- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Androidos tablet topic
- Házimozi haladó szinten
- Gaming notebook topik
- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doggy dog
senior tag
válasz szabog74 #80164 üzenetére
Mikrokapcsoló halhatott be.
Egyébként ha leveszed az akkusarukat,akkor nem tudod kinyitni.@ trassher : én cseréltettem a H-mban fékolajat,szervóolajat,váltóolajat.
Jobb a békesség ez ezzel jár.
Pl: a fékolajam nem nézett ki szarul,de mégis vizes volt...Ablakmosó visszacsapó szelep témához:
Több embert tudok,aki rakott a hátsó ablakmosó fúvóka elé.
Így legalább egyből csorgatja ott is a cuccot,nem kell várni rá.H-nál meg előre szintén többen cseréltek Insignia fúvókára.
Az porlasztja,nem csak 1 sávban "locsol".[ Szerkesztve ]
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
Szada85
aktív tag
válasz Teszla_ #80182 üzenetére
Tényleg elég jól felszerelt gép lett, jó látni, hogy van aki még értékeli az ilyen különlegességeket.
Klimából volt digitális, igaz legendák lengik körül, annyira ritka.
Belsőből esetleg a full bőrbelső, fűthető első ülésekkel volt a top.
Illetve elvileg hasonlóan ritka az állítható magasságú kormányoszlop is.
Plusz ahogy Petyyyyy is írta, a 4 villanyablak kellhet a teljességhez. -
molnarpeter
nagyúr
160 lovas 2.0 CDTI gyakori hibák mik szoktak lenni? EGR, DMF, turbo alap dolgokon kívül persze.
-
ArthurShelby
addikt
válasz odorgg #80194 üzenetére
Én is ilyet használok (ebay-ről van). Azért szeretem, mert nem foglal sok helyet, és így még ha bele van dugva a kábel is ezt fel tudom hajtani (a kiépített usb nem töltésra van (csak 300mAh-s), hanem média lejátszásra).
Nálam hála égnek nem zavar bele semmibe, jól elvan.[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Petyyyyy
addikt
válasz szabonagyur #80189 üzenetére
Azt a leborult, ez de durva. Hűthető kesztyűtartó az F-ben
Micsoda úri járgánynak számíthatott ez a kategóriában.A digitklímától tényleg leteszem a hajam, erről eddig fogalmam sem volt.
Azt hiszem elég nagy fricska lenne egy ilyen F kombi. Fűtött leder, villanyablak, schiebedach, bc, tempomat, hideg kesztyűtartó, digitklíma, teli tank kétezeré'...Szerk: íme
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Szada85
aktív tag
válasz molnarpeter #80204 üzenetére
Szia.
A CDTi-nél volt/van közismert probléma, ami még elöfordulhat, nevezetesen a fötengely csapágyak megszorulása/olajnyomás gondok, jellemzöen a nem megfelelö idöközönkönként cserélt, nem megfelelö minöségü olaj esetén, bár több esetet is írnak, aminél ettöl függetlenül is bekövetkezett.
Érdemes beleolvasni ezekbe a fórumokba:
[insigniaclub.hu/fötengelycsapágy gondok]Illetve volt pár éve egy TC cikk is valami turbócsö repedésröl, ami akkoriban elég sok autóst érintett.
-
ArthurShelby
addikt
Ha projektoros fényszóró, akkor már biztos xenon? És a xenon akkor biztos projektoros? Hogy van ez?
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
MikeWazowski
addikt
Van itt valakinek 2007 környéki benzines G Astra-ja? Nekem úgy eszi az olajat, hogy kezdek aggódni. Jelenleg mobile1 10W-40-eset használok.
A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.
-
Tikakukac
titán
válasz MikeWazowski #80209 üzenetére
Motorkód?
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz MikeWazowski #80212 üzenetére
Az van ebben a csodaverdában is itthon, ez nem eszik egy kortyot sem.
További gond, hogy 10W hideg oldali olaj sosem volt való ebbe a motorba. Amúgy irány a szerelő nézzék meg, hogy hol folyik el a cucc, aztán mehet neki a bontómunka.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz MikeWazowski #80212 üzenetére
Ennyi erővel Keveréket is tankolhatnál (már aki még emlékszik erre az üzemanyagra ), szóval át kéne nézni azt a motrot.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
MikeWazowski
addikt
válasz -=RelakS=- #80215 üzenetére
Szervizkönyv szerint teljesen jó olaj a 10W-40. Egyébként szerintetek milyen kellene akkor?
A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.
-
Szada85
aktív tag
válasz ArthurShelby #80208 üzenetére
Én szerintem nem, legalábbis a C Vectra/Signum párosnál létezik sima halogén projektoros (vetítölencsés) fényszóró is, illetve a Xenon-os projektoros fényszóró.
Illetve láttam már G Astrához is a Xenonhoz hasonló kialakítású, de sima halogén projektoros lámpicseket is.Tehát ha projektoros a lámpa, attól még nem biztos, hogy Xenon. Szerintem. De hátha más majd kijavít.
-
Tikakukac
titán
válasz MikeWazowski #80216 üzenetére
Nem tudom minek a könyve van a kocsiban vagy a kocsihoz, a XEP kódos motorok 5W és 0W olajjal mennek. A régebbieknél jó a 10W. Ott valami nagy disznóság van akkor.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
Tikakukac
titán
válasz Luck Dragon #80219 üzenetére
Attól, mert a "hideg" oldalt feltoljuk az égbe nem oldjuk meg a gondot, sőt. Főleg egy olyan motornál, mint ez a láncos csoda, ahol minimum csúcs 0W-s olajjal töltöttem volna fel már a gyárban is a kényes vezérlés miatt. Mehetünk fel 15W-re is, de hidegen lesz csak kevésbé látványos a zaba, cserébe utána 100k-ért lehet cseréltetni teljes vezérlést is, meg ég tudja még mi fog behalni az elégtelen kenés miatt. Ha valami eszi az olajat akkor szedjék szét, nézzék meg, cseréljenek szelepszárat, lehúzógyűrűt, amit akarnak. De emiatt ne csesszük szét a blokkot csak még jobban. Mechanikai hibát szoftverrel és csodaszerekkel nagyon-nagyon ritkán lehet megoldani. Autóban is, meg minden másban is.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Petyyyyy
addikt
válasz ArthurShelby #80208 üzenetére
Ahogy herr Szada85 írta, C Vectrával elkezdődött a trend miszerint ha projektor, az nem feltétlen xenon. Pl a bumeráng lámpás Zafira is van projektor - halogén kombóval. Ellenben ha xenon, az kizárólag projektoros lehet. Legjobb tudomásom szerint ofkorsz.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Vezu
csendes tag
válasz MikeWazowski #80222 üzenetére
Nekem is ugyan ilyen motor kódú, és évjáratú G Astrám van, új korától kezdve 10W40-es olajat kapott. Most van benne 145e km, de nem eszi. Annyit hozzátennék az olaj csere periódus nálam szigorúan 10000 km.
Olvastam több helyen itt a fórumon, hogy XEP láncos motorba 5W lenne ajánlott... ezért pár hónapja külön rákérdeztem a szervizben, hogy akkor miért kapott új korától fogva 10W40-es olajat, azt a választ kaptam, hogy tökéletes bele ez is. Ugyan ebben a szervizben lett forgalomba helyezve és azóta szervizelve is. Mivel nem eszi az olajat, így nem vitatkoztam tovább.
De egy hivatalos gyári szerviz csak tudja mi való az autóba és mi nem?!
-
Szada85
aktív tag
válasz MikeWazowski #80222 üzenetére
Ez nem a Te hibád, az olaj az egyik olyan téma, amivel minden fórumban pikk-pakk világvége hangulatot lehet csinálni.
A második helyen pedig az olajcsere periódus kérdése van talán, partiban a téli/nyári/négyévszakos gumi és a Budget gumi/márkás gumi témakörökkel...Esetleg, ha elviszed szervízbe, kérd meg öket, hogy mérjenek egy kompressziós végnyomást (a.k.a "kompressziómérés") a motorodon, az is segíthet picit a diagnózis felállításában. Szerintem.
-
Tikakukac
titán
válasz MikeWazowski #80222 üzenetére
Semmi vita nincs itt, ha gyárilag azt a kézikönyvet kaptad, akkor már ott hibáztak, ezek tények, nem vita alapok
Keress egy jó szervizt. A jón van a hangsúly. Sok szerencse elkélVezu: Első 2 töltést nekünk is betolták 10W-30-al. Meg volt még pár érdekesség. De azóta le is húzták a rolót, nem csodálom.
Ha majd megint jársz a szervizben csak úgy kíváncsiság kedvéért kérdezzél már rá, hogy melyik gyártói előírás engedi meg a 10W-s olajat vagy, hogy erről miért nem tud egyetlen olajgyártó, maga az Opel kézikönyve és az Opel katalógusa sem
Amúgy persze, hogy tökéletes bele. Folyik, meg minden. Nekik meg annyira mindegy. Márkaszerviz hülyeséget nem csinálhat. Áh, dehogy[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
MikeWazowski
addikt
Köszönöm mindenkinek!
A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz MikeWazowski #80227 üzenetére
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
MikeWazowski
addikt
válasz mohabá 007 #80228 üzenetére
Húha, ez hideg zuhanyként hatott.
A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.
-
Tikakukac
titán
válasz MikeWazowski #80229 üzenetére
Ha tudsz csinálni hang és képanyagot plz oszd már majd meg. Biztosan nagyon vicces lesz.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ArthurShelby
addikt
válasz Tikakukac #80230 üzenetére
Én már az opelforum.hu-n is beszélgettem erről az A zafirával (Z16xe) kapcsolatban. Kikerestem, hogy a kézi könyvben is 10w40 van, és eddig is azt tett bele a szerelő (sőt még valahova a kocsira is fel volt írva (talán a motorháztető alatt volt, csak lekopott).
Ott az lett a vége, hogy az opel (gm) kiadott egy frissítést, és a facelift-eseknél már más az ajánlás (most gm dexos2 van a kocsiban, ami ugye 5w30).A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Tikakukac
titán
válasz ArthurShelby #80232 üzenetére
Se amikor elkezdték szerelni ezzel ezt a kocsit, se később, se a H-ban nem lehetett 10W-t rakni a XEP motorokba. Ez betonfix. Itt gondolom 20Ft árkülönbség és a leszaromság keveréke egyesült. Szokásos. Tegnap a féltengely gumiharang körül takarítottam a zsírt. Jutott a féktárcsától 1mm-re is bőven. Mert az a 20 másodperc míg letörlöd és féktisztítózod, az már luxus. Mint minden javítóipar, itt is mindenki tesz mindenre.
MikeWazowski: Semmi extra csak érdekelne a kimagyarázás, hogy mégis miért öntik bele kezdetektől fogva azt az olajat a kocsiba, ami nem belevaló. Főleg egy olyan motorba, amire 60-es Arial típussal van millió és egy helyen kiírva, hogy különösen érzékeny a megfelelő olajra.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ArthurShelby
addikt
válasz ArthurShelby #80232 üzenetére
Megvan a kép is: [kép] (ezt anno a kocsihoz kapott zafirás kézikönyből fotóztam ki)
Egyébként ez z16xe motor, de itt is megosztottak az emberek, mivel ugyanez van a még népszerűbb G astrában is.
Azért mondtam el, mert itt időközben lett frissítve a gm által.Mint mondtam, már én is 5w30-at használunk.
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Tikakukac
titán
Amúgy halad a ködlámpa projekt. Nem fogok nyárig biztitáblát bontani, szóval ki lesz vezetve a reléből a delej, már megvan a 10cm toldás meg kész a vezetékköteg.
Lett végül gyári balos ködlámpa is, szerintem úgy 1,5 hónapig hajkurásztam. Még azt is lefóliázom, bemérem a kábelezést és ennyike, holnap beépülhet akkor minden.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Vezu
csendes tag
válasz ArthurShelby #80235 üzenetére
Mi a véleményetek, így 10 év és ~150e km után érdemes átállni 5W30-ra a 10W40-ről?
szerk: Nem fog megnövekedni az olaj fogyasztás?[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz ArthurShelby #80231 üzenetére
"A xenon-nak mindig kékes a fénye, míg a halogén projektorosnak sárga."
Tegyük hozzá, hogy gyárilag.
Mert ugye manapság mindenki úgy cserélgeti a hagyományos izzókat "Xenon hatásúakra", és a Xenonokat is minél kékebbre, mintha kötelezö lenne, és attól lenne prémium egy autó. -
ArthurShelby
addikt
Én most ezt csinálom jelenleg a 2001-es zafival, csak abban 282km van.
Eddig annyi a problémám, hogy láma voltam, és mellé öntöttem az olajat, és most ha bemelegszik a kocsi égett olaj szag van. Ezzel mit lehet kezdeni?Szada85:
Sose érettem, hogy miért néz ki jól egy kékes led helyzetjelző, mikor látszik hogy nem odavaló, és hülyén néz ki (számomra). (ja és törvényellenes is)
Ízlések és pofonok (mondjuk én a rozsda patkány dizányt sem értem).[link][ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Tikakukac
titán
Nem ártana 10 év után beletölteni ami belevaló Azon csodálkozom nálad még megy a gyári lánc rendesen.
legelek: Gyorsan lekapható nagy dolgokat leveszed, brigéciol, ecset és lehet törcsizni.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Teszla_
senior tag
Na szóval, ő lett az autóm
Egyébként tényleg jó vásár volt, hiába volt drágabb az átlagnál és hiába van benne 385000km. Az egyik szerelőtől vettem onnan, ahová a másik két autót is hordjuk, nála volt már 8-9 éve. Tavaly többet költött rá, mint amennyiért vettem. A sors fintora, hogy tavaly egy ismerősömnek ajánlottam, aki nagy Opel fan, de neki nem kellett Szinte teljesen ki lett lakatolva, a jobb oldali A oszlop tetején van csak rozsda, de az azért nem lett megcsináltatva, mert ahhoz ki kellett volna venni a szélvédőt, valamint a jobb hátsó ajtó ablak mögötti "rúd" rügyezik egy picit. Le is lett fényezve, új a tetőkárpit (nekem nagyon tetszik a sötét/világos kombó), újak az első lámpák és ködlámpák, lengéscsillapítók, rugók, fékek, motor felújítva, sötétítve az ablakok, stb., stb. Még olaj/vezérlés csere se kellett, előbbiben van még 7000km, utóbbiban 20ezer. Műszaki decemberben volt. Ez tényleg a beleülsz és mész kategória. Egy szimering ereszt csak minimálisan, azt majd vezérléskor cseréljük, mert 1500ft-os alkatrészért fölöslegesnek találta bontani azt a részt, amit vezérlésnél amúgy is kellene. A tempomat tényleg nem gyári, így kuplungra nem is kapcsol ki, de fékre, gázra, gombnyomásra igen. Ami még nem gyári feature, az a pöccintésre négyet villogó index, elakadásjelző és az index+kanyarodásra világító ködlámpa, mint a mai autókon -
Szada85
aktív tag
válasz Teszla_ #80241 üzenetére
Nagyon szép darab, vigyázz rá Te is sokáig, és legyen benne sok örömöd!
Utólagos engedelmeddel végeztem gyorsan egy kis házifeladatot (az a GL jelzés nagyon zavart, mert az az alapfelszereltség jelölése volt), és erös a gyanú, hogy - ha minden gyárilag volt így benne, márpedig miért ne lett volna -, egy nagyon finom kis "különleges kiadású" F Astrád van.Faceliftesböl a 2.0 16v motorral csak CDX/Cool Motion/GSi/Motion/Style felszereltséggel lehetett rendelni az Astrát.
Forrás: [link]Ez a belsö kárpitozás (sportülések, anthrazit színben a "Lightning" fantázianévü mintával) pedig a fentiek közül kizárólag a Motion/Cool Motion kiadáshoz volt. A Motion kiadásban alapból benne volt a villanyos tetöablak, a Cool Motionben pedig a klíma.
Tehát elvileg neked a kettö közül valamelyik van, némi plusz extrákkal megtoldva.
Itt ha lejjebb görgetsz van - sajnos német - leírás a kiadásokról: [link]Itt pedig egy korabeli árlista motorokkal, elérhetö extralistával: [link]
-
-=RelakS=-
veterán
látom, az Opel manualban is vannak érdekességek
"A maximális motorolaj-fogyasztás 0,6l / 1000km"Nem, nem írtam el egy nullát
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Teszla_
senior tag
válasz Szada85 #80242 üzenetére
Motion-ként volt hirdetve az autó. Bár van egy kis katyvasz, mert az ajtókárpitok például később jöttek, csak ebből volt olyan, ami szép és elektromos ablakos. A motor papíron 85kw, motorkódos az autó (c20ne van a forgalmiban), de a 100kw-osra lett átalakítva. Már a szerelő is így vette, nála lett nagyobb teljesítményű, de sose volt gondja a papírokkal. Nekem meg ugyanúgy megfelelt.
Nem igazán értek az Opelekhez, így nem is tudom, hogy miből lett összegyúrva a járgány, de nem hiszem, hogy füllentett volna a szerelő, végülis nem volt érdeke. De majd ha legközelebb megyek, akkor kifaggatom. Szombaton talán megyek, mert a jobb oldali napellenző bal oldali tartója eltört és fityeg, de ő rendelt hozzá gyári tartót és beszereli. Ilyen egy rendes gazda -
amargo
addikt
válasz Teszla_ #80241 üzenetére
Használd egészséggel!
Ezt viszont nem értem:
"A tempomat tényleg nem gyári, így kuplungra nem is kapcsol ki, de fékre, gázra, gombnyomásra igen."
Miért kellene kuplungra kikapcsolnia a tempomatnak? Szerintem ez pont jó így“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
farkas-j
őstag
válasz amargo #80246 üzenetére
Az új Opeleknél (legalábbis a B Merivánál) szintén nem kapcsol ki kuplungolásnál. A Meriva A-nál amit korábban használtam ott kikapcsolt. Nehéz volt megszokni a B-nél. Jött a kereszteződés, visszaváltottam, hogy lassítsak motorfékkel erre megindult. :-)
[ Szerkesztve ]
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival! -
- Fém bútor fogantyú 15 db
- Új, bontatlan Siguro RC-R301W Rice Master digitális rizsfőző pároló kosárral - Még 2,5 év Alza gari!
- elado lakas lagymanyoson bme mellett