Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Stray - Az év végén Switch-re is elérhető lesz a macskás kaland
gp Pontos megjelenési dátumot egyelőre nem kaptunk, valamikor az ünnepi időszakban érkezik az új kiadás.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz mézespálinka #201676 üzenetére
Az enyémben 195 van és semmi baja nem volt még idáig. (kop-kop ne is legyen) 3 éve van már meg.
Ritka lesz az olyan holland GTE amiben kevés km van, de azért meg nem 7-7,5-t fognak kérni.
Alapvetően egy megbízható autó. Az akku degradálódása is teljesen lineáris és normál ütemben zajlik. Maga motor egy már 3. generációs TSI ami sok korábbi nyűgtől mentes. A DSG váltó meg ugyanolyan hibákat rejt mint bármely másik konszern autó. Magyarán szólva kevés a direkt GTE specifikus hiba.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-Maci-
addikt
"Maga motor egy már 3. generációs TSI ami sok korábbi nyűgtől mentes."
Pont ezt akartam kérdezni TSI-ről: Honnan lehet tudni, hogy melyik évjáratoknak milyen nyűgje van? Van valami teszt, vagy leírás, ami összefoglalná mit kell tudni?
Én igazából VW EOS-t nézegetek, de nem tudom melyik motorral lenne jó. Főleg a 2011-2013 évjárat tetszene. Abból 1.4TSI van meg 2.0TDI
Ezek vajon milyenek lehetnek?[ Szerkesztve ]
If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
addikt
Sziasztok!
Van egy 2020-as céges e-Golfunk és ma úgy jártam, hogy reggel felraktam tölteni, délután mentem érte, de nem töltött egy darab elektront sem...
Nemtudom mit bachattam el, ugyan úgy raktam fel mint eddig.
Most próbáltam beállítani, We Connect nevű alkalmazást, hogy rá lehessen pillantani, ne kelljen odamenni a töltőig, de nem nagyon akar a kocsiról semmit sem mutatni
Azt hittem itt is van alapból a kocsiban valami mobilnet, hogy az ilyenek menjenek vagy én nem pipáltam be valamit a kocsiban?Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi
-
Doki16
addikt
válasz -Maci- #201703 üzenetére
122 lovas CAXA már jobb konstrukció. Láncot kell majd rajta idővel cserélni és a kokszosodást érdemes orvosolni 150-200 körül. Dízelből a CFFB az egy jó motor. Ott az EGR hűtő szokott néha bajos lenni, de nem általános dolog. Felhasználás függvényében vegyed. EOS-ba mondjuk a dízel jobb, jobban viszi a kasztnit.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
rbalint88
addikt
-
imyourfriend
őstag
Sikeresen ki is cseréltem az akkumulátort, elején dobott pár hibát mikor elindítottam, fogyasztási értékeket törölte, órát szintúgy, rádióállomások megmaradtak, esr/guminyomás/start-stop/kormány egy 10km-es út után leállít + elindít és eltűnt minden hiba, 2015 Octavia 3 1.6 cr. A régi akkumulátort mondták beveszik 1500-ért, annyira nem tragikus az havonta feltöltöm van itthon egy 3 hengeres traktor ahhoz jó lesz, akár bikázni róla akár direktbe indítani.
-
Paxker315
addikt
válasz imyourfriend #201709 üzenetére
szép : ) hány évig bírta egyébként az kksi? A S&S rendszert Te is reflexből kikapcsolod indítás után?
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
veterán
válasz imyourfriend #201709 üzenetére
Helyes; igen azt elfelejtettem leírni, hogy a BC kinullázódik.
Jó lenne feltanítani az autónak az új akksit. Keress valakit VCDS-sel a közeledben.
-
-
veterán
válasz imyourfriend #201714 üzenetére
A saját kábele kell a VCDS-hez. (Hosszú távon érdemes venni egy saját klónt pl. az Aliról, lehetőleg EU raktárról.)
-
Lacess
tag
válasz HUTCHDB #201715 üzenetére
4 modul van a GTE-ben. Már nem emlékszem mennyi darabja. Az akkupakk fedele kényszercserés megbontás esetén. Nem lehet roncsolás nélkül levágni. Cserélni leginkább olyan márkaszerviz tudja, amelyik jogosult rá és van nagyfeszültségű technikusa.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Lacess #201719 üzenetére
Ha jók az információim, akkor 3 millió a csere komplett szervizben.
Elobb utóbb ezeket is fogjak tudni cserelni, nem márkaszervizben is, mert nagyon sokat hoztak ide Magyarszagra, és sokan nem tudjak majd a VW szervizben cseréltetni az akkukat." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
T-master
tag
válasz Lacess #201719 üzenetére
Nem 8 modul kettesével összecsavarozva? Golfnál valóban törik a teteje leszereléskor, de pl. Passatnál nem. Ott nincs ragasztva. Ha jól emlékszek tavaly 250k körül volt az új ára 1 modulnak. Ha valakit érdekel, holnap megnézem, hogy most mennyi.
Egészen pontosan csak nagyfeszültségű szakértő nyithatja ki az akkut, a technikus "csak" feszültségmentesíthet.
[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
válasz T-master #201722 üzenetére
De igen, viszont javítási szerint nem bontható tovább a "pár". Alkatrészként is a "pár" szerepel a cikkszám alatt.
Az újabbaknak tudom, hogy nem "eldobós" a teteje (Octavia iV, Tarraco PlugIn, etc.) Régebbi Passat GTE-t nem tudom, de a Golf biztosan. (eUp! és barátai is eldobós)Jah, lehet, mindig sikerül összekeverni a HVT-t meg a HVE-t ...
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Paxker315
addikt
válasz focvis #201720 üzenetére
tényleg, most, ha ~50USD-ért rendelek kínából, úgy van feltüntetve, hogy VAT included in the price, akkor itthon csak a vám-kezelés díját kell rendeznem, külön ÁFA már nem terheli? Alin mintha a rendszer fel lenne már készítve arra, hogy a fogadó országban érvényes ÁFÁ-t rászámolja a vételárra.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Lacess
tag
válasz T-master #201725 üzenetére
Olyan rengeteg félét még mi sem csináltunk, GTE-t pl. csak egyet, szóval passz. De valahogy a GTE modul is balanszírozva lett, ez biztos, és nem emlékszem hogy tovább bontottuk volna. Sőt, szinte biztos hogy nem, szóval be kell férnie egyben a balanszerbe. Már rég volt, de nem rémlik, hogy olyan óriási darab lett volna, hiába "egy pár" modul.
Ahogy emlékszem, kb. pont akkora egy GTE modul (hiába egy pár), mit egy full elektromos (eTron) sima modulja.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
veterán
válasz Paxker315 #201727 üzenetére
Ha jól tudom, 2021. nyarán vezették be a változást. Azóta összesen 3 Alis rendelésem volt, 1 Spanyolországból, 1 Lengyelországból és csak 1 Kínából, utóbbi pár dollár értékben [kép]. Nem kellett semmit pluszban fizetnem, vámkezelést sem, és igen, az árak tartalmazzák a magyar áfát.
-
molnarpeter
nagyúr
-
Bandit21
addikt
válasz szpeti40 #201717 üzenetére
Sajna attól hogy mobil netet osztasz az utasok felé attól még szerintem a kocsit maga nem lesz online.
A we connect nem tudom hogy működik az e golfnal en az id3 nal nem vagyok annyira megelégedve vele.
A kodiaq Skoda app-ja ezerszer többet tud.
Visszatérve a töltésre,
Hol töltötted, mivel, azzal e amivel szoktad, ott e ahol szoktad saját kábel vagy töltő kábele. Amikor ott hagytad töltött és közbe állt le vagy nem is nézted hogy elkezdi e?E autó topicban is nézz szét.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
veterán
válasz molnarpeter #201731 üzenetére
Valamelyik topikban olvastam, hogy XY fizetett párszáz forintot, ott is OFF téma volt. Mint látod csak egy kínai rendelésem volt a változás óta.
Rád viszont vár egy vámmentes csomag a távoli Vasvárról. Szemet ne vessek rá! -
addikt
válasz Bandit21 #201732 üzenetére
Nem az utasoknak osztottam netet, hanem a telefonomról osztott netre csatlakoztam magával az autóval a wifire.
Saját egyetemi töltő, mindig azzal töltjük a kocsit, eszembe sem jutott leellenőrizni, mert máskor is raktam már fel és nem volt probléma. A műszerfalon ott volt a kis töltő ikon amikor odapillantottam.
De átmegyek az elektromos autó topikbaSwift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi
-
grizlisandor
addikt
válasz nrg.960 #201684 üzenetére
R32 fórumon azt találtam:
"VW 502 00 & ACEA A3 és 5W-40 / 5W-30, éghajlat, évszak és használatfüggően"Itt meg "VW 504.00 / VW 507.00" írnak.
Talán a felső hihetőbb, mert a gyári könyvből vette.
Hátha hoz valaki megbízhatóbb infót! -
-Maci-
addikt
válasz Doki16 #201705 üzenetére
Nagyon köszönöm!
Igazából a kinézett évjáratokban a 122 lovas 1.4 TSI van vagy a 2.0TDI.
Én is a dízel felé húzok, bár még sosem volt dízel autóm. Nekem nagyon bejön, hogy "a pincéből húz", motoron is ezt preferálom.
Egyébként milyen lehet ez a 2.0TDI? Azt gondolnám, hogy egy jól kiforrott konstrukció már ezekben az években (2011-2013)If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
vzsryl
nagyúr
válasz -Maci- #201738 üzenetére
Ezekben az évjáratokban jobb a dízel. Kevésbé problémás, jobban megy, kevesebbet fogyaszt.
De! Nagyon undi hangja van. Sosem vennék ilyen traktor hanggal kábriót. Nekem is CFFB-m van, de a Superb-ben elviselhetőbb.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Stefano95
újonc
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy van egy 2016-os Octavia Rs 2.0 tdi autóm. Az lenne a problémám hogy magas fordulatnál ez csak nagy sebességnél és a 5. és 6. sebességbe jelentkezik ilyen 3800-4000 fordulatszám felet meg torpan az autó. Ez mitől lehet? Automata váltós, de érdekes módon csak az említett fokozatoknál jelentkezik. Például volt olyan h teljes gáznál 5. sebességbe meg torpant kicsit vissza vettem a gázt utána megint teljes gáz és ment normálisan. Pályázni szoktam az autóval ez olyan 170km/h környékén szokott jelentkezni, előtte teljesen normális minden. Esetleg valakinek valami tapasztalat vagy hogy mitől lehet ez a probléma? Mondtak nekem olyat hogy a kipufogógáz miatt h túl ne melegedjen a miatt van h le "szabályoz" ez lehetséges?
Köszönöm a válaszokat! -
Bandit21
addikt
válasz Stefano95 #201740 üzenetére
Ha a befulladas közben tovább tartod a lábad a gázon (padló) akkor mit csinál?
Tudom teljesen más kávéház de nekem pár hónapja az 1.5 TSI kodiaq csinálta ezt 2-3 fokozat padló mellett. Rángatva gyorsult tovább, igaz ez kb fél óra és pár km után abba maradt és azóta sem volt ilyen.Utóbbi hibakód kiolvasas sem hozott semmi eredményt, azóta sem csinálta arra jutottunk hogy valószínűleg szar a benzin. ( Korábban mindig omw 95 max ot kapott de mióta elfogyott sima 95 ot kap - valószínűleg at állok majd a fel tank 95 fel tank 98/100 ra de ez az én nyugom)
Viszont abban lehet valami hogy az rs a teljes ménest elképzelhető hogy 170 körül veszi csak elő és ott valami elégtelen éges merül fel ha az üzemanyag silanyabb az elmúlt időben.
Ha mindig ugyanazt a prémiumot tankolod bele akkor viszont más lehet a gond.
Az alapján amit írsz sokat mész 170 fölött, lehet a váltó 5-6 fokozata, szinkron vagy valami egyéb fogyott el.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Stefano95
újonc
válasz MunezXBK #201742 üzenetére
Szia! Először is köszönöm a választ! Próbáltam már mindenhogy, ha tovább tartom akkor fenn marad az az állapot. Úgy tudnám ezt leírni hogy néztem közbe a fordulatszámmérőt és amikor jelentkezik ez a hiba meg áll és fentebb megy az óra hirtelen, nincs meg az az egyenletesség hogy egyenletesen megy felfele a fordulatszám. Illetve ahogy mondtam csak ebbe a magas fordulatszám tartományba jelentkezik és nagy sebeségnél. Például volt hogy 170km/h környéke 5. sebesség 3800-4000 fordulatszám, vissza engedtem a gázt felvált 6.-ba megint padló gáz le megy a fordulatszám és semmi megy egyenletesen egészen addig amikor már 200km/h és megint el nem éri a kb 3800-4000-es fordulatszámot akkor jelentkezik megint ez. Lehet köze van hozzá az üzemanyagnak meg nézem egy másik kúton valami prémiumot.
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #201745 üzenetére
Az egesz fordulatszammeroert fizetett, akkor is ha 5-nel mar piros
Stefano95: eloadatban kell nezni geppel. Vagy a nyomas szalad el vagy valami uzemanyagoldali dolog lesz. Az a legjobb, ha azt ulteted be, aki irta a chipet. Sogornak a 2.0pdtdivel volt olyan, hogy “behullamzott” az ero 2500-3000 kozott, de az pd-knel gyakori, ha irva vannak. Lehet a tiedre is elso korben vissza kell tolteni a gyari programot, hogy azzal is csinalja-e.
-
Paxker315
addikt
válasz Stefano95 #201746 üzenetére
Váltóhoz is hozzányúltak, vagy csak a motorvezérléshez? Mennyire hangolták a nyomatékot? Milyen fordulatszámtartományban van a nyomaték&teljesítménycsúcs, és hol "vált el" az automatika ha nem nyúlsz bele? Ezeket csak úgy kérdezem, kíváncsiságból
Ha Db-Nyh-Kv környékén mozogsz, tudok ajánlani csipszert is
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
Új hozzászólás Aktív témák
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!