-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
veterán
-
cellpeti
nagyúr
hol tudok venni biztonsági öv behúzót a Megane 2-be?
Tigris, tigris, csóvafény...
-
Josi
senior tag
Arról nem beszélve, hogy a DRL nem szabályosan van bekötve.
Ha ég akármilyen lámpa akkor nem világíthatna, kivéve ha működhet helyzetjelzőként is.
Akkor viszont nem lehetne ekkora fényereje tompított mellett, és nem világíthatna az eredeti helyzetjelzője sem.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
-=Tiger=-
tag
Ez sztem hülyeség, hogy 150.000 környékén nem mehet tönkre. Mért ne mehetne?! Ami el tud romlani az el is romlik.
Én is van hogy hajtom, mégis úgy fütyül mintha új lenne és nem 150E van benne. (több) Továbbá nem extra áron tankolok extra szétadagolt üzemanyagot. ---> A befecskendezőrendszeremnek sincs baja, és nem is volt eddig sem. (szerencsére) És nem vagyok varázsló, az autó sem okád füstöt.
Van aki vesz egy új autót (0km) és még a bejáratási időszakban megáll neki a Turbó, az EGR, porlasztócsúcs, vagy az egész motor. Erre mit mondtok?
Más... már harmadjára szopatott meg a levegőkeringető rendszer. (szét ég a vezeték, tönkre megy a motor, szétég a vezérlő egység) Biztos mindig fullon megy a klíma nyáron, télen meg a fűtés? Biztos rommá hajtom.
[ Szerkesztve ]
-
-=Tiger=-
tag
Amúgy... linkeljetek már 2db olyan MII-t és Lagunát ami szerintetek "megéri" mert akárki, akármit linkel be az mindig **s... Ennek fényében Ti, hogy vásároltok autót?
De komolyan... ha semmi nincs írva az a baj. Ha valaki szépen megfogalmazva írja le az autó történetét az is baj... (nyílván ez sem biztosíték arra, hogy úgy van)
Viszont ha valaki számlával és vezetve tartja a karbantartásokat lelkiismeretesen az törődik vele sztem.
-
tresh
veterán
válasz -=Tiger=- #33906 üzenetére
Nem fogok belemenni hogy hány autód volt mennyire ismersz egy adott típust magad szerelsz e vagy más csinálja... mert mindenki azt csinál amit kar és azt vesz amire pénze van.. ugyan akkor hogy az adott típusnál maradjunk (mivel elég jól ismerem) a 2.2 dci mint írtam kényes motor sok mindenre háklis leginkább ha f@sz gazdája van.. ennek meg ahogy látom igen csak messze volt az hogy jó.. de kinek mi a megfelelő. A kollégát ahogy ismerem nem akar minden nap a garázsba állni és bütykölni rajta valamit. Így a 2.2 dci alapból se egy jó választás mivel ritka és kevés darab van belőle (alkatrész is drága hozzá),hozzáértő szerelőből meg még kevesebb. De gondolom ez is a mi sarunk hogy lebeszéljük róla... főleg ha már turbót,porlasztót cseréltek az autón... nézd meg a jó állapotú 1.9 dci-k mennek ennyiért és érdekes módon abba 200k fölött van mindbe.Excel-t meg szervizkönyvet én is írók neked és számlát is adok bármiről..mindegy tényleg autóvásárlás terén befogom a pofám és csak olvasok majd és tanulok mert nekem igazából hulla mindegy ki mit vesz. De itt több ember mindent a szívére vesz és hülyének nézi a többit aki azt mondja hogy nem venné meg vagy nem ajánlja konkrét érszerű érvekkel alátámasztva a miértjét. Amúgy lehet venni m2 lagunát jókat csak keresni kell és nézni a piaci árat.
Viszont ha valaki számlával és vezetve tartja a karbantartásokat lelkiismeretesen az törődik vele sztem.
Ezért halt meg 150k alatt benne a turbó a porlasztó a kettőstömegű (jó utóbbi talán tényleg ennyit bír)
[ Szerkesztve ]
-
cellpeti
nagyúr
kimúlt a vezető felőli index izzóm, olvasgatom, hogy nem olyan könnyű a cseréje
Tigris, tigris, csóvafény...
-
-=Tiger=-
tag
Ne haragudj, de ez pusztán terelés volt amit leírtál.
"A kollégát ahogy ismerem nem akar minden nap a garázsba állni és bütykölni rajta valamit." - Neked és nekem is ez a fő vágyunk...
"De gondolom ez is a mi sarunk hogy lebeszéljük róla..." - Nekem a hogyannal van a bajom. Nem ismerem az eladót, de kapásból le lett húzva... A hirdetés amit feladott egy őszintének nevezhető lelkiismeretesen leírt és ALVÁZSZÁMMAL alátámasztott hirdetés amiből már ne is haragudj, de olyan kevés van mint a fehér holló. Nem az autó típus hibái lettek kiemelve, hogy erre, meg erre kell figyelni, hanem mindenkitől kapásból az jött, hogy szét van hajtva. El kell menni és meg kell nézni... különben is: "autót nem km-re veszünk, hanem állapotra" xD Akkor ajánlok mindenki ágyába egy megkímélt sokat futott bár jó állapotú 70éves hölgyet és visszatérünk a témára.
"nézd meg a jó állapotú 1.9 dci-k mennek ennyiért és érdekes módon abba 200k fölött van mindbe" - Mi garantálja, hogy azok jobbak? Azoknak tojás van, volt a gázpedáljuk alatt? Gondolom mindenki ránézésre tudja eldönteni akár szerelő, akár nem, hogy mi lett kicserélve benne a gyári állapothoz képest.
"Ezért halt meg 150k alatt benne a turbó a porlasztó a kettőstömegű (jó utóbbi talán tényleg ennyit bír)" - erre pedig ezt írtam: "Van aki vesz egy új autót (0km) és még a bejáratási időszakban megáll neki a Turbó, az EGR, porlasztócsúcs, vagy az egész motor. Erre mit mondtok?" - hát úgy tűnik semmit...
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz -=Tiger=- #33910 üzenetére
Rendben! Senki se mondta hogy ne nézze meg..írni és mondani sok mindent lehet..én abban hiszek amit látok és kipróbálok.. és igen műszaki állapotot veszünk nem km-t és csicsát meg waxot.Mert ugye utána jön a sz@r fos szemét hulladék francia és csak a német autó szlogen..
Mi garantálja, hogy azok jobbak? Azoknak tojás van, volt a gázpedáljuk alatt? Gondolom mindenki ránézésre tudja eldönteni akár szerelő, akár nem, hogy mi lett kicserélve benne a gyári állapothoz képest.
- több a választék ergo több az esélye hogy talál egy neki és a pénztárcájának megfelelőt..+ több alkatrész, több tapasztalat a típussal kapcsolatosan így több eséllyel talál embert ha baj van aki megjavítja neki..
"Van aki vesz egy új autót (0km) és még a bejáratási időszakban megáll neki a Turbó, az EGR, porlasztócsúcs, vagy az egész motor. Erre mit mondtok?"
- Meg kell tanulni vezetni az autót és odafigyelni rá... annak az esélye hogy egy új autó 1000-2000km alatt megálljon alattad igen kicsi (ugye ebbe egyetértünk? )kivéve ha nem rugód szét...ergo nekem senki se adja be hogy 150k után a turbó+porlasztó csere normális....de ha szerinted ez csak kötelező karbantartás volt legyen így.
-
-=Tiger=-
tag
Így van. Ha valakit érdekel és tetszik neki, az nézze meg ill. vizsgáltassa be.
1-2E km alatt megenni egy új autót, ahhoz már valóban tudomány kell, de én egy 20-30E, 50-60E km futás utáni elromlott dologra gondoltam, tehát miután már nem bejáratós, viszont még garanciális.
Sok olyan történetről hallottunk, hogy visszautasították a javítást, mert nem megfelelő üzemanyaggal lett hajtva. (mert bekérik ugye a számlákat is) Hja, hogy Kis és Tsa Kft. Az nem megfelelő... amiatt ment tönkre. Azt persze nem tudják, hogy esetlegesen az-az üzemanyag ugyan az amit Shell-nél tesz bele, csak nem 30-50Ft-al drágábban továbbá semmi köze nincs a problémához. Gyártási hiba szóba sem jöhet?! Mi (én) többnyire Auchan, mostanában meg egy magánkútnál tankolunk, ahol elvileg Agip nyál van, de már annyiszor voltam Törökországban is autóval nyaralás céljából mint itt összesen senki, MeganeII, Thalia, állandóan a legolcsóbbat tankoltuk mert 500-600Ft egy liter és csak országon belül letoltam velük 6-7000E-et / nyaralás és soha semmilyen ilyen fajta probléma még nem jött elő, de ez az én tapasztalatom. De elmegyek messzebb. El nem tudom jelenleg képzelni, hogy bármelyiknek ilyen jellegű hibája legyen és az üzemanyag szűrőt sem cserélem 10E km-ként.
Nekem ez a márka 2005-ben jött képbe, semmi bajom nincs vele, de sztem, hogy egy MII vagy egy Thalia sokkal megbízhatóbb minden tekintetben egy Lagunánál, legalábbis ami a régebbieket illeti.
Tegnapelőtt hoztam el a villanyostól a Megane-t.
Levegőkeringető... ezt inkább hagyjuk, ha valamit ennél a típusnál el akarok felejteni, na ez az. Ami ebben a rendszerben el tudott romlani az már el is romlott.
Fémes hang jött az önindítóból indítás után (már elég rég, de különösebben nem izgatott), de ezt csak akkor produkálta amikor lehült az idő. Meg kellett perselyezni. 200+ 7 év nyílván ez nem gyártási hiba volt, mivel egy párszor már belökte a motort.
36db magyar ezres. Nyílván nem volt olcsó, bár lehetett volna az, de mikor ne jöjjön elő ha nem a hideg beáltával és maga a gondolat, hogy fizettem, de most nem tudom kinyitni a csomagtartót az érzés felbecsülhetetlen.
Aztán lehet számolni: önindító kivesz, elvisz javíttatni, üzemanyag, idő, klíma elektronik javíttatása vagy bontó... Ez a történet sem állt volna meg egy 20-ban sztem, attól függően mit lehet javítani és mi bontós.
Lényeg a lényeg kissebb dolgokat leszámítva sztem a két kezemen összeszámolom, hogy eddig a két autóval mennyi baj volt a kötelezőkön és önhibámon kívül.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz -=Tiger=- #33913 üzenetére
Nézd én úgy gondolom minden autónak meg van a maga "gyerekbetegsége" pl anno a 68 Le-s 1.5dci hisztis volt hogy milyen nyál megy bele. Vagy az 1.6 16v az okoskerekével és így tovább. A lagunákkal sajnos mellé lehet nyúlni jobban főleg ha ritka fajta motorral veszi ez a 2.2 dci kb olyan ritka mint 3.0 dci vagy annak idején a 2.2 dti, én ezért beszéltem le róla.. nem az autó gazdája végett. Ezért javasoltam ha már laguna akkor 1.9 dci-t keressen ott nagyobb lehetőséggel talál megfelelőt. Illetve az se elhanyagolható hogy a sok német fan végett a francia autók ára gyorsan esik szóval ha 1,5 misi a keret pl akkor ezért igen pofás lagunát kaphat remekül felszerelve.[link]
-
giigz
veterán
válasz rob210 #33879 üzenetére
Egy ilyen permetezős nekem tetszene, az enyémre lehet vajon kapni?
(#33892) mycso: Szép ótók
(#33894) benvolio: Ez nem jelent problémát, a Continental is gyártat Romániában. Furcsa is egy igazi prémium német gumin azt látni, hogy Made in Romania Michelin-nek is van gyára Magyarországon, de pl. az Apollo is épít gyárat itt, tehát a Vredestein is magyar gyártású lehet, vagy lehet csak az Apollo lesz az, ami mint tudjuk Vredestein, az én gumim is Made in India A téli még a korábbi fejlesztés az együttműködés előttről, és Made in Netherlands
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
(#33905) -=Tiger=-: ha fütyül a turbod, akkor az már nem jó jel... dci-nél amikor elkezd szólni, akkor valószínűleg a végét járja.
(#33909) cellpeti: m2-nèl az index csere nekem csak a lámpák kiszedésével sikerült (előtte természetesen a lököst is le kell szedni)
Az előző témához: a 2.2dci egy rossz konstrukció, szimplán ezért nem ajánlott, hanem helyette az 1.9dci-ket érdemes keresni. Nincs ebben humbuk...nem hiába fejlesztették az új masterbe is a 2.0dci-ből a motort (ami szintén egy jó motor). A 2.2dci kerülendő.
A másik dolog: valóban megeshet, hogy ez-az tönkremegy, de azért a linkelt autónál, kevés futás után pont azok mentek tönkre (csúcsok, turbo, 2t), amik azért általában a nem megfelelő használat/karbantartás miatt hullannak el. Ja és nem is egyszerre, tehát excell tábla ide vagy oda, valóban gyanús.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
tresh
veterán
a 2.2 nek egy hibaja van hogy a 2.0 dcit "furtak" fel nagyobb dugokkal de emlekeim szerint sokat nem mokoltak vele a blokk maga a 2.0 igy annak vannak korlatai. Lattam en mar 2.2dcit kikonyokolni..ezert irtam hogy kenyes pl a jo olajra es a 10k utani cserere. amugy bitangul megy. 2.0 dci is jo választás de azt emlekeim szerint a 2007-tol gyartott lagunakba pakoltak es ott is van par butitott verzio. Mondjuk engem meg mindig az 1.6 dci izgat milyen dinmikaja es karaktere van a motornak egy m III-ba.valamikor lehet elmegyek meg lesem ui.:bocs telorol irtam
-
dhgm
tag
válasz -=Tiger=- #33910 üzenetére
Az új autóra van garancia... erre meg nincs sok pénz a 1.5 misi,,, annyiért meg nem bontószökenyévt kell venni. Amit írtam az tapaszalat több kollégámnak volt 2.2 dci-je. Nem dícsérték.
Én az 1.5dci-t úgy vettem meg ki sem próbáltam. Azóta sem bántam meg, soha nem hagyott cserben mellé világbajnok fogyasztása van. Harmadszor vittem úgy műszakira, hogy hozzá sem nyúltam a kicsikéhez.
Az jó pont, hogy sokat ír az eladó autóról, dehát mesélni én is tudok.
Én nem vezetek excell táblát, az autót kopó alkatrészeit én javítom, úgyhogy szerviz számlám sincs.
Az motorolajat magam cserélem nem 20, hanem 10.000 km-ként, Szervízkönyvet meg a kocsi vásárlásakor kidobtam a kukába, mert kb semmit nem jelent.
Ha valami kis zörgés van rajta azonnal keresem a hiba okát és javítom.És természetesen nem kannából tankolok. Ez sem biztosíték tudom, de jó eséllyel jobb minőségű az omv alpesi dízel mint a kamion tankjából ki tudja milyen tisztaságú kannába lefejtett.
Az autóvásárlásról annak kell dönteni aki meg akarja venni. A kolléga tanácsot kért, mi pedig leírtuk a véleményt. Ennyi. Ez nem lehurrogás csak vélemény.. vagy megfogadja vagy nem .
Nekem is azt mondták annó ne vegyek ilyen szart mert csak megbánom. 4. éve hűségesen szolgál, igaz meg is kapja ami jár neki. Én sem hallgattam senkire. Tetszett a típus 12 éve mikor megjelent azt mondtam egyszer lesz ilyenem. Lett, nem bántam meg kopp, kopp.
Amennyit üzemanyagban eddig megtakarított belefér lassan 3 nagynyomású rendszer felújítás.
2,2 dci nem fog ennyit megtakarítani... a 2.0 dci és az 1.9 dci sem mégha problémamentes akkor sem.
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
dhgm
tag
válasz -=Tiger=- #33921 üzenetére
Nézd meg az intercooler silikon csövet vagy vedd le magát a coolert . És ha majd látsz benne néhány deci motorolajat akkor gondolkozz el, hogy egészségese-e a fütyölés...
106 LE 1,5 dci tényleg szépen énekel ( Mármint a turbó) ő tényleg ilyen gyárilag.
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
SZATA
senior tag
Egyre rosszabb a helyzet. Ma mentem vele 60km-t és ötször kigyulladt a hibajelzés. Ingadozó alapjárat, stb. Volt, hogy 8km után mikor bemelegedett, de olyan is volt, hogy mikor indítás után pár méterrel, mikor melegen folytattam volna az utamat.
Keddre kaptam időpontot a szervizbe. A fojtószelep tisztítást annyira nem tartották megoldásnak, a tömítéseket cserélik, a szívócsövet kipucolják, és visszafejtik a szenzor kábelének borítását, hogy nincs-e kidörzsölés miatt letestelés. + Olaj-, szűrőcsere, fékfolyadék, hűtőfolyadék.
Ez az utolsó esélyük, aztán irány Zoltán, vagy nemtudom.
-
giigz
veterán
Lecseréltem ma a nyári szettet télire
SnowTrac 3 bevetésre készen várja a havat (Persze a tél valószínűleg idén is elmarad, max. pár nap lesz...)
-
AthlonXP
őstag
Megane 1 2001-hez szerintetek érdemes használtan katalizátort venni?
Esetleg tudtok ajánlani vmit, hogy lenne érdemes utánanézni? -
giigz
veterán
És akkor jöjjön a legjobb megoldás: katalizátor nélkül járni
-
kisninja
őstag
Sziasztok milyen jobb minőségű autótakaró ponyvát ajánlanátok ?
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
rob210
Topikgazda
válasz AthlonXP #33935 üzenetére
Az után gyártottnak egy baja van vas magos nem platina így nem tart annyi ideig mint a gyári.
Tehát nyugodtan megveheted és egy jó kipufogós simán felteszi neked, vagy ha típus szerint veszed a katalizátort akár magad is kicserélheted nem nagy művészet csak akna kell hozzá, vagy bak.
Visszafogni nem fogja, de a keresztmetszetekre figyelj, ha nem típus szerint veszed a katalizátort.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz kisninja #33936 üzenetére
Kertben lesz vagy utcára?
Mert Utcára szvsz semmit.
Kertben pedig a bardinál láttam elég erős ponyvát, de nem tudok nyilatkozni nem volt vele dolgom, csak amikor utoljára bent voltam az üzletben akkor láttam egyet épp megvette valaki.
Ott nézegette és elég erős vastag anyag volt de nem rideg!!!Renault power
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #33945 üzenetére
Kínai ebay-es radar, de teljesen jól működik, pontosan írja a távolságot is. Úgy gondolom, hogy ez megérte.
Ja, az autó f@sza lett, teljesen jó, majd még egy bakot kell cserélnem.Most még ülésfűtésen gondolkozom, kollégám bárdiban vett 2db lapot, amit az ülésbe épített be a gyári kárpit alá és teljesen gyárias. Ilyet vett a bárdiban 14k körül.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-=Tiger=-
tag
Szerintem a többiek keverik a szezont a fazonnal... :S
Ez egy egészségesen fütyülő turbo hang... Ami haldoklik és a végét járja az inkább sír. Nekem is kb. hasonló, de nekem más motor van benne és újabb.
Más... a céges kocsiknak is detto ilyen hangjuk van. Mégsem rosszak.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest