-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
válasz Bitpalace #79199 üzenetére
Mivel ez a szépség nem okos rendszerű, így mindegy mit teszel bele, csak a fizikával kell foglalkozni, az informatikusok lelépnek a pályáról. (szomorú hír nekem, neked remek). A fizika pedig iylen alapvető villanyászkodásban elég könnyű téma
Ellenállást/buszosokat pont a derengés miatt szoktak berakni, mivel az a köcsög led baromi pici feszültségre is hajlandó világítani, míg a sima izzószálnak küldeni kell rendesen, hogy látható fényt adjon. Másik oldalról ugye ha okos lenne, akkor épp az ellenállás és fogyi miatt maradna ébren az autó rendszere és ez szívná le az akkut. Nálad valami heavy user gond van.
Mondjuk kintre én nem ledeznék rendőrbácsi miatt, de belülre minden további nélkül, sőt.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Bitpalace #79202 üzenetére
Egy király tolómérővel kéne mérned egyet. Nem első eset, hogy ezek a kínai vackok nem elég méretesek. Én is romosra rendeltem magam beltéri ledekkel és bezony ami jó és minőségi az kint is drága. De az néz is ki valahogy.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Bitpalace
senior tag
válasz Tikakukac #79201 üzenetére
Értem én, csak azt nem értem miért user error? Miért az én hibám mikor bemegyek egy LED szaküzletbe aki kifejezetten ezekkel is foglalkozik, elmondom mihez/mibe kell viszem a hagyományos izzómat mintának és a kezembe adnak egyet hogy ez biztosan jó lesz?! Én csak tőletek kérek tanácsot, hogy mi a bánatért nem működik, de azt is mondjátok akkor kérlek milyen izzót vegyek ami biztosan működik vagy honnan?
Amúgy a beltérrel én befejeztem, már volt ledesítve minden ameddig a forgalmimat el akarták venni egy sima közúti ellenőrzésénél... Rendőr bácsi feljelentés stb..
Üdv!
-
_seth_
veterán
válasz #81556480 #79205 üzenetére
Ez már túlzás
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Tikakukac
titán
válasz Bitpalace #79204 üzenetére
Mert nem veszünk dzsunkát Elsőre is látszik, hogy ez így nem szimpi cucc. Eladnak a leddiszkontban is mindent amúgy.
Na várj, ha már a beltér miatt is el akarták venni a forgalmit (kíváncsi lettem volna rendőr barátunk érvelésére, "A világító és fényjelző berendezések alkalmazására és működésére vonatkozó általános üzemeltetési műszaki feltételek" részt gondolom fújta fejből és azt is, hogy mik a kivételek) akkor te rámész a rendes ipari kinti cuccok ledezésébe, amikért viszont tényleg lőnek a zsaruk? Te se vagy komplett, már bocs
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
Tikakukac
titán
-
Tikakukac
titán
válasz MunezXBK #79211 üzenetére
Keverjük a dolgokat. Ne keverjük.
Az, hogy ki mit csinál úgy, hogy saját magát szívatja vele, nem érdekes. Nálunk sem zavarja a műszakist, hogy a kézifék konkrétan nem fog, bár apámat se, ami inkább gond, de hát ugye.. na mindegy is. Sok embert nem zavar sok minden, szerintem egy rendes műszakin kitérdelne elég sok autó. Ha 15 éve ledezel kint is, és nem érdekel senkit, az megint csak addig buli, amíg nem kezd el valakit érdekelni. De legalább te fizeted. A betű szerint ha nem akarsz szopót kintre nem ledezel.
Hogy ki mennyire bízik a Tungsramos srácok tudásában és rakja tele elöl is a kocsit leddel pölö, ő tudja. Én 4+4 év műszaki és mérnöki képzés után nekik hiszek. Ha oda eljut valaki az már ad némi bizalmat felé, hogy tudja mit ugat.[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Chiftain
aktív tag
Sziasztok!
Az ablaktörlőm tegnap óta azt csinálja hogy ha csak 1-et akarok törölni akkor lassan megy fel, majd a felső holtpontnál vagy megakad vagy vár egy kicsit és akadozva nagyon lassan megy vissza. Az alsó holtpontot el se éri megáll attól kb 2-3 centire. Ha újra rátörlök akkor lefelé indul el. Ugyanez van ha első fokozaton használom. Viszont ha kettes vagy hármas fokozaton akkor hiba nélkül működik, illetve ha szélvédő mosót nyomok rá akkor is rendesen működik. Mi okozhatja ezt? -
Tikakukac
titán
válasz MunezXBK #79213 üzenetére
Nem definiáltam: kint=külső fényforrások, bent=belső fényforrások. Mert most már feljött a külföld is, csak azért.
Nincs vele semmi gondom, írtam. Ha valakit zavarni fog, akkor majd jelzi és akkor fizeted a ledezésedet. Nem én és nem más, aztán megy minden tovább. Ezy Csak ettől még nem lesz sem legális, elöl pedig főleg nem jó.
Ha a fedélzeti meg így is elalszik és nincs készenlétiben, ezen része téged nem érintA fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
Chiftain
aktív tag
válasz Luck Dragon #79216 üzenetére
köszi, kipróbálom mindenképpen! Ha nem jó akkor gondolom marad a motor.
-
Tikakukac
titán
válasz MunezXBK #79220 üzenetére
Én pedig ötvenedszerre írom, hogy nem, nem zavar Akit zavarna/feltűnne pedig nem került bele a járási halmazodba. Ami amúgy lottó pozitív, lottózz. Eldugott szabolcsi kisfalu-város szinten 3 hétig volt fent a színre fújt szemöldök mikor az öreg felrakta. Úgy szedették le, mint a huzat.
Te autód, te kockázatod, te fizetésed, te forgalmid. De ha valakit fog zavarni bármilyen ledezés, akkor meg fog büntetni. Teljesen jogosan. Ha a lámpa nem volt E jeles és nincs mögötte típusbizonyítvány a nagy EU-s adatbázisban, akkor azért is lehet csapni a gempát a postán a csekkel.Balkán erre épül: komolyan szabályozott élet, de kevés betartatás. Ezért trükközik mindenki mindennel. Ez egyfelől jó, másfelől rossz. De ez már néplélek, nem tartozik a szakmámba
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz MunezXBK #79222 üzenetére
Nem tudom hol tartunk
Még 1x, műszakin se okozott problémát. Pont.
Az, hogy valaki leszarja a munkáját, még nem fogja legitimálni a törvény előtt a dolgot. Én is szívesen végeznék hanyag munkát, az öregem is (még erre figyel, hál Isten, csak a kor, na). Csak esetemben gyorsan kiderülne, apámnál emberek halnának meg, a műszaki vizsgabiztosoknál meg hát mindegy, majd lesz valahogy.
Az E jel pedig mindenben benne van, amire egy 5 éves kínai be tudja programozni, hogy üsse a gép. Az E jel akkor ér valamit, ha van mögötte egy számkód is. Ha pedig a szám mögött egy adatbázisban az, hogy ez a cucc valóban ehhez a kocsihoz való. Ha így volt, annak nagyon örülök. Hogy ettől az előző dolgok miként lesznek legálisak nem tudom. De pont[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
Tikakukac
titán
válasz Bitpalace #79225 üzenetére
Nyilván nem, gondolom látszik az árán is
Működni fog, működnie kell. A többi részét azt kiveséztük fentebb Mondjuk azt is érdekes lehet hátul ez miként fog viselkedni így, hogy csak körsugáros.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Bitpalace
senior tag
-
Tikakukac
titán
válasz Bitpalace #79228 üzenetére
Háááát ez ennél sokkal-sokkal-sokkal bonyolultabb, de nyilván amíg nem voltál egy olyan helyen ahol lámpatesteket terveznek-vizsgálnak, addig fejben ez ennyivel elrendeződik
Hogy milyen kell pontosan azt már csak kisakkozod, 2 fajtából nem nehéz
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Skizz
addikt
Hello
Érdemes keresgélni használtan H astra xenon lámpákat?
Mekkora munka kicserélni a halogént? Lámpamosóm van gyárilag. -
Szada85
aktív tag
-
-
N.Ferry
senior tag
Sziasztok!
Tapasztalatokat szeretnék kérni erről az okosságról.
Van értelme vagy mindenképpen inkább lakatos?Walking Dead
-
Szada85
aktív tag
A német apróhírdetéses oldalon önmagában a lámpa sem olcsó - 80€ (25000Ft ) egy mattult, párás darab, egy ép HELLA szett pedig 3-400€ (100-120 Ezer Ft ) körül kelleti magát használtan, Bárdi oldalán pedig egy új HELLA szett olyan 200 Ezer Ft.. DEPO márkájú új olyan 120 Ezer Ft.
Gyújtótrafót bontottan láttam 50€ körül is, abból gondolom kettö kell, plusz bekábelezni, és apróságok.Nehéz tippelni, de a fenti árakból nagyjából be lehet löni az ársávot, és alapján mérlegelni, megéri-e.
Esetleg opció lehet projektorosra átépíttetni a lámpát, otthon van erre pár mühely, akik elég jó minöségben dolgoznak, nem lesz Xenon, marad halogén, viszont a referencia képek elég meggyözöek szoktak lenni a gyári lámpákhoz képest, árban pedig szerintem a Xenon-os mutatványnál jelentösen olcsóbb.
-
Szada85
aktív tag
Pár éve a carstyling.hu-s autós oldalon akadtam egy cégbe, ök elvileg készítenek ilyesmit:
Tapasztalatom nincs velük, én az F Gsi-m fényszóróján agyaltam, miként lehetne fickósabbá tenni, akkor nagyon korrektül válaszolt mindenre, elég részletes tervet, árat kaptam tölük akkor.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz momo2828 #79184 üzenetére
Van olyan hibakód táblázat,ahol:
47 Levegõpumpa / relé – feszültség túl magas,és van ahol:
47 Lineáris kipufogógáz visszavezető szelep pozíció(t) ír.Mivel a hibajelző lámpa nem jelez,minden ok.A tárolt hibakód EGR-re panaszkodik.A motor tipusát nem ismerem,csak feltételezem,hogy vákuumvezérelt EGR van benne,amit itt találsz:
Ha ez van benne,majd mondom tovább...
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
momo2828
tag
válasz mohabá 007 #79243 üzenetére
Köszönöm, igen, EGR volt valóban, utána olvastam még az elmúlt pár nap. X16SZ motorról van szó amúgy.
Kipucoltam rendesen, tettem vele egy kört ahol előjött eddig mindig, szerencsére már nem sír érte, remélem tartósan sem lesz panaszom.Teljesen szorult ahogy kivettem és megnéztem, nagyon le volt rakódva minden. Itt már tisztítás közben:
-
mohabá 007
aktív tag
válasz momo2828 #79244 üzenetére
Ez meg már elektromos működtetésű EGR,amit a hibakód levegőpumpának nevezett.
Ha alaposan kitisztítottad,jó darabig,(amíg be nem kokszolódik) nem lesz gond vele.Hasonlóan működik, és kokszolódik az alapjárati motor is.Azt is érdemes megnézni,ill leellenőrizni,hogy a szívólevegő előmelegítő rendszer jól működik e.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
momo2828
tag
válasz mohabá 007 #79246 üzenetére
Köszi a javaslatot, ránézek arra is mindenképp a közeljövőben. Jövőre elég sokat lesz használva, szeretnék rendben tudni mindent rajta.
-
Sanki
addikt
Sziasztok.
A mai napon megvettem egy Opel Astra G-t (2005, 1.4 benzines).
Kaptam hozzá egy kulcsot, amin van egy távirányító is.A távirányítón 3 gomb van, a bal oldali nyitja a kocsit, a jobb oldali zárja, a felfelé néző gombot pedig a kocsi zárása után, ahogy megnyomtam 2-3 halk csippanás hallatszott a kocsiból. Ez mi lenne? Mit csinál?
Illetve, a kulcson van egy gumis rész. Ezek ugyanúgy gombok lennének, csak lekoptak róla a jelölések? (Már nem vagyok most a kocsi mellett, így nem akarom távolból nyomkodni.)
[Kép a kulcsról és a távirányítóról]) -
Sanki
addikt
válasz diablo1984 #79249 üzenetére
Akkor elég lenne a gyári kulcsot használni? Vagy a távirányító alapján valami belül cserélve lett?
Illetve mit jelenthet az a csippanás?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest