- Dell notebook topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
it Miközben az EU elkezdte osztani a chipszektornak a nagy támogatásokat, az ASML és az Imec olyan labort nyitottak az EU-ban, amelyben a legújabb chipgyártó eszközöket tesztelik.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
ph A külön utakon járó sárkányos gyártó kézi konzoljának második generációjánál is marad az Intel mellett.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Criton
veterán
Egy ismerősöm most akar robogót venni. Egy kereskedést ki is nézett, de ott nagyon rá akarják beszélni a Benelli QuattroNove X robogóra.
Én úgy tudom, hogy a Benelli robogó még annyit sem ér mint egy Motowell, és rengetek probléma is van a Benelli robogókkal.
Szóval szerintetek nyugodt szívvel beszéljem le róla? 330.000at akarnék tőle kérni...
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Criton #22251 üzenetére
A régi, olaszban összerakott Benelli még ajánlott típus, (491, K2), de valamikor talán tavaly felvásárolta egy kínai cég a csőd szélén álló gyárat, így ez már csak olyan Benelli, mint a Sevinek csúfolt Dévu'.
Felejtse el és lehetőleg ne kereskedésből vegye meg.
330k-ért már gyönyörű új SR, de gyakorlaitlag bármilyen gyönyörű nagy testű olaszt és japánt tud venni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Criton
veterán
válasz runner 125 #22254 üzenetére
Ok rendben, bár én még a Motowellt is ajánlottam neki
Én személy szerint eddig megvagyok elégedve, és ugye több fórumon és motoros oldalon jót írnak róla, főleg tuning szempontjából... -
-
őstag
Az igazi Runner specialista nyilván runner 125, majd ő mond okosat az idomokról és az évjáratról, de összességében szerintem nagyon szép állapotban van. Azt lehet tudni, hogy mennyit kérnek érte? Ha korrekt össszeg szerintem hozd el, a korábbi általad linkelt gépekhez képest ez egy mese-mámor.
-
runner 125
nagyúr
Biztosan nem 2004-es.
Az első kék fény talán gyári, mármint a szín, a fényezés biztosan nem - matricák sehol.
Az oldala ismét nem gyári. Gyáriként 2001-ben volt egy kék-fekete kombó, de semmiképpen nem matt és ezen gyárilag a vesék szürkék, plusz a felnik is kékek.Most vagy az oldalsó idomok 2003-4 körüli gépről (mint enyém) vannak rálegozva, vagy szimplán mattra fújták. De a többi elem sem stimmel, én meg sem nézném, de ha tetszik és jó az ár indulj el végre.
mod.
A kipufogó és markolatok sem gyáriak, ami eleve nem sejtet jókat. Plusz a kopásra hajlamos lámpakapcsoló is gyanús, ugyanis a gyárin ott ficeg a PASSING felirat.
Egyébként a fotókról tényleg az jön le, h korrekten gatyába van rázva, meg merem kockáztatni, h az az első tárcsafék sem gyári, hanem cserélték újra.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Telda
addikt
válasz dave93 #22258 üzenetére
Runner haragszik rám, mert mindig csak linkelgetek és semmiért nem megyek el .
Keresem a tökéletest, mert már jó párszor beszívtam, hogy nem bírtam várni, azonnal kellett és vettem egy szart. Amúgy 200k az ára.Szerk: Amúgy rákerestem az eladóra a f@szbukon, le van fényképezve egy nagy motorral.
Mellette egy komment, hogy vigyázz magadra ezzel ne ess el, lehet a Runerral eshetett és összelegózta[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz runner 125 #22256 üzenetére
Már több mint 100
30.000km azért kell jó pár év.... Yamahanal is láttam már olyat, hogy 200km után széthullott, persze minden függ attól, hogy hogyan bánnak a motorral. -
DigitXT
félisten
válasz zsolt19900 #22257 üzenetére
Nem felnyitható. Inkább afelé hajlok, mert lehet, hogy kéne a szemüvegem
a motorra is... (Alapvetően csak monitorhoz hordom, de azért jobban látom a
táblákat benne, ami néha nem hátrány.) Többiek: vélemények + tippek?
Elég nagy ársávban lehet kapni felnyitható bukókat... Jó lenne a legolcsóbb,
ami jó, nyilván. De ha nagyon muszáj, a minőségért 60-ig talán elmegyek. -
hát fiúk...melóba csak jót kapok a gépröl. Tudom robogó,nem motor, de megkeresnek, hogy széppp! Kisgóré el is vitte egy körre, így még nem lattam mert csak én mentem vele és valóban szép! Más: kérdeztem egy boltot... A motorikus átnézés munkadíja kb 7000ft
ebbe benne van a karburátor alatti membrán a
szívócsonk ellenőrzése is. Majd jön a meghajtás
ellenőrzése(ez benne van a 7e ft ban. Ha kell
cserélni görgőt az +2500ft ha a kuplungpofák
vannak elkopva az kb 5500ft pluszt jelent. A szij ha cserés akkor az +5500ft (japán). Tehát a
legrosszabb esetben tehát kb 20.000ft. Reális? Már tudni, h szíj cserés,a görgők nem. Ezeket én is látom. -
zsolt19900
őstag
válasz DigitXT #22264 üzenetére
agv ből is van felnyitható 50-60k körül, egyik ismerősömnek van matt fekete és neki bevált
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
dJ Peer
aktív tag
Üdv Mindenkinek,
Nos, runner 125 állításával ellentétben, csak sikerül rendszámoztatni a Csepel-t.
A megyei NKH-hoz be kell menni és egy 1500Ft!-os papírt kell kérni, kitölteni, amivel mehetünk eredetiség vizsgálatra, majd műszakira.
A papír a forgalmi igazolványt helyettesíti, ami elveszett, ugyanis van egy régi rendszám, ami régen rajta volt (MR 55 ..).
Köszönöm a figyelmet![ Szerkesztve ]
-
őstag
-
Criton
veterán
50re lehet rendszamot csinalni? Csak kerdes...
-
runner 125
nagyúr
válasz dJ Peer #22270 üzenetére
Ha, legalább valamire visszakanyarodva reagálsz, kérlek nézz utána mit írtál akkor és mit reagáltam rá én.
Mert az ilyen esetekből lesz az, h én baromságot beszélek, s majd jönnek ide a kamu 50-est használók, h a Dj Peer bácsi megasztona, ezerötér rencámos lesz a motorom, úgyhogy vegyek vissza az arcbu'.Egészen pontosan itt azt írtad, h; "Most le szeretnénk vizsgáztatni, szerintem semmi papír nincs hozzá."
A semmi papír alapján _ most sem_ és semmikor nem fog rendszámot kapni egyetlen egy 50-esnél nagyobb motor sem.
Más részből arról nem szólt a fáma, h ez valamikor hivatalosan forgalomba volt helyezve itthon. Mivel az olyan motorokat gyakorlatilag minden elveszett okmány, rendszám nélkül is forgalomba lehet helyezni, mivel a KEK KH nyilvántartásában valószínű megvan a motor, így azon infók után meg tudják mondani mikor vonták ki a forgalomból, s innentől már könnyebb az újbóli magyar forgalombahelyezés.Légyszi' máskor kicsit körültekintőbben. Köszi.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
dJ Peer
aktív tag
válasz runner 125 #22276 üzenetére
Bocsánatot kérek, nem támadásnak szántam.
Nem hittem, hogy egy régi fémtábla, melyre pár betű és szám van írva, (régi rendszám) "papírnak" számít manapság.
Eddig dísznek tette fel a régi rendszámot, de a motor nem a saját motorja, így nem tudom az alvázszám, motorszámot, hogy lehet majd összehozni.Bocsánatot kérek!
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz Tothgera30 #22275 üzenetére
Mert pont ma mondta nekem,hogy lanc melle a rendszam is egy biztonsag.
Hogyan lehet kerni? Vagy ugyan ugy mukodik mint egy 125 eseteben?szlobig: tudom nem kotelezo,de lehet-e ra rakni?
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz dJ Peer #22278 üzenetére
Szép nagyon, csak az a két tükör...
Egyébként, az OT rendszámot nem kérdeztétek meg? Ha, már rendszámozza, lehet h megoldható lenne a veterán minősítés, persze ennek komoly követelményei is vannak, de utána kell kérdezni, ehhez nem tudok hozzászólni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #22280 üzenetére
A sisakhoz szólj hozzá... Tudom, hogy Nolan N102-d van*, és meg vagy
vele elégedve. Ebből kiindulva viszont: érdemes lehet megvenni az N103-at
akciósan 60K alatt? Csak mert ha igen, akkor nem keresgélek tovább...
(Persze, tudom, hogy előbb meg kell próbálni, mert kiderülhet, hogy nem a
fejformámra való, stb. Szóval azért végső döntést nyilván nem most hoznék,
de egyelőre afelé hajlok: komolyan érdekelne, megéri-e, vagy lehet spórolni,
és nézelődni az "olcsóbb márkák" közt, akár 50-40-30K magasságában.)Ma reggel agyhalál volt elindulni: esős, hűvös idő, nem nyitható plexivel.
Az első pár méteren a résen pislogtam ki, aztán a menetszél lefújta, huhh.*Szerk: vagy volt. Régebbi HSZ-t dob ki a kereső. Az N-Com cucc milyen?
(Na, ezt a tesztet át is olvasom gyorsban, meg amit vaksi8 linkelt délután.)[ Szerkesztve ]
-
dJ Peer
aktív tag
válasz runner 125 #22280 üzenetére
A Bogara már veterán, csak nem OT-s a rendszáma, mert állítólag 70e Ft egy olyan rendszám. Bár szerintem ez tévhit. Lehet érdemes lenni utánajárni, már Autóklub tag, így nem lehet olyan sokba.
lol..most nézem csak...eredetileg nem is volt rajta tükör?
Lehet ilyen, csak azon van, amin rendszám is van, mert nyilván nem kapna rendszámot anélkül?![ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Criton #22279 üzenetére
Lehet rá rakni elvileg, de nem hinném, hogy ennyi felesleges pénzed van Nem ingyér van az ám. Eleve a rendszámtábla, a törzskönyv pénzbe kerül, aztán viheted 2 évente műszakira megint x ezerért... Biztos, hogy kell ez Neked? Az ég világon semmi értelme... A rendszámtábla nem lakat, ha azt szeretnéd, hogy ne vigyék el inkább vegyél rá több zárat, az inkább elriasztó, mint egy rendszám...
Szerintem nincs olyan ember M.o-n aki rendszámot rakat az 50es motorjára úgy, hogy nem kötelező....[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #22281 üzenetére
Hm, megmondom őszintén nagyon régen követtem a sisakokat, így nem tudtam az aktuális árakat. Ezt az N102-t én annó jóval drágábban vettem, így azt sejtettem, h az utód hasonlóan húzósabb árcédulát kapott, de ezek szerint mégsem.
Itt tényleg 57.800Ft az N103.
A véleményem a sajátomról már párszor leírtam, brutál jó sisak még ennyi idő után is, ugyan BT headset-em nincs benne, de vezetékes igen, frankó megoldás az is.
..olvass róla teszteket, biztosan dícsérik, a kategóriában ennyi pénzért szerintem jobb vétel nincs."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #22285 üzenetére
Azért az "eredeti" árcédulája nem egy matyóhímzés.
(Ha jól látom, 300-ról van leárazva 170-re, szóval simán
100K körül lenne, ha eredeti áron adnák. Gondolom ez
most azért van, mert már itt a legújabb, az N104-es is.)Meg fogom próbálni mindenképpen, hogy jó-e a fejemre.
-
Mondjatok okosat! Próbálom leírni, igazából menni kéne vele.
Mivel egyre többet megyek vele egyre jobban ismerem. Úgy gondolom valami nem kerek a lelkével. Kezdjük az első indítástól. Szivatóval pöccre megy és pár másodperc után elengedhető nem áll le, viszont kell neki 10 perc kb mire észhez tér, ha előbb nyúzom akkor néha fullad vagy éppen nagyon harap. Miután észhez tért kicsit megváltozik. Ma azt vettem észre, hogy megyek tegyük fel 50-el a kezem beáll erre a pozícióra, de mégis lassulok lassan, erre kicsit korrigálok, minimálisat, de nem csak, hogy újra visszagyorsul hanem meg is haladja a sebességet, nem is kicsit, igaz hosszú úton. A gázadások amúgy nagyrészt késve jelentkeznek, kell 1-2 másodperc mire reagál a motor mindenre. Azt sem csípi ha hirtelen kap nagy gázt mert olyan érzésem van mintha fulladna bár ez túlzás. Aztán azt is érezni rajta, hogy menne az még gyorsulni kell, de állandó tempót nehéz vele tartani a fent említett dolog miatt. Olyat is tapasztaltam, hogy húzom és pillanatra lassult majd újra visszajött a kakaó. Tehát bajjuszhúzással megy, de csorogni nehéz. JA alapjárat, közel 2000 ha meleg , de index, refi, tehát csont maxon a villany majdnem 1000-re lassítja és éppen, hogy nem fullad le.
Nem értek hozzá, de véletlenül el van koszolódva az egész bele és ezért van minden? Mert harap, de nem mindig és nem mindig úgy ahogy kéne.Arra próbálok rájönni mennyibe fáj majd ez nekem ha szétkapják, belenéznek és azt mondják X forint lesz a vége. Mert azt nem szeretném, hogy a túl sok miatt rakják össze majd jövőre, inkább most el sem viszem.
Köszönöm!
-
zsolt19900
őstag
válasz Kolondrum #22287 üzenetére
ha ráhúzod a gázt, és azt érzed, hogy megtorpan akkor sok anyagot kap, ezt nálam a gyárinál kisebb főfúvókával orvosolták
egyszerűen annyi benzint kapott, hogy sok volt neki nem volt hozzá elég levegő így feleslegesen sok anyag ment bele, így többet is evett, és egyáltalán nem gyorsult jobban, rossz volt a keverés aránya
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
válasz zsolt19900 #22288 üzenetére
Háááát igen is meg nem is. Van amikor 50-ről 70-re pikk pakk felpörög, de van, hogy lassabban megy neki. Nem mindig csinálja ezt a jelenséget. Ehhez elvben még nem nyúltak, tehát van minek elállítódnai és elkoszolódnia.
-
zsolt19900
őstag
válasz Kolondrum #22289 üzenetére
nekem is ez volt, a vége felé már alig ment 60at a 180as runner aztán be lett minden állítva kalibrálva és azóta fasza
az volt az első tünet, hogy 60ig gyönyörűen felment, aztán 80ig szépen ismét, és ha innen szerettem volna kigyorsítani, előzni, akkor ha tőgázt húztam, visszatorpant a gép, na ez most már nincsen
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
-
Ismeri őket valaki? [link]
Mailbe beszédesek. -
Bling95
őstag
mi törhetett el a motorban amitől nem érzem hogy stabil lenne a hátulja? mintha minden kanyarban ki akarna menni.
nemrég estem , vszínűleg akkor történt vmi
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Dell notebook topic
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Opera böngésző
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen