- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Projektor topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Melyik tápegységet vegyem?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz dtsdexter #68000 üzenetére
A kymco-val semmi gond nincs.
Már egy 4T 125-150 kymco-ba is bele lehet verni akár 70-80 ezer kilométert is anélkül, hogy a hajtásalkatrészeket leszámítva nem kell hozzányúlni. Persze nagyon odafigyelve az olajcserékre stb.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
suste
veterán
válasz dtsdexter #68000 üzenetére
pl nekem az 50-es az Tauris Samba volt (150.000ft volt újonnan!), 12.000-et mentem vele (végig 2,5l-es fogyasztással), és a motorhoz annyit nyúltam, hogy kivettem a variátorból a folytást
karbantartás: évente új gyertya, szintetikus 2T olaj, és a váltó olaj, 10000-nél szíj+görgők
leginkább a műanyag alkatrészek mentek szét, egyes burkolatokat kellett újra rögzíteni, meg a kilóméterórahajtás ment szét egyszer
a mostani gazdája sem nyúlt még a motorhoz, de lassan azért majd érik legalább egy gyűrűzés (14000km)
én nagyon szerettem, nagyon jól gyorsult, 55- 60-at ment utazóban nem üveghangon
ha valaki nem botfülü, nem használja túl nagy fordulaton, akkor nagyon sokáig elmennek ezek is
én most is inkább egy új ilyet vennék, mint egy használt vizes márkásabbat -
Topikgazda
-
dtsdexter
csendes tag
válasz sityupityu #68001 üzenetére
A kymco 125 4T-hez alig van alkatrész (én legalább is nem nagyon találtam, ami volt bontottan, az meg nagyjából hasonlóan sz@r állapotban volt), újonnan meg baromi drága (legalább is nekem egyenlőre ez a tapasztalatom)
150 4T-hez jóval több alkatrész van bontva is és újonnan is és ha jól láttam árban is jobban áll mint a 125-s társa.Ha lesz időm kicsit átnézem nálam mi lehet a gond, most járok kb 2300 km-nél Augusztus óta, de rengeteg hiba merült eddig fel.
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
-
Topikgazda
válasz dtsdexter #68004 üzenetére
Nem tudom, hogy mennyire lehet alkatrészt találni hozzájuk, de nem is ez miatt hoztam fel. A lényeg, hogy a kymco elég jó motorokat csinál, nem kell összekeverni a többi távol keleti szutyokkal.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
perge666
veterán
válasz sityupityu #68008 üzenetére
Uncsim tavasszal vett Kymco Quadot mert azt ajánlották neki,de meg is van vele elégedve motorikusan.
Külseje is elég nagy egy 250-eshez képest. -
Fkris
őstag
válasz macilaci78 #67997 üzenetére
,suste, dtsdexter köszönöm!
Van mellette egy auto, ami 6,5et eszik, szóval csak ha jó az idojaras, es a városba kellene mennem a csucsban, akkor használnám.Meg nyilván szaladgálni a kerületben.
Akkor nagyjából 200k kéne a projekt elkezdésehez, védőfelszereléssel a motorral együtt, aminel meg jó lenne, ha fojtas nélküli/kamu 50es.
Köszönöm a véleményeket és tapasztalatot.
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
Topikgazda
-
Fkris
őstag
válasz sityupityu #68011 üzenetére
Meg gondolkodok rajta, hogy mi legyen, de ha megvan, akkor jövök és kérdezek!
Köszönöm szépen
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
forten
tag
Hello.
Tök véletlenül van valakinek Gilera Stalkerral tapasztalata?
"Hol volt,hol nem volt..."
-
Topikgazda
-
forten
tag
válasz sityupityu #68014 üzenetére
Van egy ilyen kis robogóm.2 éve vettem,patika állapotban,női tulajdonostól.Legnagyobb hibája az volt,nem volt rendesen kiégetve a kipufogója,mert 30-40-el zötyögött vele a hölgyike.
Hozzom került,húztam neki a gázt,az okosak javaslatára.
Nincs is ezzel hiba,szedi a lábait most már a kis aranyos.Most jön a problémám,csak elötte tálaltam az előzménYeket.A fogyasztása,a gondom 4,5 L,amire azt mondják ,hogy túl sok.Hozzáteszem a motoron nincs semmi tuning,kipufogó is eredeti.Tudom,hogy csak tippek vannak ,de arra lennék kíváncsi.Ja,és a benzinből a drágábbat szoktam tölteni bele."Hol volt,hol nem volt..."
-
Topikgazda
válasz forten #68015 üzenetére
Jó pár dologtól lehet nagyobb fogyasztás. Lehet karburációs probléma, kopott motor, eltömődött légszűrő stb stb. Ezt így sajnos innen nem lehet megmondani.
Felesleges drágább benzint tankolni ilyen alap gyári motorba.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Dtomka
veterán
válasz sityupityu #68016 üzenetére
"Felesleges drágább benzint tankolni ilyen alap gyári motorba."
Én meg shell v powert szoktam tankolni az Aprilia Sr50 be -
-
forten
tag
válasz sityupityu #68016 üzenetére
Igen,tudom,azért is írtam,hogy csak tippeket.Szerelőnél volt más ügyből kifolyólag,akkor volt karburátor tisztítás,levegőszűrő is okés.Sajnos én nem értek a motorokhoz,csak ,amit elmondanak ,azt megjegyzem.Viszont mesélt egy szerelő srác valamit,ami kicsit kínai volt nekem,de megpróbálom leírni.
Elmeséltem neki is ,hogy mi a helyzet.Azt modnta,hogy az úszónál lehet állítani valamit,ami 3 állása van,és aállítólag az nem mindegy,hogy van.És azt állítása szerint,csak úgy lehet,kiszűrni,hogy kipróbálni,a 3 állás közül hol fogyaszt a legjobban.Lehet,hogy zagyva volt ,amit leírtam,de remélem,azért kihámozod ,mire gondolhatott."Hol volt,hol nem volt..."
-
siti
senior tag
válasz BlackPriest #68018 üzenetére
én 30e-ből öltöztem fel, bukó, kesztyű, napsütés.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
siti
senior tag
válasz macilaci78 #68021 üzenetére
úgy nem lobogok eléggé
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
suste
veterán
válasz macilaci78 #68022 üzenetére
A 4,5 egy normál 2T/4T 50-esnek normál használatnál szerintem sok.
Állandó nyél, tuning, 70-es henger, vagy rossz beállítás, hiba esetén lehet "normális" a 4,5 -
macilaci78
nagyúr
Nem nyélgázzal megyek, olyan 80%-os állásnál már eléri az 55 km/h végsebességet. Budapesti forgalom, saroktól sarokig gyorsulva, nagyon kevés az az összefüggő kilométer, ahol egyenletes sebességgel lehet utazni.
Az én súlyommal olyan, mintha állandóan 2 személy ülne rajta.
Teljesen gyári, minden fojtás benne van még. A karburátoron lett állítva kicsit, hogy jobban húzzon, de előtte se volt kisebb fogyija.
Ezt vezetem, mióta Budapesten van a robi.A télen akarom megnézni a belsejét: szíj, görgők cseréje, variátorból kivenni a fojtást.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
JoinR
senior tag
Guminyomást is érdemes ellenőrízni, végsebesség nálam akár 7-8 km/h-t is számít, és fogyasztásban nagyjából -0,2 baronként 0,1L a többletfogyasztás.
-
JoinR
senior tag
válasz macilaci78 #68027 üzenetére
Nálad szerintem normális a 4,5L.
forten: Nem lehet, hogy azért kellett kiégetni a kipufft, mert rengeteget kap? Hidegen indul szívató nélkül (ha kézi)? Ha igen, gyanús.
[ Szerkesztve ]
-
-
máyköl
veterán
Sziasztok,
Ide irányítottak a motoros topikból.
Valaki hozzáértő rá tudna nézni nekem erre a hirdetésre? Gondolkozom komolyan a megvásárlásán.
Előre is köszönöm.
-
Topikgazda
válasz forten #68019 üzenetére
Ha az úszószintre (benzinszintre) gondolt, akkor az egy jó nagy marhaság. Annak az ég világon semmi köze sincs a fogyasztáshoz. A legszélsőségesebb esetben, ha nagyon alacsonyra van állítva max az történhet, hogy nyél gázon egyszerűen elfogy a karbiból az üzemanyag, és ezáltal pár másodpercre fullad és nem megy egészen addig, amíg ismét el nem éri a megfelelő szintet. De mondom, ez nagyon szélsőséges példa, ráadásul ezt egyből észrevennéd. És még egyszer hangsúlyozom, hogy semmi köze a fogyasztáshoz. Ezt az úszószint állítást többek között arra találták ki, hogy pl döntött karburátoroknál be lehessen állítani, hogy ne folyjon túl a benzin. Nagyon sok karburátornál (pl a dellorto-nál) ezt nem is lehet állítani mert fix műanyag az egész. A fémből készülteknél lehet úgy állítani, hogy hajlítasz rajta, de olyan, hogy három állás mint amit említettél ilyen itt nincs.
Karburátornál a főfúvókával és a subertűvel, illetve annak állásával lehet befolyásolni a fogyasztást. Bár a subertűk a legtöbb esetben 5 fokozatban állíthatók, de mintha én is emlékeznek olyanra, amin csak három barázda volt. De nem vagyok biztos benne. Tehát a lényeg, hogy a szerelőd nagy valószínűséggel a tű állására gondolhatott, azzal valóban lehet befolyásolni a fogyasztást. Ha viszont mégis az úszószintre gondolt (bár nem hiszem) akkor egy pancser, ne vidd hozzá többet a motorod.
Egyébként állandó nyélgázon felmehet akár 4-4-5 liter környékére a fogyasztás. Persze mint mondtam, ez sok mindentől függ.(#68025) macilaci78 Az rengeteget fog számítani a végsebességnél ha kiveszed a variátor fojtást.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz máyköl #68031 üzenetére
Szép darab. Nem az én világom ezek a fajta robogók, ezért nem is tudok érdemben nyilatkozni arról, hogy megéri-e vagy sem. Azt azért kalkuláld bele, hogy csak lejárt külföldi okmányai vannak. Tehát ha forgalomba akarod helyezni (persze ha tényleg rendben vannak az eredeti papírjai), akkor az plusz 100 ezer lesz.
Ha rajtam kívül senki sem tud neked kielégítő választ adni itt, akkor kérdezd meg őket.szerk: Most olvasom jobban a hirdetést: plusz 15 ezerért fogalomba is helyezik? Na ez érdekes. Így viszont azt mondom, hogy mindenképp megéri. Ha odafigyeltek rá és rendesen karban volt tartva, akkor az a 30 ezer km sem olyan vészes.
Csak azt nem értem, hogy ez nekik hogyan éri meg plusz 15 ezerért? Csak a honosítás még egy ilyen robogóra is 50 ezer felett van.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
BlackPriest
őstag
válasz sityupityu #68033 üzenetére
Szerintem a legtobben beirnak valamit, mert kotelezo. Ha a biztositast adja hozza, ahogy irja (jelentsen is barmit, hiszen az o nevere szol, nem tudja tovabbadni), akkor ez 50-eskent fut. En eslo korben kepet kernek a kinti papirokrol.
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Debilon
addikt
válasz BlackPriest #68034 üzenetére
pont ezt akartam írni a biztosításról
ha nem tud prezentálni bármilyen külföldi okmányt, főleg a kinti forgalmit, a kinti kivonásról és adás-vételit akkor hagynám a fenébe, ezek nélkül szóba sem állnak az emberrel honosításkor
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
forten
tag
válasz sityupityu #68032 üzenetére
Na az az,"subertű".Bocs,mondom én nem vagyok hozzáértő .Ezt egy külsős szerelő mondta.A sajátomnak még nem is panaszkodtam,a fogyasztásról.De,azt más is mondta már ,ha lassabban mennék a fogyasztás is kevesebb lenne.Valamit ,valamiért...
"Hol volt,hol nem volt..."
-
máyköl
veterán
válasz sityupityu #68033 üzenetére
Természetesen utána jártam, és a 100 ezres forgalomba helyezéssel tisztába vagyok, bele is van kalkulálva.
Inkább a motor évjáratára/km órára/állapotra nálam hozzáértőbb szeműek véleménye érdekelne.
BlackPriest: Kaptam már mindenféle papírt, utána is jártam, honosítható.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #68034 üzenetére
Persze, tisztában vagyok azzal, hogy ötvenesként használja. Viszont azt tényként odaírta, hogy plusz 15 ezerért műszakival adja át. Szerintem nincs tisztában azzal, hogy ez mivel jár.
(#68037) máyköl Így én azt mondom, hogy szép és jó állapotban van, és azt is tudom, hogy drágán szokott ez a típus elkelni. Azokat a külföldi okmányokat ahogy már előttem is írták nagyon meg kell nézni, hogy rendben vannak-e, különben az életben nem fogod tudni itthon lepapírozni.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
dtsdexter
csendes tag
válasz sityupityu #68038 üzenetére
Valóban. Bár nálam megáll a történet, 55ezerbe (2003.12. forgalomba helyezés) Sok minden nem kell hozzá. Gondolom olasz, ott adnak 2 hivatalos dokumentumot, egyik a forgalmi, a másik a kivonás. Ill kell egy 2 nyelvű adásvételi is, azt fogják kérni az regisztráláskor. Amúgy meg inkább járj biztosítás nélkül mint 50-s papírokkal ... Ha megfognak, és jó fej megbüntet szemetelésért 10ezer ... ha meg nem jó fej, feljelent, ill ha nem jó fej, és 50-s papírjaid vannak még el is visznek.
Inkább papíroztasd le. Jobban jössz ki vele, még ha jogsid sincsen rá, akkor is jobban jársz.
Amúgy nem rósz kis gép, bár kicsit drága.Másik ...
SR ... újabb hiba, nem tölti az aksit, de legalább a lámpák sem világítanak ...! Most gyújtsam fel, vagy várjak vele szilveszterig?!... esküszöm, gyári főnök ;)
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #68032 üzenetére
Nincsenek illúzióim. Hídon lefelé mentem már 60-at is.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz dtsdexter #68039 üzenetére
Tavasszal rendbeszedéskor tett bele Apám új Bosch akkut, király, indul is. 2 nappal később meg semmi, még a műszerfalon az olajszintlámpa sem villan gyújtáskor. Az új Bosch akku gyári hibás volt, egy éjszaka alatt a fullra feltöltött akku feszültsége beesett 10 V alá. De hogy ezért hányszor szedtük szét a motort a hiba után kutatva, mert hát a Bosch, az minőség!
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #68040 üzenetére
Semmi irónia nem volt abban amit írtam, tényleg sokat fog számítani ha nem lesz benne. Tulajdonképpen nem is értem, hogy miért van még ott?
(#68039) dtsdexter "Amúgy meg inkább járj biztosítás nélkül mint 50-s papírokkal ... "
Én azért ezt sem javasolnám.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
dtsdexter
csendes tag
válasz macilaci78 #68041 üzenetére
Banner (Nem banner, de fekete alapon piros ) Aksi van benne annak semmi baja. A probléma a gyújtásalaplappal van ... jelet ad, csak amper nem jön le róla. úgyhogy a 20 perc járatás után 12.8-ról 12.5 ig lekúszott az aksi. (igen tudom, 8 hónapot állt az akku fel kellene tölteni). Ráadásul az is új. Azért évente nem cserélném gyújtást, annyit nem ér az egész.
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
macilaci78
nagyúr
válasz dtsdexter #68043 üzenetére
Ha jelet ad, akkor tegyél egy gyújtásalaplap által vezérelt relét, FET-et.
Airsoftban is használjuk, hogy a tűzkapcsolon ne menjen át a nagy áram. Van, aki 11,1 V, 3 Ah, 25/50 C akkut használ, az folyamatos üzemszerű terhelés mellett is le tud adni 270 A-t, rövid időre ennek dupláját is és ezek a FET-ek bírják.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
dtsdexter
csendes tag
válasz macilaci78 #68044 üzenetére
Érdekesen hangzik, de inkább maradok a hagyományos módnál ... megkeresem hol a hiba
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
Geresics
addikt
Sziasztok,
egy kollégám szeretne venni első gumit a Yamaha T-Max 530 nagyrobogójára. Van valami ajánlott gumi rá?*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz sityupityu #68047 üzenetére
Ohh, köszi, ezt a topikot kerestem!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Tothgera30
Ármester
Kukucs.
Adott egy Malaguti F12 Phantom 50 AC (2005) Minarelli levegőhűtéses, hosszú fekvő blokk.
Tehát a kismotor külföldi import (mint a legtöbb hazánkban használt smkp.), jelenleg 13016km van benne, teljesen gyári (vagyis annak tűnik). Viszont nem gyorsul 45-50km/h fölé. Variátort átnéztem, nincs benne távtartó gyűrű, gyári görgőket kapott, szíj is gyári még. Kicsit magasabb végsebességet szeretnék elérni, hogy utazósebességben tudja a jelenlegi maximumot, hol érdemes elkezdeni a kutakodást?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Topikgazda
válasz Tothgera30 #68049 üzenetére
A szíj szélességét lemérted már, hogy esetleg mennyi hiányzik (kopott) belőle?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--