- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kompakt vízhűtés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Milyen házat vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- OLED TV topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabx76
őstag
válasz gabx76 #34699 üzenetére
No, hibakód megvan:
p0638
Fojtószelep (Gondolom ez a pillangószelep)
Control Range/PerformanceElső körben azt a tippet kaptam, hogy a pillangószelepnél fújjak be kontakt spray-vel.
WD-40 van itthon, ebéd után teszek egy próbát.tresh: Tudom milyen a trafóhiba. Nos, ez SZVSZ nem az lesz. Amúgy Valeo van benne, amiből 2 zsír új. Gyertya pedig gyári Eyqem, nyáron lett cserélve.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
Rob és többiek 23-án ki hogy ér rá vagy mindenki shoppingol ezerrel ? Csak mert tényleg jó lenne összehozni valamiféle talit így érdeklődnek hogy akit érdekelne ez a dolog mikor hogy ér rá ?
-
mycso
Topikgazda
1.5 dci Kangoo,légzsák+ serv műszerfalon egyszerre felvillan...1-5 perc kialszik,csak menet közben generálja!
Ülés alatti légzsák csatit kell megnyomkodni, esetleg széthúzod-kipucolod és jónak kell lennie, ez a leggyakoribbLegfrissebb extra,pulzáló ködlámpa kijelző,használat nélkül.ezt ma produkálta két ízben is.
Hátsó lámpán kontakt vagy test probléma, ezt is általában egy szétszedés+tisztítás megoldja“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
ThodEE
őstag
Ma átléptem a 110e km-t
A 110011 tettszett a legjobbanhttp://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
SZATA
senior tag
Hát nem tudom, biztos az én autóm finnyás, de nem éreztem rajta azt a felhőtlen örömöt mikor a múlt hónapban megtettem ezt.
A szokásos olaj és szűrőcserén kívül ki lettek cserélve NGK-ra a gyertyák + fojtószelep tisztást kapott, a szívósor tömítések, fagyálló és termosztát is lett cserélve. A gázreakciója egy kicsit jobb, simább lett, de mintha alul az a kis erő is csökkent volna benne.
Hidegen meg néha olyan problémáim vannak vele, hogy sima az alapjárat, de ha gurulok, és kinyomom a kuplungot, felpörög kicsit a motor. Párszor meg olyan volt, – szintén hidegen – hogy gyorsítok, nem sok erő van benne alacsony fordulaton, egyszer csak, a pillanat olyat gyorsult, megindult, hogy azt hittem menet közben bele szereltek egy turbót, vagy valaki utolért hátulról. A fogyasztás meg emelkedik, de persze hűl a levegő, meg a karácsony miatt növekszik a forgalom.Mitől lehetnek ezek?
Az erőtlenség lehet attól, hogy felkerült a téli gumi szett, ami átmérőben 1cm-rel nagyobb mint a gyári és 2cm-rel mint a nyári?
-
gabx76
őstag
válasz gabx76 #34701 üzenetére
Nos, a tisztogatással nem oldódott meg semmi. Megnéztem a gyertyákat is, jó feketék voltak, gondolom az elégtelen égés miatt.
Elsőre azt hittem, hogy rendben van, de aztán elkezdett megint ingadozni az alapjárat, kiálltam a parkolóból és az első gázadásra meg is hülyült. Olyan, mintha hirtelen nyitna a szelep és jobban, mint kellene, mert felbőg a motor.Aztán elengedem a gázt és lefullad, finom gázadagolásra is rángat az egész kaszni.
Holnap reggel veszem a bátorságot (ma már rám sötétedne) és leszerelem a fojtószelepet, aztán kitakarítom belső oldalról is, meg megnézem a kontaktokat.Persze még alkohol sincs itthon a takarításhoz, hogy honnan szerzek féktisztítót kocsi nélkül 23-án, na az is szép lesz...
A legbosszantóbb az, hogy persze most lenne rá a legnagyobb szükség, így a karácsonyi családlátogatásnak is lőttek. (Ezt játssza mindig: tavaly esküvőre mentünk volna, mielőtt megkukult benne az injektor...)
27-e előtt nem találtam senki szakit, aki ránézne.
Motorhőmérséklet-jeladó hibája okozhatja ugyanezt?! Erre gondoltam még...
[ Szerkesztve ]
-
gabx76
őstag
OK, akkor mégsem vagyok teljesen hülye...
Még sötétedés előtt próbáltam, hogy beindítás után üresben tartom 2-3000-en a fordulatot. Így látszólag minden rendben, (az alapjárat persze ingadozik, de nem áll le) a hibajelzés sem jön elő. Viszont kigurulok, rakok egy 1-est és már nem OK. Finoman adagolva kb. 20m után jön elő a hibajelzés+rángatás. Őszintén szólva a t*k*m tele őkelmével, hogy mindig a "legjobbkor" kattan be.
Már befenyegettem, hogy eladom.[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz gabx76 #34714 üzenetére
Fojtószelepház tisztítás+új tömítést neki és jónak kell lennie. Vagy is én másra nem tudok tippelni már csak hogy elkoszolódott és emiatt bohóckodik. Még annyi ha ki takarítottad és összetetted ne ijedj meg egy darabig magasabb lesz a fordulat majd pár napon belül magától helyre áll vagy diaggal alap értékre rakjátok.
[ Szerkesztve ]
-
Amarth
aktív tag
Valaki nem tud Szegeden olyan helyet,ahol ingyen beállítják a fényszórókat?
Egyébként ez az NGK gyertya valóban ennyire jó? Nálam jelenleg BERU van.Porfestés Szegeden, rövid határidővel!
-
rob210
Topikgazda
Vissza lett állítva a fojtószelep takarítás után az alapjárati érték?
Illetve az alapjárati motor szerintem helyenként megszorul és amikor ugrik egyet akkor megindul a kocsi.
Azért erőtlen mert nem kap elég levegőt.
takarítás után mivel lett bekenve?
Litium zsírral ahogy anno mondtam?Renault power
-
gabx76
őstag
válasz rob210 #34727 üzenetére
Sajnos olyanom sincs.
Be kell valljam, panelpatkányként éldegélek, a szerelőmunkákat Édesanyámnál szoktam végezni, ott van hely és Édesapám szerszámai. A kocsi jelenlegi állapotában nem merek elindulni hozzá - a város másik végén lakik - ezért a szerszámokat hozom ide (+amit találok: féktisztító, ilyesmi...). Viszont az általad említett paszta biztos nincs, azt be kell szereznem valahonnan.Ha nem oldódik meg, akkor a szerelőig fogok elkenguruzni majd Karácsony után, de ő szerencsére közel lakik.
Mindazonáltal hálásan köszönöm a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
SZATA
senior tag
válasz rob210 #34723 üzenetére
Nem én csináltam, nem voltam ott. Tudod, se tudásom, se merszem, se szerszámom nincs hozzá.
Állítólag visszaállították. Erre a lítiumos zsírra nem emlékszem, hogy mondtad volna. Nem tudom mivel lett bekenve. Hol, mit, és mivel kellett volna bekenni? A fojtószelep tengelyét? Nem tudom mennyire tartozik a dologhoz, de a szívósor tömítések cserélve lettek.
Miért nem kap levegőt? A fojtószelep miatt?Köszi a türelmet!
-
rob210
Topikgazda
MErt a tengelye képes elkoszolódni és utána erőlteti a motor amikor átugrik akkor meg hirtelen megugrik a kocsi, addig meg nem megy, mert nem kap levegőt.
Nekem cserélnem kellett, sajna mert ki volt kopva a porzáró sapka. és 3 hét alatt visszaszedte a koszt.Renault power
-
tresh
veterán
válasz rob210 #34737 üzenetére
Jaja emlékszem,de akkor is furcsa volt ez mert elvileg ottomatan kéne csinálnia de ha nem van diag m2 en is szetkaptam a pillangót mert haldoklott és kb 2-3napig bohockodot aztán rendbe jott megtanulta amit kellett.Kolléganőm feliciaja is 2-3nap utan megtanulta a jó értéket
-
gabx76
őstag
válasz rob210 #34727 üzenetére
Üdv!
Ilyen F.BS pasztát sikerült csak kapnom. Megfelelhet a célnak?
-
gabx76
őstag
Üdv Urak!
Most jöttem fel a kocsitól. Lekaptam a fojtószelep-házat/vezetékeket, csöveket. Ránézésre egyáltalán nem volt retkes a szelep, sőt kifejezetten tisztának tűnt.
Az normális, hogy alapállapotban van alul és felül is rés, tehát nem zár sosem teljesen?!
Befújtam WD-40-nel a szelep tengelynél 2 oldalon, kapott a vákuumcső-csatlakozás is. Kiszedtem a tömítést, letakarítottam az olajsártól, kicsit elfordítva visszatettem.
Kapott WD-40-et az elektromos csatlakozó is.
Összeszereltem és most jó a kocsi, (alapjárat stabil, gázreakció teljesen OK) de nem tudom, hogy mitől. Ma és holnap még megyek pár tesztkört, karácsony után pedig meglátogatom akkor is a szerelőt, ha látszólag minden rendben.
Szerintem a tömítést mindenképpen cserélem, kicsit deformáltnak tűnt már itt-ott.Köszönöm az eddigi segítséget, még jelentkezem akár lesz baj, akár nem a továbbiakban.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz gabx76 #34748 üzenetére
Miért csodálkozol, ha befújtad akkor most van kenése, a baj csak az, hogy a WD40 onnan hamar ki fog száradni.
Tehát kb.2-3 hét múlva szedheted szét megint ha akkor litium zsírral kened meg (sprayben van) akkor jó lesz sokáig.Amíg jó addig egyébként ne szedd szét.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Futás, futópályák
- Spórolós topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Az EU utasította az Apple-t, hogy hagyja abba a földrajzi blokkolást
- Óra topik
- Nintendo Switch
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen NAS-t vegyek?
- iPhone 12 mini - kicsi a bors, de bitang erős
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest