- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Fujifilm X
- Milyen egeret válasszak?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Androidos tablet topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
senior tag
válasz i-sti #171949 üzenetére
..hát elég fájdalmas kiadásod volt akkor. Biztos, h rakat bele valamit, valami pluszt a gyártó amitől érezhetően jobb, és ennek sajnos ára van, nem is kevés.
#171950) momo2828:
sok szerelőt nem értek, h miért a szart erőltetik. Talán nagyobb a haszna rajta, vagy várja, h széthulljon és újra vidd hozzá?? Tényleg nem értem. Én ezek miatt váltottam szerelőt, mert minden szar bazári egypálcás cuccal rakta volna tele.Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz c00per #171952 üzenetére
tudod! A kivétel csak erősíti...
Persze nem tartom kizártnak, és én is sokallom a gyári olaj árát. Volt már példa nálam, h a gyári szar volt, nem olaj, hanem szűrő, annak is tömítőgyűrűje. Életemben először vettem gyári szűrőt a kocsiba, előtte MANN-t használtam, soha semmi baja nem volt vele. A gyári tömítése két hónap alatt úgy felkeményedett, olyan lett mint a fagyott kutya lába, és míg be nem melegedett, addig először spriccelt, majd később csak folydogált, üzemmelegen megszűnt a folyás. Hát soha többet gyári olajszűrő!!Joe
-
c00per
tag
válasz simonjoe #171954 üzenetére
elhiszem.eleg egy rossz elmeny.Speciel en anno Mann uzemanyag szurot tettem a kettofelv6-ba es utana nem indult a gep.Azota kerulom.Ez a tipikus kinek a pap....
papg79: ami teljesiti a gyartoi eloirast:
[link]
[link]Egy fokozatu helyett en mar raktam tobb fokozatut es semmi problema nem volt.Amelyiket konnyebben betudod szerezni a ketto kozul.En 99%-ban Mannol valtoolajat hasznalok,ha cserelek olajat az autokba.
Tudom most megleszek kovezve
-
IntelKiller7
veterán
Cserélt már valaki olajat DSG váltóban?(6 gangos)
Néztem pár videót, valaki alulról, a leeresztőnél tölti fel vákumcső segítségével, van aki meg a filternél felül betölti.
Melyik a szakszerűbb?Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
MunezXBK
nagyúr
válasz IntelKiller7 #171957 üzenetére
Én csak felülről töltőset láttam.
-
i-sti
senior tag
-
F_Zolee
veterán
válasz Vesztor87 #171918 üzenetére
Miért akarod az összeset kicserélni egyszerre? Nekem pl csak jobb egy szarakodott többször. 2002-es gyártású Leon. Valamelyik még kehés lehet, mert legutóbbi kiolvasásnál láttam, hogy dobott még hibát de a jómunkásemberünk nem nézett meg semmit csak törölt. Legközelebb ha olyan helyre jutok kiolvastatom...
De ahogy nézem más még olcsóbban is tud zárat. -
Jimmy66
senior tag
válasz IntelKiller7 #171957 üzenetére
Alulról! Cseréltem nem túl bonyolult, pár cucc kell töltő cső, VCDS, műhely aknával.
Egy elég részletes videó a szükséges szerszámokkal és alkatrészekkel. [link]
-
Brave_86
aktív tag
Sziasztok!
Pár napja vettem észre, hogy a jobb első ablakemelő furán viselkedik.
Pontosan:
Octavia III, ha a vezető oldalról vagy a jobb első oldalról fel szeretném húzni az ablakot, akkor felmegy teljesen, majd vissza lemegy kb 10cm-t és megáll (távirányítóval is).
Ezt kb 3x csinálja, kb negyedjére már megáll, mikor felment.
Találkoztatok már hasonlóval? Mi lehet a probléma? -
atos19881101
senior tag
Nem szorul? Nem használsz légterelőt az ablakoknál?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Brave_86
aktív tag
válasz atos19881101 #171967 üzenetére
Nem hinném. Nem.
-
tomrRRR
senior tag
Sziasztok,
Elhoztam a kocsit a szerelőtől s másnap valami hülye kattogást hallottam a kocsiba, mondta h cserélt egy üzemanyagszűrűt, viszont a légtömegmérőt kivette s kitisztította, ami elég nagy bajt csinált a kocsiba.Csak melegben indul a kocsi, hidegben egyáltalán nem és hatodjára-hetedjére tudtam beindítani, fogtam s elvittem egy másik szerelőhöz aki komolyabb. Valaki esetleg tudná nekem diagnosztizálni a problémát, h miért nem indul be nehezen.
AC Pumpa (szivattyú) jó
Gyerták jó cserélve
Akksi jóLégtömegmérőt kitisztította de azt CSERÉLNI SZOKTÁK NEM? remélem itt a baj, valószínűleg levegős lett, s nem kap elég oxigént a motor, emiatt nem lehet beindítani, csak teker teker teker.
Itt egy videó valaki megmondaná hogy mitől lüktet a kocsi? (nem hidrótőke)
[link] letöltőlink data.hus egy kis 15 mp videó.
The easy day was yesterday!
-
-
tomrRRR
senior tag
válasz bitpork #171970 üzenetére
Békés Megye- Gyula. Elvittem most megint szerelőhöz egy komolyabbhoz, elvileg ma lesz kész, amit írtál berendeltem egyet Angliából egy hibakódolvasót rátettük a műszert szerelő előtt de nem írt ki hibát.
Olajcsere + légtömegmérő remélem megoldja a hibát.
[ Szerkesztve ]
The easy day was yesterday!
-
válasz tomrRRR #171971 üzenetére
Ne vedd magadra de nem fog segíteni a hibakód olvasó- ehhez már élőadatot kell nézni hogy kiderüljön a MAF, egy hőmérsékletjeladó , egy gyenge indítómotor vagy bármi más-e a hiba ami nem feltétlenül generál hibakódot!
Morris-nak Békéscsabán nincs véletlenül vcds-e? Én Szegeden vagyok de Gyula nem fér bele legalább 4-5 napig még.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
KTTech
veterán
válasz tomrRRR #171977 üzenetére
Az enyémben 13 éves, és köszöni jól van, egy tisztítás kellett neki, rögtön fogyiban -0.5L lett. De a MAF nem szokott ilyen indulási hibát produkálni, konkrétan nélküle is gond nélkül kellene indulnia (csak az alapjárat lesz rossz és a fogyasztás magas). Ilyen sokadikra indul hiba inkább üzemanyagellátás, vizhőfok jeladó, akkumulátor csatlakozások és önindító szokott lenni.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
tomrRRR
senior tag
válasz Attix82 #171978 üzenetére
Szia,
Igen tökéletesen működött beindult mindig, amióta elhoztam a szerelőtől azóta nem indul a kocsi SZAR, egy üzemanyagszűrűt cserélt benne, illetve kitisztította a fojtószelepet, meg a légtömegmérővel (kisérletezgetett a bolond).Valahogy nekem is azt állt össze hogy valami cső nincs a helyén azért kattog, mert soha nem kattogot.
KTTech: Főnök úr, vízhófok jeladó működik mozdul a fordulatszám, akksi szintén jó próbáltam, önindító is jó, üzemanyagellátással lesznek bajok
[ Szerkesztve ]
The easy day was yesterday!
-
q13579
senior tag
Sziasztok,
2014-2015-ös évjáratú A4-es audikkal szemezünk. (Éves 12-15.000 km-re, sok bölcsödejárattal, sokszor dugóban araszolva, sokszor viszont országúton használva).
Jelenleg úgy gondoljuk, hogy az 1.8 tfsi motor jó megoldás lenne. Van ebben az évjáratban olyan probléma ezeknél a motoroknál, amik zsebbenyúlósak lehetnek? (csak rendezett szervízelőélettel bíró modellt nézegetünk 100-150.000 km között).
Köszi előre is.
-
tomrRRR
senior tag
válasz KTTech #171979 üzenetére
Itt vannak a hibakódok amik voltak s ezek kerültek megoldásra (vagyis egy üzemanyagszűrű megoldotta a problémákat)
P0441- Párolgási emisszió szabályzó rendszer nem megfelelő szellőztetés áramlás
P0171- Rendszer túl szegény (1. hengersor)
P0420- Katalizátor rendszer hatékonyság határérték alattS ezeket a hibákat a bezinszűrű megoldott 2 hibát.
Most nincs benne hibakód, de ennek ellenére csak melegben indul, hidegben nem, ötödjére indul be csak teker.The easy day was yesterday!
-
q13579
senior tag
válasz MunezXBK #171982 üzenetére
Bocs, nem, jogos.
Audi A4, 2014, CJE a motorkód, 1.8 tfsi 170LE
Tehát a kérdés, hogy ennél a motornál bele lehet-e szaladni az oly sokat emlegetett olajfogyasztási, dugattyúcserés, gyűrűzűs problémába? (Anno még angol nyelvű portálokon azt olvastam, hogy a 3. generációs tfsi motorok már jóval problémamentesebbek, a kérdés, hogy ez igaz-e az általam említettre is).
(@focvis: a 300.000 Ft-os hiba még számomra bőven vállalható, igazságszerint az autó vételárán felül közel ekkora összeget szánok az esetleges hibákra.)
-
KTTech
veterán
válasz tomrRRR #171980 üzenetére
Vajon be is állította a fojtószelepet, miután takarította? Két vízhőfok jeladó van, az egyik csak az óracsoport fele mér, a másik dolgozik az ECU-nak, és szereti feladni. Ha lehúzva azonnal indul, az a gond (volt ilyen gondom, bár ott melegen volt hiba, persze hibakód semmi nem volt).
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
veterán
válasz simonjoe #171986 üzenetére
"Thermal management" , kb. egy elektronikusan vezérelt termosztát. A hengerfejben alapból magasabb hőmérsékletet tart fenn; ha padlózni kezded, akkor viszont lehűti; stb., stb... megspórolhatsz vele 0,02 litert 100 kilométerenként.
A hozzá kapcsolódó vízpumpával együtt érdemes cserélni; okosított beszerzéssel ~200-at fizettem cakk-pakk, így garancia természetesen nem volt rá.
-
veterán
válasz simonjoe #171991 üzenetére
A CC tippre még a fatengelyes verzió; Golfnál a 7. generációval jelent meg ez a csoda; tippre az Euro 6 miatt.
A Volvoban cseréltünk vezérlést, az hajtja a vízpumpát, abból is újat kapott. Ugyanakkor pl. folyadékhűtésű az akkupakk egy elektromos vízpumpával, motorral nyíló zsalu van a hűtők előtt, a csomagtartóban is ott figyel egy kiegyenlítő tartály; szóval bármi elképzelhető...
Azonban talán őszintébb márka, nem érintette a dízelbotrány, a teljesítményhez adott a lökettérfogat is, érzésre nincs kikönnyítve sehol. Ennek ellenére lehet locsolni rá a pénzt. (Jól vettem; szinte minden közismerten kritikus részt rendbe szedtem; az esztétikai gondok java már orvosolva; közel 7 kiló lesz a vége, eredetileg 4-gyel kalkuláltam.) -
simonjoe
senior tag
válasz focvis #171992 üzenetére
Sokat beszélgettem a szerelőmmel az utóbbi időben, mert sűrű "vendég" voltam nála mivel egyre több szarság üti fel a fejét a kocsiban. Az egyszerű gumitömítéstől a szívó csappantyúsoron át, most éppen az elektromos kézifékrendszer szarakodik.
Szóval azt mondta a szerelőm, h ma már mindegy milyen autót veszünk, egyformán szar mindegyik. Döntsek érzelmi alapon, ami tetszik, abba üljek bele, oszt ha szerencsém van, nem költök rá vagyonokat. Talán igaza van.Joe
-
fesii
aktív tag
Sziasztok [link] Csomagtértálcát szeretnék venni. Volt olyan akinek nem stimmelt esetleg a méret? Illetve én keresek rosszul vagy ennyibe kerül manapság egy gumidarab? Ha esetleg itt van Szhelyi és éppen van neki eladó ne tartsa magába.
[ Szerkesztve ]
-
inf3rno
nagyúr
Sziasztok!
Van egy rég 2000-es Seat Leon-om. Az a kínom vele, hogy nem tudom előre dönteni az üléseket most már egyik oldalon sem. Valami tönkrement a zár szerkezetben, ami ezért felelős. Tudtok erre bármilyen megoldást, esetleg valami ötlet, hogy milyen szakemberhez vigyem? A szerelőm szerint kárpitos kellene, ami nekem elég furán hangzik.
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
válasz MunezXBK #171997 üzenetére
Nem éppen erre vágytam. Gondoltam ha már Seat topic, biztosan találkozott itt valaki ugyanezzel a problémával. Méghozzá abból gondolom, hogy mindkettő elromlott néhány év különbséggel, tehát biztosan gyakori jelenség. Ja meg küldd légyszi a pénz energiát is, hátha.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
Saccco
nagyúr
válasz inf3rno #171999 üzenetére
Itt azt írják, hogy 2 dolog lehet aprópénz szorult a mechanizmusba vagy kilazult a kábel az ülés belsejében. TaDa nevű kommentelő leírja, hogy miként lehet megoldani.
szerk.: Most nézem, hogy Ibiza topikba küldött a kereső... mondjuk lehet ugyanaz a megoldás.
[ Szerkesztve ]
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
Új hozzászólás Aktív témák
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Autós topik
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- LEGO klub
- Ford topik
- Amazon Prime Video
- Aliexpress tapasztalatok
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- További aktív témák...
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W