Hirdetés
Hirdetés
-
SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
gp Az open béta rajtjával együtt a készítők egy hosszabb gameplay videóban magyarázzák el, hogy mire számíthatunk a játéktól.
-
Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
lo Tegnap érkezz meg az új hangfal rendszer. Egyrészt azért esett rá a vásárlás, mert ajánlott, másrészt van hozzá...
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
válasz -=Tiger=- #33195 üzenetére
Ahha, ilyenem volt már nekem is: a gyári kis baszomság valami 30-40k krül lett volna annó.
Nekem megtudták hegeszteni.
[link] [link]
Valami egr kipuffgáz recirk "flexi" cső egyébként.
Gondolom ez ment szét neked is: kép alján a recés“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz -=Tiger=- #33204 üzenetére
Ha még azóta is aranyárban van az új és javíthatatlan, akkor a bontott marad. Feltéve, hogy az értelmes árban adják.
rob210: rákérdeztem a vezérlésre, hát nem az lesz a legdrágább a holnap kezdődő műveletben. Dayco szíj, pumpa, görgő -21k
hf tömítés + csavarok 10.5k
Méghogy a renaulthoz drága az alkatrész.A felújítás lesz húzós, az valahol 30k körül mocorog, no meg remélem repededés nincs, mert akkor magamhoz nyúlok.
Ja meg még a munkadíj....az egyelőre passz.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Ezt tudtuk eddig is
A lényeg, hogy próbáztasd ke, mert ha nem kell hozzányúlni a hengerfejhez, akkor ne basztassák.
Akkor tömítésből is az egyes kell azaz az alapméretes.Ha nekiállnak a hengerfejnek mert baja van akkor biztos lehetsz benne, hogy 30nem lesz elég, nem riogatni akarlak, csak ne érjen váratlanul.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
SZATA
aktív tag
Ma pontot tettem (remélem, kopp-kopp-kopp) a sárga spirálos visszajelzős kalandjaimnak. Vettem 30 ezerért egy Hella MAP szenzort, és betetettem, törölték a hibakódot, plusz leellenőrizték a működését a diaggal. Tegnap újra előjött, de akkor már megvolt az alkatrész. Azt vettem észre, hogy mindig 2-5 napos állást követő napon jött elő. Mindegy, ez csak a múlt.
-
giigz
veterán
A hűtőrendszered rendben van, vagy azt is csinálják egyben?
Mert én mióta a hűtősnél hagytam a 18.000-et, és elmagyarázta, hogy mire hagytam ott, megvilágosodtam, hogy nem egy kis jelentéktelen dolog ez a hűtőrendszer... Legalábbis én úgy voltam vele idáig, hogy ha folyik majd utánatöltöm, koszos koszos, mit zavar az?
Aztán kiderült, hogy a hőgombának is jókor kell jelezni, hogy a ventilátor induljon, és hűtsön, a rendszer ne legyen lyukas, mert akkor totál szar az egész, ne legyen benne túlnyomás, és ugye ha túl meleg a víz, az szar a motornak...
Szóval most elvileg rendben van a vizem, nem néztem manapság, holnap ránézek majd hogy áll a szint, de a lényeg, hogy a hűtőrendszernek nagyon rendben kell lennie, mert a motor kárára válhat könnyen, pl. egy hengerfejesség múlhat rajta.
[ Szerkesztve ]
-
_Csaba_
senior tag
Üdv srácok!
Van egy 2000-es Megane-om... A hátsó zár ment el.. Eddig szétkaptam vagy 20 alkalommal, és a fogaskerékből volt egy darab letörve, ami ha pont úgy akadt, akkor nem nyílt.. Eddig azt forgattam és jó volt egy ideig. Most azonban a motor elektronikája is meghalt a hátsó zárnál. Az áram elmegy oda, azt megvizsgáltam, külön áramot adtam a hátsó zárnak azzal sem moccant meg a motorja, tehát tuti meghalt.
Autószerelő azt mondja hogy az utángyártott 18.000Ft, a gyári 30.000Ft...Ti nem sokalnátok ezt az árat? Hol keressek ilyet? Elég ritka darab, és neten nem is találtam..
-
-=Tiger=-
tag
Szia! Király vagy köszi! Jövök 1-el
Megvan a keresett cucc. Találkoztam vele bontottan 15E, 8E majd 3800Ft ajándék bilincsel.
Majd megnézem milyen állapotú és ha úgy találom, hogy szükséges akkor lehet megerőssíttetem. (bár nem tudom, hogy célszerű e)
Az tuti, ha el van már használódva a hirtelen parkettázást nem díjazza.
-
Josi
aktív tag
válasz _Csaba_ #33217 üzenetére
Nagyon ne számíts olcsóbbra.
Én is kerestem rengeteget, de ez eléggé hiánycikk bontottban.
Én újat vettem kb 15.000 ft-ért.
Ilyen az enyém:
Csomagtérzár motor
Nekem a mozgó műanyagról tört le egy pöcök, de az nincs külön.
Inkább újat vettem, mert ki tudja a tizenx éves meddig bírja még.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Josi
aktív tag
válasz _Csaba_ #33219 üzenetére
A következő autókban van még ilyen motor:
Megane Scenic MK1 Facelift (1999-2003)
Megane MK1 Facelift 5 door (1999-2002)
Megane Coupe MK1 Facelift (1999-2002)
Clio MK2 Facelift (2001-2005)A renaultalkatresz.com oldalról rendeltem.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
mycso
Topikgazda
válasz -=Tiger=- #33215 üzenetére
No, ez remek, viszont lenne egy kérdésem, merre találtál jó áron?
Nekem mint kiderült hűtött az EGR-em és kellene a az EGR külső része (hűtője), tehát nem az egész szelep, csak a kpeny,, viszont nem tudom hol keresgéljek és egyelőre nem is szeretnék több10.000-et belefektetni.
Mindenkinek: ma a szerelőnél az felvetés jött, hogy mivel hűtött az EGR-em (igen vízzel a hűtővízkörből), akár onnan is bele mehet a kipuffgáz-korom és ez előidézheti az említett jelenséget (levegősödés a kipuffgáztól). Tehát egy halovány remény van, hogy mégsem hengerfej.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-=Tiger=-
tag
Megszülettek a dolgok.
Delelott felretetettem egy fajtat belole egy helyen, majd az iras vegen kiderul, hogy hol.
Az alkatresz mar a szerelonel van, aki delutan a rosszat mar ki is szedte. Szoval egy olyat tettek felre aminek mind a ket vege bilincses, de nekem olyan kellett/kell aminek az egyik vege bilincs a masik pedig egy lapos resz amit csavarozassal lehet egy ontvenyhez rogziteni. (Ket csavar)
Megjegyzem igy sem nott az ara. +1p
Holnap delelott kicsereli, aztan puszi van. A hibat nem az okozta, hogy nem szetnyilt a cso, hanem elengedett a forrasztas a cso vegenel, ahogy rogzitve van korbe a felfogato reszhez. Megjegyzem sztem megheggesztetem aztán elmegy tarcsiba. Viszont nem nyugtat meg a dolog, hogy ez igy elszallhat egy intenziv gyorsitas, vagy csak ugy alkalmaval. :S
Akkor jojjenek az arak:
Renault: 50
Budakalasz, Gregus: 15
Dunaharaszti: 8
Pesti út: 5
Gyál, Mihályi: 3000 Magyar forint
Öntvénnyel es bilincsekkel együtt. Azert sajnos hasznalatosnak tunik, de lehet 15ert sem kaptam volna jobbat.
Még vettem a Thaliába két központi zár motort, az egyiket csak azert, mert csak1500 volt igy ha bekrepal nem kell utazni. Tovabba egy km. jeladot. Szuksegem volt meg a hatso lokoshoz egy patentra meg az ajtonyitast erzekelohoz egy gumi porsapkahoz, de azt ingyen kaptam.
Flexi cso: 3
Km jelado: 5
2 Kp. zar motor: 3Osszesen: 11.000Ft
-
cellpeti
veterán
van valakinek 1.6 16V Limousine-ja? Érdekelne az övé mennyit eszik.
Tigris, tigris, csóvafény...
-
-
-
#42667776
törölt tag
Ha már fogyasztás.... igaz , hogy nem Megane, hanem Laguna I 2.0 16v városi (nem dugóban araszolás) 8,5 országút, pálya 100-110 7,8-8 pálya 135-140 klímával 9,5 ill. télen a városi is 9,5 elég érzékeny a hidegre.
-
giigz
veterán
válasz Mágus2 #33237 üzenetére
Az nekem totál mindegy mennyivel ment, ha azt írja pályán 5,6, akkor az 130 km/h mellett érendő.
Ha ő ment 100-zal hosszútávon és kijött 5,6 akkor azt mondom okés, abban nem volt előzés, nem volt fékezés, nem volt város, sőt még a szél is jól fújt, de azért hülyének ne nézzük már a másikat...
-
-
rob210
Topikgazda
Nekem gyárilag bent van.
Egyébként nem bonyolult az indexes fórumon fent van, hogy kell.
Urak (giigz) az agyalásotok jó volt, ha valakinek a 130 a pályatempó akkor megkövetek mindenkit.
Akkor a pályán 6.5l.De én nem rallyzok, szépen 5.-ben 110-115körül szoktam csordogálni, igaz én idén is 2x voltam pályán szóval a városi méréseim pontosabbak mérvadóbbak, az esetek 95%-ban sajnos ott használom a kocsit, ott is Budapesten, tehát nem egy faluvárosban, ahol berakod 5.-be és leállítod amikor megérkeztél.
A félreérthetőségért sorry
Renault power
-
giigz
veterán
-
rob210
Topikgazda
De mentem Budapest Hévíz od vissza oda pálya előtte utána tank.
Vissza autóút előtte utána tank.Ami eltérés lehet az a nem egyforma benzinkút miatt lehet.
Tudhatnád, hogy kompi adatot nem írok be.Egyébként azon kivételes ember vagyok akinek többet mutat a kompija mint a valós fogyi.
De ezt már egyszer említettem.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
tresh
addikt
Rob írd be hogy 8-at eszik 100-on és akkor megnyugszik mindenki
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen