Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bul07

    nagyúr

    válasz vendingo #181017 üzenetére

    Ha fel is szabályozzák akkor is kell egy új szett fékbetét

    Csak akkor meg jön a kérdés hogy a túloldal milyen állapotban van, mert az nagyon veszélyes ha az egyik oldal sokkal jobban fog, nagy fékezésnél nagyon hamar keresztbe vágja magát a kocsi és akkor vége
    Vizes esetleg havas jeges úton meg még hamarabb jöhet a meglepetés
    Hátsó tengelyen lévő nagy fékeltérés sokkal veszélyesebb mint az elsőkön lévő

    Így érdemes mindkét oldalt csináltatni úgyis általában a betéteket úgy árulják hogy mindkét oldalt egybe(4db egy dobozban)
    Tehát ha szabályozzák akkor mindkettő kell, ha cserés akkor is mindkét oldalt

    Nem írtad az autód adataid hogy pontosan meglehessen nézni hogy milyen tárcsa van hátul hogy mennyibe kerül
    De lehet hogy 3000Ft/db a szabályozás, az új tárcsa meg lenne 5000Ft/db
    És ugye a szabályozás azt is jelenti hogy ott áll a kocsi megbontva műhelyben és azt van olyan szerelő aki óradíjba számlázza
    Ezekre azért kérdez rá, nehogy utólag legyen ebből vaskos számla

    Mikkor még fiatal tudatlan voltam és sokkal egyszerűbb kocsik voltak cseréltem én is betétet
    Ment is minden rendben, aztán próbakör
    Jól sikerült a csere, olyan erősen fogott be hogy letörte a tárcsát az agyról(körbe letört nem darabokra), ugye olyanokat akkor még nem tudtam hogy milyen kopás után kell cserélni a tárcsát is

    Warburg-nál meg havi feladat volt a fék javítás mert sose fogott igazán jól

    [ Szerkesztve ]

    ( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

Új hozzászólás Aktív témák