Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Polo 9N, 2002, 1.4 benzin 75LE.Address 08: Auto HVAC Labels: 6Q0-820-045.lbl
Part No: 6Q0 820 045
Component: Klimaanlage X0840
VCID: EADBA423968AB24EAA7-5072
5 Faults Found:
00818 - Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263)
30-00 - Open or Short to Plus
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
30-00 - Open or Short to Plus
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
28-00 - Short to Plus
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
A tünet az, hogy random módon fúj hideget vagy meleget, függetlenül attól, hogy mit allítok be.A G263-as szenzor kicserélésével kezdjem?
Köszi!
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kisza25 #180057 üzenetére
Bicikliláncos ha nem fut sokat, akkor szuper, mert kora miatt nem kell cserélni, de a km-ben vett élettartama limitált, igazából meg jós legyen a talpán, aki megmondja, mikor kell cserélni. Talán ha csörög, már ha nem olyan, mint az 1.3 Škoda motor, aminél az alap volt a lánc részéről
-
Csaby25
senior tag
válasz bitpork #180058 üzenetére
. Az a gond, hogy nem találok sehol a vcds-ben semmi DPF-re utalót Az, hogy a nagyobbik hűtő venti nem működik és a víz nem éri el a 90 fokot (olyan 70-80 szokott lenni), annak lehet köze ehhez?
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
senior tag
válasz macilaci78 #180056 üzenetére
Tudom, de ha már cserélve lett, akkor nincs értelme ellenőrizni...
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
válasz molnarpeter #180059 üzenetére
Nekem volt 1,2 12v, nem kíméltem, nem is volt vele baj ahogy meleg volt a motor 4500-5000-ig
elpörgettem, mert különben semmi nem történt
Az is igaz, hogy új korától nálam volt és 58em-el adtam el, mondjuk most van benne 160-170ekmEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
-
válasz Csaby25 #180065 üzenetére
Ezt el ne indítsd ha nem tudod hogy segíthet-e! Ha erőlteted akkor a motorolajat teliküldi gázolajjal és annak lehetnek nagyon csúnya következményei! Ne mis említve ha a nyomás rossz akkor a turbó tengelyét szíjjegyilkolja és ha az elszabadul akkor már régen rossz.
Vagy akár a DPF össze is törhet ha teli van.Amit mutattál vcds fotók alapján a dpf nincs eltömődve de mivel ott van két 0-s nyomásérték így nem tudom mint is írjak. A mérőcsoportok között nem láttál oil ash-t?
Nincs a kocsi csipelve v kiírva belőle pár dolog?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Csaby25
senior tag
válasz bitpork #180066 üzenetére
Hát sajna már el volt indítva, olyan 15 percig ment 1500-as fordulaton.
Nem láttam oil ash-t sehol.
Nem tudom, hogy volt-e csipelve, vcds-ből ezt meg lehet tudni?[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
válasz Csaby25 #180067 üzenetére
A 104 2-3 szerintem a kalkulált meg valós hamutartalom, de nem vagyok biztos mert ugye vcds nem írja. Viszont ha tényleg az akkor a 33g nem olyan sok.
A regeneráláskor amikor indítottad mennyi volt az olajhőfok? Meddig volt a tank? Biztosan végigment?A chipet sajnos nehéz kiszúrni vcds-sel. Pad v Soft nézés kell.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Csaby25
senior tag
válasz bitpork #180070 üzenetére
Azt hiszem benéztem, most látom, hogy az olaj kell 70 fok fölött legyen, nem a víz
Fogalmam sincs, hogy végig csinálta-e vagy sem, a vcds nem jelzett vissza semmit, csak annyit tudok hogy visszaesett a fordulat alapjáratra...[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
válasz Csaby25 #180071 üzenetére
A VCDS mutatja, de nem azonos csoporton.
MVB 100.1: Engine Speed
MVB 100.3: Regeneration Counter/Timer
MVB 100.4: Regeneration Abort recognized (0 = No Abort/1 = Abort recognized)
MVB 101.4: Regeneration Status (001 = Heating Up, 010 = Regeneration, 100 = Cooling Down)
MVB 102.1: Temperature before Catalyst
MVB 102.2: Temperature before Particle FilterMOD
De most ezzel az a baj hogy amíg hideg volt a motor próbálta felfűteni az 1500 fordulattal, és jó eséllyel még jobban teliköpte korommal és olajjal, de a regen nem ment le. Ha ez igaz akkor még átjárhatatlanabb lett a DPF és a következő kényszer regennél akár ki is nyírhatod a DPF-t/turbót /bármit a beszorult kipufogógázzal.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Csaby25
senior tag
válasz bitpork #180075 üzenetére
Ja igen, ezt én is láttam, de hirtelen nem tudtam értelmezni, most már látom hogy pl. a 101.4 az a 101-es csoport 4-dik oszlop . De ezekből, hogyan derül ki, hogy milyen állapotban van a DPF?
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
válasz Csaby25 #180076 üzenetére
Ebből sehogy. Ezek csak a kényszer regeneráláskor mutatják amit látni kell.
A 104 -ben látod a telítettséget illetve kellene látni. A végén itt tudod megnéni h mennyi a maradt - mert teljesen nem tudja kiégetni.
A 102.1-2 meg arra kell hogy tudd ha elindul az égetés akkor rád gyullad-e a kocsi vagy nem.Tudom hogy nem fogsz örülni annak amit írok , de vidd el valakihez aki már jártas ebben - és ha valami baja lesz a számlát lobogtatva verheted az asztalt.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Csaby25
senior tag
Az van, hogy 30 km után sem ment a víz 70 fok fölé. Lehet, hogy emiatt nem tud regenerálni Nem tudom mi lehet az oka, hogy nem melegszik fel.
Ennek lehet köze hozzá?Amit észrevettem, hogy szerintem a nagyobbik venti nem működik, legalábbis klímánál nem kapcsolt be...
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
senior tag
-
-
Csaby25
senior tag
válasz bitpork #180080 üzenetére
Igen, azt én is láttam, hogy hibakód nélkül kellene elindítani. Amúgy a 102 csoportban azért kicsik a hőmérsékletek, mert hideg motorral volta nézve (nem regenerálaskor) sőt asszem a motor sem járt, csak a gyújtás volt ráadva...
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #180086 üzenetére
Köszi! Ránézek reggel hidegen. Most csak emiatt nyitottam ki először a géptetőt. Mondjuk az ablakmosó tartályt is feltöltöttem ha már ott motoszkáltam...
#nincsbennetarcsi
-
őstag
Először én is azt hittem fogy a hűtőfolyadék, mert egy ujjnyi eltűnt. Aztán üzemmeleg motornál letekertem óvatosan a kiegyenlítő tartály kupakját és egy csomó levegő kijött, a szint pedig beállt a gyári max értékre. Azóta belement párezer km és még mindig ott van.
Szerintem nálad is levegős lehet.
[ Szerkesztve ]
-
-
littlelion21
addikt
Sziasztok,
Az létezik hogy az Octavia I, illetve az Octavia II-ben ugyanolyan ülések vannak?
Méretpontos üléshuzatot keresek a II-hez, és több helyen is láttam hogy az I-II-höz ugyanazt adják. -
molnarpeter
nagyúr
válasz littlelion21 #180091 üzenetére
Más padlólemez, szerintem eltérő alapvetően. Esetleg Piroska autó üléshuzat korrekt és nem drága, bár én nem is tennék rá egyáltalán, ha csak polgári használatban van.
-
-
válasz molnarpeter #180097 üzenetére
Még nem láttam.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
bul07
nagyúr
109 relé(videó)
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette