- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Házimozi haladó szinten
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
PROHARDVER!
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
csiga8
senior tag
válasz Gyöször #6799 üzenetére
A legközelebbi vásárlásomkor megismertek, illetve ismernek, nagyon rég oda járok, csak nem felejtették el, / Közelben lakom, netes rendelés, de érte megyek/ nem is kaptam szatyrot, még kérésre sem.
( Tudom fizetni kell érte, mindig úgy kérem, de most úgy sem kaptam. Az utánam lévő igen.)Gyerekes....
Viszont így lehet át fogok szokni máshova.
[ Szerkesztve ]
-
Gyöször
senior tag
Ki nem xarja le a " faukkeres" nájlonszatyrot akkoris te vagy a király. Mondjuk én a fogyasztóvédelem asztalára tettem volna le a helyedben a koppanósan füstölgő mannolos fagyállót, de mindegy akkoris te vagy a király!!! :-)) ez bizonyíték apám, én a féktisztítójuk alapján ítéltem el a mannolt, hogy biztos kaka az összes olajuk de te kész tények elé állítottad a világot. Kit érdekel holmi filléres cucc? Mikor megfagyott fagyálló van nálad :-))))))) évtized sztorija, aki nem meséli el a koronavírus után az általa látogatott _ÖSSZES_ klubban az csíra :-))) olajról, hogy nem ken az csak mendemonda. Ezek itt a tények kéremszépen!!! :-))))
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz raziel01 #6804 üzenetére
Nem, 2x. A trend alapján azt lehetne mondani, hogy 3 évente 1x. De már az első alkalom után eldöntöttem, a féktisztítójuk alapján, hogy soha többé semmi mannol, aztán idén ráfanyalodtam megint, mert kellett féktisztító, mivel tróger haveroknak ingyen javításért annyit kértem, hogy hozzál féktisztítót mert látod az utolsó 3 doboz alján lötyögött valami, azt varázsoltam ki neked, hogy meg tudj állni. De persze a jó majd hozok után egy mondatom még volt, hogy oké tökmindegy mit CSAK NE MANNOLT!! Előzmények után gondolhatod mit hozott? Meglepő? SEMMIT :-))))))
Nekem kellett kibiciklizni a kútra, hogy legyen itthon, de olyan kár volt mert semmit sem ér. A motip se egy berner vagy loctite márka, de próbálj ki egy olyat. Az valami. Féktisztító.Na ha már vettem ezt a mannol féktisztítót egy ezresért beruháztam egy mannol gasket maker black-ra. Az pld JÓ. De az olyan téma, hogy vagy jó vagy nemjó, hamar kiderül. Ha kenem már érzem. Na de az OLAJ? az az elörehozott motorgenerálnál derül ki. A fagyálló? Ha potyognak a fagydugók minusz1 foknál. Ezek már nem vicces 2 filléres témák.
Ilyenkor szokták mondani hogy mindenki azt vesz amit akar. Ez jelen esetben is megállja a helyét!
Egyébként blokktömítőből az 5699 szeretem, később köt, van idő, lassan, tökörészve szerelek.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Doki16
addikt
Megint a Kia Rio lenne az alany.
Kia Rio, Dizel 1.5 CRDi, 2008, 1493 ccm, 81 KW / 110 LE, motorkód: D4FA
Leginkább ACEA A5/B5 verziót találok. Ez jó lehet hozzá? [link] Egyáltalán a B5 a jobb?
Vagy tudtok ajánlani légy szíves rendes 50W-30 ACEA B4 olajat? Én egyszerűen sehol nem találok.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
forceberg
veterán
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Doki16
addikt
-
nagyúr
válasz forceberg #6812 üzenetére
Nem jó mert csak CF minősítésűek, neki pedig CH vagy CJ kell.
Más az olaj kéntartalma, a CF-nek nincs felső korlátja, míg a CH-nak és a CJ-nek igen.Ha mannol kell, akkor például ez tökéletes.
Európai minősítésben most a C3-at kell keresnie a B4 helyett.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
molnarpeter
nagyúr
-
Doki16
addikt
Huh most aztán nagyon megvagyok kavarodva
A C3/Dexos2 nem teljesen más mint a ACEA B4? Vagy már a B4 olyan régi, hogy a C3 lett az új szabvány? Bennem egész idáig az volt, hogy a Dexos az csak GM olaj.
Ha az a Mannol tutira jó akkor abból veszek. Bár az általad ( #6815Dluinet) linkelt is csak CF minősítésű.
Van egyébként valami leírás arról, hogy a A3/B4 kiváltható C3-al?[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
A CH-t figyeld, B4 azért van a könyvben, mert régen az volt, és a koreaiak nem követték az európai olajszabványokat.
C-s olajok az európai dízel szabványok (C2,C3 és C4), C3 felel meg a te HTSH követelményeidnek.
Dexos az GM olaj szabványa, és azért lett, mert a GM megelégelte a szar olajokat, ezért készített egy másik szabványt, több és szigorúbb előírásnak kell megfelelnie.Minősítésből CF-et valószínű azért írják rá, mert azt biztos teljesíti és olcsóbb kifizetni.
Dexos2-t azért javaslom, mert CJ felett van és Dízel motorokhoz lett fejlesztve.Itt olvashatsz a C3-ról, főleg a bekezdés vége a számodra érdekes.
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
veterán
Az aktuális autóm is kapott egy adag Xado 1 Stage revitalizálót pénteken. Nem várok csodát, az előzőnél nem történt semmi érzékelhető.
Azóta mentem 500 km-t, mintha egy picit* finomabban járna, pörögne. Továbbra sem várok csodát, szimplán prevenció. A fogyasztásban nem tapasztalok érdemi változást. (Szerintem nem is fogok. Főleg, hogy előtte nem sokkal váltottam 16-ról 18"-as téli kerekekre, emiatt eleve + 0,5 literrel kalkulálok. Illetve a hideg idő amúgy is ront rajta. És nincs két egyforma út.)
Majd az olajfogyást figyelem, 2.0 TSI, eleve egy olajcsipegetős konstrukció. Nem olajzabáló, de csipegető. Mindegyik - aki mást mond, az önmagát csapja be. (2 olajcsere között 0,5-1 liter elfogy.) De az olajfogyasztás csökkenése nem szerepel a Xado ígéretei között.* Simán lehet, hogy placebo.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Szia!
Melyik Xadot, ugyanezt a Xado 1 Stage motor revitalizáló gélt?
Köszi!@Boldi: Nem hinném, hogy szimmeringen megkötne.
Létezik váltóba való is. Szerintem inkább / maximum preventív hatása lehet, nem folyékony autószerelő. De próbáld ki, hátha... Csapágyra? Nagyon passz.[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
Szerintetek megpróbáljak 5w-40 ről 5w-30 ra lemenni? 1,6 BSE. Total Quartz-ot kap a kocsi 10000 alatt durván 1 litert eszik meg belőle. Olajcsere utáni maradékkal kijövök következő olajcseréig. Viszont sok városi használat is van, még a víz sem melegszik be ezeken, így van egy kis benzinszaga az olajnak olyan 4000-5000 km után. Olajszint emelkedést nem vettem észre, direkt gyakrabban figyeltem. Arra is gondoltam, megfelezem a fenébe, 6 hónap után csere, az olyan 5000km-nek felel meg. Vagy valami jobb olaj és marad az 1 év. Nagyon túlzás a fél éves csereperiódus?
Bocs nem válasz akart lenni
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz F_Zolee #6826 üzenetére
Motulokat próbáltam azokkal is így alakult. Ez a Total viszont nagyon bevállt. Ettől a legcsendesebb hidegen érdekes módon. Mondjuk ez a “legvastagabb” 5w-40. A sok rövid táv miatt gondoltam meghálálná az 5w-30 at még ha jobban csipegetné is kicsit. Mondjuk +fél liter, csak mondtam valamit. Ezek a motorok ilyenek, nem vészes neki ennyi alatt a liter. Ha hosszabbat megyek, szeretem is forgatni, pályán azért menni vele. De az is lehet maradok egy gyakoribb cserénél és Total olaj.
[ Szerkesztve ]
-
Zizmand
aktív tag
Én sem hiszek benne, de nálunk működött.
Ismerősnek raktam Audi A4 váltójába, mert rendszeresen recsegve vette be az 1. fokozatot, 2x8 ml raktam bele azóta egyetlen alkalommal sem fordult elő újra, de tényleg nem.Ha nem én nyomom a váltóba az adalékot nem hiszem el. [link]
#6823 focvis Ugyanezt akarom már egy ideje én is kipróbálni, a következő olajcsere alkalmával szerintem rakok bele.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Zizmand #6829 üzenetére
Nálam csak a nyelestengelycsapágy zúg, cserélni kellene, de már ~4 éve halogatom.
És fogom is még, mert most van fontosabb dolog is.De továbbra sem akarnék ilyesmit belelocsolni, a Hondák elég érzékenyek a váltóolajra, kiváltképp a szinkrongyűrűik. Emiatt csak és kizárólag a gyári MTF-3 mehet bele, csak abban van olyan adalék, amire szükségük van. Mondhatni az MTF-3 egy bevált recept, és én nem kívánok kísérletezgetni más összetevők hozzáadásával.
[ Szerkesztve ]
-
papg79
tag
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy maradt még az eggyel ezelőtti olajcserémből majd egy liter Titan 5w40-es olaj, ezt fel lehet még használni utántöltésre, ha most repsol 5w40 van az autómban? Az autó egyébként egy 2003-as pd tdi Sharan. Köszönöm előre is a válaszokat.
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
-
Rocky975
senior tag
Sziasztok!
Látszik,hogy hideg van. Senki nem cserél olajat. 🤣
Én is megvárom a márciust.
🤭Iphone 6s , Samsung Galaxy S8+
Új hozzászólás Aktív témák
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Fujifilm X
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- OLED TV topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Ford topik
- Suzuki topik
- Yettel topik
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- További aktív témák...