Hirdetés
Hirdetés
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Három részletben lesz látható az Arcane második szezonja
gp A napokban érkezett egy új trailer, amellyel együtt végre megtudtuk mikor láthatjuk az új évadot.
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max
lo A Müncheni Országos Bíróság helybenhagyta a Nokia keresetét. A panasz szerint jogsértést követett el az Amazon. mert...
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyalifali
aktív tag
Sziasztok, tanácstalan vagyok, hátha valaki kisegít merre tovább...
Elvittem a Megane 2-t (1.6 16V K4MT760) komplett belső takarításra.
Addig rendben, hogy szép lett, de... azóta egyik kártyát sem ismeri fel, nem nyit a közelségérzékelő, nem indul csak ha a kártya a "slotban" van.
Úgy tűnik elfejtette az ECU az RF jelet?
Amit észrevettem, hogy kódot kért a magnó, napi számláló 0, tehát az aksi le lett szedve, vagy lemerült közben.
Valahol olvastam, hogy a belső központi zár gombot nyomva 5mp-ig, egyet csippan, utána valahogy vissza lehet állítani az előzőleg működő kártyát, de nem jött össze.VaNmIT
-
nyalifali
aktív tag
válasz rob210 #65140 üzenetére
Nem sajna semmi.
Zárt ajtónál, próbáltam gyújtáson, gyújtás nélkül, és járó motorral.
Mondjuk csak járó motor+5mp központinál csippan 1-et, de nem változik a slotban lévő. és ami a kezemben van másik, nyomhatok bármit, aztán megint 5mp nyomógomb, 2 csippanás és ennyi.
Érdekes, ha jár a motor, és kihúzom a slotból, kiszállok, akkor csipog, hogy elhagyta az utasteret...VaNmIT
-
nyalifali
aktív tag
-
nyalifali
aktív tag
válasz Gabady #65144 üzenetére
Igen, elsőre én is arra gyanakodtam, hogy leesett, de az itthoni másodlagos kártya is ugyanígy viselkedik.
Azóta picit megvilágosodtam, és az előző megoldásokat elengedtem.
Kelleni fog a master key, ezzel a kulccsal lehet resync a HCU-UCH-kártyát ismét szinkronba hozni, akár software nélkül.
Csatolom ha valakinek hasonló perverz defektje lenne
Még nem állt össze a kép, de szerintem kiindulásnak jól összeszedett tömény írás.VaNmIT
-
nyalifali
aktív tag
válasz Gabady #65151 üzenetére
De jól elbeszélgetek magammal
Igen, más rendeltetésszerűen.
Ez biztosan utastér, és M2?
Én ez alapján indultam:
Renault Megane 2 biztosítékokVaNmIT
-
nyalifali
aktív tag
válasz Gabady #65154 üzenetére
Jó tipp, de "sajnos" megy a csomagtér és a 2 hátsó ablakemelő is, de ettől függetlenül leszedem, és megfújom WD40-el.
Valamiért szinkront vesztett, véleményem szerint pont a küszöb fesz alatt mozgott az aksi, ez az ECU érzékeny rá, nem lehet?DE köszönöm a segítségeiteket!
VaNmIT
-
nyalifali
aktív tag
válasz Gabady #65156 üzenetére
Eddig nekem is hasonló mint nálad.
Itt annyit vettem észre, hogy indul, de 99.9L az átlag, és hogy kódot kér a fejegység, persze ablak szekciós...
Nem értem mi történt, fekete lyuk...
Megpróbálom kideríteni, pont most hívtam a helyi Renault villamossági szakiját, lektorálja a gondolatot, de még nem értem el.[ Szerkesztve ]
VaNmIT
-
-
nyalifali
aktív tag
válasz Gabady #65151 üzenetére
Huhh az antenna ellenőrzés egyszerűbb volt
Amúgy a a többi antenna merre van?
A mert amikor átvettem a kocsit, mutatták a fotókat, hogy nézett ki, és ott minden ülés ki volt véve, lehet ott húztak szét valamit?
Az UCH-t nézve, errefelé még senkik nem katatott, a csatlakozót átnéztem, újra csattintottam, a helyzet változatlan.
(Max csütörtökön remélem valamit talál a műszer.)VaNmIT
-
nyalifali
aktív tag
válasz rob210 #65164 üzenetére
Azt majd csak ez után teszem rendbe
Elolvastam a Workshop Repair Manual-t, és eléggé elképzelhetetlen most már számomra is a kártya re-sync, az olvasó 125 kHz adójával szokott probléma lenni?
(azt hogy mindkét kártyám ugyanakkor hasal el, úgy hogy az 1-ik 99% nincs használatban, kizárnám)
És ha jól gondolom, ez a csere nem is igényel szerviz programozást.VaNmIT
-
nyalifali
aktív tag
válasz rob210 #65168 üzenetére
Nem, a klíma nem lett tisztítva.
Csak érdekesség kép, az hogy befolyásolja? Ma hogy szétszedtem, a UCH alatt megy a "légbeömlő" cső, a fenti pedig messze. (vízfolyásnak nyoma sem volt a )
Most így visszagondolva, már pár hónapja, néha (havi 2-3 alkalommal) ugyanígy nem látta a kártyát, slotba be, következő alkalommal semmi probléma, elemet cserélgettem, de beszédes, gondolom egy új elemmel el kellene menni minimum egy évet, most viszont mint a szög.VaNmIT
-
nyalifali
aktív tag
válasz rob210 #65173 üzenetére
Rettenetes ezt kiszedni, talán robot passzírozta be, holnapra találtam helyben fogadó egységet, de szerintük 3 félével szerelték, ez Siemens, reggel ott kezdek.
De most hogy mondod, ezt a nyavalyát még nem szereltem ki, de kevés esélyt látok.
Holnap szétszedve tervezem érkezni, rádugjuk, helyszínen meglátjuk (bontó 7k), ha nem, megyek tovább...VaNmIT
-
nyalifali
aktív tag
válasz Gabady #65183 üzenetére
Elmentem, kicseréltem, no card detected.
Megnéztem még egy helyen, ott is ugyanez.
Ha az "újba" bedugom indul, ergo programozni nem kellett.
Lekérdeztük műszerrel, hibát nem dobott, a szabadkéz funkció fel van kapcsolva.
Feladom, kevés vagyok hozzá, hétfőn viszem a Renault szervizbe, van ott villamossági szerelő ismerősöm.VaNmIT
-
nyalifali
aktív tag
válasz sesomaru1989 #65229 üzenetére
Megane2 én pont a héten, rémálom.
Ott középen egy csavarral volt felfogatva, és felül 2 füllel volt rögzítve, lefele és jobbra húzva, és utána már hozzáférhető a csatlakozók.
De baromi pici a hely, és rohadt "sorjás" vasak voltak pont felette, alul pedig a hátsó fűtés cső volt útba, mondjuk azt levehettem volna.VaNmIT
-
nyalifali
aktív tag
válasz sesomaru1989 #65231 üzenetére
Lefelé kellett jó centit húzni, utána tudtam jobbra kissé elhúzni, ezután lehetett jobban "letolni", de ahhoz hogy kibillentsed (hátulján alul vannak a csatlakozók) origamizni kellett nekem is, gyakorlatilag a műanyag fűtéscsövet picit lejjebb is kellett nyomjam, hogy a teteje előre dőljön.
Utána jön a desszert.
A gyorscsatis csatlakozókat még viszonylag könnyen leoldod, de a tápot igen nehéz, és baromi pici a hely...VaNmIT
-
nyalifali
aktív tag
válasz sesomaru1989 #65235 üzenetére
Háát sok sikert, szánj rá pár órát, és az aksit vedd le előtte.
Te miért szeretnéd kivenni?VaNmIT
-
nyalifali
aktív tag
válasz Gabady #65183 üzenetére
Elvittem és a gyári műszer szerint nem érkezik jel a kártyáktól, kártyákat műszerrel megmérték, adja a jelet.
Sosem találkoztak még hasonlóval, hogy az ECU-n belül csak egy funkció ment volna tönkre.
ECU clonozást javasoltak, így még1x ki kell vegyem, mivel én barom nem írtam fel a kódot.
De ha már kiveszem, szétszedem, látott már valamelyikőtök "hands free" adó/vevőt?
Gondolom egy RF, az adó a vevő egyben, lehet valami hideg forrasztás.
Aztán Baján kaptam kontatkot aki leklónozná...VaNmIT
-
nyalifali
aktív tag
válasz Gabady #65277 üzenetére
Baszki, ez nekem most állt össze, ergo nincs itt semmi ECU RF, szimplán a 3 érzékelő jele fut össze a központi egységbe! aaah leesett...
Abból pedig ha akár egy zárlatos, vagy kinyuvadt lehet a többi sem működik megfelelően.
(Amikor erről beszéltünk a csomagtérit lehúztam, és a hiba maradt, megnézem a kártyaolvasó felettit is)[ Szerkesztve ]
VaNmIT
-
nyalifali
aktív tag
válasz rob210 #65278 üzenetére
Bocsájtsd meg nekem a szakmai nem hozzáértésem, egy hivatalos Renault szervizben kapott információkat írtam le. ~150 az új ECU, vegyek egy bontottat és prog. fel. Megkérdőjeleztem, mert ha nem is ebben a szakmában dolgozom, bízom a közösség erejében. Építő a jelleg, de számomra nem mindig egyértelmű az utalás. Leesett, és mindig megköszönöm.
Most is igazatok lesz valószínűsítem.
Köszönöm az eddigi segítségeteket.VaNmIT
-
nyalifali
aktív tag
Pont egy ilyen beszerelésén gondolkodom:
VaNmIT
-
nyalifali
aktív tag
válasz rob210 #65348 üzenetére
Alapvetően én megvettem az opcionális kiegészítőt ~1e, ingyen visszaküldöd, ha nem építették be, visszautalják.
Hamarosan kiderül, mert kollégám a Hondával mellényúlt, meglátjuk.Holnap szabad leszek, végre lesz időm foglalkozni a gumis után a szabadkézz gondommal, vajon egy működő adó/vevővel is működnie kell, vagy mind3nak fel kell legyen kötve? (és működnie kell)
VaNmIT
-
nyalifali
aktív tag
válasz nyalifali #65367 üzenetére
@rob210
@ΞΔGLΞSzétbombáztam a kocsit, mind3 belső LFA102 a kezemben, szemre nem ázott, kontakt nyoma nincs, van rajtuk egy felirat, 30 ohm?, multival rámérve egyformák (1.1 ohm), ez mire értendő?
Sajnos bontottat még sehonnan nem sikerült egy darabot sem szerezzek...
A külső érzékelők nem befolyásolják az indítást?
Ergo nem kell a szakaszoláshoz lehúzzam az ajtók szalagkábelét.Ne nagyon röhögjetek ki, mert akkor feladom
[ Szerkesztve ]
VaNmIT
-
nyalifali
aktív tag
válasz Benir8 #65418 üzenetére
Srácok, kössz az eddigi segítséget de a neverendingstory még aktuális.
LFA102 ellenőrizve, mivel ez a "sportszelet" egy passzív eszköz, gyakorlatilag egy tekercs, és úgy is hivatkoznak rá, hogy "aerial signal booster"
Ebből arra következtetek, hogy az ECU-ban van a tényleges adó/vevő.
Szétszedem, látott már valaki ilyet?
Lehet klónozás lesz ebből...VaNmIT
-
nyalifali
aktív tag
válasz rob210 #65168 üzenetére
@Gabady
Megoldottam.
ECU PCB-n lévő Siemens miniPCB-n oxidálódtak el a lábak, valószínű úgy függ össze a belső takarítással, mint betegnek az utolsó kenet, csak gyorsította a hiba kialakulását.
Ezért nem működött az EPCOS B3550.Csatolok egy képet, a szürke kocka a RF low-loss filter for remote control receivers.
Tisztítás után azonnal indult.Kössz!
[ Szerkesztve ]
VaNmIT
-
nyalifali
aktív tag
válasz rob210 #65472 üzenetére
Köszönöm.
Összefoglalva volt egy hibám, amire független szerelők széttárták a karjukat, márkaszerviz 150e+munkadíj.
Megoldás: féktisztító + fogkefe ~ 900Ft.Nem vagyok szakmabeli, de mindig is érdekelt az ok-okozat, összefüggés és a működési elv.
Most bejött, nem mindig alakul azért így, de megosztom veletek.VaNmIT
-
nyalifali
aktív tag
Sziasztok, szerencsére mostanában nem kellett tanácsot kérjek... hátha van valakinek tapasztalata.
Központi zárat kellett cseréljek jobb elől (lehet csak nekem, de jó nagy cumi volt), gyorsabb volt a kezem mint az eszem, és az ajtózseb tető természetesen a kezemben marad.
Hegeszteni ugyebár nem lehet.
Fekete bőrös, bontóba nem jártam sikerrel.
Leszedhető a letört "tetőről" a borítás? Érzésre mozog, de nem látom hogy rögzül.
Ha átszerelhető lenne, tudnék bárhonnan bontottat.
Vagy át kell bőrözzek egy szövetest... ?VaNmIT
-
nyalifali
aktív tag
Sziasztok, csokorba gyűjtöttem a kérdéseimet, ezeken agyalok/problémázok az elmúlt hetekben:
#1:
Egy ideje foglalkoztat, hogy a tempomatot felkapcsoljam a Megane 2 PH3-on.
Eddig jutottam:
Fehér csati a vakdugó mögött.
Tettem rá egy kapcsolót.
Géppel felkapcsoltuk, FC-n és a műszeregységen jelzi az állapotot.
Multi kormányra egyenlőre nem reagál.
Komplett kormány összekötő kábel csere szükséges hozzá?
Ha jól látom + 2 kábel.
(ha igen, bontó, vagy van aki gyárt ilyet?)#2:
Kesztyűtartóm nyitó mechanikájának a rugója eltörött.
Lehetséges javítani, vagy keresgéljek tovább bontóból?
Krém/vaj színű nem nagyon találok hozzá.
Egyszer egy bontós visszakérdezett, hogy csak "komplett" van (fekete volt), van belőle "nemkomplett" is??
(Ahogy melegszik az idő egyre sűrűbben lenyílik magától, bosszant.)Köszönöm a segítségetek!
VaNmIT
-
nyalifali
aktív tag
válasz Gabady #66985 üzenetére
Köszönöm, tudnál esetleg kontakot, vagy ez bontós ár?
(engem 30k kínált meg egy bontós a kérdésemre...)@Robi (#66987) köszi, belépek a Renault Megane II klub csoportba.
az ABS-t még értelmezem, de csak arra tudok gondolni, hogy a gyűrű anyagára gondoltál : akrilnitril-butadién-sztirolVaNmIT
-
nyalifali
aktív tag
Ma találtam kesztyűtartót egy közeli bontóban ami színben is stimmel.
Míg utaztam, konstatáltam magamban, mennyire rendben a kocsi, és ehhez nagyban hozzájárultatok TI itt a fórumon.Csak megköszönni jöttem.
VaNmIT
-
nyalifali
aktív tag
válasz Gabady #67018 üzenetére
Szia, elég megbonthatatlannak tűnt a szerkezet (számomra), érzésre törött (vagy átugrott/kiakadt), semmi ellenállása nem volt.
Melegebb időben a legkisebb úthibánál mindig kinyílt, úgy értem ~10km 8-10x...
Vettem egy bontottat, lemostam, kapott egy szilikon felületet, novicsentóÁmár még szenvedek vele, csavarok kint, a bal hátsó valahogy nem enged, azt hittem egyszerűbb lesz a csere, látom a csere alkatrészen hol fogja, de valamiért nem enged.
Holnap jobban aláfekszem...[ Szerkesztve ]
VaNmIT
-
nyalifali
aktív tag
De míg feküdtem anyós ülés előtt, feltűnt,hogy lóg itt-ott a tetőkárpit....
Mennyire melós kijavítani?VaNmIT
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Akciókamerák
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Revolut
- Mobil flották
- Formula-1
- EA Sports WRC '23
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Portfolio Performance - befektetések nyomonkövetése
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen