Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mate317
tag
Sziasztok,
a másik topicban nem kaptam választ, beírom ide is:
https://mobilarena.hu/tema/loerok_harca_autos_topik/hsz_167442-167442.htmlKöszi ha valakinek van ötlete.
-
grizlisandor
addikt
válasz MunezXBK #180900 üzenetére
Nálam turbósítani kellene először.
(#180901) mate317:
Guminyomás rendben van?
Nálam miután felkerült a nyári szett, furán viselkedett az autó. Megnéztem a guminyomást, hát volt itt minden, miután beállítottam rendesen, rendben volt.
Laikusként én a lengéscsillapítókra gondolok, hogy elfáradtak.
"minden más jónak tűnik ami a futóművet illeti" ez azt jelenti, hogy fel lett emelve az autó és át lettek mozgatva a szilentek és nincs beszakadva/elfáradva egyik se? -
MunezXBK
nagyúr
válasz grizlisandor #180903 üzenetére
Az is van.
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!
Szerintetek vissza lehet íratni a gyári eredeti csaló szoftot?
Egy barátom 2011-es Touran-ja 2-300km-enként regenerál. Megnéztem a DPF szűrőt olajhamu tömeg csak 100ml, szóval tartalék van még benne. Közben megtaláltam a visszahívásról készült jegyzőkönyvet, h megtörtén a software átírás. No, ezt kellene visszaírni. Vagy ez már döglött ló? Azon gondolkodtam, h a csipszes cégek az eredeti szoftokat lementik, talán ott lehetne kereskedni.Joe
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
CONTITECH CT909K6: [link] vezérműt hány km után ajánlott cserélni?
Octavia mk1 2002, 1.8T AUM hatchback...
Köszi![ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
senior tag
válasz molnarpeter #180908 üzenetére
Köszi, ezt a 180k/5 évet én is olvastam, de gondolom a gyárira írja ami gondolom jobb minőségű... A Contitech oldalán azt írja, hogy az autógyártó által megszabott csereperiódust kell betartanai, abban az esetben ha nincs ilyen, akkor max 120k km vagy 7 év.
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
simonjoe
senior tag
válasz molnarpeter #180907 üzenetére
Talán tartósabb lesz az autó? Meg zavarja, h alig megy vele és már regenerál. Nemtom meddig lesz nála. Futunk még egy kört biztos találunk valakit aki visszaírja neki.
Joe
-
Csaby25
senior tag
Volkswagen Polo Mk5 - ből van ajánlott (tartós) motor ?
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
K Norbi
addikt
válasz molnarpeter #180908 üzenetére
5 év az pocséklás...
10 év -
robertka
tag
Sziasztok, olyan kérdésem lenne, hogy egy Audi a4 b7 Ben aksit cseréltünk de a ki és betétel között eltelt kb fél óra. Az immobilizer kettő gyorsat pittyen és a kocsi nem indul az önindító forgat de nem indul be. Mi lehet a probléma, ilyenkor újra kell tanítani valahogy az indításgátló? Köszönöm szépen.
-
robertka
tag
válasz Reggie0 #180923 üzenetére
Köszönöm, legközelebb így csináljuk. Most viszont rázártam és nyitottam a kocsira de nem indul, olyan mintha majd nem elkapná de nem indul be. Levettem megint a sarukat 15 percre de változatlan a helyzet.
Jobban megnéztük és a gyári immo az nem ad hibát viszont van benne egy utólagosan beépített nfc chip éprzékelő a kézifék alatt illetve egy microkapcsoló a vezető oldali ülés bal elejénél de sajnos erről semmit és ez adja az eddig nem megszokott hangot.
Ilyennel találkozott már valaki esetleg?[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Audis kerdes: A4 B8-nal az MMI-nek van olyan tipikus hibaja, ami miatt veletlenszeruen kikapcsol, kesleltetve kapcsol be vagy ujraindul?
-
robertka
tag
válasz molnarpeter #180930 üzenetére
A két kis kulcs tartó NFC az meg van de a szervíz kártya kulcs az sajnos nincs, felhívtuk az előző tulajt azt mondta ezt még Németben tette bele az első tulaj...
-
gringoka
aktív tag
Sziasztok.
Találtam szakembert aki átmosással csinálja dsg váltó olajcserét, viszont nem gyári olajat tenne bele. Azt mondta sok év tapasztalata alapján tudja milyen olaj kell bele ami jobb mint a gyári.
Szerintetek ragaszkodjak a gyári olajhoz? Vagy bízzam rá -
Drughi
addikt
A 2013-2014-ben gyártott 1.2 TSI motorok milyenek? Jobb, mint az első generációs 2010 környékiek?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #180805 üzenetére
Golf digitklíma saga folytatódik kis támasztó lemez meg lett hajlítva, szépen a helyén van. Volt egy próbaút, sajnos még mindig fűt, még LO állásban is, mindeközben a csappantyút mozgató kar szépen jár. Mit csináljak? Climatronic hibatároló üres, flap motor basic setting megvolt, tank negyedig van
Ötleteim: terelőlap 180°-kal elfordult belül és úgy sikerült rátenni a kart; állító motor hibás (akkor miért mozog minden szépen, és működik hibakód nélkül?), itt gondolok fogaskerék vagy pozíció potméter gondra; esetleg terelőlap törhetett el belül
Ja, és az olajozott venti mit csinál? Természetesen továbbra is nyekken néha
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag
válasz molnarpeter #180937 üzenetére
Egyáltalán a motortérben a klímacső (nagyobb átmérőjű cső) hideg ha bekapcsolod a klímát?
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Attix82 #180938 üzenetére
Kompresszor nem ment, Econ módban volt végig korábbi tapasztalatok alapján még akkor is fűtött, ha az egész climatronic off állásban volt (olyankor inkább a műszerfal közepe volt nagyon meleg és menetszél miatt jött némi forró levegő a rácsokon).
Azon gondolkodtam még, hogy talán majd a hátsó lábhoz menő csatornát lekapom, hátha úgy rá tudok nézni a kérdéses csappantyúra. Eszembe jutott, hátha belső hőmérséklet csal, de néztem a szenzorok értékeit, jónak tűntek. Csak egy elvi kérdés, itt ugye csak a V68 temperature flap állítja a levegő hőmérsékletet, nincs csap?
-
vicces
addikt
válasz gringoka #180935 üzenetére
Azért mondta ezt neked, mert erre az olajra van a legjobb kedvezménye. Lebeszélheted vele, hogy mégis a gyárit rakja bele. Azt fogod hallani, amit hallani akarsz. A számlán csak annyi lesz, hogy váltóolaj és kapod ami neki anyagilag a legjobb. Én hagynám a francba ezt a műhelyt.
:)
-
zeus_2k14
senior tag
Üdv.
Nem akarom ismét ki írni ide a kérdésemet, egy másik csoportban már ki írtam, be linkelem. Sajnos tanácstalan vagyok, hátha tudtok segíteni.. Be linkelem : [link]
Köszönöm
Gergő
-
nagyúr
Sziasztok. Szevizhelpet szeretnék kérni. Egy ismerősnek van egy Fabia 1 1.4mpi-je, és furcsa probléma merült fel. Nagyon furcsa hangot lehet hallni a motortér felől, ha padlóig nyomom a gázt 2500-3000 majd 4000-5000rpm között(érdekes, hogy 3000-4000 között kihagy). Olyan, mintha "elektromos zaj(tekercs)" lenne. Ha finoman játszok a gázpedállal akkor nem csinálja. 3 hónapja cserélve lett a generátor, de ezt a hangot csak olyan 2 hete kezdte el csinálni. Sajnos nem tudom telóval felvenni, hogy jól kivehető legyen. Esetleg a flexibilis cső rezonál lenne? Valakinek ötlete? Nagyon köszönöm előre is!
-
zeus_2k14
senior tag
válasz Mágus2 #180949 üzenetére
Értem. Azzal nem lesz baja, hogy eddig Shell volt benne, most pedig más megy bele?
Esetleg érdemes venni bele egy Castrol vagy Motul olajat, majd azt 2500 km után le cserélni akár Liqiu Molyra? Vagy tök felesleges? Úgymond a motort atmosni, erre gondoltam.Amúgy ez jó lenne bele? Elég jó áron van. [link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Peugeot, Citroën topik
- Apple notebookok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Háztartási gépek
- Házimozi haladó szinten
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Napelem
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- További aktív témák...