- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung LCD és LED TV-k
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- SSD kibeszélő
- Házimozi belépő szinten
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
ma A V40 az első középkategóriás telefon, mely a Zeiss-szel való együttműködés keretein belül fejlesztett kamerákkal szereltek fel.
-
Picit erősít a tempón az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5590-es, WHQL aláírással rendelkező csomag két új profilt is kínál.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dany007
veterán
válasz
DeFranco #78249 üzenetére
Ez azért csúnya általánosítás.
Nem mondom, hogy nincs igazad, mert tapasztaltabb vagy, ez tény.
De rengeteg 10+ éves autó szaladgál az utakon és nem mindegyik bontószökevény, nem mindegyik hulladék műszaki állapotú stb...
Nyilván minőség alatt én sem azt értem, amelyiket már csak a biblia tartja egyben. Persze, nem lehet elvárni gyári kinézetű üléshuzatot... de attól még ha karban van tartva, műszakilag rendben lehet. Abban is igazad van, hogy kevesebb rá az esély, mint egy újabb típusnál. Nyilvánvaló. A kérdés ennek a mértéke.Ott van például Munez A/4-ese. Beülsz a bőrülésekre és meg nem mondod, hogy egy 14-15 éves autóban ülsz! De ugyanígy a motortérben is ezt mondod, mert kb enni lehet a morról.
És ez csak egy hirtelen kiragadott példa, mert őt "ismerjük". De mégiscsak egy jócskán 10+ éves autóról beszélünk.
No én csak ezért mondom, hogy nem szabad ilyen hirtelen egyből leírni ezeket a régebbi autókat. És ha már van egy 200-as halmaz (a Focusnál 700k-ig) akkor abból már jóval nagyobb esély van kifogni egy jót.