- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
PROHARDVER!
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
nagyúr
Nem jó, Amsoil-t nem tesztelnek, meg egy csomó európai olajat. Nagyrészt orosz és kelet ázsiai olajok tesztelnek.
Amerikaiak és az ausztrálok meg európában kapható olajokat nem tesztelnek.
De van oil-club.de, oilclub.pl, meg az összes volt szovjet tagálam.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
-
nagyúr
válasz forceberg #7064 üzenetére
Egy idézet:
ezzel a mannollal kapcsolatban nem látok célszerűséget a megvásárlásában - véleményem szerint nem éri meg a pénzt. véleményem szerint a szintje körülbelül megegyezik a "Lukoil super" szintjével, ha nem is alacsonyabb. Azt, hogy ezt a hígtrágyát egy modern, katalizátoros motorba öntse, előtte tisztázni kéne az alacsony hamutartalom előírása mellet, hogy lehet ennyi fogott bele rakni (és ha egyáltalán lehetséges normálisan ennyit elkeverni). ha van más alternatíva, akkor nem éri meg annyira. Közben a mannol büszkén írja az "elit" -et a tartályra ... nos, ez nevetséges.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz forceberg #7071 üzenetére
A benne lévő alapolaj típus képtelen ennyi foszfort és cinket megtartani, így 3-5 olajcsere vele és már haldoklik is a katalizátor.
Fogyasztás alacsony lesz, halkan jár és kopni sem fog a motor.
Ha ennyire egyszerű lenne az olaj készítés, akkor mindenki telenyomná egyszerűen foszforral és cinkkel az olajat.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
troll81
addikt
Sziasztok ha gyors véleményezés kellene erről [link] 2.5 ford focus st smax ba menne.
-
nagyúr
válasz troll81 #7075 üzenetére
Motul Sport 5 W50 Fully Synthetic Ester Engine Oil
Valvoline VR1 Racing 5W-50
Amsoil Signature Series 100% Synthetic 5W-50
Amelyikhez könnyebbe hozzájutsz.
De mindegyik 4,5-5 ezer nagyon max 6 ezer kilométerre (3-4 hónap)
30-as olajok viszkozitás módosítókkal felhúzva, az adalékok fáradásával elvékonyodnak.
Hiába a 12-es TBN 6 ezer kilométer után az is elfogy."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
-
nagyúr
válasz troll81 #7079 üzenetére
Ha 5w-30-as vagy 5w-40-es olajjal megvan 1000 fordulatonként a 0,7bar (10 psi) nyomás, akkor nem kell vastagabb olaj. (2000 rpm 1,4 bar vagy 20psi és így tovább 6000rpm 4,2 bar vagy 60psi)
Mivel folyadékokat nem lehet összenyomni, így egy 0w-20-as olajtól sem kopik el a motor, mert nem érhetnek össze a fém alkatrészek, amíg a motor megy és megfelelő olajnyomás van.
Vékonyabb olaj jobb hűtést, nagyobb teljesítményt, jobb kopásálóságot, stb bízásit.
Például ugyanazon a fordulaton az olaj hőmérséklet:
15W50 oil = 5,6 bar = 135°C olaj hőmérséklet
5W20 oil = 4,5 bar= 115°C olaj hőmérséklet
A viszkozitás NEM határozza meg az olaj kopásvédő képességét. A kopásvédelmet az olaj adalékcsomagja határozza meg, amely nagy nyomású kopásgátló összetevőket tartalmaz. Ezért az 5W30 olajok sokkal jobban teljesítenek, mint vastagabb olajok a kopásvédelmi tesztelések során.
Múlt heti 0w-20 -as videon, alig tudta megmérni a kopást."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Rocky975 #7081 üzenetére
Mivel a turbót a motorolaj hűti és keni azért nem jó ha túl vékony, de az se jó ha túl vastag mert akkor meg indításkor fog sokat járni megfelelő kenés nélkül. Turbós motoroknál fokozottan oda kell figyelni a gyártói előírásokra. Ha sokat megy hidegen és/vagy alacsony terhelésen akkor nem baj ha picit vékonyabb de ha pl sokat autópályázol akkor egy vastagabb olaj (amit még a gyártó is megenged!!) jobb választás.
#nincsbennetarcsi
-
troll81
addikt
válasz Dluinet #7094 üzenetére
K16 hibrid turbó elvileg 5w40 és 0w40 de megnezem ez rs turbo atepitve.... 400 le írjak 1.6 bar turbónyomas és erősített druck labda.
Az 5w50 et sokan preferáljak közben információ t is gyűjtök. Elég jó opció nak tűnik az 5w50 max 8000km fut egy olaj
nálam.Kérdezzem a turbo gyártójat az olaj rol?
[ Szerkesztve ]
-
Rocky975
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000