- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- MSI blog: válasszunk notebookot akciósan!
- Melyik tápegységet vegyem?
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Két OLED kijelzőt is bevet a GPD DUO
ph A készülő notebook biztosan úgynevezett AI PC lesz, de nem tudni, hogy milyen platform kerül bele.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz BigBlackDog #65251 üzenetére
Hát, erre nem tudok mit írni. Az S90-be konkrétan letojom, hogy hol tankolok benzint. Hangja nincs, mindegyiktől ugyanúgy megy.
-
nhpeti
tag
Valaki találkozott már hasonló problémával? Clio II 2004-es, a vezetőoldali ablaknál a kis műanyag szar, amiben kvázi csúszik az ablaküveg a sínen már egyszer eltörött, az ablak lecsúszott. Kicseréltem a műanyagot, a sínt végigzsíroztam. 2-3 hónap elteltével megint recseg, ropog, akadozik, már nem is nagyon merem lehúzni az ablakot.
Valakinek valami ötlete, hogy mégis mit lehet kezdeni a problémával? A kis apró műanyag kb. 4000 forintért jön meg szállítással együtt szóval nem túl gazdaságos 3 havonta cserélni.
-
-
mycso
Topikgazda
válasz nhpeti #65253 üzenetére
Szia, végig kellene nézni a síneken a vezető görgők (műanyag) állapotát. A bovdenek mindkét végén vannak (talán bovden vezetőnek hívják), műanyagból készült cuccok, amik szeretnek szétrepedni --> ha ez megtörténik akkor instabil lesz az egész szerkezet.
Illetve még egy dolog, ami megszokta adni magát, az maga a bovden ház:
Nos ennek szintén az a része szokott elvetemedni, ahova a bovden rugós feje becsatlakozik, vagy maga a bovden dob.Ez mind okozhatnak olyan hibát, hogy akad, nem jól jár az üveg és ezek előbb-utóbb valamelyik műanyag alkatrészen jelentkeznek (eltörik), majd a bovdenen (elpattan), stb. ...
Egy képen megpróbáltam bejelölni, hogy hol lehet baj:
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
#89309696
törölt tag
válasz BigBlackDog #65251 üzenetére
OMV-nek mondja itthon a legtöbb ember mivel a logójukon sincs Ö betű és ehhez igazodnak. Hiába osztrák és van a nevében és ott ő-zik is, mi nem német nyelvterület vagyunk.
Egyébként a kutakra visszatérve az, hogy egy kút egy ideig jó majd utána nem majd megint jó, valószínű attól függhet épp milyen adalékozást használnak. Mert a mai profitorientált világban ez tök alap dolog, hogy rövid időnként cserélgetik a receptúrát vagy a mennyiségeket, ha azzal a cég nagyobb profitot tud termelni, ha jövő hónapban másik adalékkal tud akkor simán lecserélik arra. Aztán az érzékenyebb autók rögtön ki is mutatják. Én ezért nem ragaszkodom soha semmihez márka alapján, mert bármikor rosszabb lehet vagy épp újra jobb.
Valószínű, hogy a nyugaton tapasztalt jobb üzemanyag dolog is abból adódik, hogy a stabilabb, jobban eleresztett gazdaság miatt nem kell olyan gyakran meg annyira durván a végtermék összetételéhez nyúlni, hogy az adott cég profitvilágát megteremtse. Itthon meg gyakrabban kell variálni ezzel, hogy az árérzékeny magyarnak is megfeleljen, de a multicég is kaszáljon vele rendesen, meg azért az autó is működjön. Nyilván ez országonként, autópark átlag életkoraként is eltér, variálnak a recepttel. Ugyanúgy ahogy az üdítő, csoki sem ugyanaz minden országban, mert ízléshez van igazítva.
Fent a cégek élén nem azzal foglalkoznak, hogy a Laguna kerregni fog-e az új adalékkal, hanem az előző havi, negyedéves ciklusokat nyálazzák és ha nincs meg az adott profit akkor már cserélik is le az összetételt valami másra. Ha új igazgatót kapnak aki azt böffenti be, hogy szép-szép a diagram, de neki picit több kell, akkor már nyúlnak is a recepthez és módosítják meg még ezer féle módszer. Ezen múlik, hogy az ami jó volt egy idő után nem lesz az, majd később megint jó.
Az meg, hogy itthon a Mol adja mindenkinek az alapot, sőt az adalékot is sokszor ők gyártják le nem jelent igazából semmit, mert a receptet követik ők is amit a kezükbe nyomnak. -
sesomaru1989
aktív tag
válasz rob210 #65240 üzenetére
Szia Rob!
A vezérmű rángás hibajelenség nekem nem mond így semmit. Beszltünk erről?
Azt a szelepet amit mondasz hogy lehet tisztítani? Megtaláltam csak a tisztitás módja érdekelne.
Az utastéri UPC-t ha az a hivatalos neve, nem tudtam kiszedni, feszegetni nem akartam.
[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
Az osan meresi eredmenyei letolthetoek visszenoleg is, latszik, h mekkora elteresek vannak. Nem tudjuk, h a teli/nyari/az alap gazolaj okoz nagy eltereseket... A nyari adalekolasu gazolajok alapbol jobb hanguak szerintem.
En megadom neki, ami kell.
A bakokat meg a negativ tapasztalatok miatt nem merem kicserelni,mert azert nem veszes a rezonancia.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
#89309696
törölt tag
válasz BigBlackDog #65260 üzenetére
Jaaaa. Nem számít igazából, Eagle a VW-t is sokszor fordítva írja, gondolom gépel mint állat és félreüti.
-
Nordik
őstag
válasz sesomaru1989 #65259 üzenetére
Ez engem is érdekel. Lehet tisztítani? Ha igen hogyan? Okozhat bármiféle hibát ha koszos?
-
Bass
addikt
Sziasztok megane 2 olyat csinál a vezetö oldalon hogy ha felhuzom az ablakot felér és visszajön kb 3 centit,2,3 proba után fent marad ,játszani kell vele. Nem bont valaki tea19 szinkodu megane 2-t?
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
diegho
nagyúr
Sziasztok!
A 2009-től gyártott Scenic mennyire vállalható autó? Van ajánlott, vagy kerülendő motor? Típushibák mennyire problémásak?
-
ThodEE
őstag
Sziasztok !
Index fórumon azt olvasom hogy, : "A hajtókar csapágy probléma a hármas Megane-okat már nem érinti."
Ezek szerint akkor ezen nem kell gondolkodnomKöszönöm a tanácsokat
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
válasz forceberg #65269 üzenetére
Talán ma végre felhívnak hogy mehetek a kocsiért, már nagyon várom próbálok mindennek előre utána járni
Aztán ha végre megkaptam a sárkányt úgyis jövök a képekkel
A mostaniba is 8-12e közt volt az olajcsere, attól függően hogy esett éppen a a pécsi utamhttp://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #65245 üzenetére
Mivel ezt a szlovákok gyártják és onnan is jön a termék, ezért lehet ennyi az ára. Egyébként nem olyan rég belefutottam, ahol 110 korona volt az ára (igaz akcióban).
Az kb ennek még majdnem fele. Szóval a magyar (milyen "meglepő") boltok rendesen ráteszik a hasznukat erre az egyébként filléres, de egyébként frankó cuccra, ami nálam tényleg nagyon is bevált, de ahhoz, hogy ennyire bekussoljon a motor, én 60 liter üzemanyaghoz 5 teli kupakkal belevágok előtte.[ Szerkesztve ]
-
Directors
senior tag
Sziasztok!
Adott egy 2008.12. születésű (K4JA7) 1.4 16V Thalia.
Ehhez az évjáratú autóhoz hol tudnék találni biztosíték és relé rajzot ?Amúgy annyi a problémája a kocsinak hogy ha le van állítva a motor akkor ugyan úgy világít a tompított. Pedig ugye alapból le kellene kapcsolódnia. Egyszerűen nem lehet kikapcsolni a világítást sehogy. Ez szerintetek mi miatt lehet ?
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
nyalifali
aktív tag
válasz Gabady #65183 üzenetére
Elvittem és a gyári műszer szerint nem érkezik jel a kártyáktól, kártyákat műszerrel megmérték, adja a jelet.
Sosem találkoztak még hasonlóval, hogy az ECU-n belül csak egy funkció ment volna tönkre.
ECU clonozást javasoltak, így még1x ki kell vegyem, mivel én barom nem írtam fel a kódot.
De ha már kiveszem, szétszedem, látott már valamelyikőtök "hands free" adó/vevőt?
Gondolom egy RF, az adó a vevő egyben, lehet valami hideg forrasztás.
Aztán Baján kaptam kontatkot aki leklónozná...VaNmIT
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Sziasztok, tud valaki jó, megbízható klímást, klímaszerelő szakit Budapesten? Gyanús, hogy csapágyas lett a klímakompresszorom, és szeretném megnézetni ill. javíttatni.
Köszi!
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
Gabady
aktív tag
válasz nyalifali #65275 üzenetére
Jajjj...
Múltkor már megtárgyaltuk, hogy hogy néz ki az adóvevő, az a fekete sportszelet az.
Inkább azokat kellene bemérni valahogy, vagy szerezni egy cseredarabot.... Addig ne bontogass semmit, mert semmi értelme.*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
nyalifali
aktív tag
válasz Gabady #65277 üzenetére
Baszki, ez nekem most állt össze, ergo nincs itt semmi ECU RF, szimplán a 3 érzékelő jele fut össze a központi egységbe! aaah leesett...
Abból pedig ha akár egy zárlatos, vagy kinyuvadt lehet a többi sem működik megfelelően.
(Amikor erről beszéltünk a csomagtérit lehúztam, és a hiba maradt, megnézem a kártyaolvasó felettit is)[ Szerkesztve ]
VaNmIT
-
nyalifali
aktív tag
válasz rob210 #65278 üzenetére
Bocsájtsd meg nekem a szakmai nem hozzáértésem, egy hivatalos Renault szervizben kapott információkat írtam le. ~150 az új ECU, vegyek egy bontottat és prog. fel. Megkérdőjeleztem, mert ha nem is ebben a szakmában dolgozom, bízom a közösség erejében. Építő a jelleg, de számomra nem mindig egyértelmű az utalás. Leesett, és mindig megköszönöm.
Most is igazatok lesz valószínűsítem.
Köszönöm az eddigi segítségeteket.VaNmIT
-
ThodEE
őstag
Sziasztok !
OBD 2, ELM327 -et nézegettem, van amelyikért érdemes pénztadni az olcsókból
2018 Edition
ELM327 legolcsóbb
ELM327 165
Másik színű Mlogic ELM327 BTKöszi előre is
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
Gabady
aktív tag
válasz nyalifali #65279 üzenetére
Egyúttal lecsekkolhatod a könyöklőben lévőt is. Bár azt nem hinném, hogy ha 1 nem működik, akkor a többi sem....
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
sazo
tag
Sziasztok!
Hétvégén a Renault honlapján leskelődve, feldobta, hogy frissítsem az R-Link szoftvert a 2015-ös Twingón. Na ki az SD kártya, be számítógépbe, sikeres frissítés, ami annyira sikerült, hogy a térképek eltűntek. A frissítés végigmegy a rendszeren, újraindul, majd kiírja, hogy nem talál térképet. Találkozott már ilyennel valaki?
Köszönettel:
Z
-
rayoliviero
veterán
Rob, off, de tudnál tippet adni?
Peugeot 206 1,4 HDI motorja hidegen és melegen is kattog, inkább alapjáraton.
Van róla videó:
Szerinted mi lehet a baja?
-
rob210
Topikgazda
válasz rayoliviero #65290 üzenetére
Ha nincs teljesítmény kiesés akkor hidrotőke.
Esetleg még a szelepbiztosító ék ha ki van kopva az tud így csattogni.Renault power
-
rayoliviero
veterán
válasz rob210 #65292 üzenetére
Szerintem teljesítménnyel nincs gond. Egy szerelő először azt mondta, hogy hidrotőke, majd miután mondtam, hogy csak alapjáraton csinálja, akkor azt mondta, hogy ez nem hidrotőke akkor mégse. Így mit gondolsz, hidrotőke? Facebookon egy része az embereknek hidrotőkére, másik részük sajnos porlasztóra gyanakszik.
Kösz a segítséget.
-
gixxergabi
senior tag
válasz rayoliviero #65293 üzenetére
Az nem lehet hogy az egyik porlasztó alatt fúj ki?
-
rob210
Topikgazda
válasz rayoliviero #65293 üzenetére
Ha porlasztó lenne azt ilyen hangg mellett már karácsonyfa műszerfal jelezné.
Ez hidrótőke pont azért, mert csak alapjáraton csinálja fordulaton nagyobb nyomás mellett kisimul.
Olajcsere mikor volt.Renault power
-
rayoliviero
veterán
válasz rob210 #65295 üzenetére
1500 km-rel ezelőtt, de a volt tulaj szerint, 3 évig ilyen hangja volt végig, míg nála volt az autó. A hidrotoket elvileg macerás cserélni 206-ban, vezérlést is meg kell bontani, azt mondták. Amúgy 12 000-es tetel a hidrotoke, nem drága.
gixxergabi: Fogalmam sincs.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz rayoliviero #65296 üzenetére
Hirdotőkével röhögve el lehet járni, én ismerek egy kistraktort amibe beletoltak már 4-5 évet ilyen csattogással, üzemóráját átszámolva kb. 50ezer Km. Ettől még érdemes megcsinálni.
Darabja 12 ezer nem? És kell 8.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz diablo1984 #65298 üzenetére
Az kemény, mert abba a traktorba amit mutattak 10 ezer darabja és abba 6 kell. Van egy kis eltérés árakban ahogy látom a két szakmában, aztán ugyanarról a szardarab kütyüről beszélünk. Jó mondjuk tudnék még mesélni 80 ezer Ft-os bovdenszettről a Rinieri gépekhez meg ilyenek. Nem csak egy Laguna tud drága lenni.
Meg a 200 ezer Ft-os napkerék a diffibe mikor szétfossa magát. Autóhoz ennyiért komplett váltót adnak, nem egy darab fogaskereket. És ezek egyáltalán nem csúcsminőségű elnyűhetetlen acélok, sima kommersz mocsok. Nem hiába megy szét 5 év alatt, terhelés ide vagy oda.Bocs kicsit feszült vagyok, szétkaptam a Kangoot és olyan ramaty állapotban van, hogy szerintem összerakom úgy ahogy van és meghirdetem fillérekért a lomisoknak. Elment az életkedvem is az egész autótól, annyira mukucs meg ganyé tákolás az egész,
az isten baszná meg az ilyen trehány tulajokat meg a radai rosseb tenné bele a f@sz#t az ilyen szerelőkbe is akik ehhez hozzányúltak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen