Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
Érdeklődöm, mik a vélemények, meglátások. Egy kis kategóriás autó, a Fabia esetében kb. mennyi az élettartama egy autónak. Vagy egyátalán létezik ilyen? Tudom hogy gazdától is függ, de az érdekelne, ha jövőre autót veszek, akkor 5-600e ft-os kategóriában érdemes-e Fabia-t nézni, vagy az a kínálat legalja, és hagyjam a fenébe:S
Köszönöm előre is! -
Vesztor87
senior tag
válasz Mágus2 #26691 üzenetére
Hát motorikusan nem tudom, majd ami lesz, ami biztos, az az hogy benzines lesz. A HTP nem jó? Azért mert gyenge? Vagy mert szét taposták valszeg? 1,4-ből melyik? Van 68 és 75 lovas is, melyik a takarékosabb, és jobb karakter? Most csak szemezgetek, hogy mennyire megbízhatóak ezek a kis kocsik
-
Vesztor87
senior tag
válasz Balupapa #26724 üzenetére
rob210: Én úgy gondolom, hogy világosan le van írva minden, vagy kell vagy nem. Ha kell, akkor meg nem kell sírni, mivel meg volt mondva mik a feltételek. Ez olyan dolog, hogy ha az újság tartalma megváltozik, akkor le kell üvölteni a postást vagy az újság kihordót miatt? Marhára nem rajta múlik... Én azokat nem tudom sajnálni, aki hitelből mindent megvesz, majd rájön hogy nem bírja. 120k-s fizuhoz kicsit sok 2 személyi kölcsön 3 áruhitellel, meg 2 hitel kártya és egy folyószámla hitel.
Nem tudom mire gondolsz az alatt, hogy nem lehet a tükörbe nézni, én nyugodtan nézek a tükörbe, meg nyugodtan alszom, mivel becsületesen végzem a munkám, korrekt módon adok információt, hogy a kedves ügyfél is megértsen mindent, és tisztában legyen a dolgokkal. Nincs ebben semmi átverés, ami miatt rossz lenne a lelkiismeretem. -
Vesztor87
senior tag
válasz rob210 #26728 üzenetére
Igen, de akkor sem magyaráztad meg hogy miért kell anyázni a bankos alkalmazottal. A BKV sofőrrel sem anyázok hogy szar a busz, nem ő tehet róla. Az meg hogy chf alapon kapott hitelt, csak azért lehet, mert sokkal kevesebb volt a törlesztő, és a jövedelme meg azt elbírta, forint alapon a magasabb törlesztőt meg nem tudta vna finannszírozni. De látom nehezen megy ezeknek a dolgoknak a felfogása, úgyhogy nem vitatkozom.
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
Az 1,2-es Fabiat vezetett valaki? Youtube-on néztem pár vidit hogy mennyire gyorsul, stb, nem is tűnik rossznak
-
Vesztor87
senior tag
válasz AMD Power #26771 üzenetére
Hát kolléga vitt egy olyannal, nem rossz, de hangos. A Suzuki Ignis motorját 100-ig egyátalán nem hallani, itt már 90 felett folyamatosan hallottam a motort, nekem ez nagyon nem tetszett Nem tudom mennyivel másabb a kisebb motoros verzió, de szerintem nem lehet jobb ennél sajna
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
A Skoda Fabia első generációjából nem létezett 1,4-es 86 lovas verzió? Ibizánál és Cordobánál láttam pl, de Skodában nem láttam a hahun ilyet, csak a 2. generációból már. Az 1,4-es 75 lovassal mennyire használható? Vagy érdemes a 101 lovasat keresni?
Köszi! -
Vesztor87
senior tag
válasz Mágus2 #118698 üzenetére
Azzal tisztában vagyok hogy a 0-100 nem minden, de ahogy nézegettem a 100 lovas fut 11-12 közt, a 75 lovasra már 14,1-et ír a hahu, ez most valós lehet? Menet dinamikában ennyire elmaradna pl egy gombóc Swifttől? 86 lovasról tudsz hogy létezik?
Két Fabiaban ültem eddig, egyik egy MPI motoros volt, a másik meg egy faceliftes 1,2-es, ez utóbbival pályán mentünk. A két autó közt volt pár hónap (mármint a próba közt), de nekem úgy tűnt hogy a faceliftes érezhetően jobb minőségű volt, jobban zajszigetelt volt. Ebben lehet valami? Mint ha nem is ugyanaz a modell lett vna. -
Vesztor87
senior tag
válasz Mágus2 #118700 üzenetére
1M-nél fentebb nem mennénk. Használni vegyesbe, most ketten vagyunk, jövőre lehet 3-an leszünk. Persze, tudom nem nagy autó, de Fóka 1-es meg G Astra mellett ez jöhet szóba. Suzukival együtt kivágna az asszony az hétszentség (mindegy milyen autónk lesz csak kék és Suzuki ne legyen, ez a kitétel ).
Na, szval a Fabia nagyon rég tetszik, ezért merült fel. Az a 260 literes csomi nem nagy, de sztem elég lenne. Második gyerkőcnél meg max jön egy új autó, az legkevesebb úgy is 3 év múlva lenne. -
Vesztor87
senior tag
Igen erről tudok. Most még csak nézelődöm, mert szeptemberben lesz rá keret.
Mágus2: Ha maga a babakocsi összepakolászható kicsire akkor nem elég az 5 ajtós? Ismerőssel mondjuk pont erről beszélgettünk, neki Colt-ja van, ő azt mondja mivel szétszedhetőek alaposan, így abba is elvan. Nemtom. Nekünk is kis autóink voltak, elvoltunk. Fabia combi szerintem elég hervasztóan néz ki, keskeny és hosszú, akkor egy kategóriával fentebb néznék. Az 5 ajtós arányai rendben vannak.
Dízelt nem akarok, sok lehet a bukó ha egyszer szerelőhöz kell vinni. Az SDI meg tetű. -
Vesztor87
senior tag
válasz Mágus2 #118705 üzenetére
A tdi-t dícsérik tudom, de amilyen kis hazánk... amiben 200k van lehet hogy valójában 600k, mert a dízel a sokat utazók veszik... Nem magával a kombival van bajon, pl egy Octavia vagy egy Megane pl szép kombiban is, hanem konkrétan a Fabia I kombi fura. Olyan mint ha a hátsó lámpái lecsúsztak volna egy kicsit A második generáció már kombiban is egész pofás, habár ott a ferdehátú is tud vmi 300 literes csomit felmutatni.
Ez pl jól néz ki (az a fele akkora jobb oldalni tükör nem zavaró??), de marha drága. És látom már, ezekben 80le az 1,4-es újabbja. -
Vesztor87
senior tag
válasz Mágus2 #118708 üzenetére
9 éves autó 1,1... hát nekem drága. A Skoda (meg úgy a VW) nincs picit túl árazva, vagy ezek ilyen jók?
Kombival alapvetően az a bajom, hogy tényleg marha hosszú. Apósnak Fóka kombija van, hát borzalom nekem. Biztos velem van a baj, de tolatni nagyon nem szeretek vele. Persze biztos megszokható, meg más ha nem havonta 1x vezetsz autót és van saját, de most nekem nagyon nem gyere be. Csak akkor mikor pakolni kell bele Octavia is tetszik, de az még némely kombin is túltesz hosszbanMorris: számítani azért számít, mert bár kevés városi km-el is el lehet használni egy autót, én azon a véleményen vagyok hogy lehet az a marha sok km szintén városban ment bele, akkor már a 200k km jobb mint a 600.
-
Vesztor87
senior tag
válasz Mágus2 #118711 üzenetére
Gyakorlással gondolom majd menne ez is
Csak nekem rémlik úgy hogy pár éve (mondjuk 10) még egy 8-10 éves gépsárkány aránylag olcsóbb volt? Gondolom akkoriban jobban pörgött a piac ...
2007+/100 km alatt 1M alatt inkább chevik vannak... nem tudom miért annyira olcsóak, lehet nem véletlen. -
Vesztor87
senior tag
válasz knuckle #118715 üzenetére
A 75 lovas/100 lovas nem tudod mennyit pörög 100-nál kb? Az 1,2-esnél láttam hogy 90/3000, az nagyon sok, pályán már nagyon zavaró 120-nál is.
Nem tudom még mi lesz, a Fabia csak felmerült mint lehetőség. Kisautók közt szerintem nagyon jó kis gép, legalábbis annak tűnt. Kérdés tényleg hogy elég-e... mármint méretre. -
Vesztor87
senior tag
válasz knuckle #118717 üzenetére
Köszi előre is Rosszat a Skodáról nem mondtak eddig, vagy csak nem hallottam. Golf IV is nagyon tetszik, csak az még drágább.
TaaT: legtöbb autónál 100-nál 3000-et forog, kivétel kevés van. Gombóc Swift 110-nél forog 3000-et, meg a Focus mk1 1,6-is elvileg (azt mondták ugyanannyit forog mint az 1,4-es, az meg annyit forog
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok! A hozzáértők segítségét kérném. Skoda Fabiakkal is szemezgetek, úgy látom a hahus gépeknél hogy 2005 körül történhetett a facelift. Akkortól picit más a km óra tipográfiája pl. Kérdés, a motorok ekkortól nem változtak? Úgy tudom az 1,4-esből valamikor a 75 helyett 80 ló lett pl. Nem tudom, ezzel a motorral mennyire élhető a Fabia? Köszönöm (mk1)
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
Most lettem tulajdonosa egy Octavia I Tour-nak, 1,4 szívó benzines a gép. Pályán nagyobb gázpedál lenyomásra csörög valami a kesztűtartó mögül. Klima cső, vagy mi lehet? -
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
Tulaja lettem egy 2005-ös 1,4 -es Octavia 1 tour-nak.
Ami gondom van vele, az;
1: kotyog az ülés (vezető oldali)... Ezt hogy lehet orvosolni? 124.000 km van az autóban, tök újszerű a bele....de ez...lehet sokat volt előre-hátra allitva vagy énnemtom...
2: a hátsó ajtónál (ferdehátú) valami nagyon nyiszog ha pl körforgalomban megyek (csavarodik a kasztni, és így megérzi?)... Olyan műanyagos, gumis hang, nem futómű az fix. Gondoltam megkérdezem hatha tipikus eset...Amúgy az 1,4-es Lacetti után, ami hasonszőrű közlekedő edény, meglepett hogy mennyivel jobban megy a kocsi, hiába a -20 lóerő. Igaz, hogy a belül sokkal kisebb is annál, de ennek van normális csomagtere😀
-
Vesztor87
senior tag
válasz macilaci78 #170970 üzenetére
Hát ez nem olyan kopogas, na majd egyszer csak meglesz. Skodanal markaszervizelt autó, az összes szamla a kezembe, tavaly vt benne 111-nel utoljára skodánál. Hatha jó lessz, és beválik.
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok! Octavia mk1-nél ahogy látom az ajókban lévő mikrokapcsolók kezdik magukat megadni. Van rá megoldás,hogy csak azt cseréltessem ki,.ne pedig az egész zárat? Azt mondták hogy ajtónként egy huszas a móka, ez 4x20=80 e ft, ez sztem drága...
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
Segítséget kérek a tapasztaltaktól. Skoda Octavia 1U2 az alany. A tank szellőztetőt cserélni szokás ha arra panaszkodik a gép (check lámpa), vagy van takarítási lehetőség? Kaptam olyat is hogy dobjam el a szűrőt, vegyek újat. Gyári 20, utángyártott Boch 10e.... de csak a gyári... ennyire szar az utángyártott? -
Vesztor87
senior tag
Skoda 1,4 bca-hoz tank szellőztetőt bontottam érdemes venni? Az új gyári 25 körül van.... ezt dobja hibakódnak mostanság a gép...
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
Skoda Octavia mk1 1,4 bca. Reggel indításnál első fél-1 percben remegett az autó, frsz is picit ingadozott.. hibakód p16825, tankszellőztető ki lett cserélve, jelenség ugyanaz .. amint picit jár fasza minden.....??? Ötletek? -
Vesztor87
senior tag
Sziasztok! Octavia 1 tour-ba a csomitartóban a pót alatt van 5 gumi dugó. Ezeket hogyan tudnám pótolni? Egyik hiányzott, 2 vagy 3 szar állapotban volt. Ideiglenesen megoldottam, de csak jobb lenne a gyári... köszi!
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
Járt már hozzám hasonlóan valaki? 1,4 bca motoros o1 tour, ha meleg a motor, benyomott kuplungnál kerepelő/kattogó hang jön a motortérből 🙁 Leallitom a vasat, pihen 2-3-5 percet, elmúlik... utána random mikor jön vissza. Mindegy állok, vagy megyek, de ahogy nyomom be a kuplungot úgy erősödik fel....
Új hozzászólás Aktív témák
- Cyberpunk 2077
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mesterséges Intelligencia topik
- KártyaPC topik (Odroid, Olinuxino)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Sorozatok
- Elektromos cigaretta 🔞
- Windows 11
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Renpho talpmasszírozó
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban