- Autóhifi
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Valami baja van a tápomnak
- OLED TV topic
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Plazma TV topic
- Androidos tablet topic
- Amazon Fire TV stick/box
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz bulikavagyok #180494 üzenetére
Én 90 fokig nem szoktam taposni, onnantól van meg az üzemi hőmérséklet egy TSI-nél. Városban, nyáron, taposás nélkül elmegy 118 fokig a 2.0 TSI. Hülyegyerek üzemmódban, szintén nyáron 125-ig. Autópályán 105 felett.
-
Gyula84
veterán
válasz molnarpeter #180495 üzenetére
Mondjuk én léghűtéshez vagyok szokva mostanában (traktor, 40-120°C közé van specifikálva az üzemi hőfok),
jó is azzal tescoba menniNem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Attix82
őstag
válasz atos19881101 #180374 üzenetére
Mielőtt bele mennél az átalakításba Automata váltóval kapcsolatban őt keresd : [link]
-
-
zsolt19900
őstag
válasz Doki16 #180491 üzenetére
inkább a benzines felé hajlanék, valahogy úgy vagyok vele, hogy kipróbálnám ha hasonlóan mozgatná a 'bódét, mint a dízel
mik tudnak lenni azok a "nagyobb" tételek amik elmennek benne? igazság szerint most ha vennék egy 2010-12 autót akkor minimum 5-6-7-8 évig terveznék vele és lehetőségekhez mérten nem úgy, hogy minden nálam kezdjen el tönkremenni ez reális elképzelés lehet?Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Doki16
addikt
válasz zsolt19900 #180507 üzenetére
Az 1.4 TSI nem fogja úgy vinni mint a 2.0 CRTDI. A VR6-ot javaslom az feltépi majd az aszfaltot Jó kis szívóbenzin.
Melyikre gondolsz? Benzin vagy dízel? Amúgy tök mindegy melyiket veszed. Ez egy Passat, tehát sokat mentek már vele, nem hétvégi járatra vették őket. Az saját példányomban már 3 évesen volt benne 145k km. 165 körül adtam el akkor a DPF még félig volt csak. Az EGR már adta jelét annak, hogy kezdi megadni magát. De 200 felett már bármi bejöhet. Teljesen megjósolhatatlan az a baj. Egy a lényeg, hogy legyen tartalék pénz. Tényleg lehet, hogy elmegy hiba nélkül 350-et. Minden felhasználás és karbantartás kérdése. Egy ismerősöm pályázós Passatja 370-nél lett DPF cserés. Nem az évek száma fog nálad sem számítani hanem a felhasználás jellege és, hogy ledobáld max 15k km után az olajat. Ha van több város is akkor 10k.
Amúgy ritka Passatból a benzines, ezeket hosszú útra vették és azért van belőlük sok dízel. B7 egy jó kocsi a CAXA és a CFFB ajánlott belőle. De jósgömb hiányában nem lehet megmondani, hogy nem lesz-e gond vele 5 év múlva.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Kiskokó
veterán
válasz bulikavagyok #180492 üzenetére
Nem láttam még senkit aki használja az "eco" módokat a kocsiban hehe
Azért szépen kajál a 3.0....
Én amúgy nem veszek észre különbséget ha a Drive Selectben Eco-ba rakom.... kellene valaminek változni? Nem sokat mentem így de semmi különös nem volt, se a fogyi nem csökkent, se semmi (pályán és városban is néztem)
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
nagyúr
válasz Kiskokó #180509 üzenetére
Én az előző BMW-ben szoktam rá az ECO módra. Ott is csak azért, mert a tempomat abban a módban gyorsított számomra a legkényelmesebben. Itt azért már egy vmivel többet tud a rendszer. A váltó E módja mellett a klímának illetve az ACC-nek is van ECO módja. Ami egyértelműen észrevehető (a BMW-ben is az volt), h sokszor üresbe teszi a váltót, és hagyja az autót gurulni. A fogyasztásra nem hinném, h nagy hatással lenne, inkább csak jobban illik az én lassabb vezetési stílusomhoz.
"Azért szépen kajál a 3.0...." - a Bükkben hajtva igen! De városban 10 körül eljárok vele (OK, nem Budapest!). Amióta megvettem az autót 11.5 körül van az átlagom. Ebben van autópálya, város és 3 bükki "csapatás" is. Szval én tökéléletesen meg vagyok elégedve a fogyasztásával - szerintem csoda, h csak ennyit fogyaszt. 10 éve még kb 4-5 literrel több volt az átlagfogyasztása egy hasonló teljesítményű benzines gépnek.
Más: már korábban is észrevettem de tegnap este megint szembesültem vele, h milyen sok hőt termel ez az autó!? Jelenleg egy kisebb garázst használok (egy beállású) amit elég durván fel tud fűteni egy-két óra alatt. Korábban soha nem tapasztaltam ilyet - vagy legalábbis nem emlékszem rá.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz simonjoe #180510 üzenetére
Passat B7-ben volt. Valószínűleg a CC is tudja mert ugyanazt az óracsoportot kapta. VCDS kell hozzá és meg lehet nézni, hogy be lehet-e aktiválni.
Bár furcsa, hogy nincs gyárilag benne. A kis kijelző a beállításokban ki lehet választani, hogy a jármű adatoknál mi jelenjen meg. Nézzél be oda lehet csak nincs bepipalva.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz simonjoe #180513 üzenetére
Először is élő adatból ki kell olvasni, hogy van-e benne olajhms. szenzor.
Ha benne van akkor a 17-Instruments modulban kell az adaption menüt választani. Ott kell kikeresni valamilyen Oil temperature szöveget.
Itt egy videó. [link] Mondjuk ez MIB2 és hosszúkódolást használ, de ehhez hasonlót kell keresni adaptációbanJah és szigorúan csak saját felelősségre. Nem láttam az adott autót és csak nagyon hobbista vagyok :)
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
simonjoe
senior tag
válasz Doki16 #180514 üzenetére
Köszön szépen!! Akkor inkább nem basztatom, én csak a DPF-állapot és hiba kiolvasására vagyok hitelesítve.
Az OBDeleven-t elajándékoztam, számomra használhatatlan volt. Vettem egy VCDS-t. Malac volt olyan kedves és segítőkész, h az alapokra kioktatott, és ennyiben meg is állok.[ Szerkesztve ]
Joe
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #180410 üzenetére
Nem egyforma a két kuplung, awx 228mm avf 240mm. (ezért az önindító sem egyforma) A két motor teljesen ugyanaz passat avf =superb avf, tehát felrakható rá. Arra kell figyelni, hogy man6 váltó és a motor között van egy hezagoló alu keret,namost mivel ez ott van a motor és a váltó között ezért az illesztő brezon is hosszabb....
De azt hittem man5 lesz a kocsiból mivel passat avf csak man6 és autómata volt awx volt man5, tehát awx ről nézd
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz Csabadi #180516 üzenetére
Tegnap beszéltem egy kollégával, aki B5.5öt épített már át többet. Azt mondta a 240es kuplung csak 6os váltóval megy fel. A 228as megy fel az 5össel. A 6os váltóhoz nem kell bölcsőt sem cserélni, viszont az 5höz igen. Viszont mondott valamit... sajnos sok átépített szekér nem megy át a vizsgán és nála landol bontásra. Így azt mondta, jól gondoljam meg...
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #180517 üzenetére
Írtam is hogy avf csak manual 6 és autómata volt gyárilag
AWX volt 5 váltóval...
Én megkerdeznem egy vizsgaállomáson mit mondanak....
Ha bontod akkor a szellőző kellenek ha arany színű v bronz(csak viccelek)Passat csoportban jópár kocsi lett manuális és nem írtak, hogy ezért el kellett volna bontani
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz Csabadi #180518 üzenetére
feljegyzem.
Gondolkodom rajta erősen... illetve számolgatok. Ha új kettőstömegűvel + kuplunggal rakom össze, akkor a mutatvány kb 300ból fog megállni. Ha bontott kéttömegűt kap, akkor kb 200. Viszont ott lehet benéz a ló később az ablakon.Lehet mégis megjavíttatom kb 200ból az automatát, aztán megy a piacra garanciás váltóval. Majd veszek helyette egy 100as Swiftet.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
őstag
válasz atos19881101 #180519 üzenetére
Jobban járnál szerintem is, ha inkább az automata váltóra költenéd azt a 300-at.
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Audi A4 B8-ból van megbízható benzines motor?
Köszi![ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #180519 üzenetére
Ha eladás a szándék, akkor bontott váltó és annyi. Mert pont lesz.rja a vevő hogy garis a váltó, meg nem is ad többet érte
[ Szerkesztve ]
-
Csaby25
senior tag
válasz molnarpeter #180524 üzenetére
Az túl nagy . Gondolom az 1.6 a legmegbízhatóbb a VW csoportban, mondjuk egy Octavia Mk2 facelift? Vagy lenne jobb választás?
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Kiskokó
veterán
válasz Csaby25 #180525 üzenetére
Azért mondta azt mert annak van a legkevesebb baja, az is csak annyi hogy nagy
Na jó nem
(De én eltökélten hiszem hogy a VW Konszernen belül mióta FSI motorok vannak az összes egy rakás szar. Én FSI-t kb 2015-16 tól mernék talán venni.Bulikavagyok
Jaaa nem persze, nem olyan vészes. Benzines ez ilyen. Ahhoz képest tényleg nagyon jól esznek ezek az új motorok.
Mondjuk nekem a 3.0Bidtdi városban csak röviden is 11l megáll.
De ez megint más téma
Fasza lehet a verdád, ezek az új A5 ök már nagyon nagyon szépek lettek kívül/belül is.
Az előző generációt annyira nem csipáztam, nekem az kicsit olyan mint a Q5...[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
őstag
válasz bulikavagyok #180492 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Kiskokó #180526 üzenetére
Nekem az előző (faceliftes) A5 jobban tetszett kívülről! Szerintem az időtállóbb forma, plusz egy kicsit agresszívabb is. Belülről persze más a helyzet! Ott elég nagy ugrás történt ebben a generációban. Az előző Q5-be is pakolt "egyen műszerfal" nekem sem a szívem csücske. Konkrétan amiatt nem vettem Audit abból a generációból.
Richard: Hja, muszáj butábbnak lennie!
Reggie0: Szerencsére? Szerintem szentségtörés egy ilyen autó dízel motorral. A legviccesebb az, h az új S6-os is a legerősebb 3 literes dízel motort kapta, amivel gyengébb (és lassabb) lett mint az én "régi" S5-ösöm. Ez azért egy kicsit gáz szerintem. Az olyan megoldásokról mint a féloldalas kamukipufogó már nem is beszélve... Szerintem ez egy nagyon rossz irány.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz bulikavagyok #180531 üzenetére
Az a féloldalas kipufogó az S6-on tényleg szégyen.
-
Szada85
aktív tag
Sziasztok!
Egyelöre csak információgyüjtés/ esélylatolgatás zajlik, szóval ne vegyétek fejemet.
VW féle 6 sebességes olajos DSG (ha jól tippelem DQ250) 160 - 200 ezer Km után mennyire oroszrulett?
Konkrétabban G7 GTD is felmerült a kosárba, jellemzöen a fenti futással. Azzal tisztában vagyok, hogy a max 60 ezrenkénti olajcsere/karbantartás a kulcs, inkább arra lennék kiváncsi, hogy szerkezet, kuplung oldalról mekkora bukták lehetnek.
Köszi elöre is. -
válasz Gyula84 #180532 üzenetére
Szóltak neki, hogy ezzel nem kellene ide állni, annyit mondott, ha mutat egy drágább autót a parkolóba elmegy (zsír új volt)
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
kuntics
aktív tag
Sziasztok!
Nyáron/ősszel esedékes az autócsere, a kinézett típus a golf plus/golf 5. Pénz kevés, igény annál több lenne
1.6 sima benzines, 5 ajtós kellene 1-1,5m környékén, ami még jobban szűkíti a kört az a középső kartámasz. Mennyire problémás utólag beszerelni egy gyári könyöklőt? Úgy talán előbb találnék megfelelő autót. Egyébként ebben az ársávban már normálisabb a választék, vagy ez még nagyon az alja? -
Doki16
addikt
válasz Szada85 #180534 üzenetére
Ne mán, GTI után GTD. Szomorú vagyok
Nem hiszem, hogy gond lenne velük, jól bírják. 170-el adtam el a Passatot, gyönyörű szépen váltott. 220-al adtuk el az Audit, az még szebben váltott mint a VW. Most a GTE Passatban 166 van és semmit nem érezni a váltásból (DQ400e). A Golfban 163 van és az viszont rángat, vált ahogy kell csak néha ránt néha nem. Valami lesz majd vele előbb utóbb. Én nem féltem DSG-t venni, mert van annyira jó és kényelemes, hogy megérje a kockázatot.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
kuntics
aktív tag
válasz molnarpeter #180540 üzenetére
Na,akkor legalább az nem hátrány köszi
MunezXBK
Igaz hosszabb távokra(150km+) lenne általában használva,de éves szinten kevés km lenne megtéve vele. Vagy gyenge a kocsihoz? Ahogy olvastam,annyira nem panaszkodnak rá, meg benzinesből ezt ajánlják. Jelenleg egy 1.5ös mazdám van, 88LE, nem vagyok a nagy száguldáshoz szokva
-
-
kuntics
aktív tag
Akkor nincs is igazán ajánlott benzines motor hozzá? Tsi,fsi motorokról rosszabbat hallottam (kokszosodás). Még az 1.9 pd is megfordult a fejemben, ott meg a kettőstömegű meg a pd elem aggasztó számomra. Érzem nehéz szülés lesz egy normális kompakt autót találnom.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz iceQ! #180484 üzenetére
Az elég ahhoz, hogy kikormold. A B6-ot anno megjárattam ha regenerálni akart (ha más nem az M0-on mentem jó pár km-t 120 tempomat 4-esben, hogy legyen fordulat). Most már erre se időm, se kedvem nincs (plusz a Skodát nem is szeretem a Passat oké volt).
VGT: el kell rúgni neki néha (üzemmelegen nyilván), hogy mozogjon a geo. Akkor tapad le ha tartósan csak kis fordulaton megy.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Szada85
aktív tag
válasz Doki16 #180539 üzenetére
Még egyelöre minden csak tervezgetés, ötletelés. De idönként hiányzik azt be kell valljam.
Azért is írtam úgy, hogy egyelöre elég sok típus van a kosárban, viszont mivel a legtöbb pikk-pakk belekarcolna a 10k€-s ársávba a típushibák javíttatásával, ott már beköszönnek a GTD-k is, amik Euro6 mocival egy ideig még békén vannak hagyva, a dízelpara miatt a legtöbb nagyváros Eu5-ig akarja kitiltani a dízliket.
-
Kronk
őstag
Sziasztok, B8as 2015-ös Kombi Passathoz keresnék pótkerék rögzítő csavart 3g0803899b, ez a száma ha jól olvastam le, a lefogató műanyag anya nem feltétlenül kell.
http://totesz.myminicity.com/
Új hozzászólás Aktív témák
- Autóhifi
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen légkondit a lakásba?
- Trollok komolyan
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Építő/felújító topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- További aktív témák...