- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Gaming notebook topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Apple notebookok
- Milyen alaplapot vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- ZIDOO médialejátszók
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Házimozi haladó szinten
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
válasz laccczka #80396 üzenetére
Igen, tudtommal is van ilyen. Ehhez képest azért bizonyos helyeken csak sikerül megoldani. Csak ívesen van rá rakva.
Nálunk is pajti volt az átadó, a fél szalon is. De hát ki az aki feltételezi, hogy 195/65-ös gumikkal adnak el egy új autót, mikor /60 a gyári méret? Nem sokan, mikor cserélve lettek és megnéztem a könyvben mikre lehet, akkor esett le, hogy bazzeg, ezt is csak azért rakták rá, mert ez olcsóbb. Nem véletlen jár a fél ország ilyenen a G-ken.
kisza25: Nem a kútra menéssel van a baj. A hozzáállással. A sok állás semmit sem tesz jót. Tippre nem hónapokat állnak a kocsik átadás előtt bent a szalonban, legalábbis igencsak sz@rul menne akkor a bolt. Hasznot meg oldja meg, engem nem érdekel. Elég ritkán érdekli az ügyfelet, hogy nekem miből van pénzem kenyérre, rezsire, új csavarhúzókra és egyéb felszerelésekre. A munka érdekli őket, a korrekt munkavégzés.
molnarpeter: Mondjuk ott azért a prémium felárba csak férjen már bele.
#TOTTI: Abban az országban ahol mai napig működik a feltaxolás, ott nekem ilyenekkel ne jöjjön már senki
Más: ma le lett próbázva az állófűtés. 2 óra alatt 50 fokos vizet csinált a kocsiba, indítás után már langyos levegőt fújt a kocsi, nem volt ész nélküli alapjárat döngetés sem. Olyan 2,5-3 órára tippelek így, hogy elég neki 550W-os egységgel, hogy kihúzza a telet anélkül, hogy lefagyott motorral kéne indulni. Egy belső fűtő kéne még és akkor teljes az öröm.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Szada85
aktív tag
Sziasztok!
Van nálam egy FM transzmitter, és a kérdés az lenne a transzmittert használók felé, hogy Ti kihúzzátok-e a szivargyújtóból használat után ( autó leállítása után ), vagy folyamatosan bent hagyjátok?
A szivargyujtótól is elveszi az autó a delejt ha leveszem a gyújtást, szóval elvileg nem tudja szívni az akksit, de inkább biztosra mennék a véleményetekkel.Illetve lenne még egy. Elvileg ez a kütyü bekapcsoláskor kiír egy feszültségértéket (amit mindenhol úgy írnak, hogy ez "kb az akksi feszültsége" is.)
Mennyire megbízható érték ez?
Kérdésem alapja, hogy ma meló után beülve és gyújtásra kapcsolva 11,7V-ot írt ki a kütyü, motor pöcc-röff indult nehézség nélkül, motor beindítása után 14,2V-ot, hazaérve (14km) pedig 12,6V-ot írt.Elektronika téren nem vagyok túl nagy szaki, de a 11,7V az álmoskönyvek szerint is elég karcsú, szóval van rá esély, hogy inkább megelözö jelleggel lecserélem az akksit ( 1 éve van meg az autó, nincs infó, mikor volt cserélve ).
-
ArthurShelby
addikt
válasz Szada85 #80402 üzenetére
Én a C zafiban bent tartom az usb-s töltőt a szivargyújtóban. A kulcs kivétele után kb 1perccel le is kapcsol. Menet közben meg ha nem is töltöm a telefont benn van, mert a generátor úgy is tölt annyit.
Az új kocsi vételéhez meg annyit, hogy nálunk is a gumiszőnyeg az utángyártott (hátul késsel méretre vágott), mert valószínűleg nem x-elték be a gumiszőnyeget (de minden más, mint pl vonóhorog....van). Viszont a textil szőnyeg alapból jár gondolom.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Tothgera30
Ármester
Vannak érdekes árazások... Astra H 2012 kombi - 23 ezer km.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
senior tag
válasz Tothgera30 #80405 üzenetére
Ezt a hirdető sem gondolhatja komolyan..
-
diegho
nagyúr
válasz Tothgera30 #80405 üzenetére
Ezt én is láttam. Vicces emberek vannak.
-
Gergőke88
addikt
válasz Tothgera30 #80405 üzenetére
Valszeg csak árulja nem eladni akarja. A képek alapján se most került fel a hirdetés.
-
-
-=RelakS=-
veterán
Astra infotainment kézikönyv:
Android telefon: Töltse le az Android Auto alkalmazást az okostelefonjára...Ez az alkalmazás létezik még egyáltalán? Nekem nem nagyon bukkan fel a keresésben
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
molnarpeter
nagyúr
válasz -=RelakS=- #80412 üzenetére
Itthon nem elérhető, apkmirror
-
-=RelakS=-
veterán
válasz molnarpeter #80413 üzenetére
ób+
Kb, mint mikor régi haver kérte, hogy segítsek az okosórájában, amit németben vett. Hát, nem tudtam, mert az alkalmazás nem elérhető Magyarországról
OK, guglival azonnal meglett, de hazudik ám
This app is incompatible with all of your devices.[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
D@ny7
aktív tag
Sziasztok!
Ma ismét megnéztem a kiszemelt autót, mivel még nem kelt el, illetve az ára is némileg csökkent.
A kötelező szervíze 30E km-enként megvolt, de azon kívűl semmi több infó nincs róla.
Olajcseréről a kötelező szervízen kívűl semmi infó, ami 30E km-t jelent.
Ami érdekes hogy az opel online szervíz rendszerében végig minden le van írva, de a papír alapú szervízkönyve hilyányosan van töltve. 2 bejegyzés van benne és az is csak km állás és dátumot tartalmaz, ráadásul 1-2 év kiesés van a kettő közt.Kértem teljes körű átvizsgálást (16E ft).
Egy ilyen átvizsgálással kapcsolatban van valakinek tapasztalata, érdemes az ilyesmit elvégeztetni, vagy felesleges pénzkidobás volt?
Ami egyébként zavar a történetben hogy, az én véleményem szerint ezt már megcsinálták amikor behozták az autót, csak pénzlehúzás lenne a dologból.(legalábbis én az ő helyükben csak így vennék be a kereskedésbe egy autót)Az autó árából viszont egy olajcsere árát sem hajlandó elengedni, ami viszont esedékes az autón, plusz még pár dolog ami 150E km-nél kell.
Kértem mellé még árajánlatot a 150E-es szervízre, hogy lássam mi lenne a vége, bár mindezt el lehetne végeztetni külsős szervízbe is.
Várom a véleményeket/tapasztalatokat, leginkább azoktól aki csináltatott már ilyen átviszgálást.
Az utóról a link:
https://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/zafira_tourer/opel_zafira_tourer_2.0_cdti_cosmo_start-stop_navi_900._alu._gold_packet-12543439Köszönöm
-
-
farkas-j
őstag
Az ecoflexnél én a szervizperiódust értettem. Bizonyos motoroknál a számítógép figyeli a használati viszonyokat és annak függvényében állítja be a szerinte visszalévő kilométert. A Z14XEP motorú Meriva A-mnál 30000km vagy 2 év vagy amikor a számítógép jelzi akkor kellene olajat cserélni. Én felülbíráltam és 1 év vagy 10000km-es verzót alkalmaztam. Az újnál is így teszek.
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
D@ny7
aktív tag
válasz farkas-j #80419 üzenetére
Nincs véletlenül eladó zafira torered?
Az ilyen hozzáállású emberektől mint te szívesen vennék meg használtautót. Én is hasonló időközönként cserélném az olajat.
De ha egyszer a gyárban ezt írják elő, nem sok ember foglalkozik ezzel új zafirára meg nincs pénzem, így marad a használt. -
Szada85
aktív tag
"Ma ismét megnéztem a kiszemelt autót, mivel még nem kelt el, illetve az ára is némileg csökkent."
Mióta van fent, illetve mennyi idö telt el mióta elözöleg megnézted? Nem tudom eredetileg mennyiért hírdették, így pusztán gondolat, hogy ha tényleg annyira jó, mint ahogy a leírásban említik, akkor nem kellett volna már az eredeti áron, hamar elkelnie?
[ Szerkesztve ]
-
farkas-j
őstag
Hát bizony, minden jót megkapott az autó. Én hosszútávra gondolkodtam. Nem is volt 10000-es olajcserém csak éves, mert sosem mentem vele annyit egy év alatt. Éppen ezek miatt nem volt szívem eladni. El sem hitte volna senki, hogy 11 évesen csak 86000km van benne. Amikor az új Merivát vettem odaadtam a lányomnak a régit, ő használja már 2 éve nagy megelégedéssel.
Hogy a kérdésedre is válaszoljak, nincs eladó Zafirám[ Szerkesztve ]
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
Teszla_
senior tag
Én 2016-ban vittem el a debreceni Opel szalonba átnézetni egy 3.2-es signumot. Volt jópár hibája, de a legkomolyabb az volt, hogy összefolyt az olaj a vízzel. De szerencsére nem titkolták el, hiába ott volt a kereskedő is. Nekem megérte az árát a vizsgálat.
Más: F Astra-nál lehet valamit kezdeni házilag azzal, hogy az első szélvédőre szinte semmi levegőt nem fúj a ventillátor? Ma este tiszta pára volt és 5 perc alatt egy millimétert se vitt le belőle. Odaraktam egy papírzsepit és alig mozgatta, pedig a kapcsolót arra tekertem, hogy csak az első szélvédőt fújja, közben meg az egyel lejjebb lévő szellőzőrostélyokból több levegő jött
-
-=RelakS=-
veterán
Android Auto nem szereti, ha eltávolítják. Visszatelepítettem, azóta csak azt mondja, hogy "Úgy tűnik, hogy a(z) Google Play-szolgáltatások most nem működik"Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
molnarpeter
nagyúr
válasz -=RelakS=- #80424 üzenetére
Szolgáltatások -> Adatok törlése
-
trassher
addikt
Redmi Note 7
-
-=RelakS=-
veterán
válasz molnarpeter #80425 üzenetére
Próbáltam többször, leszedtem, felraktam, semmi.
Ám másnak is volt ilyen problémája. A megoldás: Kislattyogni az autóhoz, és újra rákötni. Hogy, hogy nem, azóta az Android Auto működik rendesenItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
molnarpeter
nagyúr
válasz -=RelakS=- #80427 üzenetére
Lényeg, hogy sikerült! Próbáltad, jól működött? Waze ment?
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz molnarpeter #80428 üzenetére
Vaze, azon azért röhögtem, hogy ki tudom rakni a Wazét, mikor van a kocsiban is GPS
Holnap megyünk mutogatni a családnak, majd akkor még nyomkodom. Kár, hogy BT-on keresztül nem megy, csak deróton...Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
válasz trassher #80426 üzenetére
Szerintem irtó ronda ezekkel az "extra építéssel". És így rohamosan veszít értékéből, arról nem is beszélve hogy ezeket az extravagáns dolgokat milyen körülmények között építették ki. Meg van tűv vizsgálati engedélye, mert az nem említi a szépen fogalmazott leírásában.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
D@ny7
aktív tag
válasz Szada85 #80421 üzenetére
Én november végén néztem meg, szóval 3 hónapja biztos ott van.
3.56 M volt akkor, most 3.2M.
2017 .02 hóban volt a 120E nagyszervize, még kint Belgiumba, azóta az óra 144E km-t mutat, ami viszont azt jelzi hogy a tulaj már nem akart bajlódni a 150E-s szervizzel.
És igen mondasz valamit, ezen énis elgondolkodtam. -
D@ny7
aktív tag
válasz ArthurShelby #80430 üzenetére
Igen még mindig. Tegnap kértem bevizsgálást az opel szalonban (ahol árulják).
Kívülről minden jónak tűnik, leszámítva pár apróságot. Szélvédőn 2 db kavicsfelverődés, meg a vezető oldali ajtón mintha nekinyitottak volna egy másik ajtót, bár alig látszik, tehát csak minimális dolgok, ami viszont a használtautók 80%-nál szerintem biztos megtalálható. Ami miatt aggódok az a 30E olajcsere intervallum, és sajnos semmi infó nincs hogy időközbe ezt cserélték volna. Ebből az árból már nem akar engedni, még az olajcserét sem akarja vállalni. -
D@ny7
aktív tag
válasz Gergőke88 #80434 üzenetére
Alkudnák én többet is, de hát nem enged
Meg hát nyilván azon lehet alkudni ami hibás az autón, és azért egy fiatal autónál nem sok hiba jelentkezik általában. Én egyébként bármely eladó helyében úgy adnák tovább egy autót hogy az ilyen alap dolgok rendben lennének. De ez az én véleményem, és érzésem szerint ezzel nem is kértem túl sokat, még ha nevetségesnek is tűnik. -
-
amargo
addikt
válasz -=RelakS=- #80429 üzenetére
Csak a gyari gps szoftver messze elmarad mondjuk a waze től, de bármelyik másiktól is sajnos vagy ez változott már?
D@ny7: én egy túl olcsó, kétes eredetű dízelt, pont 150e-re belőve, nem mernék megvenni. Hány ilyen 150e dízelmotort látni, aztán kitudja mennyi van benne.. főként ez külföldi is.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
D@ny7
aktív tag
válasz szabonagyur #80436 üzenetére
Nyilván van ilyen is, de ha egyszer valós az ok (ebben az esetben az olajcsere esedékessége), akkor nyugodtan mondhatná hogy igen szükséges a javítása/cseréje, és akkor megeggyezünk akár egy fele-fele arányban. Aki meg nem hiszi el azt ami le van írva az szíve joga, viszont az eladó részéről elmondatja hogy ő elhiszi (vagy tudja ha saját tulaj) hogy megtörtént a csere/javítás, és akkor nyugodtan mondhatja hogy rendebn van az autó, és akkor máris nincs alku alap.
Ha meg valaki gyanakszik annak valószínűleg oka lehet, ilyen esetben meg jobb otthagyni és másik után nézni.
-
-=RelakS=-
veterán
Pofám leszakad. Elkezdtem nézni a csomagtartó méreteket, mert olyan kicsinek találom az Astráét a Fabia után.
Fabia: 260l
Astra: 370l
Hmm... Akkor röhögjünk egy kicsit a régi trabi (nem kombi) csomagtartóján:
Trabant: 415l
WTFItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
D@ny7
aktív tag
válasz amargo #80437 üzenetére
Ahogy érzed, ha nem lenne meg az online szervíztörténete, akkor énis ott hagynám az egészet a fenébe.
Nem tudom mennyire lehet csalni ezzel is, de ha valaki ennyire szkeptikus, vegyen újat az a biztos.
Én sem véletlenül kértem bevizsgálást, csak akkor veszem meg ha ott is minden stimmel, ha bármi okot látok benne (illetve ismerős szerelő) ami miatt kockázatos hagyom az egészet. Azt meg nem gondolnám hogy az ilyen átvizsgálással csalnának, hiszen ha kiderül abból nem kis botrány lenne egy márkaszervíznél. -
D@ny7
aktív tag
válasz -=RelakS=- #80439 üzenetére
Az ilyen kis atókat mint a fábi, corsa, astra, (kivétel sedan vagy kombi változat) nem arra tervezték hogy óriási terheket cipeljenek vele a csomagtérben. Lehet hogy szélesebbek és hosszabbak mint egy trabi, de azt is nézd meg hogy mennyi anyag van egy mai autóban és hogy mennyi egy "papír" trabantban. Na meg a különböző biztosnásgi felszerelésekés megoldások mind mind helyet foglal belül.
-
D@ny7
aktív tag
válasz Szada85 #80402 üzenetére
Szia.
Ha gyújtásról levéve nem működik a szivargyújtó akkor nem okoz gondot.
Viszont ha nem a gyújtáskapcsolóval van összekötve, akkor pár nap alatt simán megeszi az akksit a téli hidegben.
Én mindig kihúzom a céges autómban a gps-t (amiben van transzmitter).
Viszont a gps nyomkövetőt nem tudom sehogy áramtalanítani, így tavaly és tavaly előtt is mikor 3-4 napot állt az autó téli minuszba, utána akksit kellett tölteni, mer már nem indult be az autó.Az akkumulátor feszültségét pedig inkább egy egy multiméterrel mérd meg, az a biztos.
Ha meg valóban 11.7 V az tényleg kevés, nekem 12.3V-már nem indult! (bár ez típusfüggő szerintem)
Legutóbbi töltés után egy hétig mindig megmértem elindulás előtt és leállításkor az akkut.Nagyon hideg időben volt hogy 1V is esett a feszkó egy éjszaka alatt, bár mondom a nyomkövető folyamatosan üzemel nálam.
-
trassher
addikt
válasz Luck Dragon #80431 üzenetére
A dbilas alkatrészeken kívül semmi értelmes nem került bele. Véletlenül akadtam bele mikor az 1.8-as h astra kínálatot nézegettem.
Redmi Note 7
-
Szada85
aktív tag
Alapvetöen én is általában inkább "túlzottan" szkeptikusan/óvatosan közelítek egy ilyen kérdéshez is, mint az autóvásárlás, különösen, ha egy jelentösebb összegröl van szó. Szóval nálam emiatt kongatja a harangot az, amit írtam. Ettöl még nem egyenesen következik, hogy az autó rossz, pusztán tágabbra nyitja a pupilláimat.
Az én gondolatmenetem leírom, ha megengeded, (és szerintem amargo fórumtárs is hasonlóra akart utalni).
Adott egy motor (2.0cdti), amiröl tudjuk, hogy mennyire érzékeny az olajcsereperiódusra, olajminöségre, magában hordoz egy mára közismert problémát (motormegszorulás, csapágykopás, stb.) ami ugyancsak az elöbbi következménye, illetve adott a konkrét autó, aminél tudjuk, hogy a maximális (30.000km) olajcsere periódussal futott idáig a fenti motorral.
Az én fejemben ez azzá állna össze, hogy az adott autó motorjánál a közismert probléma fennállásának lehetösége magas.
Mivel nem vagyok járatos a garanciális/szavatosságidös dolgok müködésével, így nem tudom, hogy egy esetleg késöbb, a fenti hiba miatt bekövetkezö motortönkremenetel esetén milyen esélyekkel tudnád a kártérítési igényed a kereskedés felé érvényesíteni.
Emiatt én teljes nyugodtsággal úgy venném meg az autót(vagy bármelyik 2.0cdti-t), ha utána az elsö (itt mondjuk 150 ezres ) szervízre a vezérléscsere mellé beterveznék egy karter leszerelös, csapágy&olajpumpa átnézös/cserélös müveletet is, mintegy megelözö jelleggel, inkább kiadnék most 150-200k-val többet(vagy amennyibe kerül egy ilyen) a szervízben, minthogy utána ne adj Isten tényleg megáll a motor, és egy milliós motorgenerálra kelljen beiratkozni.
Esetleg ezt meg lehet próbálni korrektül elöadni a kereskedés felé, és ezzel próbálni meg mondjuk 3 millióra letolni az árat, hátha.
De ez természetesen csak az én véleményem.
-
-=RelakS=-
veterán
A legjobb, hogy ahogy nézem, a pótkerék nélküli méreteket adják meg. Mérőszalaggal számológéppel alig 270l-re jön ki a csomagtér.
Letojom, munkába járni elég, sok fős családi nyaralást meg jelenleg nem tervezekDe a Trabanton akkor is megdöbbentem. Mondjuk rakodni lehetetlen volt, és majd a felét használhatatlanná tette a pótkerék.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
odorgg
addikt
Cserélem a hátsó fékdobokat, de melyik márka legyen? Elég nagy a szórás árban.
Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
amargo
addikt
válasz -=RelakS=- #80446 üzenetére
Nálam 500L a gyári adat, de van pótkerekem, meg csalnak is ezzel szerintem az opelnél, így jó ha 400L van. Viszont jól pakolható
Opel astra j sports tourer.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
-=RelakS=-
veterán
válasz amargo #80448 üzenetére
Ja, hát a "Kombi" az nem csoda, hogy jól pakolható
Gyorsan megnéztem a K teszt képeit, és a sports tourer rakodó küszöbe itt is lejjebb van, mint a mezei 5ajtósnak.Kipróbáltam ezt az automata parkolást.
Asszem, inkább magam parkolok ezentúl Olyan korán ráhúzta a kormányt a Ladára, hogy korrigálnia kellett
Az is igaz mondjuk, hogy csak a radarrendszer meg a kamera miatt kértem, hogy tud parkolni, az csak később derült ki számomra.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
amargo
addikt
Tényleg még nem is írtam, miként alakul az 5 éves prémium téli gumi, amit az autóval "örököltem". Röviden életveszélyes!
Igaz idén mégcsak tél sincs.. nem érdemes spórolni, bár idén elég lett volna a nyári gumi is.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
Új hozzászólás Aktív témák
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival! -
- Fém bútor fogantyú 15 db
- Új, bontatlan Siguro RC-R301W Rice Master digitális rizsfőző pároló kosárral - Még 2,5 év Alza gari!
- elado lakas lagymanyoson bme mellett