Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
zsolt19900
őstag
B5 passatnal mi lenne a megoldás arra, hogy az anyós oldali "legnagyobb" elől lévő alsó hátsó lengőkar és az autó bölcsőjébe való csatlakozásnál a csavar ami rögzíti a lengőkar, na az ne kotyogjon?
Valószínűleg ahogy nézem, a bölcső van picit már kikopva, erre keresném a megoldást.... perselyezni esetleg valami erősebb anyagból? stb.
helyén szeretném megcsináltatni, bontott bölcsőt nem igen lenne érdemes vásárolni ill az újnak gondolom horribilis árak van
Azért érdekelne a megoldás, mivel cseréltem pár ezerre ezelőtt lengőkart és ismét van pici hangja.... vastagabb csavart nem lehet beletenni ugye, mivel a lemgőkarban lévő szilent-fém átmenet átmérőben ugye adott sajnos és azt gondolom én nem lenne tanácsos "feljebb fúrni nagyobb átmérőre pl. arra, amire ki van kopva a bölcső nyílása+csavart sem biztos, hogy találnék, ami megfelelő lenne oda
örülnék valami jó tanácsnak, mert ez az egyetlen kehélye van jelenleg az első futóműnek, de ez mindig elő elő jön, ha cserélem akkor is
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Speeedfire #180808 üzenetére
Ez a szett így milyen lehet? Árban jobb alternatíva? Illetve a hátsó cikkszám alapján a weblapon olasz, francia autóra való. De a hivatalos oldalon meg vag. '01 leon 1m auq 1.8t
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Speeedfire #181058 üzenetére
Ferodo-t én skipelném.
-
Asbee
veterán
Szívósor alsó tömítés volt a gond az alapjáratra. Már check engine , összes henger égéskimaradás, érdekes módon asr is világított tőle. Féktisztítóval megfújtuk azonnal látszott. Felső is már repedezett csere az is. Hibátlan lett utána. Akinek ilyen gondja van, nézzen rá. 1,6 BSE .
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Speeedfire #181060 üzenetére
Tökéletes. Én komplett Zimmermann szettet vettem, 180€ körül.
-
Speeedfire
nagyúr
válasz MunezXBK #181063 üzenetére
Az van most is, annál egy fokkal szerettem volna feljebb lépni. Nagyobb fékek után kicsit nyúlott nekem. Ezt leszámítva nagyon elégedett vagyok vele.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Speeedfire #181064 üzenetére
Akkor EBC.
-
Tin
veterán
válasz MunezXBK #181065 üzenetére
Már jók? 10 éve vettem kettővel ezelőtti kocsira Yellowstuffot, szakszerűen bejárattam, de kb 15e km után elkezdett egyre jobban rázni...
Igaz az mart tárcsa volt.
Szerk: kicsit tobb info, mert nem akarom paraztatni a nepet. Akkoriban nem egyedul en jartam igy, es lehet, hogy tenyleg a tarcsa volt. De mielott valaki sport feket vesz, azert erdemes tudnia, hogy az uzemi homerseklete ezeknek nagyobb, es ha jobban gyepalja az ember, forrobb is lesz. A Yellowstuff fogott hidegen is, de csak atlagosan, kicsit alatta, de 2-3 telifek utan baromira jol harapott, es nalam olyan 10 padlofek utan kezdett csak elmelegedni, es vesziteni a fekhatasbol. Nyilvan az atlagos fekek fele ekkora terheles utan mar tulmelegednek, ezert az ember nem is gyepalja oket annyira, viszont hidegen jobb volt a gyari fek hatasa. Es meg valami: egy atforrosodott tarcsanal nem tul szerencses a tocsazas (hirtelen lehutes vizzel), es az sem tesz tul jot neki, ha a szerpentin utani elso piros lampanal fel percig fogja a betet Auto Hold-al a tarcsat - szoval celszeru elobb lehuteni a feket. Ezek menten erdemes megfontolni a sport feket. Oke, tudom, ez "csak" Yellowstuff, de viselkedesben inkabb sport fek, mint utcai.
[ Szerkesztve ]
-
papg79
tag
Sziasztok! Van egy 2003-as 1.9 pdtdi sharanom, ASZ motorkódos. Nem tudja valaki véletlenül, hogy hol található a klíma kondenzvíz kivezetője? Köszönöm előre is!
-
zeus_2k14
senior tag
Üdv.
Adott egy VW Jetta, 2007 / 11-es évjárat, 1.9 PDTDI BXE motor, 77 kW, DPF nélküli.
Két hét múlva megy szervízbe, tegnap beszéltem velük, és mondták, hogy ha én tudom, akkor nyugodtan szerezzem be az alkatrészeket, addig sem kell nekik futkozni.
BXE motornál állítólag rosszak a hajtókar csapágyak, csavarokkal együtt. Ezeket én ki szeretném cseréltetni, viszont kellene nekem a gyári szám, a csapágyaké és a csavaroké, hogy milyet kellene vennem.
Milyen kellene, illetve, honnan érdemes beszerezni?
Bízok benne, hogy tudtok segíteni.
Köszönöm
Gergő
-
J&P
tag
válasz atos19881101 #180880 üzenetére
Néztem vcds-el az alapjárati fogyasztást, hidegindításnál egy pillanatig 1.2 majd lement 1.0-ra, 0,8-ra, és 0,6-ra állt be, tehát a fedélzetim nem kicsit ír fals értékeket.
1 hibám volt a tárolóban, P1557-35-10.
Kezdem a vákumcsővek átnézését, remélem nem lesz nagyobb baj.Kérdés, AVB 1.9 pdtdi, a vákumcső belső átmérője mekkora??
-
Speeedfire
nagyúr
Igen, hidegen picit lazább. De nem vészes. Barátom s4-én van ilyen körbe, előtte ds2500 volt. Azt mondja neki ez jobban bevált.
Nekem meg most igazából annyira nem fontos, legyen jobb, mint a sima zimmermann, és ne túl drága. De ez a ~120e nem vész. A zimmermann olyan ~80e lenne körbe.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Brumi
senior tag
Sziasztok!
Régen nem jelentkeztem. Még korábban volt szó arról, hogy rendeznénk néhány taggal Polo AW találkozót. Holnap megjön végre a kocsim, meg egy ismerősömnek is jövő héten, de jó lenne elkezdeni szervezni a találkozót! Akit érdekel, az jelezze! Arra gondoltam, hogy a célállomás a Malomvölgyi tó lenne Tardosnál, és aki Pestről jön, azzal már találkozhatnánk a városhatárnál és onnan együtt lehetne menni .
http://www.flickr.com/photos/brumi/
-
Asbee
veterán
válasz monosgeri21 #181071 üzenetére
Bárdiból van, Elring 475.931 (alsó), Elring 240.120 (felső). 4-4 db. Én cseréltettem mind. De ha féktisztítóval megfújod a tömítés helyeket, azonnal tudni fogod ilyen gond van-e.
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Polo 9N 2002, 1.4 16V, 75LE, AUA5 Faults Found:
00818 - Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263)
30-00 - Open or Short to Plus
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
30-00 - Open or Short to Plus
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
28-00 - Short to Plus
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
41-10 - Blocked or No Voltage - IntermittentV68-t próbáltuk kiszerelni, de elég nehéz hozzáférni. Szerelővel beszéltünk, azt mondta kicseréli. Ki tudna segíteni valaki egy OEM kóddal, hogy meg tudjam rendelni?
Ez lenne az? :
[link]
6Q0907511C
Köszi![ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Lacess
tag
válasz zeus_2k14 #181069 üzenetére
Cseréltesd mihamarabb, az egy jó motor ha a csapágyak ki vannak cserélve.
Ebben a cikkben benne van a jó csapágy cikkszáma. Valamint az egész probléma korrektül kifejtve egy hozzáértő "tollából" A csavar maga nem problémás egyébként, de, mivel ezek a csavarok csak egyszer felhasználhatóak, ezért mindenképp cserélni kell azokat. Csavarból a gyári az ajánlott.
Egy alvázszámmal a zsebben szerintem bárhol meg tudják rendelni neked.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
eXodus
őstag
válasz zsolt19900 #180275 üzenetére
nekem is hasonló a problémám, csak 1 ->2esbe nehezen megy. (a4 2002 1.6 kézi)
Főleg indítás után nehéz, ha már váltottam néhányat utána jó. Ill 1ből üresbe majd üresből 2esbe jó. Így használom h ne recsegjen....Érdekes ami írsz megnézem még, de ha ez nem jön be tud valaki autószerelőt ahova érdemes vinni a kocsit váltójavításhoz/felújításhoz/cseréhez?
