- OLED TV topic
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Plazma TV topic
- Androidos tablet topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Amazon Fire TV stick/box
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- SSD kibeszélő
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz Mágus2 #180945 üzenetére
Ha már olaj. Szerinted baj Mágus, hogy 5W40 lett rakva az 1.8T (BFB) motorba? Márkára Castrol, eddig 5W30 volt benne, de azt mondta a szerelőm, hogy 11,5k után szép volt viszonylag az olaj, de feketés, szerinte nem bírta a magas terhelést, ezért lett az 5W40 bele. Következőre legyen inkább az 5W30 Castrol?
Illetve mindenki mástól is kérdezném, aki használ féktisztítót milyen márkát és honnan szerzitek be jó áron? Érdemes venni nagy kiszerelésűt és mondjuk beleönteni egy ilyenbe?
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
mindfreak
őstag
Sziasztok,
Hátha találkozott valaki hasonlóval... 1.8 TSI motornál mi okozhatja, hogy első indítás után, amikor motor átlépi a 2000-es fordulatszámot "bólint" egyet az autó. Olyan érzés, mintha elmenne az erő, majd megugrana.
Csak az indítást követő első kigyorsításkor csinálja, utána már nem. Ha meleg a motor és úgy indítom, akkor sem. -
Atomgeszi
veterán
Hali!
1968 ccm 140 Le CR TDI 7-es Passat, DSG váltóval mikre kell figyelni?Úgy ámblokk
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Atomgeszi #180954 üzenetére
CFFB-t érdemes venni. DSG állóhelyzetben ne rántson ha sebességbe rakod és meglegyen a 60k-s olajcsere. Menet közben sem szabad rántania. DPF-et géppel érdemes kiolvasni, mert lehet drága lesz a csere, főleg a csalószoft upgrade miatt hamarabb halhat a DPF. Nagyon jobban nem látsz bele, csak az általános dolgokra figyelj mint minden más kocsinál. Alapvetően egy jó megbízható konstrukció. Ha HAHU-t nézel inkább okosítsd ki magad a felszereltségekről már ránézésre mert nagyon sok a kamu.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Graphics
Jómunkásember
Sziasztok!
Adott egy VW Golf 7 , 1.4 TSI , 125Le, szíjas
Ma reggelre 2-3 KM után EPC hibát dobott, és azt írja, hogy a motort indítsa be manuálisan..Ez utóbbit nem igazán értem, gondolom nem kurblira gondolt.
Az autó hosszan teker, beindul, majd le is áll ..
Van-e ötlet esetleg mi lehet? 40 ezer km van benne.
Jól sejtem, hogy koksz lesz ..
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
-
troland26
őstag
Srácok használ innen valaki 1.2 tsi (110le) motoros autót ? Mennyire ajánlható ? Lehet vele normálisan közlekedni , sokkal rosszabb mint pl az 1.4/1.5 tsi ?
-
veterán
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt vagyok és kinéztem egy Jettát viszont a motorja teljesen ismeretlen számomra.
1.4 tsi hybrid-ről lenne szó.
Utána olvastam pár helyen és nem tűnik rossznak viszont esetleg ti tudtok róla véleményt vagy tapasztaltot?
Nagyon sokat megyek, heti szinten kb 1000 km aminek 70%-a pálya kb a többi pedig Pesti városi közlekedés.
Alkalmas lehet egy ilyen motor évekig ilyen használatra vagy esetleg sokat tudok bukni 3-4 év múlva rajta?The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
-
veterán
válasz bitpork #180971 üzenetére
Dieseleket néztem alapból csak ezen megakadt a szemem, mert elég jól néz ki.
Még kb fél évig nagyon sokat fogok pályázni utána viszont inkább a városi közlekedés lesz előnyben (legalábbis terveim szerint).
Mennyire lehet ez alkalmas így?
Vagy inkább vegyek egy jól bevált 2.0 CR TDI Dieselt az a tuti?The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
-
bucihost
senior tag
Sziasztok!
Egy öreg szívó D-t tervezünk lecserélni (kezd átmenni feneketlen kútba, és inkább valami fiatalabb-ba fektetnénk), és nézelődünk VW fronton is.
Az alábbi gépeknek mik a típus hibáik? Érdemes ilyen motorral szereltet venni? 1.6 mennyire élhető hozzú távra?
Havi 20 nap rövid táv (~5-10km/nap) és 4 nap hosszú (~200km/nap)-ra lenne.
Hahun nézegettem őket, vannak elég szép számmal 400-600 közt. Ennyit esett volna az áruk, vagy ennyit érnek már?GOLF IV 1.6
BORA 1.6
PASSTAT 1.6
PASSAT 1.8 5V (nem turbo)
GOLF IV 1.8 4Motion -
Asbee
veterán
Nincs valami tippetek, alapjáraton 1,6 bse miért van égéskimaradásom? Klímát ráadom , fordulatot megemeli megszűnik. Nem régen volt 2 lambdaszonda csere, fojtószelep tisztítás-tanítás. Gyertyákban 6000 km van. Ma map szenzort megpucoltam, de semmi dzsuva nem volt rajta csak olajos volt. Szívósor tömítést nézek majd, meg héten diaggal megnézzük. Amúgy semmi rendellenes nincsen, semmikor máskor. Megy normálisan, nem rángat, nem veszít erőt, nem fogyaszt többet semmi. Csak ez az alapjárati dolog, hallani meg beremeg.
-
Asbee
veterán
válasz monosgeri21 #180978 üzenetére
Trafó, trafókábelre gondoltam még de amíg nincs valami komolyabb tünet nem akarom cseréltetni. Ha többet tudok, vagy megoldódik, megírom.
-
Atomgeszi
veterán
válasz JHONNY 79 #180972 üzenetére
Na, igen, csak elbizonytalanodtam.
3m-ig keresek valami kombit, V70 jöhet szóba vagy Passat 6-7. Aminek a csomagtartója teljesen sík, nincs a csomagtérajtónál azaz emelvény, hogy be kellene emelni a cuccot.
Benzines is szóba jöhet. Dízeltől félek picit.
Főként város lenne, de sűrűn van országút és pályázás is. 6-os automatát néznék, benzin felé húzna a szívem, de csak dízelből van kínálat.
Kényelem miatt V70 a fő kereseti ág, annak a Geartronic váltójáról jobbakat hallani, mint VW fronton a száraz DSG és társairól.
Akkor ilyen, hogy ülésfűtés, tempomat azért már alap dolgok. Némi vezetéstechnikai segítség sem ártana. Szóval nem fapadot szeretnék.De lehet csak nekem tűnik halottnak ez a 3M kategória.
-
válasz bucihost #180976 üzenetére
Szia!
Olvad meg a TIRt és nyugodtan használd a keresőt. Pályázni vagy tartósan nagy sebességgel menni az 1.6 nem az igazi. A rövid kis táv jó neki, de városban bodega és láb függően ez lehet akár 9-10 liter is.
Az 1,8 non turbót meg nem biztos h szeretnéd: eszik és cserébe nem megy.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
lord_devil
tag
Sziasztok!
Audi B9-nek vannak esetleg ismert típushibái, vagy kerülendő motor?
190 LE 2.0, vagy 3.0 TDI-t keresek. S-tronic váltó mennyire problémás? -
Doki16
addikt
válasz syIex #180970 üzenetére
Ne vedd meg, ritka típus. Szinte senki nem fog hozzányúlni, ha csak nem képzed ki magad. Még a szakszerviz se akarja normálisan leszervizelni a hibrideket. Simán az volt a POHU válasza, hogy a DSG-ben soha nem kell olajszűrőt cserélni. Egyik srác elment a szervizbe és megkérdezte, hogy ez tényleg igaz-e és azt mondták, hogy ez a gyári utasítás, mert macerás szerelni. Mondjuk ez DQ400e volt, de a Jetta hybrid még ritkább modell. Amúgy jó típus, bátran veheted, meglepően jól sikerült elsőre a VW-nek. Alapból mindegyik Highline modell, de vigyázz mert könnyen bele lehet futni amerika modellbe amit itthon nem lehet szinte sehol gépre kötni vagy csak szervizelni.
Vegyél egy jó kis CFFB 2.0 crtdi-t és amikor vége lesz a pályázós korszakodnak akkor eladod. Majd veszel egy offos hibridet amikvel sokkal jobban jársz. Autópályára teljesen felesleges a hibrid autó a GTE kivételével. Az is csak akkor ha mindenáron benzines kell, de taposni akarod neki.
(#180960)Atomgeszi: Ez a konkrét típus nekem furcsa. Elvileg R-line, de belül nem látszik. Se kormány se az ülés nem az. Ez nem Highline hanem Comfortline. Amúgy valóban egy nagyon jól felszerelt példány, alig pár extra hiányzik belőle. Mondjuk a Full extra duma itt is full kamu
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Asbee
veterán
válasz Attix82 #180985 üzenetére
Legvégén megnézetem azt is, de azért nem tartom valószínűnek ez lenne a gond. 159k van a kocsiban, semmi más erre utaló jel nincsen. Neten utánanézve, sokan küszködnek ezzel a problémával, ennél a motornál.
molnarpeter , zolko74 : Ebben az az "egybe" trafó van. Még nem volt gépre dugva, így többet nem tudok, mint eddig. Azt több helyen olvastam szívósor tömítés oldotta meg. -
Reggie0
félisten
válasz lord_devil #180986 üzenetére
A szereloim szerint az s-tronicot erdemes elfelejteni. Ha mar 3.0 tdi is jatszik, akkor abbol tiptronicot nezzel.
-
Bavid
senior tag
Sziasztok! Megbízható, Seathoz értő szervizt tudtok ajánlani Pesten? 2009-es 1.4 TSI Altea-ból lassan de fogy a hűtővíz. Szervíz ahol járt, nem talált sehol csöpögést/folyást, úgyhogy a tanácsa anyi volt, hogy tankoláskor töltsünk rá a hűtővízre is... No comment
-
Atomgeszi
veterán
válasz molnarpeter #180994 üzenetére
Na, erről is lebeszéltetek akkor.
Passat 6-osból vagy 7-esből akkor ami benzines és automata váltós melyik évjárattól van a nem szopórolleres? -
-
válasz lord_devil #180998 üzenetére
A 204, 218 és a 245 az többségében s-tronic. A 275 már van néha tiptroniccal de a 300LE felettiek azok amik gyárilag azzal lettek szerelve és nem rendelésre adták csak mellé.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html