- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Gaming notebook topik
- Milyen processzort vegyek?
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De ugye ezt alapvetően el is mondták, hogy a megvilágítást a raszterizációhoz szabták. Csak így gond belerakni valamit, ha közben nem dolgozol rajta, hogy jól is működjön, mert a userek közül mondjuk vagyok én meg te, akik felfogják, hogy nem az RT-vel van a hiba, hanem inkább a játék dizájnjával, míg a döntő többség azt mondja, hogy szar az RT.
(#24767) b. : Nem ez a lényege, mert még évekig, de inkább másfél évtizedig marad a rohadt nagy különbség a real-time és az offline render között. Ezt egyszerűen nem lehet csak ilyen módon eltüntetni. A finom részleteket, amitől igazán jó lesz a render továbbra is csak offline lehet alkalmazni.
Az SSR mégy 4K-ban is 1 ms-on belül megoldható egy közép kategóriás kártyával, míg egy LPV GI simán megvan 1,5 ms-on belül. Ezzel szemben 4K-ban egy RT reflection és RT GI van vagy 8+10 ms egy csúcshardverrel, és a képen látható előnye marginális. Ergo tízszer többet fizetsz erőforrásban nagyítóval kereshető különbségekért. És amikor nézik a felhasználói véleményeket az RT-ről, akkor csodálkoznak, hogy nem jön be a piacnak. Nem véletlen, hogy az NV hirtelen átállt a 100+ fps gaming marketingre.
A licencelhető motorok szintjén meg eleve be van építve egy rakás megoldás. Az SSR és az LPV GI is csak egy-egy checkbox például a Cryengine-ben. Bepipálod őket és működnek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elemlámpa, zseblámpa
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Gyúrósok ide!
- Medence topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest