Hirdetés
Hirdetés
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #199819 üzenetére
Nem az összes. VAG vonalon a DQ250 és a DQ500 és a hozzá hasonlók a legmegbízhatóbbak. Nyilván nem fognak elmenni fél millió km-t de jobb mint egy száraz DSG. 192 van a GTE-ben és gyönyörű szépen vált. DQ400-as. Vegyél te is azt, ha kell átgurulsz pár utcával arrébb és megmutatom
Vagy ami biztosan a legjobb az az e-CVT.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Kiskokó
veterán
válasz SzlobiG #199819 üzenetére
Mert csak ezt szerelték ZF 8gangos Tiptroniccal
Van DSG-ből jobb meg rosszabb, de maga a DSG "feelingje" nem jön be. Igaz DSG-t még nem
Igen, nyilván az automata váltó mindig is egy luxus/extra termék volt ezért egyik sem lesz olcsó (bár kettős tömegűek világában már a manuál se mindig az)
De én még mindig úgy vagyok vele, hogy a lehető legjobb / strapabíróbb automata váltó az még mindig a hagyományos hidro dinamikus nyomatékváltó.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen