Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Milyen egeret válasszak?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kompakt vízhűtés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
lo Tegnap érkezz meg az új hangfal rendszer. Egyrészt azért esett rá a vásárlás, mert ajánlott, másrészt van hozzá...
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Rossz hírem van hengerfejes.
A hőfok ugrálás a biztos jele.
Ha beindítod az autót és megvárod nyitott kupakkal amíg bemelegszik akkor ott meg fognak jelenni a bubik, mert beledolgozik az égéstér a hűtőkörbe
Sajnálom ez gépműhely lesz és még jó ha lehet hegeszteni.
Mielőbb állítsd le a gépet, mert ha így használod nem fogják tudni javítani csak cserélni az pedig morcos drágaRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz manlions #33050 üzenetére
3 egység van, a katalizátor a leömlő után rögtön.
Aztán van egy dob ami közép tájt kell, hogy legyen ez hengeres formájú és van a hátsó dob ami ovális formájú a kipufogó kanyargós végénél van.
Sajnos sokan a teljesítmény növekedés érdekében kiiktatták a katalizátort is meg a dobokat is.Egyébként ha alámész látszik hol van hegesztve vagy toldva.
Renault power
-
Coyot
őstag
Mi is így jártunk a clioval, talán még emlékeztek a kálváriámra.
Szóval az alapjáraton nyitott kupakkal nem biztos hogy látni fogsz bubikat. Nálunk úgy volt hogy semmit nem láttál viszont terhelés alatt nyomta bele a kipu gázt a hűtőrendszerbe - alapjáraton semmi. Eleinte csak kicsit aztán párezer km után már nyomta szét a vízcsöveket is. Ha nagy nyomás van a mikor letekerd a kupakot az megintcsak igazolja hogy hf. Vízcsövek kemények (bocsi nem olvastam vissza) ?
Azt javaslom ne várj sokáig, nagyon gáz mikor forr a víz a kiegyenlítőben és mindig 5literes desztvízes palackkal jársz mindenhova Mi motort cseréltünk inkább mint szétszedjük. 150ért találtunk komplett motort. Ez ha 100km után tekerem le a kiegyenlítő kupakot egy ici pici szisszenést hallani, csövek puhák - ez legalább nem hf bajos. A passatom ugyan így kezdődött: keményedő csövek, 2000km alatt 1-2 deci víz elfogyott de ott csak a tömítést kellett cserélni azóta ez is éppen pisszen egyet a kupak letekerésekor melegen.
Má' nem
-
kk831228
addikt
válasz rob210 #33058 üzenetére
Azok a kamionosokat nézik , nem téged büntetnek sza..os 30000-re, ha kamionnál milliókat lehet szedni...
Meg Te földúton, sárba elkerülöd őket, oda nem tudnak utànad menni...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Josi
aktív tag
válasz kk831228 #33059 üzenetére
Javasolnám ezt a cikket:
miert_fustolnek_a_magyarok_autoi''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
mycso
Topikgazda
Beszéltem szerelővel, ő is 99%-ban azt mondja, hogy hengerfejes, de csak bontás után tudunk többet.
Aztán majd meglátjuk, hogy mi lesz...remélem, csak tömítés, bár attól függetlenül a hengerfejet felújíttatom, ha már kint van.Csak ugye akkor már vezérlés csere is, ami önmagában egy 50k körüli tétel....(bár ezt pár hónap múlva amúgy is kellett volna, mert nemsoká megvan az 5év/100k km)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
A hengerfej ha lent van mindenképpen nyomáspróbáztasd.
Dieselnél nem szokott elég lenni a tömítés csere.
A vezérlést ha nem fér bele az anyagi keretbe nem kell cserélni.
Viszont hengerfej csavarokból újat kell venni a régivel nem lehet újra lehúzni.
A régi csavarok alatt lévő alátétekre viszont nagyon vigyázz, mert nem lehet kapni és anélkül nem lehet összerakni.Renault power
-
kk831228
addikt
válasz rob210 #33061 üzenetére
Na mi lehetett ugyan azon subarun?? Kb lehetett rajta egy sportdob, ráadásul gondolom nem festékes dobozból lévő... Ezen kívül nem hiszem hogy műszakilag rosszabb lenne mint egy tizen pár éves megane... Úgy látom veszed a poént...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Coyot
őstag
Ahogy rob mondja nyomáspróba mindenképp az én szerelőm sem engedte hogy nyomáspróba nélkül visszategyük a hengerfejet, bár nekem a paszulyon nem volt semmi durva jele hogy hf baj van csak szép lassan fogyott a víz meg kicsit keményebbek voltak a csövek mint kellene - inkább megcsináltattam jobb a békesség. A tömítés amugy teljesen épnek látszott de mégis az volt a gond, szerelőm is mondta szemmel soha nem fogom látni hogy az adott tömítés jó-e vagy sem, ezért kötelező a nyomáspróba - ami amugy a helyzet súlyához mérten nem nagy költség, nekem 6ezer ft-ért csinálták.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #33064 üzenetére
No, nemrég értem haza, leállítotatm majd lecsavartak a kiegyenlítő kupakját: sziszegett (óvatosan tekertem le), majd beindítottam --> alapjáraton semmi bubi, tartottam a gázt, bemelegedett, beállt középre semmi bubi.
Az a baj, hogy azt nem tudom (illetve senki), hogy bontás nélkül hogyan lehetne kideríteni, hogy tuti hf probléma van-e.
Mert ugye feleslegesen nem bontatnám sehova: nyomáspróba 5k körül, felújítás 25k körül ("Az általános felújítás tartalmazza a régi szelepek tisztítását -köszörülését, a szelepfészkek marását – köszörülését, a szelepek becsiszolását a szelepfészekhez, síklapolást, mosást, szelepszár szimering ek cseréjét és a rugó – ékek összeszerelését."), tömítés 10k, csavarkészlet 5k + ugye a szerelés munkadíj (ezt nemtom) de már ez ~40k környéke. Jah, illetve nyilván hűtőfolyadék csere + rendszer átmosás és akkor még a vezérlés, meg ugye ilyenkor még közben kiderül, +ez+az, tehát már 100k felett járunk.
"Picit" elvagyok keseredve.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
kk831228
addikt
Talán úgy lehetne hogy a kegyenlítő túlfolyóját belevezetnéd valami üvegbe, amit felfogatsz ideiglenesen... Nem tudom renaultnál hogy néz ki a kiegyenlítő... Majd mész vele kicsit húzósabban is... Ha megtelik az üveg... 99 % hf. Lehet álló helyzetben terhelés nélkül nem látszik a bubi... Menet közben meg nyomja... Amúgy látszódnia kell a túlfolyó alatt is hogy fagyállós minden...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
válasz rob210 #33071 üzenetére
Te most miről beszélsz?? Ha túlfolyón nyomja a vizet egy idő után hengerfejes... Ha a folyadékot felfogod egy üvegbe látod hogy ott nyomja-e, nem 100 barral nyomja ki a vizet a túlfolyón... Ha az üvegbe csak 3 cent hűtőfolyadék is marad kész . Ja és nem kell légmentesre lezárni az üveget...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kk831228 #33075 üzenetére
Ez a túlfolyó mi a manó akar lenni, az enyém biztosan hengerfejes, mert forgatja a pumpa a vizet a kiegyenlítőben. Alul beszívja a visszafolyón meg felnyomja. Ja nem, mert gyárilag mind ilyen.
Ha már tanácsot adsz, nézz utána, hogy korrekt legyen. Úgy szokták a vw-nél ellenőrizni, hogy mennyire dolgozik bele a henger a vízbe, hogy teljesen felöntik a kiegyenlítőt és beindítják alapjáraton, ha jön buborék a visszafolyó ágon, akkor hengerfejes.
-
cellpeti
veterán
váltógombot cserélt már valaki, vagy esetleg a belét ki lehet, amin vannak írva a fokozatok?
Tigris, tigris, csóvafény...
-
kk831228
addikt
Bocsánat nem túlfolyó .... Nekem ha jól emlékszem ,van a tartály alján egy szelep ahol kinyomta a vizet amikor hengerfejes volt...
Ennek a szelepnek van egy csöcse...(Lehet nem jól emlékszem ) Erre gondoltam...
Nem azt akartam írni amire Ti gondoltok ,az fa...ság...
Ja hozzáteszem alapjáraton az enyém nem buborékolt , fordulaton meg kinyomta menet közben...
Vizhőfok meg nem ugrált sose... Ja de, amikor szar volt a gomba...[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
Na az enyém így néz ki és ezen az alsó kisebb csöcsön nyomta ki a vizet...
Azt akartam mondani ha oda ráhúz egy csövet és belevezeti egy üvegbe nyoma fog maradni a fagyállónak az üvegben... Persze hozzá tettem hogy a rönónak nem biztos ilyen a tartálya...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Sly189
senior tag
Találtam pár felesleges tízezrest a meganeom kesztyűtartójában.
Valószínűleg így adja vissza a fogyasztás
Lényeg a lényeg, szeretnék bele venni új akksit ami megfelelő indítóáramú és kapacitású, a lehető legjobbat és a legnagyobbat. ki mit ajánl nekem? Jelenlegi akksim 1 éves kb. - majd azt eladom
-jelenleg egy 540A es van benne, és kicsit sokáig tekeri a startert. Vagy már a startermotorom adta meg magát? ( de nem mindig, valamikor korrektül indul bár most jó idő van )
[ Szerkesztve ]
-
Sly189
senior tag
válasz rob210 #33091 üzenetére
Igazából nem gond, csak zavar hogy sokáig teker. És olyan hülyén jön ki, amikor melóból megyek haza... Önindítókat gyártó cégnél dolgozok... "mivan nem jó a starter?" közbe meg Valeo ...
Lehet hogy lassabban épül fel a RAIL nyomás?
mycso által kölcsönzött OBD II olvasóval figyelgetve amikor gázt adok akkor szépen felfigyel ~2000 BAR környékére.
Szóval a szivattyúnak gondja nem lehet.
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
Újra itt, tegnap beszéltem egy sráccal, aki egy komplett 1.5dci motort árul "kis hibával" --> égésterméket produkál a vízbe.
Nos, kérdeztem tőle, hogy nála mik voltak a jelenséget és szótól szóra elmondta ugyan azokat, amiket nekem produkál az autó, nála hf tömítés égett vagy szakadt át.
Más.: közben egyik barátommal beszéltük, hogy vajon miért lehetett ez, illetve ez a vízhőfok egyszer tökéletesen jó, meg a fűtés is, egyszer meg ugrál össze vissza. Nos erre kaptam egy elméletet (majd jövőhéten ez is kiderül, hogy így van-e): valószínű a vízpumpám megadta magát, vagy legalább is folyamatban van az elhalása és e miatt van ez a jelenség a víz-fűtés körben és ugye ennek okozata lehet az olykor elégtelen hűtés miatti hf. probléma.
Ebben láttok rációt?(#33092) Sly189: alapjárati nyomást nézzél, terheletlenül --> ennek 230Bar-nak kell lennie, bár amikor ez régebben szóba jött nálam is és még pár renaultos kollégánál is ez stabil 200Bar volt, ezen fixen kell állnia, nem ugrálhat.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz cellpeti #33097 üzenetére
Semennyire, le kell húzni (qrvaerősen) utána meg felrakni az újat, bár neked nem 6 sebességes, az nemtom hogy jön le, annak ilyen a gombja.
A tiéd ilyen ha jól sejtem. Itt van külön csak a biléta is.
Ezt meg csak ki kell feszegetni és benyomni helyére az újat.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
cellpeti
veterán
azt olvastam, hogy ezt elég nehéz leszedni. a szoknyát is meg kell bontani meg ilyesmi. Meg figyelni kell, mert 2 féle van, van aminek sima az alja és van aminek ilyen fogas... Lehet csak a belét cserélem majd
Más:
Rádióval kapcsolatban érdeklődnék. Nincs itt valaki aki fehérvári? a rádióm alja nincs a helyén és nekem nincs ilyen amivel le tudnám szedni az előlapját
[ Szerkesztve ]
Tigris, tigris, csóvafény...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen