- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- Samsung LCD és LED TV-k
- TCL LCD és LED TV-k
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen monitort vegyek?
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
boogie84
veterán
Jól tudom h az R17 a legolcsóbb netes bolt?
Gumit nézegetek előre. Legpuhább utcai kellene.
Ez elég puha e? PILOT POWER 2CT F TL
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
válasz Integra #10452 üzenetére
Mert most egy olyan 4 évnél idősebb van, amivel beparázom h nem tapad be. Ha megnyugtató gumi van rajta, akkor talán a vezetés is nyugodtabb lesz.
Egyébként féktárcsát érdemes megvenni szakszervizben (győri reál ) vagy azt is be lehet szerezni gyárit olcsóbban?
Most ez a project van:
Féktárcsák, betétek
Gumi[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Prof01
veterán
válasz boogie84 #10451 üzenetére
Én még a Revolution motor-t tudnám ajánlani, ők még olcsóbbak talán.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Archer
őstag
Sziasztok!
A minap feszítettem a láncon és arra lettem figyelmes, hogy ahogy forgatom körbe a láncot, néha-néha "kattan" egyet. Jelent ez valamit? A lánckerekek nincsenek elkopva, a láncon is megvannak a gyűrűk, rendszeresen van fújva, a láncfeszességet is szerintem kb. jól állítottam be, szakaszos megnyúlást sem vettem észre. Kell ezzel valamit csinálni vagy egyszerűen csak van egy ilyen hangja ahogy a szemek a fogakra érnek? A láncban 12k km van de a lengővillán lévő mérce szerint még van benne szerintem két-három feszítés.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Djuree
félisten
válasz Archer #10459 üzenetére
nálam is kattan, ki van jöve az egyik szemből az o gyűrű és nem hajlik rendesen, cserélem is. 33k van benne, eljött az ideje, meg is nyúlt szakaszosan.
nézd meg a szemeket figyelmesen. vagy a lánckerék foga is hiányozhat, bár ez ritka.[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Archer
őstag
A láncnak van egy fémes hangja ahogy gördül a keréken de ez attól eltér, egy tompa kattanás, nem tudom máshoz hasonlítani. A lánckerék elől meg hátul is gyakorlatilag mintha új lenne, azért is furcsállnám ha a lánc meg már cserés lenne. A gyűrűknél nem látok sérülést/hibát. Aztán az is lehet, hogy nincs semmi gond csak kitalálom de gondoltam hátha tudtok rá valamit mondani.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Daywalker
addikt
Nagy pályán én is úgy kóválygok, hogy ha egy rendőr látná, rögtön megszondáztatna Ering meg kecsó után egy hring veszettül furcsa....nagy tér, lehet neki húzni, aztán annál a sebességnél még nincs meg a rutin, hol és mekkora féket kell húzni stbstb. Idén Lime Party-n megint felmegyek hringre, de szerintem megint ugyanez lesz a helyzet
Plusz nagyobb sebességnél a fene sem meri annyira megdönteni, pedig fel kéne fogni, hogy leesni a motorról nem fogok, plusz gumiban és futóműben is van tartalék, de egyszerűen még az agyam nem engedi tovább húzni és dönteni. Apránként kéne ezt is megtanulni és megszokni. Csak hát hring nem éppen két fillér.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
yodamastah
őstag
válasz Daywalker #10463 üzenetére
Nagy palyak utan is furcsa a kicsi. Pl nincs semmi fektav, meg olyan tempoban kell lapon menni, hogy az tok szokatlan. Sportmotornak magasan van a sulypontja, eloszor elegge fura/instabil erzes ilyen lassan ide oda lapra dobalni a motort...e de pont az a poen hogy ez mas, igy lehet uj dolgokat tanulni Jo koridot a kis palyakon is nagyon nehez osszerakni.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Nekem onerobol sikerult bemenni 2 perc ala. De volt is benne munka Sokat kellett agyalni mit hogy kene csinalni, meg itt mar a motort is kellett allitgatni. Viszont ez volt benne a poen hogy sikerult egyedul osszerakni. Szivas az, hogy van meg boven benne. Es ahogy fejlodsz egyre elerhetetlenebbnek tunik az a tudas amit az igazan gyorsak birtokolnak.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #10465 üzenetére
Nekem meg épp fordítva. Nem tudom elképzelni, hogy akkora sebességnél kiüljek és ledöntsem...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #10468 üzenetére
természetesen nem csak az eddigi összkép amiket olvasok mindkettőről és az összehasonlítók, nagyjából azonosak, koninens és nyelvfüggetlenül. ettől még a duki kéne inkább, oda húz a szívem
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
yodamastah
őstag
válasz Daywalker #10463 üzenetére
A jo koridohoz kecson is rendesen oda kell rakni a gepet. AKi spormotorral ilyen 50 felett megy az nem felteltenul csak az iveket rontja el, hanem +10-20 km/h-val (vagy meg tobbel) gyorsabban bele kellene engedni a kanyarokba a motort. Es azert kecson is van par hely ahol en is csak pislogtam hogy nem merek ugy belemenni ahogy kellene, mert ha elrontom akkor ott a fal/kerites. Szoval lehet fosni 70-el is
-
tutis
őstag
válasz yodamastah #10466 üzenetére
Talán nekem is menne, ha sűrűbben járnék ki. De az az igazság hogy tavalyelőtt szezon végén volt egy bukásom kint, aztán tavaly szezonkezdésnél az euroringen még egy, szóval ez eléggé visszavetett anyagilag meg kedvileg is..Lényegében tavaly több mint fele szezont a garázsban állt a motor..
Aztán ott van hogy amikor 2:10-et mentem, 100 kilós emberke voltam azért egy 600 motor megérzi hogy mekkora a pilótája, plusz a komfortérzetem se volt az igazi. Most fogytam már 10 kilót, de most meg motoron alig ülök..
A súlyom miatt a legnagyobb problémám a motorral a futóműben van.. Egyszerűen nem találok egy jó beállítást amiben összhangban lenne az eleje meg a hátulja..Az a baj hogy a hátsó rugót nem ekkora súlyra tervezték. Ha nagyon betekerem akkor meg a gumi dolgozik nem a rugó, nagyon eszi a gumit..
1x kitaláltam hogy állítgatom magamnak a futóművet, de sose lett az igazi. Mondjuk néha sikerül 1-1 jó beállítás, de még van mit csiszolni...
A legviccesebb az volt amikor elvittem telóolaj cserére a gépet és véletlenül teljesen kitekerve maradt a futómű. A gyári beállítás is 7 fordulat befele, én pályán meg 8és felet szoktam betekerni elől.
2 etapot mentem a hringen vele, mondom mi a geci van ezzel a motorral, mintha hintaszéken ülnék
Szóval én is rájöttem már hogy a gyakorlás teszi a mestert, amíg évi 2-3 alkalmat tudok menni pályázni addig ne is várjak csodát. Minden évben úgy állok neki hogy na majd most idén..aztán most is csak 1x voltam hringen és lassan már itt a szezonvége Na de majd jövőrehttp://www.youtube.com/tutisgsxr
-
zedok
őstag
Megvan a JK elsőre Jöhet a forgalom
Hyosung GT650N, Asus K52 "fagyós-pista" JE-EX225D
-
-
Djuree
félisten
hát akikkel én vizsgáztam nekik nem volt olyan egyszerű. be az egyirányú utcába ellenkező irányból stb. instant bukás direkt mondtam mindenkinek figyeljék a tükörből az indexem, direkt jó előre indexeltem, én már profi vagyok, évek óta vezetek, de neeeem, mondhattam nekik, így hát beszopták
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
-
KoVee84
senior tag
válasz vendingo #10446 üzenetére
Asszonynak EXO1000 van, meg egy cimborámmal is azt vetettem. Csak jókat mondanak róla. Nagy tempónál autópályán (>180) az asszony mindig becsukja a szellőzőket, mert zavarja a levegőbeáramlás hangja akkor gondolhatod mennyire hangos a sisak, ha azt is külön meghallod
Állítólag a SHOEI is jó, csak szerintem kicsit túl van árazva, meg a giccses festései nem igazán tetszenek.
X-LITE, anno majdnem azt vettem, 701-et, de pont le volt akciózva nagyon a SHARK RSI, így aztán az lett. (jelentem az kurvahangos ), de az X-LITE-ról is jókat írnak, de az alapjáva véve versenysisakokat gyárt, amik azért nem a zajcsökkentésre gyúrnak.
Ár érték arányba szerintem a Scorpion a legjobb, nyugodtan megveheted, nem fogsz benne csalódni.
-halk
-belső napszemüveg
-könnyű
-nagyon jó a belsejének az anyaga
-Airfit, a belső arcpárna egy gombbal az arcod szélességéhez fújható vagy leengedhető -
Daywalker
addikt
Hmm, lehet h nem volt olyan jó vásár ez az utángyártott féktárcsa. Kb. 10e km van benne és már van válla Most nincs kéznél tolómérő, de megmérem majd hány mm-t kopott.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
KoVee84
senior tag
Esetleg még szóbajöhet ez, mert marha jól néz ki és az ára sem rossz, de fogalmam sincs, hogy mennyire hangos. Az enyém nagyon. Füldugó nélkül ki sem megyek a városból
-
Daywalker
addikt
Armstrong, made in eu...csomót utána olvastam és nem panaszkodtak rá. Lehet, hogy csak én parázom túl, majd a tolómérő megmondja.
mod: egyébként csomó fórumon dicsérték, akik valóban használták...a betétet nem annyira, de a tárcsával nem volt baj.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
válasz KoVee84 #10477 üzenetére
shoei, arai, schubert felső kategória és nincsen túlárazva, ennyi a kézzel készített kupak és a minőségi anyagfelhasználás, a know-how. egyébként meg tucatnyi sima, egyszínű fényezésű shoei létezik, egyikőnknek sem csiribiri matricás kupakja van, akik shoei-t használnak, rolié fehér fényes, enyém fekete fényes. minőségnek mindig ára van, ezt elkéne már fogadni és megérteni végre.
a halk is relatív. mindegyik sisak zajos füldugó nélkül. a drágább, minőségibb sisakok a legtöbb esetben halkabbak is érezhetően a közép és alsó kategóriánál, de még ezek is zajosak. a schubert sem kivétel amit a leglegleghalkabbnak szeret a cég kikiáltani. úgyanúgy zajos. alapvetően minél újabb fejlesztés a sisak, minél jobb az anyagfelhasználás, a szigetelés, az áll kiképzése, annál csöndesebb, illetve ha van hozzá nyakpánt, akkor még csöndesebb lesz, mert alul a nyaknál nem megy fel a sisakba a levegő. nyakpánt is jelentősen csökkentheti a menetzajt.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
tutis
őstag
válasz Integra #10484 üzenetére
Éppen hogy túl van árazva, nézd meg ez egyes grafika közötti árakat, egy egyszínű sokkal olcsóbb mint egy grafikailag szinesebb..Pedig ugyanaz a sisak..
Ráadásul van ezeken kívül jópár sisak ami ugyanolyan jó minőségű, mégis olcsóbb..
Nézd meg pl az arai condor változatát. Törésteszten eléggé leszerepelt, mégis itthon 100 ezer körüli ára van..Ilyen áron van jópár olyan márka amit sokkal érdemesebb megvenni és biztonságosabb is..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Djuree
félisten
azigen
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
tutis
őstag
válasz Integra #10487 üzenetére
suomym van, a vandal típus. 5 csillagos a törésteszten. 75ezer Ft volt ha jól emlékszem, Lorenzo Lanzi replika fényezéssel. Meséld el mit tud többet egy Shoei 150ezerért.
Megjegyzem volt a fejemen shoei 2 perc erejéig, nem olyan a fejformám hogy jó lenne rá.
Ráadásul tényleg nem a márkát kell nézni hanem hogy melyik jó a fejedre.
Nem rugózok a fényezésen, csak a túlárazásra mondtam példát..Ugyanaz a sisak az egyszínű is mint a fényezett, de fura hogy akár még egy sisak árát elkérik ezért árban..Ez szerintem jó példa a túlárazásra..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #10491 üzenetére
főleg Kurvajó sisak lehet ezt nem vitatom, de ennyiért? Annyiból még kijön a sisak meg a ruha is
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #10484 üzenetére
Az a gaz, h a hjc nek volt uvegszalas sisakja 30 e ert. Kiveheto arcparna minden lofasz. Ezek a csucsdraga sisakok mind uvegszalasak, nehany karbon, de az horror.
Nem hinnem hogy a poliuretan habot maskepp rakjak bele a 4* dragabba, es azt sem, h sokkal tobbet vedene a fejeden.
Es az is fura, h a suomy spec1 r replikakat 120 ert adtak 2 eve, most meg 69 ert megveheted a zsiruj bukot, mert a kutyanak se kellett.
Sajnos a vilag eleg arnyalt ahhoz, hogy semmi konkretat ne lehessen kijelenteni semmirolMeg ugy is lehet nezni, h nem a sisak a draga, hanem te keresel keveset.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Daywalker
addikt
válasz Daywalker #10483 üzenetére
Naa, nincs tolómérő még kéznél de asszem túllihegtem a dolgot...kopott talán vagy 2 tized mm-t a két oldal. Csak az zavart meg, hogy a széle fényesebb, ezért optikailag csalóka De majd lemérem.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
vendingo
veterán
válasz KoVee84 #10477 üzenetére
Elvileg délután megyek louisba egy exo 1000-ért, konkrétan ezért:
Ha nem lesz ilyen színekkel, akkor se fogok elpityeredni.
A plusz plexi sajna eléggé drága hozzájuk, szóval nem biztos, hogy egyből arany rostéllyal lesz.Még egyszer köszi mindenkinek a segítséget, remélem nem fogok csalódni benne
2000+ km-es túrát nem bírnék végigcsinálni a mostani szutyokkal, az majd jó lesz a leendő utasaimnakCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Daywalker
addikt
-
zenwalk
senior tag
Sziasztok
Szeretnék venni egy 125-ös gyorsasági motort. 400000Ft körül lehet kapni, vagy ennyi pénzért nem érdemes? Semmit se tudok a motorokról, igazából még nem is motoroztam de a robogók nem tetszenek. Szerintem még ebben a hónapban elkezdeném az A korlátozott típusú jogosítványt. A másik gond, hogy ezek a motorok ahogy olvastam, legalább 130kg-osak, és azért ahhoz kell valamennyi erő, hogy meg tudjam tartani, főleg az én 65kg-mal és 190centimmel. Vagy ez nem akkora gond? Milyen márkájú motorokat tudtok ajánlani? Nézegetem én hasznaltauton és hasznaltmotoron, de igazából azt se tudom, hogy mit kell nézni, mi számít jónak vagy rossznak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Motoros topic
- Suzuki topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung LCD és LED TV-k
- Minden ami hőszivattyú
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest