Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #181556 üzenetére
Megy, mint a meszes... Túlélte. 200-ig próbáltam
németpályán... :DDD[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
-
zeus_2k14
senior tag
Üdv.
Ma hoztam haza a járgányt, 1.9 pdtdi BXE motor, 211500 kmel.
Hajtókar csapagy csere volt gyári csavarokkal, olaj cserevel egybekötve.
Ks csapagy + gyári csavar ment bele.Vajon érdemes volt ki cseréltetni? Kompletten 100.000 Ftra jöttem ki, anyaggal, olajjal, szűrőkkel, munka díjjal együtt. Szerintem nem sok, 2 nap alatt kész lett.
Képet csatolok.
Szerintetek?
-
rup1u5
nagyúr
Why don't you knock it off with them negative waves!
-
-
Lacess
tag
Lacess csak most tudta meg, hogy VW Eos volt 3.2, sőt 3.6 VR6 motorral gyárilag!
Tudom, hogy fodrász/műkörmös autó, meg fos a teteje, bután néz ki, de egy nyarat ellennék azért egy "tető nélküli R32-vel"(vagy 36-tal). Megnézve a mobile.de-t csak 5db van eladó, az is mind 3.2-es. Eosra elvileg rámegy a Scirocco front, úgy már nem is nézne ki rosszul.
szerk.: a Scirocco front Eos-ra azért igényel egy-két flexkorongot (is)
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
papg79
tag
Sziasztok,
Lehet, hogy nem idevágó a kérdés, bár az autó egy 2003-as ASZ motorkódos Sharan. A helyzet az, hogy a héten feltöltettem a klímám, néztek nyomáspróbát is, mert az előző helyen, ahol töltettem, azt mondták, hogy valószínűleg szivárog, de ők nem tudtak nyomáspróbát csinálni, ők csak töltenek, így egy kifejezetten klímával foglalkozó szervízhez. A lényeg, hogy megnézték a nyomást, és végignézték a rendszert, de ők úgy találták, hogy nem szivárog sehol, így feltöltötték. Átvettem az autót, de alig használtam fél órát a klímát, hirtelen meleget kezdett fújni. Röviden, meghalt a kompresszoron a mágneskuplung. Nekem a cseréjére elég borsos árat mondtak, és az érdekelne, hogy cserélt-e már valaki mágneskuplungot klímakompresszoron? Mennyire lehet bonyolult?
-
-
papg79
tag
válasz bitpork #181615 üzenetére
Szia, a mágneskuplugra mondtak 30 ezer ft-ot, plusz csapágy kb 10 ezer. Én a kuplungot, és a csapágyat megkapnám 20 ezerből. Plusz ott van még a munkadíj. Az lenne a legjobb, ha meglehet oldani, hogy én kicserélném a kompresszoron a mágneskuplungot, és a csapágyat, visszatenném a kompresszort, és a szervízbe, már csak tölteni, és nyomáspróbára kellene vinnem. Ez is 22 ezer ft.
-
zeus_2k14
senior tag
válasz grizlisandor #181612 üzenetére
Motul Specific 5w40, Mágus ajánlotta
-
válasz papg79 #181616 üzenetére
Értem hogy megterheli a kasszát a csere. Szerintem érdemes mérlegelni hogy otthon ha nem tudod leszívni a gázt csak kiengedni akkor veszélyes anyagot nyomsz a levegőbe és ha bármi gond derül ki a szereléskor akkor a szerviznek visszavesznek és cserélnek mindent de magánemberként már nem biztos hogy ennyire egyszerű lesz a helyzet. Arról nem is beszélve hogy azt a kompresszort meg is kellene vizsgálni mert ha csak kettőt fordult kenés nélkül már lehet az is halálán van. Szerintem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
papg79
tag
válasz bitpork #181618 üzenetére
Azt kihagytam a történetből, hogy miután észleltem a problémát, felhívtam a szervízt, és ők mondták, hogy vigyem vissza, és megnézik. Nekem első gondolatom az volt, hogy elment a gáz, de mikor a srác rádugta a műszer, mondta, hogy a gáz hiánytalanul megvan, és le is fejtette, úgyhogy üres most a rendszer. Mondta, hogy le kell venni a kompresszort, és ki kell cserélni a mágneskuplungot, mert az égett el, valamint csapágyat kell benne cserélni. Abban maradtunk, hogy most annyi pénzem nincsen, így várunk vele. Csak, gondoltam, hogyha megoldható, én cserélném rajta a mágneskuplungot, és a csapágyat, és már csak tölteni és nyomáspróbára vinném vissza.
[ Szerkesztve ]
-
-
rob210
nagyúr
-
SzilagyiTibi
csendes tag
Sziasztok! BMY motorkódú 2007-es Jettához keresek angol vagy magyar nyelvű kézikönyvet. Nem tud valaki olyan oldalt, ahol le lehet tölteni/be lehet szerezni? A segítséget előre is köszönöm!
-
Mágus2
Közösségépítő
-
diablo1984
veterán
Sziasztok! Legyetek szívesek az összefoglalóból az octaviámat törölni, mert eladásra került(egy ideje). Köszönöm.
-
negyedes
addikt
Sziasztok, el tudna nekem magyarazni valaki hogy mukodik a vw central zarja egy bora szedannal? A csomagtarto tegnap ota random beragad es ilyenkor a kulcsal sem tudom kinyitni. Ha balra forditom a kulcsot a zarban nem tortenik semmi, ha jobbra akkor forog magaban es 180 fokonkent kattan egyet, DE olyankor amikor megyen jobbra forditva zarja, de balra forditva nem nyitja. A sofor oldalrol probalva minden OK, de csomagterajto csak beragadva marad. A mikorkapcsolo OK, mert mikor megyen ki tudom vele nyitni es ilyenkor a zar is mukodik. Azt hittem szall szakadas van, de mikor jo kedve van megyen, mikor nem, nem.Sajnos fuggetlen a tobbi ajtotol, mert olyankor is beragad ha nyitva van az auto.
Itt egy kep zarszerkezetemrol:
Sajnos szervizbe nem tudom elvinni mert most nincs ra keret, de a csomagtarto kellene mert koltozok.
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
-
gzbotii
veterán
válasz negyedes #181628 üzenetére
Nekem egy hét állás után maga a zárszerkezet ragadt be (se centrál, se kulcs nem nyitotta) úgy 2 éve. A szerelőnek több mint két óra volt kinyitni&átzsírozni az egészet..
De B tervnek: ülések ledönt, hátsó ajtó felől pakolsz be. Kellemetlen, de jobb mint a semmi.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
macilaci78
nagyúr
válasz negyedes #181628 üzenetére
Nálunk valamit elszabtak anno. Addig nem nyílt a csomagtartó, amíg az utastérvilágítás ment. Tehát kiszálltál, becsuktad az ajtót, bezártad, majd 30 másodperc után fokozatosan kikapcsolt a világítás, akkor tudtad csak kinyitni a csomagtartót bárhogyan is. Apám nem hitte el nekem, hogy ez így nem normális, kb 16 éves korában egy szerviz alkalmával tették helyre.
A te esetedben szerintem nem lent van gondod, hanem a csomagtérajtóban található részen, a kulcs, mikrokapcsoló felől. A zárszerkezet azt csinálja, amire utasítást kap.
Amúgy az zárszerkezettől ferdén lefutó drótot feszíti meg a motor. Kapcsolt 12 V-ot neki, vagy akár egy darab madzaggal te is meg tudod feszíteni a hátsó ülés felől.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Qru
MODERÁTOR
-
negyedes
addikt
válasz macilaci78 #181631 üzenetére
Az en tippem is az elenne hogy a zarszerkezetben van a hiba. Ha jol sejtem nem lehet kicserlni kulcssere nelkul vagy hasznalok a csomagtartohoz egy ujabb kulcsot?
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
c00per
tag
válasz salesman #181636 üzenetére
Gondoljuk vegig a futomuvet!
Ha jo a legescsillapito, jo a rugo, a megfelelo meretu felni van az auton.l, jol van osszerakva maga a futomu(alaphelyzetben allnak a szilentek stb)...akkor a 30ezer forintos lengokar szetteknek is eleg sokat el kell menniuk egy normalis aszfalton hajtva. ebbol az elvbol kiindulva az olcsobb kategoriakbol szinte mindegy melyiket veszi az ember, ugyanazt fogjak birni.Ugyanabbana kinai gyarban preselik az oszeset
-
-
rup1u5
nagyúr
Szóval van ez a 2003-as Octavia RS 1.8T amiről már írtam korábban.
Közben levitték az árát 500K HUF-ra. Holnap megpróbálom megnézni de addig mondjatok nekem okosakat!
Bátyám azt mondja ennél a felnik meg a bőrülések is többet érnek belőle. 210000 km van benne. Rohanjak megvenni vagy fussak az ellenkező irányba?[ Szerkesztve ]
Why don't you knock it off with them negative waves!
-
macilaci78
nagyúr
Na, utolért a vlg, B5 Passat AJM, úgy néz ki, nincs töltésem. Az akkujel folyamatosan világít, akapjárattól 4,5 k rpm-ig kb 12,4 V, tompított járó motorral -0,2 V.
Anyagárban generátor és feszültségszabályzó mibe kerül?
Mekkora szopás ezeket cserélni?Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
válasz macilaci78 #181647 üzenetére
A Lujzuba 60k volt szereléssel felújítással 1 év garral. Bontottat töredék áron lőni.
MOD
de ha mázlid van és csak szénkefe v diódahíd akkor 10-15k körül megúszhatod.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
macilaci78
nagyúr
válasz bitpork #181648 üzenetére
Az a baj, hogy mostanában sűrűsödik a program, nemigen érek rá bontott után szaladozni és felújításra várni.
Ha még a gyári, akkor 370 k km van benne.Olyat tudnék elképzelni, hogy egy felújított bontott, amibe ezt beszámolják.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!