-
Tin
veterán
válasz Speeedfire #181073 üzenetére
Kb igen. Hidegen valamivel gyengébb, melegen sokkal jobb és tovább bírja. Nekem bejött én is azért vettem mert jó volt az ára. Ha jól emlékszem olyan 50e km-t simán bírt a betét és néha nem kíméltem.
-
iceQ!
addikt
Sziasztok,
Alábbi hibakódokat sikerült ma kiolvasni. A turbó rész ami inkább lényeges, a többivel nem tudom (?!) hogy kell e foglalkozni.
Valaki esetleg leírná, hogy VCDS-ben hogy tudok élő adatokat nézni? Melyik menü pont lesz?Cím 01: Motor Címke: HGJ\038-906-012-AGR.clb
VAG szám: 038 906 012 C
Alkatrész: 1,9l R4 EDC 0000SG 2803
Kódolás: 00002
Muhely #: WSC 06435
VCID: 1025ED8250637ACF09-4B19
2 hibakódot talált:
18062 - Kérem a hibatárat kiolvasni
P1654 - 35-10 - muszerfal -17- cím - idoszakos
17964 - Töltonyomás-szabályozás
P1556 - 35-10 - szabályozási határérték le- túllépve - idoszakos
Készenlét: N/E
-------------------------------------------------------------------------------
Cím 35: Központizár KZ Címke: HGJ\8D0-862-257.clb
VAG szám: 8L0 862 257 G
Alkatrész: ZV-Pumpe, DWA, Funk D11
Kódolás: 13130
Muhely #: WSC 06435
VCID: 3973702623599B879E-4F03
2 hibakódot talált:
01371 - Riasztás a bal elso ajtókapcsoló miatt
35-00 - -
00955 - Kulcs 1
09-00 - Illesztési felsohatár túllépveAudi a3 8l 2000 1.9 TDI
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
iceQ!
addikt
válasz Mágus2 #181083 üzenetére
Vettem már 5m szilikon csövet, lecserélem mindet.
Múltkor már egyet cseréltem azóta jó, de ez a probléma mindig eljön.Ezzel kell foglalkozni szerinted:P1654 - 35-10?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
iceQ!
addikt
válasz molnarpeter #181086 üzenetére
Holnap megnézem újra.
Elő adatot hogy tudok nézni VCDS-ben? Konkrétan a turbó érdekelne csak. Vagy is a vákum és töltés.
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
iceQ!
addikt
válasz molnarpeter #181088 üzenetére
Vcdst annyira nem ismerem még, azért kérdeztem.
Holnap este megcsinalom,ha meg tudom.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #181084 üzenetére
4mm + 6mm szilikon cső kell....vagyis 6mm helyett azt hiszem 5mm vettem mert a 6os pont passzentos volt... De a lényeges a 4mm - es
[ Szerkesztve ]
-
mamboo
tag
Helloka, Bosch, Ferodo vagy textar tárcsát+betétet vásároljak?
-
mamboo
tag
Zimmermann? találtam nagyon jó áron
-
mamboo
tag
skoda rshez-elől 312, hátul 282mm- kompletten tárcsák+betétek 78.000huf+szállitásért rendeltem, akit érdekel honnan, nyugodtan írjon mert nem akarok reklámozni a felületen. (Valószínű nem is lehet)
-
dond
csendes tag
válasz Csaby25 #181076 üzenetére
Szia, igen elvileg az a V68, de legtöbbször elég kivenni kitisztítani, nem biztos, hogy új kell, enyém is szarakodik, már többször nekiestem yt videók alapján, hogy kiszedem, de nem egyszerű, félek, hogy eltöröm a rögzítő "lábait". Kíváncsi leszek nektek, hogy sikerül a műtét, gondolom műszerfalat nem akarod kivenni
Én ha ujjal benyúlva megtámogatom, akkor még végigpörgeti magát (nyitja/zárja a meleg levegő flapnit, uh tavasszal hidegbe állítottam és lehúztam róla a stekkert..átmenetileg..