- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Milyen monitort vegyek?
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Házimozi belépő szinten
- Külső 3,5'' mobil rack-ek topikja
- Milyen notebookot vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Notebook hibák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
t.imi
addikt
válasz forceberg #65099 üzenetére
Hazai vásárlás, amiket be tudtam szerezni weben keresztül, kb valós kilométerrel.
Vezérmű cserénél vitte be ember, első szava ez volt, mikor 1be rakta.
Felső ⅓-ba kezd fogni, ~1800rpm, gyors indulásnál rángat.
Suzi mechanikus kuplungos, 1 hónapja volt komplett csere, vajpuha. Legalább 3-4x erősebben kell taposni megant, hogy be tudjam nyomni. -
shifty!
senior tag
válasz #89309696 #65097 üzenetére
Szerintem sima benzin is jó, az elején amit tudsz a hattyúnyakból egy laposfejűvel kapard ki.
Csavarokat az elején WD40-el fújkáld meg, nehogy beleszakadjon a menetbe és anyázás legyen a vége.
Az EGR szelepet áztasd be az elején, és utána ecsettel könnyebben lejön a kokszpor.
A ráégett részeket azon is óvatosan laposfejűvel kapargathatod szerintem, illetve ha van 15-ös torx fejed, az EGR műanyag fedelét is leszedheted, és amozgatórugótinkább ellenrugó az... azt is ki lehet portalanítani.
A stekkerre vigyázz, lehetőleg ne érje benzin.
Ahonnan a hattyúnyakat kiszeded, a 2 csatlakozó csonkba + nyilván az EGR illesztékébe is érdemes féktisztítós ronggyal benőgyógyászkodni, hogy onnan is amit tudsz szennyeződést, kiszedd.Ha már ott mókolsz, a cooler fémcsövét is leszedheted, az kicsit nehezebb mert seeger fogja a blokk mögött lent. Azzal óvatosan, ha kipattan a kezedből, garantált az égiek emlegetése - visszarakásnál különösen. Érdemes megnézni hogy mennyire olajas, illetve a rugalmas csövet ami közvetlen a coolerről jön le, abba is nézz bele, törölgesd szárazra.
Nekem kb. ennyi tapasztalatom volt vele.
[ Szerkesztve ]
Powerty and hunger kills // Invisible, evil disease
-
#89309696
törölt tag
válasz shifty! #65104 üzenetére
Enyémen nincs cooler csak 65 lovas és pont az elhelyezése miatt nem is nyúlok hozzá. Meg akartam nézni a turbót is, de nem lesz, nem férek hozzá. Az EGR-t kipucolom, mert muszáj magától nem tud, meg ha minden igaz visszakapom a rendes teljesítményt is tőle utána már van értelme parkettázni is, mert meglesz a maxos kidörgő hőmérséklet és huzat és akkor ki tud égni a korom a kipuffból is. Most hiába megyek vele, 80%-os teljesítménnyel nem ég ki onnan már semmi. Lehet utána se. Az új olaj meg majd remélhetőleg kipucolja a turbó olajozónyílását is, mert okkal sípol a turbó, az se kapja meg a maximális olajat. Aztán az is lehet, ha belekerül az Elf akkor csendben lesz. Lehet egy revitalizálót is tolok bele, annyit még ráköltök.
Ha nem javul akkor nem, akkor megy amíg akar aztán kuka. Nem éri meg foglalkozni vele komolyabban.
Kinyitottam a sárga Rönós zsákot amiben a háromszög is van pl. és egy mumifikálódott szendvics volt benne meg párizsis papír. Komoly élete volt szerencsétlen autónak.
A raktér alá, mert be lehet nyúlni odáig is az ülés mögött, ezer éve lejárt szélvédőmosót meg olajat találtam. Meg egy menetlevelet. Azt ugye tudjuk, hogy talán 2009 óta nem kell menetlevelet írni ezekre, szóval nem ma került oda.
Nem mintha töltötték volna normálisan, mert ilyen 10-30 ezres hiányok vannak benne.
Szállított személyekhez odavan pár helyre írva egy kutya neve.[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
Sziasztok!
Ezek a cliók az 1.5 dízellel mennyire vállalhatók? Kinőtték már a dci hülyeségeit, vagy még nem? Gondolok itt a hajtókarcsapágy és injektor problémákra.
Az Euro 4-es verziók DPF-el szereltek vagy még nem?
-
forceberg
veterán
válasz SzlobiG #65107 üzenetére
Ha nincs szétbaxva, akkor egy jó kis autó lehet.
A Delphi rendszer már a múlt volt 2010-ben, a HKCS ügyben ha biztosra akarsz menni, akkor pár 10e Ft-ból cserélhetőek, bár nekem bontatlanul 350e-nél járnak a M2-ben a Delphi injektorok és a HKCS-ak is.
A 86 lovas verzió meg ha minden igaz, még kettőstömegű és VGT mentes ishttp://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
SzlobiG
félisten
válasz molnarpeter #65114 üzenetére
Remek, mi úgy is 10-15 e km-ként cseréljük az összes autónkba szóval meg se várnánk. Meglátjuk, hogy alakul a 307 sorsa, szerencsére clióból van választék rendesen és sok a magyar is ahogy elnézem.
-
rob210
Topikgazda
válasz SzlobiG #65115 üzenetére
Ettől még alaposan át kell nézni, mert a gazdái viszont tré hanyag ganéj nulla emberek.
Bocs csak ki vagyok borulva, mert épp egy nagyon elhanyagolt autót csinálok.Egyszóval, az üzemanyag szűrő cseréjére kell figyelni az mindig a minőségi legyen és mindig edőben cserélve legyen.
Aztán az elekromos ablakemelő kapcsolója ebben hullik sűrűn azt vételkor teszteld le alaposan.
Valamint a rugókat elől hátul, ez renault betegség, hogy 10 év körül kb. mind a 4 rugót lehet cserélni alatta.
Ez is azért van mert a tulajok nem mossák a kocsit rendesen csak kívülről.
De ha a kerékjárati ívbe is bespriccelnének egy kevés vizet akkor sose rohadna el az a szegény rugó.
Amúgy szerethető és tényleg jó fajta igásló.Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #65116 üzenetére
Most, hogy mondod én üzemanyagszűrőt nem vettem a dci-be, pedig illett volna. Hát nem fogom külön postáztatni már az tuti, majd megvárja amíg veszek mást is. Fingom sincs mikor cserélték utoljára. Azt tudom, hogy világ életében sima Mol gázolajat kapott.
Kangoonak hol van a szűrője amúgy? Ahol a Megane-nak is a tank mellett?[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
senior tag
Hello!
Segítsetek kérlek, ha tudtok.
Az autón az ajtó világítás valamiért csak akkor alszik el, ha konkrétan a távirányítóval lezárom a kocsit.
Amíg nem zárom le, addig világít folyamatosan mind a 4 ajtónál. (Csomagtartónál elalszik, ha bezárom.)
A műszerfalon nem jelzi, hogy nyitva lenne bármelyik ajtó is, a tető világítások is elalszanak, ha bezárom az ajtókat. Szóval talán nem azt érzékeli, hogy nyitva lenne az ajtó.
Nem értem miért nem alszik el az ajtóban.Renault Scenic II. 1.9 dci
Köszi előre is a segítséget!
Ndrew -
BigBlackDog
veterán
válasz NdrewSunix #65120 üzenetére
Most ez túl triviális, de nincs felkapcsolva csak az az egy lámpa?
-
forceberg
veterán
válasz BigBlackDog #65121 üzenetére
Inkább nincs bezárva valamelyik láb alatti tároló
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
senior tag
-
senior tag
-
rob210
Topikgazda
válasz NdrewSunix #65124 üzenetére
Azt nézd meg amit forceberg mond.
Erre minden scenic tulaj rászalad egyszer.Renault power
-
senior tag
-
Gabady
aktív tag
Sziasztok!
Megane 2 az alany, random dobálta a légzsák hibát. Kiolvastam, kormánylégzsák hiba volt. Hétvégén szalagcsere történt, akkor jó is volt, azonban ma reggel ismét visszajött a hiba. Mennyi esély van rá, hogy a légzsák ment tönkre ? Úgy vettem észre, hogy hőmérséklet függő a hibajelzés... Legalábbis a megfigyeléseim alapján. A kivett szalagot kimérve nem tapasztaltam szakadást, se nem látszik rajta külsérelmi nyom.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
asha07lcc
tag
Sziasztok ! Egy kis segítségre lenne szükségem. Az egyik renault Kangoo autónkban 2003-as kangoo dci k9k704 motorkód 82 le alváz VF1FC07AF29368437 megadta magát a hidraulikus kormánymű. Felújítottat vagy újat érdemes hozzá beszerezni illetve ez jó bele?:GENERAL RICAMBI RE4052 katalógus hozza de én ezen nem látok hidraulikacsöveket. Illetve a minőség...milyen lehet ez?
Itt látható:
[link][ Szerkesztve ]
-
senior tag
Sziasztok!
Ma reggel világító szervízlámpa és a következő hibaüzenet fogadott: Check Emissions. (Renault Scenic, 2005, 1.5 DCI)
Menetteljesítményben semmi probléma nem mutatkozik, nem rángat, nem akad.
Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban?Előre is köszönöm!
-
rob210
Topikgazda
válasz Oposzumtoszó #65134 üzenetére
Diag. Lehet egr lambdaszonda és kezdődő katalizátor halál is.
Renault power
-
Gabady
aktív tag
válasz rob210 #65131 üzenetére
Igen. És délután ismét nem volt semmi baj... Asszem reggel diaggal megyek le az autóhoz.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
HeavyToys
senior tag
Sziasztok, Bosch CR injektor felújítással van valakinek tapasztalata? Tudna valaki ajánlani jó szakembert, akihez érdemes vinni? Előre is köszönöm a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
nyalifali
aktív tag
Sziasztok, tanácstalan vagyok, hátha valaki kisegít merre tovább...
Elvittem a Megane 2-t (1.6 16V K4MT760) komplett belső takarításra.
Addig rendben, hogy szép lett, de... azóta egyik kártyát sem ismeri fel, nem nyit a közelségérzékelő, nem indul csak ha a kártya a "slotban" van.
Úgy tűnik elfejtette az ECU az RF jelet?
Amit észrevettem, hogy kódot kért a magnó, napi számláló 0, tehát az aksi le lett szedve, vagy lemerült közben.
Valahol olvastam, hogy a belső központi zár gombot nyomva 5mp-ig, egyet csippan, utána valahogy vissza lehet állítani az előzőleg működő kártyát, de nem jött össze.VaNmIT
-
Savanya
addikt
válasz nyalifali #65138 üzenetére
Nekem ilyet csinált klíma tisztítás után . Szerencsémre teljes áramtalanítás és 1 nap szárítás után rendbe jött magától .
Motortérben is beázott kicsit a komputer mert szutykos - esős idő utáni mosás után kigyulladt a chek engime lámpa ami fél nap után elaludt magától .
Mobilszámom: 70-516-8068
-
nyalifali
aktív tag
válasz rob210 #65140 üzenetére
Nem sajna semmi.
Zárt ajtónál, próbáltam gyújtáson, gyújtás nélkül, és járó motorral.
Mondjuk csak járó motor+5mp központinál csippan 1-et, de nem változik a slotban lévő. és ami a kezemben van másik, nyomhatok bármit, aztán megint 5mp nyomógomb, 2 csippanás és ennyi.
Érdekes, ha jár a motor, és kihúzom a slotból, kiszállok, akkor csipog, hogy elhagyta az utasteret...VaNmIT
-
nyalifali
aktív tag
-
Gabady
aktív tag
válasz nyalifali #65141 üzenetére
Azzal a kp. Zár nyomkodással és 1-2 csippanással csak az automata kp zárat aktiválod ill. Deaktiválod. Ezek nem felejtik el a kártyát csak mert lemerült az akku. Én inkább arra gondolok, hogy a kártyával nem bántak megfelelően, leejtették, és tönkrement, ezért nem működik a szabad kéz, csak az olvasóba dugva..
Szenzor pedig több is van. Csomagtartóban is van és az utastérben is, a könyöklőben.[ Szerkesztve ]
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
nyalifali
aktív tag
válasz Gabady #65144 üzenetére
Igen, elsőre én is arra gyanakodtam, hogy leesett, de az itthoni másodlagos kártya is ugyanígy viselkedik.
Azóta picit megvilágosodtam, és az előző megoldásokat elengedtem.
Kelleni fog a master key, ezzel a kulccsal lehet resync a HCU-UCH-kártyát ismét szinkronba hozni, akár software nélkül.
Csatolom ha valakinek hasonló perverz defektje lenne
Még nem állt össze a kép, de szerintem kiindulásnak jól összeszedett tömény írás.VaNmIT
-
BigBlackDog
veterán
Fél éve van már nálunk a Thalia, de ma reggel meglepett (jó értelemben). Miután a belépőkártyát visszatettem a hamutartóba, kigyulladt a világítása a kis tálkának és a szivargyújtónak. Pedig nézegettem is még régebben, hogy a hamutartó oldalán van egy kis átlátszó műanyag, ami mintha egy világításnak lenne kialakítva (de gondoltam, hogy csak a Clioban van érdemben). Viszont egy lámpa le-fel után már ismét nem világított, szóval délután majd kicsit szétbombázom a környéket, gondolom a rizsszemizzó nincs rendesen a helyén.
Illetve egy találós kérdés; mi lehet az, ami ilyen nyávogó-síró hangot tud adni intenzívebb jobbos ívnél/kanyarnál, ha közben gyorsítok? Ha kanyar közben elveszem a gázt, akkor elhallgat. Ha nem kanyarodok, csak egyenesben gyorsítok, akkor is hallani, de kb. természetes ?motorhangnak? mondható. Ha jól rémlik, akkor (főtengely) fordulatszámmal arányos. Egyébként nem túl feltűnő, de azért fura számomra, más típusnál eddig nem tapasztaltam ilyet. Vagy tudjam be annak, hogy 15 éves és ilyen korban már természetes, ha vannak efféle mellékzörejek?
[ Szerkesztve ]
-
Gabady
aktív tag
válasz nyalifali #65146 üzenetére
Ilyet keress.
Az iromány meg nem neked való, mert "THIS NOTE ONLY AFFECTS VEHICLES UPTO 2001/2002 ".
Tehát az érintett járgányok 2001-2002. Én inkább azt javasolnám, hogy diagnosztika, és megnézni az antennákat, illetve hogy érzékeli-e a kártyát a masina....Más:
Ma reggel már felkészülten mentem le az autóhoz, töröltem a légzsák hibát, és egész reggel élőadatokat figyelve jöttem be dolgozni. Az 5. és 6. a kormánylégzsák. Az egyik érték kilép a határértékekből néha 1-2 tizeddel. Gyanítom itt lesz a kutya elásva....
Légzsák bajság[ Szerkesztve ]
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Gabady
aktív tag
válasz nyalifali #65145 üzenetére
A másodlagos kártyával is működött a szabadkéz ? Saját gyári kártyája ? Mert előfordulhat, hogy már pótolt kártya, és azért nem megy a szabadkéz.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs