- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
siti
senior tag
válasz Tamás9x #74988 üzenetére
nem felelőtlenség, csak kihívás
mások a tengerig lementek kismotorral (50cc-nél max a rendszám hiánya okoz gondot külföldön, mert boldog boldogtalan meg fog állítani igazoltatni)
nekem 140km egyben a legnagyobb táv, de ott is csak a fenekem nem volt hozzászokva. Szerinte ma már gond nélkül venném a távot.Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
iff
senior tag
Sziasztok!
Gumit szeretnék cserélni a robogómon (keeway f-act 50 2t). első: Kenda 120/70 12 K-413 hátsó: Kenda 130/70 12 K-413-as gumi van. Hellyel-közzel megvoltam elégedve vele. Nagyon poros (macskakő) vagy vizes, ott már eléggé oda kellett figyelni. Közel 8 éves, akkor vettem a robogót. Nem tudom, hogy ez a bolt mennyire megbízható. Itt találtam Kendat. Ezen kívül mi jöhet szóba? Annyira nem vagyok képben gumi ügyileg. Árban sem szeretnék elrugaszkodni.
A másik pedig a variátor szíj, mert az is kopott már.[ Szerkesztve ]
..........""..........
-
KTMHobby3
tag
válasz energy4ever #74997 üzenetére
Szia!
Simán lehet találni belevaló ledes "izzót", csak az a kérdés hogy egyenáramú, vagy váltóáramú a rendszered. -
KTMHobby3
tag
válasz energy4ever #75006 üzenetére
Egyenáramúba csak simán be kell tenni a ledes "izzót", ha passzol a foglalatba. Az enyémbe pont passzolt, a fókuszpontja is, mind a reflektornak, mind a tompítottnak, semmin nem kellett változtatni. Viszont tápot azt kellett csinálnom hozzá, mert az én világításom váltóáramú volt. Pár forintba került megcsinálnom. Hozzáértőnek gyerekjáték, de készen is lehet kapni. body007 fórumtársunk linkelt be többet is (74954. Hsz.). Az izzót a 74947. Hsz-en láthatod.
-
Tamás9x
őstag
Karburátorokban benne van balaki? Normális 125 4T 24mm-es karbit keresek, a jelenlegi 19-es helyére.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
energy4ever
addikt
válasz Tamás9x #75008 üzenetére
VHST 24 BS Red Racing!? [link]
Okes, hogy beleirtad, azt, hogy 4T motorhoz keresel. De ezeknel a profibb/minosegibb karbiknal a vakumos resz, valamint a kulon olajzas opcionalis. Tehat kb az osszes jo egyarant vakumos/lejto rendszeru, valamint 2T/4T motorokhoz is.
[ Szerkesztve ]
-
Tamás9x
őstag
válasz energy4ever #75009 üzenetére
huh akkor a hülyeségek helyett inkább utánna olvasok, hogy mit is akarok pontosan, és mik a lehetőségeim
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
zozyk
addikt
válasz Tamás9x #75008 üzenetére
Nekem a robogowebshoptól rendelt kínai karbi bejött.
Akartam dellorto-t, de horror ár ehhez képest.Egy kis finomhangolás (gyárilag túl nagy a főfúvóka benne) és egy kis átépítés (rövid volt a gyári gázbowden) után jobban megy a kis habana mint a gyári karbival bármikor is.
Nem mellesleg filléres hozzá minden.
[ Szerkesztve ]
-
iff
senior tag
válasz macilaci78 #75013 üzenetére
Nekem egy kissé messzire van, ezért csak is netes rendelés jöhet szóba, sajnos felrakás nem.
..........""..........
-
Tamás9x
őstag
Ha már gumi, belsőt miylet érdemes venni? 17 colos vagyok 2,25/2,5 ös méret. túra előtt azért vennék vagy 2-őt az ördög nem alszik.
Vettem közben egy iylen karbit.. [link] Játszani jó lesz, később meg egy komolyabb.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
energy4ever
addikt
Rendeltem fejidomot, amiben vannak izzok. 250V 100W-osak raadasul. Ezt hogy a fenebe birjam mukodesre motoron?
-
zozyk
addikt
válasz energy4ever #75017 üzenetére
Inverter? 😁😂
-
macilaci78
nagyúr
válasz energy4ever #75017 üzenetére
Inverterrel, van AC-DC, AC-AC, DC-AC és DC-DC is.
Sokan vannak például, akik a kocsiba szivargyújtó töltő helyett inverterrel használják a laptopot.Az a 250 V 100 W inkább az izzó miatt kérdés: milyen foglalata van például?
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
energy4ever
addikt
válasz macilaci78 #75019 üzenetére
Vegul csak a foglalatnak a max ertekeivel kevertem be. 12V 20W. Pontosabban ilyen ikeas furdoszobai izzok.
-
Tamás9x
őstag
válasz energy4ever #75017 üzenetére
Mennnyííííííííí ?
Vannak pici vonal trafók. mint pla híd xeonhoz is, be kell menni egy szaküzletebe és megkérdezni pult alatt megcsinálják-e neked.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
macilaci78
nagyúr
válasz energy4ever #75020 üzenetére
Az még szép lehet, GU4-es lámpa gépjárműve... A gyári lámpatestemet a rázkódás leszakította a gyári fejidom füleiről. Egy ilyen izzó vajon mennyi idő után állítódik el, esik ki a foglalatból?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
energy4ever
addikt
válasz macilaci78 #75022 üzenetére
Nem tud, mert osszepreseli az idom. 3 csavarral lezarja egy masik muanyag. Neztem, mar alig letezik ez a GU4. Mar valami GU10 van helyette, de talan azis jo lehet bele.
-
KTMHobby3
tag
válasz energy4ever #75023 üzenetére
Szia!
A GU4 tűlábas, a GU10 hengeres (csapos) lábas. Az izzó ugyanaz a spot izzó. A fejidomnak nincs foncsora, azért kell bele a foncsoros spot izzó? -
KTMHobby3
tag
válasz energy4ever #75025 üzenetére
Kár. Mert ha lett volna szívesen adtam volna Neked 5 db G4-es 12V 20W-os halogén izzót. Azoknak nincs saját foncsorjuk. Mivel ezek spot lámpák, hogy oldod meg hogy ne vakítsanak?
-
#10726912
törölt tag
Jó estét mindenkinek.
Robogó vásárlás előtt állok. A keret akár 200 körül is lehet, ha kell. 50m3 között keresgélek. A cél, hogy a végsebesség legyen 70 km/h de az se baj ha több, ez azért lenne lényeges, mert nem lesznek ritkák a nagyobb, hosszabb utak, s nem akarom fullgázon forgatni a motort egy átlag 60-as tempóhoz. Tuning mentes darabot keresek, tehát az tudjon ilyen teljesitményt. Emellett a nagyobb testű érdekel, lévén magasságom 180+, súly 90 kiló.
Kérdésem az, hogy mit érdemes keresni, Olasz-japán vonalon nézelódtem, nem vagyok képben, mi a keresztházasitott (amikben pl ugyanaz a blokk van). Hosszú távra tervezem a vételt, ha lehet 10-12 évnél nem régerbbit keresnék, mert 5-10 év múlva már az sem lesz fiatal. Malaguti F12, Aprilia SR 50, Piaggo Typhoon 2T8ez van 230-ért 2015-ös, erről sem tudok semmit..)...ezeket néztem eddig. Karbist, 2T-4T, melyik az üzembiztosabb, nyúzhatóbb? Szóval egyszerűsitve: max 200 K körül mit érdemes egy-egy hosszabb távra is nézni, keresni? -
patroly61
tag
válasz #10726912 #75027 üzenetére
Szerintem ha 50-es akkot 2T és ha lehet vízhűtést keress valamivel tovább bírják a hosszabb utakat, de azzal számolni kell, hogy ezeket nem arra tervezték, hogy napi szinten 50-100km megtegyen. Nekem gilera runnerem van több robogóba teszik ugyanezt a piaggio blokkot pl. aprilia 180 cm vagyok és 70-85 km/h-val elmegy ha jól be van állítva 100km/3,5L. A tankja is elég nagy 12L na meg szerintem az is jó ha az ember magának szereli mint itt sokan így legalább megismered a felépítését, működését ha meg valami elromlik menet közben tudod hol keresd. Sok beállítással el lehet tökölni és ezért 2 naponta szerelőhöz vinni nem éri meg úgy is mondhatnám, hogy az 50cmm3 robogó az egy hobbi ha csak nem újat veszel amihez x 1000km-ig nem kell nyúlni és még ez sem teljesen igaz mert vannak kopó alkatrészak szíj,görgők kuplung amit cserélni kell.
[ Szerkesztve ]
www.akkuteszt.hu
-
patroly61
tag
válasz #10726912 #75031 üzenetére
Arra jó lesz jól meg kell nézni a kiszemeltet nem buktak e vele első villa ne legyen hajlott, egyenes futása jó legyen, burkolóelemek alá be kell nézni sokszor összetörik azután hátulról meghegesztik a műanyagot, kipróbálni szívató, melegen alapjárat jó e. Azért az egyből látszik, hogy volt e gazdája lehetőleg olyat kell választani.
www.akkuteszt.hu
-
Grenczii
tag
válasz #10726912 #75027 üzenetére
[link]
Ki kell próbálni mit megy alattad a motor.Ha tényleg tuning mentes akkor meg kell nézni hogy az óra szerinti 70 van e egyáltalán 70.Az "olaszok" szeretnek felfelé csalni.Nekem a Katana valós 65ös gyári végsebességgel hagytam már ott olyat akinek az óra szerinti sebessége 75 plusz volt.
Talán a Runner az ami legkényelmesebb és a Piaggio vagy Minarelli blokkos robogót vennék mindenképpen. -
vadászcsiga
félisten
válasz Grenczii #75033 üzenetére
Zipet lemértem GPS-el, valós a 45km/h, de a fojtást nagyon utálom. Teljesen elveszi a motorozás élményét, én pont 100kg vagyok, és enyhe emelkedőn már jelentkezik az ami a videóban van, de szerencsére nem annyira durván hogy jóformán leáll a moci. Nagyon nagyon reménykedek benne hogy utána furgebb lesz mert ha nem akkor megy a háztól.
-
vadászcsiga
félisten
válasz vadászcsiga #75035 üzenetére
Marmint fojtás eltávolítása után. A kis hondám dinamikusabb volt, igaz az sem ment többet mint 55, még lejtőn lefelé sem, de valahogy jobban élveztem a vele való gurulást városban.
[ Szerkesztve ]
-
Grenczii
tag
válasz vadászcsiga #75035 üzenetére
Katana-t is 2005ben mikor vettük végigszenvedtünk az ezres szervizig fojtással.
Varioba volt egy gyűrű, plusz a kipufogóban katalizátor,plusz "vakbél".Kapott egy másik kipufogót fojtások ki és meglett a 65.De fúvóka is nagyon kicsi benne alapba 62es/65ös és látszik a gyertyán hogy kevés benzint kap.Most rendeltem egy jópár fúvókát hétvégén próbálgatom lassan összeáll.[ Szerkesztve ]
-
Grenczii
tag
válasz vadászcsiga #75039 üzenetére
Zipnél lehet CDI cserével jobban jársz ebay/amazon tuti van 40 Euro körül.Van:[link]
Katalizátort tuti csak szétvágás kiszed összeheggeszt de nem tudom mennyire lesz halk/jó utána.
Kipufogó cső végén (henger felőli rész) ott lehet bennevan egy tölcsér ami szűkít először azt szedném ki.
Ha be van járatva már hallod úgyis hogy végsebesség körül leszabályoz-e kell e nyitott CDI.
Veszel hozzá egy ilyet [link]
az is hozzátesz 5-10 km/ht plusz rugalmasabb lesz a motor.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Grenczii #75040 üzenetére
Ha elviszi szakszervizbe (ha jól emlékszem akkor újonnan vette), akkor ott úgy is kiveszik neki az összes fojtást. Elméletileg. A vario csere viszont jó ötlet.
Szerk: most látom hogy írja, hogy használt. Akkor más a helyzet.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Grenczii
tag
válasz vadászcsiga #75041 üzenetére
Variátor gyűrű ki lesz szedve az sokat számít már és hamar meg is van.
Rákerestem a CDI fűrészelés az nem néz ki túl jól annak nem mernék nekiállni.
Német videókat néztem náluk vagy 25 v. 45re vannak korlátozva gyűrűvel.
Gyűrű nincs benn akkor derül ki hogy leszabályoz-e igy gondolom ki se pörög teljes fordulatszámig. -
vadászcsiga
félisten
válasz vadászcsiga #75035 üzenetére
Na, megfenyegettem a kis taljánt hogy megy a háztól, meg is büntetett. Buktam vele egy kicsit a joelobb. Orr meg az oldal idom meghorzsolodott, térdem, konyokom ugyanúgy.
-
#10726912
törölt tag
Köszönöm a hsz-eket!
A tegnapi fórumozás eredményeivel a fejemben elmentem egy kereskedőhöz. Amit szerettem volna: nagytestű 50ccm (nem m3 ), vizhűtés, 2T, karburátor. Volt négy darab, 129-től indult az Aprilia, volt belőle kettő, volt két Malaguti F12. Végül a legfiatalabb Malagutit hoztam el, 1 hónap garancia van rá. Minden működik, 2009-es évjárat, nem hisztis hosszú út után sem, gumi fék akku jó, digitműszerfal. Leteszteltem, a km 80 felé hajtható, ez GPS-el mérve valós 72km/h-t jelent. Ma reggeli vásárlás, estére két hibát fedeztem fel, az egyik, hogy csepeg a viz néha, s egyszer a váltóolaj is csepegett. Holnap ránézek, hogy mennyi ment el, megyek vele vissza, megcsináltatom, de meg akarom tartani. (kintről behozott gépek, simán benne van a pakliban pár hiba). Egyébként hideg-melegen indul, 20 km után is megmarad az erő, teszi a dolgát. Holnap lövök egy lépet, köszönöm mindenkinek a segitséget
U.i: 180 ezer péz vót[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz vadászcsiga #75044 üzenetére
Még jó, hogy csak 12,5%-kal megy jobban a megengedettől és nem 50%-kal.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
vadászcsiga
félisten
válasz macilaci78 #75046 üzenetére
Most én sem bántam
-
perge666
veterán
válasz vadászcsiga #75044 üzenetére
Ezt hogy sikerült összehozni?
-
zozyk
addikt
Ma végre volt időm a 90es fuvókát cserélni 85ösre, utána pici suber állítás, és érzésre megvagyok.
Még hátravan a kormánycsapágy +2 blokksilent csere és végre lesz egy (szerintem) jól működő motorom.
Aztán jöhet az esztétikai projekt.A motorozással is úgy jártam, mint régebben a kispolski hobbimmal.
Addig-addig sápoltak a szerelők, amíg inkább kitanultam a javítást, szerelést, karbantartást. -
vadászcsiga
félisten
válasz perge666 #75048 üzenetére
Lövésem sincs. 500x kanyarodtam már be ott. Este visszamentem, de semmilyen olajfoltot vagy ilyesmit nem láttam. Hazafele sem tapasztaltam hogy csúszna a gumi. Amúgy is rendben vannak, nem kopottak, és kb 20-25-el vettem be tehát gyorsan sem mentem. Amúgy is tök öregesen és nagy ívben veszem a kanyarokat. Arra emlékszem hogy egy pillanat alatt kicsusszantam, és már dőltem is.
Illetve várjunk csak...egy fekete műanyag zacskó darab mégis volt ott, az az erősebb fajta de már ezer autó átment rajta. Sztem azon buktam el.