóddal, a tűzfal és a motor közé van beépítve a becses alkatrész. [link] bár most mind elfogyott, szerintem árulnak hozzá újonnan is. Ilyen folyadékot öntenék tán legutoljára az üzemanyagtartályba, mondom ezt mint laikus. Okozhat sokféle galibát, haszna nem feltétlen bizonyított bár ettől független biztos megéri valakinek, legfőképp az eladónak. Inkább tankolok egy ugyanazon kúton mindig, megfelelő minőségű üzemanyagot és cserélgetem a szűrőket, bár ebbe talán csak a gázolaj és a levegőszűrő szól bele, más nem nagyon.
Amennyiben szűrőről van szó, milyen minőséget érdemes venni ezen szekérhez? Gondolok itt olaj-, lég-, pollen-, gázolajszűrőre, a Mann szűrők nem olyan olcsóak azért, úgy tudom gyárilag olyat tettek bele.
-
iceQ!
addikt
válasz bandi0000 #201313 üzenetére
Jó sok választ kaptál. Én annyit hozzá rakok, hogy nekem teljesen gyári az autó, minden benne van + kapott tavaly egy csipsz tuningot, 140 paripa lett így. Dpf szépen regenerál azóta is, illetve nem zabál többet az autó.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
MunezXBK
nagyúr
válasz yodamester10 #201312 üzenetére
És? A hangot szerette volna megmutatni.
-
szilchi
őstag
Szép napot!Múlt héten megadta magát az Octavia (2010-es,2-es Octavia,BXE) belső szellőztető ventilátora.Megnéztem a biztosítékot,az jó volt
A 22-s foglalatban volt biztosíték,az jó.
Még valamit meg tudok otthon nézni?Mondjuk hogy kap e áramot?Melyik csatlakozó lesz az?Bár tippre az első,piros-fekete vezetékes.Kellene kölcsönkérnem egy multimétert,az enyémnek eltört az egyik vége.Néztem videót cseréről,ott simán kihúzták a régit és berakták az újat.Na az itt nem megy.Gondolom akkor műszerfal bontás lesz.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
bandi0000
nagyúr
Köszönöm mindenkinek, már eléggé jól körbejártam az autót, már csak venni kell egyet, ami a nehezebb lesz
Talán még1 apróság, láttam, hogy a széria vége felé b7-es kormánnyal is szeretlék, vajon ez mennyire plug and play? Ha szerzek akkor működni fog? Mármint a kormányzás valszeg, csak a kapcsolók is ?
Xbox One: bandymnc
-
iceQ!
addikt
válasz bandi0000 #201331 üzenetére
Fog, de nem akarsz te olyat magadnak. Én utána jártam 2-3-400 ezer Ft. Inkább a gyári amivel adták.
Kintről hozassál be egyet, ha van rá lehetőséged.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
Paxker315
addikt
hmm. kétszer mértem eddig "normálisan" fogyasztást.
- 42 litert tudtam rátölteni 809 km után ~ 5.2 l/100 km
- 41.9 liter/ 780 km ~ 5.38 l / 100 km.Mostanság volt több rövidebb út városban nagyobb terjedelmű cuccok szállítása miatt, klímázva. Ezek mennyire katasztrófa értékek? Spritmonitor szerint nem az, de fogalmam sincs, mit kellene tudnom ezzel a motorral (2.0 TDI gyárilag 150LE-s változat, DSG, Michelin CrossClimate 2) . Vagy ez ennyi, kevesebbre ne feltétlenül számítsak, ha a stíluson nem igazítok? Megéri egyáltalán ~ 3-4 deciért tojásokon lépkedni?
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
laca71
aktív tag
Sziasztok
Golf 5 1.6 BSE, megadta magát a motorvezérlőben az injektor vezérlő..
Vettem egy ugyan olyan vezérlőt, átrakattam az eepromot, hogy ne tiltson le az immobilizer..
De sajnos nem letilt..
Mi ilyenkor a teendő ? -
imyourfriend
őstag
válasz Paxker315 #201334 üzenetére
Kérdés mihez viszonyítod, szerintem ezek megfelelő értékek főleg városi közlekedésnél, bár nem tudom a 2.0 cr mennyivel mohóbb motor az 1.6-nál. [link] 1.6 cr-re nem mondhatom, hogy mohó lenne, bár ez egy nyugodt kint 90k/h faluban általában 60-65-ös tempó, 4.2-4.4/100 körül sportosan lehet haladni vele.
-
Paxker315
addikt
válasz imyourfriend #201337 üzenetére
főleg országút, többször pálya, a város kivételes alkalmakkor csak. Most költöztetés és hozzá kapcsolódó beszerzések miatt volt több rövid városi út is, sajnos nem mindent lehet bringán szállítani A BC amúgy nem túl pontos nálam. Tippre amúgy nem sok eltérés lehet a két motor közt fogyasztásban, legalábbis hasonlóra "számítok", mint az 1.6 HDI és 2.0 HDI-k esetén is látható
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
iceQ!
addikt
válasz bandi0000 #201336 üzenetére
Nem tudom, nekem egy olyan ember írta, aki már csinált ilyet vagy is ezzel IS foglalkozik. Úgyhogy én erről lemondtam, amúgy is azt tanácsolták, hogy ha gyárilag így van, akkor maradjon is így. Illetve FB-on volt aki írt erről, hogy annyira nagy huzavona volt neki az egész, hogy megbánta mint amelyik kutya hetet fialt Nem is annyiba lett végül, hanem jóval többe..stb
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
ZolkoW
őstag
válasz imyourfriend #201337 üzenetére
nem tudom, mi a sportos, nekem ha nem előzgetek, város széléig (~20km) akár 4,0 alá is befigyel a kompjúter szerint, amint leparkolok (további ~5km), 4,5. Ha előzgetek is, akkor inkább 6,0 a vége. És reggel nincs egyelőre klímázás (1.6 CR, A3).
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
98bja
senior tag
2011-es 1.8 TSI-ket mennyire kerüljem?
Most találtam egy 7-es Passatot nagyon jó felszereltséggel, de kicsit félek tőle az az igazság.
Ilyen futásteljesítménynél (Most feltételezzük azt, hogy tényleg ennyi van benne), mennyire szoktt már problémás lenni?
[link] -
Paxker315
addikt
válasz yodamester10 #201338 üzenetére
azé írtam le, miről is van szó, hogy tudjam, hasonszőrű hajtáslánc esetén mivel érdemes kalkulálni A BC-n ilyesmik "repkednek": ~110 km többségében autóúton, pályán ~4.2 lit, rövid városi utaknál 5.5-5.7 körüli számok. Hosszabb pályázások (150+ km) során 4.8-5.2 közti értékekre emlékszem eddig.
Gratz amúgy
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
T-master
tag
válasz szilchi #201330 üzenetére
Szia,
Úgy látom van vezérlője is a ventinek. Mérd meg a barna csatlakozó vastag vezetékein is az áramot, próbalámpa elég, nem kell multiméter. Ha van áram húzd le a fekete csatit és érintsd hozzá a két vezetékhez a próbalámpát. Ahogy állítod a ventillátor fokozatot úgy fog egyre erősebben/halványabban világítani a próbalámpa. Ha így van, akkor ventillátor csere, simán ki lehet szedni csak előbb ki kell venni a vezérlőjét. Ha van lehetőséged lekérdezni a hibatárolót, a klímavezérlőben lesz hibakód a ventillátorra, ha az a rossz.
-
grizlisandor
addikt
válasz 98bja #201342 üzenetére
Gen 2 TSI, nem ajánlott motor, bicikliláncos vezérlés, olaj/víz fogyasztás sajnos jellemző rá.
MQB platform autók már Gen 3 TSI motorokat kaptak, bármelyik TSI motorral vehető. -
K Norbi
addikt
válasz yodamester10 #201338 üzenetére
Ez már valami.
Focvisnak is ilyen autó kéne.GTI sokat eszik
[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Passat B5 2000 1.tdi AFN.
Kicseréltem az ablaktörlő kart, de 0 állásban is folyamatosan megy, (szakaszos működik). Tehát nem áll le.
Gondolom a relé lesz a hibás, pontosan milyen számú és hol találom ?Köszi előre is.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs