- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- TCL LCD és LED TV-k
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
AI-t kap a Toughbook is
ph A Panasonic híres strapanotebook-szériája a Meteor Lake processzoroknak köszönhetően szolgált rá a megnevezésre.
-
Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
ma A OnePlus Ace3 Pro lesz az első készülék a megnövelt kapacitású, de vékonyabb profilú teleppel.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz Gaboman #104306 üzenetére
Igen, végül az. Találtam egy szép, érintetlen gyárit, jó árban és a racionalitás is e felé húzott.
Amit lehet megpróbálok kihozni belőle. Neten találtam jó néhány trükköt, amivel fürgébbé lehet tenni. Sokan felbővítik a légszűrőház szívónyílását, illetve ráteszik az E-s kipfugoját (ami 5-6 mm-rel nagyobb átmérőjű leömlőcsővel bír), aztán van egy vezeték, amit a blokkból ki kell kötni, talán kartergáz-visszavezetés.
Aztán sportkipuhoz 10-15%-kal nagyobb fuvókát javasolnak, alapjáratiból és főfúvókából is egyaránt, illetve a levegő "keverék" arány állító csavarja a karbin gyárilag le van dugózva, nem állítható. Ehhez rendeltünk ebay-ről egy állítócsavarkát, amivel a több benya miatt, több levegőt is kell adni neki. Felesleges sallangokat leszórom róla, kap kockásabb gumit, normális kormányt kiemelve, h az orrnehézséget kicsit ellesúlyozzam és nagyjából ennyi.
Tehát, a lényeg, h némi ráfordítással és idővel, egy egész fürge gépet össze lehet hozni ebből is.Az a baj, h te is félreérted, belinkeltem utána 2 fényképet, h mire gondoltam. Nyilvánvaló, h ha elmegyek vele motorozni és a földút egy sarasabb szakaszhoz ér, nem fordulok vissza. De nem fogok imádkozni, h legyen 30 mm eső és végre hadd dagonyázhassak. Ez ami engem nem érdekel.
Viszont erdőben, földutakon,murván, töltésen, mellékutakon gurulás igen.
Mondom, én nem vagyok ilyen egykerekezős, nagyokat ugratgatós, minden kanyart teli gázzal - csúsztatott motorral bevevő, dagonyában a motort tiltásig pörgető user.
Legfőképp nekem azért kellett az enduro, h kellemes tempóban tudjak motorozni szar úton és földutakon is.Váltókart fentebb emeltem, s úgy már be tud kalimpálni vele alá. Igaz visszaváltáshoz kicsit el kell emelnem a talpam, de ez van. A 47-es csizma gyanítom széltében is magasságában is "erősebb", mint egy 42-es pl.
Ok, kösz az invitálást előre is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!