-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
-
gabx76
őstag
Nekem 15k körül volt a történet munkadíjjal. (Az más kérdés, hogy előtte a bemérésre, meg a felesleges körökre is elment pár ezres) UK árakról nem tudok nyilatkozni.
Javaslom fogadd meg, amik a többiek írnak. Nem tudom elképzelni, hogy nincs egy jól felszerelt autóvillamosságis arrafelé, aki lemérné az ellenállásokat meg az áteresztőképességet. -
#42667776
törölt tag
Ha polírozni kell szóljatok nekem is!
-
tresh
veterán
Na kész műhely áll össze
-
rob210
Topikgazda
Tudjátok az az igazság, lehet meg is érné kimenni és nagyon komoly bizniszt csinálni.
Csak kéne egy kis induló tőke a műhely bérléshez.
Vagy kéne kint ismerős akinek van műhelye.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Persze srácok és mi lenne a prohardveres renault topikkal?
Renault power
-
őstag
-
#42667776
törölt tag
Sziasztok! Egy kis segítséget kérnék elektromosságban jártas személytől.A helyzet a következő, a fűtőmotorom nem megy, nincs leégve, a csatlakozó épp, a relé behúz, mert a klímapaneltól kap kap áramot, viszont a kábelkötegből ami jön két + szál azon nincs áram. Visszakerestem és a biztitáblából nem kap áramot az a csatlakozó amire a két + rá van kötve, levettem az összes csatit és csak a két fő vezetéket "+" -t hagytam a biztitáblába és az adott csatlakozó megfelelő két lábon nincs +. Tudtok-e valakit aki ilyennek a javítását vállalja esetleg bontott biztitáblát ad el a száma 7703297638-w-11-07-96. Laguna 96-os 2.0 rxe N7Q motorkód.
Előre is köszi a segítséget! -
őstag
Na akkor pár alap infó a gépről....
1,5 dci 55 kw@75 lóerő, 5 gang kézi váltó, 7 colos multimédia egység, Bluetooth, full EU navi, USB, tolatóradar, első hátsó ködlámpa, és van benn sebességhatároló, és tempomat, meg nappali menetfény.
Első tapasztalat, hogy jó benne ülni, sokkal jobb az ülés mint a régiben, a kormány is fasza, mélységben is állítható, nem csak fel/le. Még nem biztos hogy az ideális pozícióban ülök , de majd csak meg lesz.
Az eleje még furcsa, mert sokkal nagyobbnak érződik, mint a régié.
Osram silverstar H1-és H7 már bekészítve a cseréhez, de mióta elhoztam, esik....
A Navit már sikerült lefrissíteni, nem volt bonyolult,jól működik, szerintem valami Igo. Nem vagyok nagy audiofil, de szerintem jól szól a rádió, hétfőn veszek hozzá egy pici pendrive-t, és rámásolom a zenéimet.
Motor még bejáratós, de azért pályán már mentem vele 140-t, szerintem jó lesz, az előző 68 lovasnál erősebbnek érződik mindenképpen.
Ami hiányzik, az a könyöklő, de szerintem jövőre beszerzek egyet, csak le kell beszélni a flottás céggel.
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
#10726912
törölt tag
válasz #42667776 #34331 üzenetére
Nézd meg a gyújtás kapcsolót is, mert ha az érintkezés hibás, akkor nem fog soha áramot kapni a fűtő motor. Lehet, hogy a gyújtás kapcsolód kontaktos. Kerresd vissza odáig, és nézd meeg, hogy az, amit a biztosíték táblánál találtál áramot, azt a gyújtás kapcsoló vezérli e?
Végső megoldásképp adj direkt áramot a venti stekkerére, természetesen a megfelelő helyre a plusszt, a hálózatról ezt a vezetéket válaszd le, tegyél egy megfelelő (elvileg 5 amperos) biztosítékot, és máris lesz szabályzott fordulatú ventid. (ez utóbbi persze analóg fűtésbél érvényes). -
rob210
Topikgazda
-
#42667776
törölt tag
Köszi a segítséget megnézem amit írtatok, hogy honnan jön a két betáb, ill. a gyújtáskapcsolót. Mind a két betáp egy-egy külön csatin jön és abban van áram gyújtás nélkül is különálló elég vastag vezetékek, csak ezt a kettőt dugtam vissza és úgy néztem, hogy a megfelelő kimenő lábakon annál a csatlakozónál nincs áram. a fűtőmotor felé két + szál megy, gondolom az egyik megy a gyújtáskapcsolóhoz és onnan tovább, a relé előtt egy sarura vannak közösítve. Egyébként elég hülye vagyok az elektromossághoz, csak azért bonyolódtam bele, mert ahová elvittem elektromos szerelőhöz, annak az első mondata az volt, hogy 50% az esélye, hogy meg tudja csinálni...... na inkább nem!
Motortéri biztik jók, és az összes többi is![ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Kérdésem van urak.
Anno vita volt itt az 5W-40 kontra 5W-30 ról.
Most a kérdés az, hogy aki anno 5W-40 et tett a kocsiba annak bevált?
Nekem az 5W-30 nagyon szépen teszi a dolgát, de most néztem, hogy
5W-40
5W-30Valami oka csak van, hogy a 30-as a drágább, de mi ötlet?
Azért én maradok a 30-asnál, csak azóta is nézelődök kutatom mi jobb hogyan miért, hogy a kocsi a legjobbat kapja, ha már ilyen hűségesen teszi a dolgát.
Renault power
-
Ck.
addikt
Uraim, visszafogadnátok-e egy tébolygó, eltévelyedett, Audi felé elkacsintgató, de végül megtért bárányt?
Mert ha igen, akkor bejelentenivalóm van. -
Hugo85
aktív tag
Az túlzás hogy nincs jelentősége de teljesen egyetértek veled hogy túl van misztifikálva. Ám Rob ugye kérdezte hogy mi lehet a különbség, hát ez.
Egyébként azt kellene már elfelejteni hogy a viszkozitási osztály=minőség. Az is csak egy tényező, nagyon fontos, de nem csak ez van a világon. -
Ck.
addikt
válasz rob210 #34343 üzenetére
Majdnem, de nem.
Viszont ha már visszafogadtok, akkor bemutatkozunk:
Megane-nak Megane, de nem Ő nyert. Hanem egy 2006-os Megane Grandtour 1.6 vvt 16V benzines.
Képek hamarosanElső benyomások. Baromi jó a zaj csillapítás, a futómű és a szervo egy álom.
A motort egyszerűen nem hallani alapjáraton. Kényelemben és komfortban is szarrá veri az Ódimat. Egy álom. Raadasul nem is szedi rosszul a lábát.
Rajottem, h vissza terek a benzinre.
Nincs több kerregés, turbó, porlasztócsúcs, adagoló, nagynyomású 6 számjegyű móka, csak csend és nyugalom kívül-belül.
5 év dízel és Audi használat után le vagyok nyugozve.
Mintha nem autóban ülnék, hanem egy guruló lakosztályban egy kényelmes kanapén.Képek hamarosan.
-
FRENK1988
veterán
válasz rob210 #34336 üzenetére
Ezen az oldalon levo szűrők. (Filtron Fluxar) jonak mondható? Ha nem tudtok olyan weboldalt ajanlaninahol egyszerre tudnám megvenni a cumokat az olajcserehez ( pollen levegő benzin szűrő) plusz 5w-40es (vagy 0w-30as) ELF vagy TOTAL olajat?
[ Szerkesztve ]
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
Hugo85
aktív tag
válasz rob210 #34345 üzenetére
"már mint az 5W-30 , de az 5W-40 korszerűbb kéne, hogy legyen" - pont ez a lényeg, hogy ez nem ettől függ.
Nem azért 5w30-as az egyik, mert sokkal drágább/nehezebb 5w40-est csinálni, hanem mert más a cél. Mostanában tipikusan 5w30-as vagy 0w30-as olaj az előírt az újabb autóknál, mert így vannak tervezve a motorok, pontosabban illesztve és a 30-as olajok miatti kisebb belső ellenállás alacsonyabb fogyasztáshoz vezet. Az igazán modern alacsony hamutartalmú vagy eleve longlife csereperiódusra tervezett olajok között is bőven van /30-as.Ami a te esetedet illeti, a /30-as olajjal minimálisan alacsonyabb a fogyasztásod és ha nem jársz versenypályára, pörgeted 6000-ig vagy autózol 4-esben padlón autópályán esetleg mész sivatagi kirándulásra, akkor jobb választás lehet. De a /40 is ugyanúgy működni fog.
Ami a viszkozitásnál még sokkal fontosabb, azok a gyári jóváhagyások, gondolom neked is RN 0700 az előírt minősítés. Nos ezt mindkét olaj tudja, így beletöltheted bátran:
Azt is ajánlom figyelmedbe hogy az egyetlen RN 0720-as minősítéssel bíró ELF olaj is 5w30-as (ez pedig a részecskeszűrős legmodernebb dízelekhez való, alacsony hamutartalmú olaj).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest