Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 8th

    addikt

    válasz hdman #27459 üzenetére

    "Azért a 300k turbó kicsit erős, van 100 körül is új"

    Tudom, hogy van az ismeretségi körömben is van bejáratott forrás e célra. De átlag autós fejével gondolkozva aki beviszi az első szerelőhöz akiben megbízik az meg lehúzza mint a szart elvégre ő is pénzből él. Ha teszem fel váratlanul felrobbanna a turbóm és gyorsan okosba kéne új nem biztos, hogy 1-2 héten belül tudnék szerezni. Viszont a munka nem állhat hetekig, sőt napokig sem. Racing bazáron újként hirdetett turbók java része felújított darab ami nem baj abban az esetben HA tisztességesen fel lett újítva. És mi van ha nem? A kiegyensúlyozatlanság például ránézésre nem látszik. És ha felrakás után 5000km-el megadja magát az ismeretlen embertől vett új csiga? Na az a méreg nem a cián. :) 1.4 pdtdi ilyen szempontból jobb mert nincs benne kettős tömegű csoda viszont az üzemanyag ellátó, a befecskendező rendszer és a turbó ott is rizikó faktor. Ha isten középső ujja rád mutat jó nagyot lehet az ilyen modern kis dízelekkel szopni.

    (#27460) hobizoli: A Ford télen (nem +5°C fokban) 5-6km után már egész meleget, ~15km után már tűzforró levegőt fújt. Benzines mércével persze ez röhejesen sok, de ez van ez ilyen. Vidéken napi 2x 30km-t ingázni tökéletesen megfelelt. Bp-en belül 2-5 kilométeres távokon fel sem melegedett volna az utastér. :D

    [ Szerkesztve ]

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

Új hozzászólás Aktív témák