Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #180450 üzenetére
Igen, országúton nekem is 8-9 körül van. Ezek eléggé kihegyezett benzinesek, nem az alacsony fogyasztás a fő cél.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
-
yodamester10
őstag
válasz kleinguru #180404 üzenetére
Én múltkorában annyira nyomogattam a bal első ablakot,hogy egyszer csak nem ment le automatán se fel csak ha nyomtam vagy húztam a kapcsolót.Aztán a videó szerint végig csináltam amit a srác mutat és most simán lemegy mind a 4 és még a tető ablakot is kinyitja bukóra visszafele ugyan ez.
[link]
Qru
"legalább a fogyasztás rendben van. 9,8"
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz bulikavagyok #180450 üzenetére
Ha megvadulok, 13-at is elkér a GT.
yoda: vajon G5-nél is működhet a tetőablak billentése? Az sokszor jól jönne.
[ Szerkesztve ]
-
válasz bulikavagyok #180452 üzenetére
LOL
Város sok röviddel 15 liter pedig dízelhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nagyúr
válasz MunezXBK #180455 üzenetére
Én nem tudom, h mennyit kér ha megvadulok, mert utána általában egy extra lassú etap következik hazáig. De a tesztek alapján elég könnyű 15 liter felé vinni a fogyasztást egy kis huligánkodással.
Szerk: Bár nem igazán izgat a fogyasztás, de arra azért kíváncsi leszek, h nyáron a német pályán mennyit fog fogyasztani. Ott én sem 160-nal szoktam "döcögni".
Szerk. 2.: Plusz készülünk haverokkal a Hungaroringre is, szerintem ott is lesznek szép értékek.
bitpork: V8 SUV?
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz bulikavagyok #180457 üzenetére
Nem akarod tudni.
-
őstag
válasz bulikavagyok #180452 üzenetére
A fogyasztási adatokat a 2.0 tsi 272le superbemről írtam.
Szerintem korrekt. -
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #180450 üzenetére
Igen ez kökemény Bp és legalább heti 10x csak 2 km-es út van benne, így a TDI is sokat eszik. Télen simán 11 fölött van a fogyi. Szerencsétlen már 2 napj próbál regenerálni de sosem tudja befejezni... Viszont ha nem sitesz már autópályán is 7 alá bemegy.
Most a nagy átlag nekem 8,18 ami nem rossz, mert a Passat B6-é 8,11 volt. Tehát alig eszik töbet miközben nagyobb, nehezebb és erősebb is.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
-
iceQ!
addikt
Régi TDI-nél mennyire gáz a napi inga melohely és otthon között? Oda-vissza max 12km.
Dugó nincs, városon belül megy az utazás.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
nagyúr
-
iceQ!
addikt
válasz bulikavagyok #180465 üzenetére
Arról nem is beszélve hogy a turbó ugye változó geos...
Igazából az lenne a legjobb ha lecserélném benzinesre.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
DJ. Ru$y
félisten
Szedett már szét valaki kombi csomagtérrolót / térelválasztót? Audi A4 B7-ben reggel lepörgött a csomagtérroló.. Ahogy néztem ez popszegecselve van mindenhol szóval csak szétfúrni lehet. A fontosabb kérdés, hogy meglehet ezt ragasztani valamivel, ami meg is tartja azt a rugóerőt? Ugyanis az anyag ragasztása fáradt el 14 év után és lejött a rúdról, persze rugó egyből lepörgött. Érdemes ezzel itthon próbálkozni? Esetleg valami tipp, hol tudnak ilyet megcsinálni? Néztem a használtakat állapottól függően 15-30e között mozognak, ha nincs más megoldás, akkor marad a bontott darab, de azok sem lehetnek sajnos jobb állapotban...
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
-=Vacsek=-
senior tag
hali milyen rádió kiszedőt ajánlanátok? rns 510es-t szeretném kiszedni. alin van jópár felé, kinek mi vált be? műanyagokat néztem de külön wv konszernes kiszedőt nem találtam.
-
őstag
válasz -=Vacsek=- #180469 üzenetére
Hali.
Az Rns 510-et 4db csavar tartja, utána két ujjal kihúzható. -
DJ. Ru$y
félisten
válasz Lacess #180468 üzenetére
A roló hasonló a probléma kevésbé. Ugyanis a tengelyről lepörgött maga a roló anyaga, ugyanis elengedett a ragasztás a visszahajtásnál, így a kérdés az, hogy ezt össze lehet-e olyan tartós ragasztóval ragasztani, ami ki is bírja a rugó feszítését, hogy ne engedje el ismét.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
Doki16
addikt
válasz -=Vacsek=- #180469 üzenetére
Milyen autóról van szó? Nem kell hozzá kiszedő, ahogy írták 4db csavar tartja. A körülötte lévő műanyag keretet kell leszedni. Egy ilyen jól tud jönni hozzá.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz DJ. Ru$y #180471 üzenetére
Nekünk kesztyűtartó ajtót kellett összeragasztani kettőt is, szélvédős műhelyben egy ezrest kértek érte talán. Csak azért mondom, mert viszonylag univerzális a ragasztható anyagokat tekintve, és erős is (üvegen nem egyszerű megtapadni, ez viszont úgy fogja, hogy még a kasztni csavarodásában is szerepet tud játszani). Csak ötlet, nem vagyok profi, igazából az anyagok ismeretében jobbat is lehetne mondani biztosan... Vagy esetleg rögzíteni egy odaszorított vékony csík lemezzel, ha van hely.
-
anorche1
őstag
Az 1.2 htp egyebkent szivocso befecskendezeses, vagy direkt?
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
zsolt19900
őstag
Amennyiben úgy alakulnak a helyzet(em)
1.4tsi motor ami alapból 122Le, pl. ezeket is ugyan úgy "meglehet íratni" mint pl. egy pd motort? szóval a 122Le megtudják írni mondjuk a 140-150Le tesója teljesítményére?
vagy ez itt már picit összetettebb dolog?
CAX motorkódos, ha jól láttam amin épp megakadt a szemem
vagy a másik kérdés, az 1.6rctdi motorokkal is mi lenne ilyen szempontból a helyzet? nem azt mondom, hogy "szénné" szeretném íratni, hanem egy optimalizálásra gondolnék itt, ha pl. a kiszemelt autó kicsit kisebb motorizáltságú, mint ami annyira nem szimpatikus
Ezekben a motorokban már mind van részecskeszűrő is? Ennek a dolognak elegendő a normál működéséhez, ha hétvégente el-el megy az ember erre-arra egy nagyobb körre és ott "megjáratja"?
Tsi-nél számolok a kokszosodással ill. az esetleges lánccserével (és ami ezzel még jár mellé) ezen kívül még valami nagyon nagy kiadással mivel érdemes kalkulálni?
Elég sok autótípus most tervben van (ha elkél a Passat), gondoltam előtte azért megkérdezlek benneteket is, mivel még nagyon nagy a katyvasz a fejemben, néztem Polotól elkezdve Golfon át Passat, Tiguan, Turanig bezárólag, sajnos nagyon képlékeny még a dolog
Ilyesmi pl. hogy ha nincs benne multikormány és/vagy tempomat, akkor azokat 1:1be be lehet szerelni, ha vásárolok egy multikormányt és tempomatkart és beleíratom vele valahol?
Ismerős Transporterébe találkoztam azzal az esettel, hogy nem lehetett bele "olcsón" tempomatot tenni, mert tekerős ablak révén nincs benne komfortmodul és így még azt is meg kellett volna hozzá vásárolni, gondolom azért a fent felsorolt modellek között ilyesmi nem fordulhat elő és pl. a kábel előkészítés rendelkezésre áll az autóban?Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
veterán
válasz zsolt19900 #180476 üzenetére
Fontos a széria is, egy magyar specifikációjú Golf 6 Trendlineba simán megy a tempomat, csak kapcsoló + VCDS kell hozzá.
1.4 CAX-ot kb. 150 lóra húznak fel.
-
Lacess
tag
válasz DJ. Ru$y #180471 üzenetére
Értem, ami eszembe jutott, egy kárpitost megkérdezni ha amúgy össze lehet még rakni a többi részét. Levarratni+ragasztani, belül a tengelynél úgy sem fog látszani és a kettő együtt szerintem elég tartós lehet.
szerk.: Közben focvis megelőzött...
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz focvis #180480 üzenetére
+ molnarpeter + yodamester10 + Lacess
Köszi srácok! Holnap, ha lesz időm megpróbálom szétbontani. Az előbb lent voltam a garázsban, a szárat forgatva annyit láttam, hogy azon egy ~2 cm-en a teljes hosszában 2 oldalú ragasztó van, ha jól láttam. Lehet első körben nekifutok itthon megkreálni.Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz iceQ! #180464 üzenetére
Nekunk a B6 cr tdi elment 282 ezret a heti 10x2 km-rel. Igaz palyan is volt hasznalva de akkor is. Minden gyari volt benne egyedul az egr adta meg magat ami magaval vitte a dpf-et is a halalba. Az mondjuk egy laza 400k kiadas volt de hat a fogyin visszahozta boven ekkora tavon.
#nincsbennetarcsi
-
iceQ!
addikt
Pályán én is megyek vele. Heti 2-3x 20-20km oda-vissza. Nem tudom mennyit segít.
Inkább attól tartok hogy a változó geos turbo megint leragad és lehet pucultatni. Erre nincs valami megoldás hogy ne kokszolódjon le?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Octavia 1.8T AUM, hatchback, 2002.
Van ajánlott lengőkar gömbfej gyártó?
Köszi!A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
zsolt19900
őstag
válasz focvis #180479 üzenetére
köszike
7es Passátok is szem előtt vannak, ismerősnek 2.0cr van 150le-vel az számomra elegendően viszi a paripát (gondolom azt is azért meglehet okosítani a 170le-re), az 1.4tsi nem tudom mennyire mozgatná dinamikusan.... be kellene ülnöm egybe és kipróbálnom valószínűleg
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
-
Doki16
addikt
válasz zsolt19900 #180486 üzenetére
140 lovas lesz az. De hidd el nem az okosítás a legjobb megoldás. Érdemesebb már akkor eleve a 170 lovas verziót választani belőle. Nekem 1.4 TSI van 154 loval a Passatban és elég jól viszi hidd el. Pedig ez még nehezebb is a sok akkumulátor miatt.
De bátran veheted a B7 140 lovas CFFB-t. Egy számítógépes vizsgálat kell neki VCDS-el és jól megállapítható, hogy mi mennyire van benne elhasználódva.
(#180478) -=Vacsek=-: Ha rám hallgatsz ne csak egy csomaggal vegyél ebből a sárgából. Nagyon rugalmas és nem túl jó feszegetésre, de cserébe nem is sérti fel a műanyagokat. Keress rá még alin a Pry Tool kifejezésre. Amúgy nem kell hozzá szerszám: [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
zsolt19900
őstag
válasz Doki16 #180488 üzenetére
igazad lehet, 140 (rosszul emlékezhettem) az 1.4tsi-re viszont hahun 122őt írnak a CAX-ra
amúgy ezekben az 1.4 és 1.2tsikben vannak azok a "ha zörög csörög a lánc indításnál" 80-100e ft közötti lánc szettek amiket cserélni kell és akkor megint jó lesz hosszú ideig a dolog?
Részecskeszűrő ezekben már mind van?
Ismerős 2.0cr-ében pl. nem vettem észre, hogy mikor regenerált volna, pedig mentem vele egy jó karikát kül-belváros és autópálya szakasz is volt benne, de nem tudom, hogy ezekben már pl. mind van-e, szóval a tsi be és a cr dízelbeFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Doki16
addikt
válasz zsolt19900 #180489 üzenetére
Igen jogos, a B7-ben a CAXA 122 lovas 1.4 TSI van. Itt a fórumban havri1-nek van/volt ilyen motorral Passat. Ha csörög zörög akkor cserélni kell jól tudod. Én árat nem tudok pontosan. Olyan 250-300k munkadíjjal együtt, de erre nem veszek most mérget. TSI-ben nincs GPF, de a dízelnél mindegyikben van DPF. Észre veszed majd egy idő után már a jelekből ha hosszabb idő óta birtokolod. Meg lehet figyelni programból is. Szerintem a B7 a 140 és 170 lovas dízellel a legjobb. Most már azért koros autó ezért úgy kell vele kalkulálni, hogy legyen zsebben pénz ha valami elmegy benne. De alapvetően a CFFB egy megbízható motor ha odafigyeltek rá.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
-
MunezXBK
nagyúr
válasz bulikavagyok #180492 üzenetére
Látszik, csak 106 fokos az olaj.
-
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bulikavagyok #180494 üzenetére
120-ig nem foglalkoznék vele, igazából arra jó, hogy lehet tudni, mikor van ténylegesen bemelegedve a motor, és akkor már nem kell finomkodni. Mondjuk én léghűtéshez vagyok szokva mostanában (traktor, 40-120°C közé van specifikálva az üzemi hőfok), de az új Skodák is írták, ott normál esetben város vagy pálya taposás mellett talán 110-ig ha felment, amúgy szerintem itt standard a víz-olaj hőcserélő, szóval kontrollált a dolog, nem tud felmenni az egekbe.
-
nagyúr
válasz molnarpeter #180495 üzenetére
Köszi az infót!
-
Doki16
addikt
válasz bulikavagyok #180494 üzenetére
Nekem a Passatnál nyáron pályázáskor ennyi volt mindig sőt valamikor felment 116-ig is. [kép] Ahogy írták előttem is 120-ig semmi gond. GTI-k is megkergetve azon a szinten állnak be. A mostani kocsimnál 90-nél többet még nem láttam, de itt keveset terhelődik a belső égésű.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
-
addikt
-
Doki16
addikt
válasz bulikavagyok #180498 üzenetére
Hasznos funkció a VAG autókban. Ezt nézd mindig inkább, mert a vízhőfokmérő hazudik. Főleg nálad ahol csak pár vonal van Az én kocsimban már nincs is mutató a víznek. Az olajat nézem én is ha GTE módra szeretnék váltani
(#180499) kleinguru: Alvázszám alapján tudnak neked rendelni a márkaszervizek. Én kérdeztem 3 évvel ezelőtt és akkor mondtak 20k Ft-ot érte. Nem ér az ennyit, ha valamit akarsz tudni akkor kérdezz nyugodtan. B7-ben otthon vagyok egész jól
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Főzőcskés topic
- Windows 11
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Androidos tablet topic
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen autót vegyek?
- Samsung Galaxy GT-S 3100 telefonba hol a rendeljek akksit?
- Mikrotik routerek
- Retro teló rajongók OFF topicja
- További aktív témák...