- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- HP notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Házimozi haladó szinten
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bul07
nagyúr
Hát kiakadok a üzemanyag szintmérőn
Már rajta volt a fél jelzésen és nyomtam bele 20litert és erre felment ennyire [kép]
Hát ez nekem magas
Amúgy teli tankról plusz rátankolva 10liter, és szintjelző feléig ahogy a képen is látszódik 759Km mentem
Ha 6literes átlaggal számolok akkor is 35liternek min bele kell mennie, tehát még 15litert kellet volna valahogy belecsurgatnomÁ mindegy
Amúgy mióta be van építve az utólagos TPMS sokkal nyugodtabb vagyok
Ugye nekem nincs pótkerekem, de így csak rápillantok bármikkor és nyugi van
[kép] róla
Már majd egy hónapja csak oda be van téve és töltve se volt
Kézi mérővel belőttem minden kereket 2.5 közelítő értékre
(Természetesen nem vártam el ettől a Kínai csodától hogy pontos legyen, de pontosan tudom hogy melyik mennyiről indult)[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
nagyúr
válasz Kiskokó #180799 üzenetére
"Ez amúgy Audinál is megvan, egy kis kategóriás Audi belülről..." - csak a BMW-knél nagyobb a különbség. Ők jobban szeretnek spórolni az alacsonyabb kategóriákon - ahogy látom.
Az elöl-hátul hagyományos izzós index nekem is szúrta a szememet egyébként. De pont az ilyen dolgokra értettem, h le vannak maradva műszakilag (is).
De ezektől függetlenül simán esélyes, h lesz még valaha BMW-m. Bár nem mostanában, az biztos.[ Szerkesztve ]
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #180780 üzenetére
Nem, az enyém még most is huhog.És öntött kerék van rajta
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #180754 üzenetére
Klíma csappantyú javító lemez nem hagy nyugodni, valószínű holnap meg lesz hajlítva, hogy ne feszüljön.
Ma esti program: V71 külső-belső keringetés állító motor és a fűtő venti kiszedve. Venti szénkefék jók, szóval egyelőre kap egy kenést aztán megy vissza (alacsony fokozaton néha ciripelt). A flap motor szétszedés után meglepett - azt vártam, hogy törött fogaskerék legyen benne (előzetes utánaolvasás alapján), viszont a probléma valójában a fogaskerekek hajtására szolgáló kis villanymotor volt. Így átraktam az eredeti házba az új V71-ből a hajtó motort, és megy vissza némi friss zsírral Gyanús volt, hogy diaggal kivezérelve nem mozdult egyáltalán, de azért nem erre számítottam Ja igen, szétkapva egy sima 9V elem pont jó a motor tesztelésére, hibás meg sem nyikkant, új szépen forog vele. Gondolkodtam ellenállás beépítésén, hogy ne bírja eltörni a műanyag fogaskerekeket, de nem vagyok profi forrasztásban és jó állapotban vannak a műanyagok, szóval inkább remélem, bírja majd.
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
Megtaláltam
De valamiért a 2007-2008-as évjáratnál hiányzik az adott infó
De a 2006-nál és 2009-nél is megegyezik az alkatrész így szerintem közte is ugyan azzal szerelték43-as számú alkatrész kell neked
2006
2009De amúgy én bontóból néznék gyorsabb meg olcsóbb is lehet
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
macilaci78
nagyúr
válasz zsolt19900 #180795 üzenetére
Használt autó, egyik vásárlót sem érdekli, neked mennyibe került megvenni, vagy fenntartani.
És hát használt autó: valami mindig lesz. Ha épp nem a hátsó fék, akkor az első felfüggesztés, vagy a generátor, esetleg nála derül ki, hogy a műanyagok alatt már rágcsálja a rozsda.B5 kombi van, a méretével boldogulok Budapest belvárosában is, nem cserélném el kisebbre, mert alkalomadtán nagyon hiányozna. A kisebb méretű, súlyú bódé fogyasztásban és dinamikában sem hozna annyit, hogy megérje, kinőttem ebből.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Speeedfire
nagyúr
Aki már használta őket, vagy van vele tapasztalata.
EBC yellowstuff, vagy DS perfomance a jobb normál használat mellet, néha racse, pályanap?Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Richard #180794 üzenetére
Nem sikerült megszeretnem a kocsit még mindig. A minap be volt nyomva az autohold, szépen világít a féklámpa (minek???? feleslegesen vakítom a mögöttem álló) várom, hogy nyíljon a sorompó erre magától elindul a kocsi (senki nem volt előttem). Szerencsére még időben rá tudtam taposni a fékre így nem kaszáltam le sorompót. Eddig se sokat használtam az autoholdot de ezután még annyira sem fogom.
De azért ha megfelelő környezetben fotózom akkor szódával elmegy...
#nincsbennetarcsi
-
zsolt19900
őstag
válasz macilaci78 #180807 üzenetére
akkor nézzük abból a szemszögből, hogy mondtam rá neki x-y tartó összeget. "Természetesen" belőtte rögtön a kisebbhez az Ő igényét és rá pár napra még abból is alkudni kívánt.
Itt jön a kis matekom, hogy olyan alkatrészekbe amikre neki már nem kell költenie az előző másfél évben beletettem 2-300k-t kb. és akkor az Ő ajánlatából ezt levonva kijön kb. egy 1.0 Gl Swift ára ami ugye nagyon nincs pariban az autóval.
Szóval ha így nézzük (és nézhetjük így, mivel neki az én autómra "fája a foga"), akkor tarthatom picit pofátlannak az ajánlatát nem?
Természetesen az alap szituációban úgy kezdtem, hogy ez és ez és ez és ez a hibája, és ezt és ezt és ezt csináltattam meg rajta ((most csak kiragadva komplett első futómű és kormányzás és felfüggesztés és minden porvédő stb. vagy cseréltem benne teljesen újrabőrözött kormányt és újraszivacsoztattam és ülésfűtést szereltettem a vezetőülésbe, első hátsó fékek kompletten kicserélve trw és zimire (itt minden csuszkát és dugattyú és minden felújítást beleértve+jobb hátra kellett egy teljesen új nyereg is + előre hátra új fékcsövek) és még sorolhatnám ami eszembe jut)).
Ezek ugye nem ilyen pimpelés jellegű dolgok, mert azt aláírom azt ne várja vissza senki az eladásban, hogy befesti vagy lefóliázza és azért árulja irreálisan drágán, mert mi van ha az új tulajának az a szín pont nem tetszik és egyből tépné le a fóliát pl?!
Az enyémen is vannak esztétikai problémák, de előbb élek együtt 4-5 kavicsfelverődéses festékhibával, minthogy hullanulla fék legyen az autó alatt.... pl. persze lefényeztethetném az első lökhárítót+a motorháztetőt, de azt nem látnám viszont szerintem
Igazság szerint ismét eljutottam arra a szintre, hogy most lesz műszaki 3-4hónap múlva és attól számítva 2 év és majd akkor lesz eladó (kivétel, ha jön egy nem ennyire pofátlan módon alkudozó ember)
Vágytam egy picit az újabbra a frissebbre, de ezek szerint el kell engedjem a gondolatotFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
macilaci78
nagyúr
válasz zsolt19900 #180810 üzenetére
Nem kell eladni mindenáron.
B5 Passat kombi, 99-es évjárat, AJM motorkód. Ez a széria ezzel a motorral HAHU-n 350-650k közt megy.
Egy vezérléscsere folyadékok, szűrők cseréjével szakinál 160k-tól,az elmúlt 30k km-en belül volt még első futómű és kuplungcsere is, PD-elemek cseréje, új Excide Premium akku, új lámpa, Osram Nightbreaker és index izzók, küszöbvég csere rozsda miatt. Minőségi téli és nyári garnitúra külön felnin, de még a pótkerék is, állványon tárolva, a csomagtérrolók jók, manuális klíma gázt nem ereszti, hűt, ősszel volt tisztítva. A magnós rádió CD-váltóval működik, de kinek kell, hátul tekerős ablak.
Hát, egy ilyen értékű kocsinál ezekből egy fillért nem lehet érvényesíteni eladáskor, de a kerékszettet leszámítva még kivenni sem tudom belőle.Persze hiba itt is van: budapesti munkába járós autó volt, parkolási sérülésekkel, de a szűk garázsajtó miatti prezúrok rendbe szedve, hátsó lökös cserélve épebbre. Középkonzol világítása nem megy.
Használjuk, amíg üzembiztos, aztán a garázsból áttoljuk az szemközti Weltautóhoz egy Octavia kombiért. Ez a 7 liter körüli átlagfogyasztás egy újabb dízelnél is elfogadható, a mostanira a kora miatt kell szervizet költeni, egy újabbra meg a környezetvédelmi normák kiatti sallang. DPF, EGR, turbó stb, amit itt a topikban olvasok.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
Btw off topikos kocsihoz ajánljatok már egy jó kárpitost Dél-Buda környékén!
Egy sofőrülést kellene rendbe szedni, bár kárpittal.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
DoubleW
csendes tag
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt állok és nézegettem a VW Jetta 1.2 TSI autóit leginkább a 2015 évjáratot. Viszont sokat olvastam a TSI motor hibákról de sehol nem találom hogy az 1.2 TSI mikortól szünt meg ez a probléma...Láncos megoldás van még ebben a szériában is? Jobban megérné inkább a 1.4 verzió? Vagy akár az 1.6 CR TDI változat?Előre is köszönöm a válaszokat!
-
őstag
Nekem különösebb problémám nincs az autóval, nagyon megkedveltem. Mondjuk a motor nagyon sokat számít
Nekem csak akkor indul meg, ha hozzá érek a gázpedálhoz. A motort indítja csak be magától amikor elindul előttem a sor.Mostanában sokat megyek közúton városon kívül és az átlagom lement 8,8-9 literre. Előzésnél pedig ki van használva az ereje
-
DoubleW
csendes tag
válasz zoo8800 #180817 üzenetére
Hát sajnos nincs...csak az évjáratot tudom 2015.05 meg hogy DasWeltAuto-s hirdetéseket néztem. Csak nagyon elbizonytalanitottak ezekkel az infókkal viszont az autó nagyon tetszik csak most nem tudom mi tévő legyen
Már kezdtem furcsálni azt is hogy nagyon sok hirdetést találtam ezekböl az autókból és nehogy azért mert tényleg valami bajuk van...[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
Tiéd automata nem? Lehet megemelte az alapjáratot, a komputer meg gázreakciónak vélte, és kiengedte a féket? Fura. Nálam a Golfban jól működik, de az manuális. Amint elindulok, kiold. A kézifék is.
A féklámpa sajnos világít, kár hogy nem kapcsolja le mondjuk 10mp után, de mivel LED, ki nem ég, és legalább jobban látszik. Egy dugóban az sem hátrány.
-
TayRol
veterán
Megoldódott az alsó motorvédő burkolatom leszakadása, a múltkori márkaszervízes látogatás alkalmából valószínű nem húzták meg a csavarokat mert mindhárom hátsót elhagytam, emiatt "esett" le félig.
Pótoltam, ismét szuper. -
DoubleW
csendes tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Richard #180816 üzenetére
De hogy ne csak rosszat írjak róla: beállt a hátsómba egy Audi, mondom elengedem kíváncsi vagyok mennyire siet. Eléggé sietett én meg mentem utána és még olyan nagyon nagy tempónál is baromi halk. Se motor, se szélzaj nincs. Hát igen... erre való ez, nem arra amire mi használjuk (minimum heti 10x csak 2 km táv).
A nagy átlag most 8,12 liter ami bőven jó szvsz.Tin: Igen, 7 gangos dsg.
#nincsbennetarcsi
-
atos19881101
senior tag
Mágus
Ugrál a vízhőfok kijelzőm. (egy ideig fekszik, majd felugrik 90-re, aztán vissza ... stb)
Melyik érzékelő lesz az? A motorblokk hátulján ami van vízcsőcsonk, abban levőt már cseréltem. Viszont ahogy nézem, van lent a hűtő alján is egy, de ezt meg nem találom ETKA-ban.
Nem tudod annak mi a cikkszáma?VCDS-ben meg tudom nézni külön a kettőt, hogy mit mér?
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
pepucs
tag
válasz atos19881101 #180829 üzenetére
Termosztát?
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #180829 üzenetére
Ami a hűtő aljában van a vizcsőcsonkban, csak arra szolgál ha bizonyos vizhőfokot elér beinditja a klíma ventilátorát.Kiegészítésként.
Ami a tandem alatt van attól ugrálhat a mutató, diagon látod.. Vagy kontakt hiba vagy jeladó, viszont ettől működhet,mivel az óracsoport és a motorvezérlő kap onnan jelet..két érzékelő van benne[ Szerkesztve ]
-
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #180834 üzenetére
Ha cserélted akkor Hella-t vagy gyárit vegyél...
-
gringoka
aktív tag
Sziasztok.
Ide videót fel lehet tölteni hibajelenségről? -
Zizmand
aktív tag
válasz Csabadi #180835 üzenetére
Szia
Te még nálam is jobban benne vagy a Passatok lelkivilágában.
Ez a vízhőfok jeladó okozhat meleg indítási problémát? Tehát a hiba, hogy az autó üzemihőfokon könnyen indul, de van úgy, hogy indítás után egyből leejti az autó a fordultot és lefullad, mintha el sem kapnám az alapjáratot.
Ha el is kapja a forulatot, 1-2 másodpercig gondolkozik és utána áll be alapjáratra. Vízhőfok jeladó csatlakozóját lehúzva egyből jól indul.
B5.5 Passat 1.9 PD AVF -
Csabadi
tag
válasz Zizmand #180837 üzenetére
Lehet vizhőfok jeladó gond is, mert írtam is, hogy kettős jeladós szenzor.Meg kell nézni diaggal mit lát a motorvezérlő, ha van rá lehetőség első indítás előtt és üzemmelegen is. De akár felmelegedés közben is.VCDS /motor/mérőcsoport/007csatorna.Itt látod az üzemanyag/hűtőfolyadék/és beszivott levegő hőmérsékletet... Első indítás előtt mindenképp de akár lehet főtengely jeladó hiba is, bár ha lehúzott csatival egyből jó, akkor inkább vízhőfok jeladó
Ugye két jeladó értékéből számolja ki mennyit kell befecskendezni, vizhőfok és üzemanyag hőfok jeladó értékéből.Ezert kell megnézni mindkét hőfokot...[ Szerkesztve ]
-
vicces
addikt
válasz Zizmand #180837 üzenetére
Sziasztok,
Milyen gyújtógyertyát rakjak egy Seat Ibiza, 1.4 benzin, 86 és, BXW, 2007-be. Legutoljára ngkt kapott, de a fene sem emlékszik már a kodjára. Most pedig ahány webshop annyi fajta találat
30 vagy 60ezer km? Nem tudom, melyik kell bele. Az elözö szett is már nagyon sok éve és nagyon sok 10ezer kmel. ezelött lett cserélve.
Pacsi:)
-
gringoka
aktív tag
válasz molnarpeter #180839 üzenetére
Köszi
-
rvn_10
senior tag
Sziasztok! Gyári kiegyenlítő csöve hol tudnám elpasszolni? Csak kibontva volt. vw 1k0122109aj. Valakinek valami ötlet?
Gigabyte B760M Gaming X, I5 13400, 2x16 DDR4 Corsair Vengeance 3600Mhz, NZTX Kraken X61, Sapphire Pulse RX 5600XT, EVGA Supernova G2 750W, Samsung 850 Evo 128Gb, WD Blue 1TB, Phanteks Enthoo Pro M Acrylic
-
gringoka
aktív tag
Sziasztok.
Pár napja ciripelést hallok az autóból. Valakinek van ötlete , hogy mi lehet ez?
Vw b8 2.0tdi dsg
link -
molnarpeter
nagyúr
válasz rvn_10 #180842 üzenetére
Visszavinni nem lehet? Amúgy vatera, jófogás, racing bazár, autoalkatresz.hu, márka- és típus specifikus facebook csoportban hirdetném meg, esetleg ebay. Minél jobban körülírva a dolgot (ha több szó van, nagyobb eséllyel megtalálják), pl motortér fotón bekarikázva és/vagy robbantott ábra illusztrációval...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #180829 üzenetére
A csőcsonkos, de a kábel, nem a jeladó. :)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #180805 üzenetére
V71 beszerelve, szívás a helye. Rá kellett döbbenjek, hogy két csappantyút is mozgat - egyik a kinti levegőt zárja, a másik a belsőt - utóbbi rendesen oda volt tapadva az alatta lévő rácshoz, talán azért ment tönkre az előző motor is. Esetleg van valakinek tippje, hogyan lehetne könnyebben nyílóvá tenni? Egy fóliával borított szivacs van rajta...
Venti lapátok körben meg lettek tisztítva, kapott egy kis olajat is, hátha elfelejt Chewbacca lenni. A flap motor tanítás idejére odaraktam kívülre, ekkor néha megállt, V2 fan hibát is tárolt - érintkező tisztítás, kontakt spray, és a helyére téve tökéletesen működik (talán azért csinálta, mert nem volt berakva ).
Közben tájékozódtam a kesztyűtartót illetően. Az ajtó csillapító letörése megvan sajnos, és a kilincs csillapítás is elrontotta már a reteszt korábban. Így, összes csillapítás nélkül, retesz karokat pluszban megcsavarozva és az ajtó külső héjat szélvédőragasztóval visszaragasztva már ki vannak iktatva a hibalehetőségek legalább azért az egyik ütköző helye elpattant, annak még utánajárunk, valószínű megpróbálom visszaragasztani. Sajna új korában kaphatott egy kihangosítót, annak a rögzítése a lyukak takarására inkább marad, nincs kedvem másik kesztyűtartóval megint végigjárni a javításokat. Ha már kint volt, kényelmesen kapott egy új izzót is a világítása. Folyt. köv.
-
rvn_10
senior tag
válasz molnarpeter #180844 üzenetére
Visszavinni nem lehet, bàrdi nem veszi vidsza a lerend3lt gyári alkatrészt. Köszi
Gigabyte B760M Gaming X, I5 13400, 2x16 DDR4 Corsair Vengeance 3600Mhz, NZTX Kraken X61, Sapphire Pulse RX 5600XT, EVGA Supernova G2 750W, Samsung 850 Evo 128Gb, WD Blue 1TB, Phanteks Enthoo Pro M Acrylic
Új hozzászólás Aktív témák
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban