- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen TV-t vegyek?
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Melyik tápegységet vegyem?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen notebookot vegyek?
- Táp ventilátor csere
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: az MSI és a Mercedes-AMG frigyéből két laptop született
ph Egy 16 és egy 18 hüvelykes, Stealth sorozatú megoldás látott napvilágot, amik Intel Core Ultra platformra és NVIDIA GeForce RTX 4000-es GPU-kra épülnek.
-
Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
it Szaúd-Arábia is csatlakozott a Nemzetközi Fizetések Bankja és Kína által vezetett jegybanki digitális pénzes projekthez, ami nagy változásokat hozhat.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zso79
őstag
válasz Tothgera30 #21484 üzenetére
Tothgera30: most néztem a képeket az első hozzászólásban, nálam van a tiéd ikertesója A különbség csak annyi, hogy az enyém nem purejet és van némi matrica
-
vaksi8
senior tag
Sziasztok!
Mi okozhatja azt a jelenséget,hogy egyik percről a másikra elment az alapjáratom.Pl. ha lassan gurulóba megyek simán leáll,újra inditózásnál csak forgat és gázadásra indul.Ha nem húzom neki a gázt egyből le áll.
Mi lehet a hiba? Köszi! -
g@bo
nagyúr
ehhez geek vagyok, de hogy is alakul a görgő szerepe?
kisebb súly - > szerényebb gyorsulás, nagyobb végsebesség
nagyobb súly - > jobb gyorsulás, kisebb végsebességmod.
" Ha a görgők túl nehezek, vagy túl könnyűek (itt már fél gramm is számit) akkor a motor teljesítményét nem optimálisan használjuk ki. Nehezebb görgök gyorsabban hamarabb mozdulnak el ezáltal hamarabb váltanak, és hamarabb érnek el egy hosszú áttételt, a könnyebb görgök lassabb mozgás által rövidebb áttételt érünk el. (az áttétel itt az ékszíj áttételére vonatkozik)
Egy túl könnyű görgőkkel ellátott variátort a motor maximális teljesítményhez tartozó fordulatszám felett dolgozik, a gyorsulás romlik. Képzeljétek el, hogy mindig az első, legkönnyebb sebességben mennétek biciklivel, agyon tekeritek magatokat viszont távolságot nem igazán tesztek meg!
Túl nehéz görgőzésnél a motor sosem éri el a maximális teljesítményhez tartozó fordulatszámot, folyamatosan váltja a fordulatokat és lassan felküzdi magát. Itt is jó példa a biciklis. ( túl nehéz sebességgel hegynek felfelé). "
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Na kesz a gep, kuplung nyit faxan, a masik mar eleg kopott volt. Penteken lesz gorgo, akkor kicserelem azokat is.
A celszerszam meg annyi, hogy fogtam egy szogvasat, furtam ra egy 10-es likat, bele egy 8.8-as csavar (hogy ne tudja elnyirni) es mar kesz is:
Vegtelenul egyszeru, mikor lazitod, akkor csak ra kell allni, mikor huzod meg, akkor pedig kicsit meg kell fogni a motort, de no para. A kuplung anyajara meg raszoritottam egy franciakulcsot es a falhozbaxkodos modszert valasztottam.
---------------------------------
2009. 11. hó
8400 km
most kapott teljes fehér-fekete fényezést, de nem azért mert egy rommá tört gép volt, hanem nem tetszett a gyári fényezése. Nem volt eléggé egyedi. Most már legalább mindenki megnéz a városban.
[ Szerkesztve ]
-
Sátán44
addikt
GILERA RUNNER 50 Ez tetszene és közel is lenne hozzám. Mi a véleményetek a mociról?
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #21519 üzenetére
Hát meg se nézte még szerintem hogy van-e olaj benne, 2 évig állt a motor kint a szabadba azt most vette nem rég 45k-ért. Persze ilyen állapotba is van többnyire...lefényeztette meg nagyjából rendbe rakta, de még nagyon messze van a jótól annyi hogy jól megy mer 70-es henger van rajta. A héten vett rá gyújtást mer megadta magát.
Én is arra gyanakszok amúgy hogy ott lesz valami, esetleg a kuplungja nem jó.
-
félisten
válasz dave93 #21516 üzenetére
Nincs mit!
Vegulis meg mehetett volna, bar a felfuto resz eleg kopott, meg nem is fekudt fel rendesen, latszott a ferrodoron. Az ujjal meg olyan mint a vaj es megfelelo fordulaton is nyit.
g@bo Mondom nincs az az isten, hogy ezt en le nem veszem legkulcs nelkul. De vegulis semmi ganyolas meg rombolas nincs benne, egyszeru fizika.
SzlobiG Gorgo vagy kuplung. Fekezzetek be a motort es huzd finoman a gazt, hogy nyisson a kuplung, tehat csusszanak a betetek. Lehet az a fos, azert hagyja abba, mikor mar halad a motor es fix a kapcsolat.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
És mennyibe fájt ez a komplett új kuplung?
Jó, hogy megírtad amúgy a tapasztalatokat:
én is arra hajlok, hogy az enyém is cserés...
A kuplungharanggal nem volt semmi gond?
(Korábban belinkeltem egy 250-es Majesty
kuplungfelújításáról doksit, ott emlegették,
hogy azt is fel kell szabályoztatni, vagy vmi.
Most nincs előttem, mert mobilról vagyok.)[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Sátán44 #21512 üzenetére
Tetszik, és jó árban is van, bár a futott km-ban kételkedem, szerintem az picit több, viszont simán ajánlott.
#21501 zso79: Az jó, bár mostanában egyre gyakrabban látok ilyet (Nyíregyházán is van egy grafit-fekete PureJet), pár képet dobhatsz fel róla!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
zso79
őstag
válasz Tothgera30 #21526 üzenetére
Sajnos a beállítás még nem tökéletes, már a második szervizben van, mert az elsőben nem bírtak vele
[ Szerkesztve ]
-
zso79
őstag
válasz Tothgera30 #21528 üzenetére
Még nincs jól beállítva, úgyhogy nem tudom megmondani pontosan, de amennyit eddig tapasztaltam, hogy ha jól elkapja a rajtot, akkor sokkal jobban kilő és kb ugyanolyan vehemensen gyorsul 75-80-ig. 50-től hídnak felfele kellemesen tud gyorsítani. Amint kész lesz (remélem megoldják) közzé teszem jó a beállításokat. A kipufogó látszik a képen, a dobhoz kapott 4.8g-s görgők vannak benne és egy fehér kontrasztrugó. Ezeken kívül minden gyári. Érzésre nekem most túl sokat pörög és a 9-10000 közötti tartomány tök felesleges, mert olyan 7500-9000-ig húz jól.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Sátán44 #21512 üzenetére
Ennyiért az injektoros szerintem felejtős.
Nem véletlen, h a külsején is látszanak a nem törődömség jelei, hát akkor belül mi lehet.Én kihagynám.
zso79
Nah igen, ez a baj a PJ-kel, normális hozzáértő szerelő ritka, mint a fehérholló.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #21533 üzenetére
De neki nem PJ van.
-
zso79
őstag
válasz runner 125 #21533 üzenetére
Enyém nem PJ, karbis, a gyári dellorto 17,5-es van rajta. A hajtásom van szarul beállítva
-
runner 125
nagyúr
válasz SzlobiG #21534 üzenetére
Jaa, hirtelen azt hittem.
Akkor meg szimplán bénák, karbisat egy TT-hez hozzáhangolni 1 óra.
_Már 305k-n van a soproni 180-as, senkit nem érdekel? (Hozzáteszem nem ismerem.)
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #21533 üzenetére
A befecskendezőnek és a rossz görgőbeállításnak mi köze egymáshoz ?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Smani
senior tag
válasz runner 125 #21536 üzenetére
Lenne rá jogsim ejj de megvenném
-
zso79
őstag
válasz runner 125 #21536 üzenetére
Nem tudsz valakit Pesten, lehetőleg Zuglóban, akinek van felesleges egy órája rá és cucca hozzá?
-
runner 125
nagyúr
Ott sajnos nem, de Ócsán (Pest alatt) van egy srác, akihez Andrew is vitte a Runner-ét, nah őt merem ajánlani. Korrekt áron dolgozik, minőségi munkát végez.
Tothgera30
Nem tudtam, h a görgőzéssel van baj, azt hittem PJ, s annál sem úgy van, h fogom és rárakom a sportcsövet. Computert hozzá kell állítani...
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Smani
senior tag
Racing bazáron lehet CSAK robogó kipufogóra keresni?
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #21542 üzenetére
Tudom, bár egy kis TT annyira nem zavar be! Bár könnyebb görgők miatt lehet érdemesebb egy Multivar bele!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Sátán44
addikt
válasz runner 125 #21533 üzenetére
Akkor kihagyom ezt a kihagyhatatlan ajánlatot
Tothgera30
Köszönöm azért,keresek akkor tovább.Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
zso79
őstag
válasz runner 125 #21542 üzenetére
Az sajnos nincs közel és mire meló után odaérnék... Jövő hétre lesz alkatrész, a kuplungon is állítanak kicsit, meglátjuk milyen lesz. Bár én még mindig könnyűnek találom a 4.8g-s görgőket, tippre egy 5.5-es kellene, mert egy ideig felesben volt benne a gyári 6.6-ossal és az átlagban 5,7g. Akkor nem forgott ilyen sokat és érzésre jobban tolt.
Ja és egy kérdés, légszűrő cseréhez kell állítani a karbin? A gyári már jó ramaty, kerül bele egy malossi red filter. [link]
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Nem, a Red-filter-hez nem kell hangolni, viszont ez a szűrő csak akkor működik hibátlanul, ha be van fújva légszűrő-spray-vel.
Nekem IGOl van, elég sok féle létezik, érdemes beruházni egyre és kb. 4000km-enként kivenni és kipucolni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zso79
őstag
válasz runner 125 #21547 üzenetére
Értem, köszi! Mondjuk ahogy ma mondta a srác fúvóka került bele másik, de nem tudom mekkora. A gyári 53-as volt.
[ Szerkesztve ]
-
Telda
addikt
Lehetséges olyan hogy egy 2004-es Aeroxnak még analóg a műszerfala? Vagy ezeknél hogy van?
-
golyani
addikt
Ferodo fékbetétekről mi a vélemény? elkopott a tárcsám, így abból két új grimeca (olyan, mint a gyári) kerül, meg hozzá új betétek. Aerox 50 az alany.
én vettem gyárihoz hasonló táblás szivacsot párszáz forintért, kijön belőle kb 5db légszűrő.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen