Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    válasz vzsryl #196830 üzenetére

    Nem végsebességről volt szó; hanem amennyit lehet 160al komfortosan/biztonságosan menni (emlékeim szerint 10-15 percnél nem nagyon volt hosszabb szakasz, de másfelé ez eltérhet). Erőben nem gondolnám kevésnek. Nyilván ha ezt valami nagyon hagosan adja elő, nem vonzó, de a Ceed nem gondolnám hogy annyira hangos - bár ezzel még nem mentem. De ha a Xsara Picasso meg a Megane nem volt az, akkor ezt se gondolnám annak (kategóriájában, nyilván). A kettes Focus az meg már 130nál is hangos, ott kb mindegy volt, de szerintem még az is halkabb, mint az Almera.

    Igen, jellemzően kisebb ejtés miatt van hatos váltó, nem a hosszú végáttétel miatt, bár kb 3900rpm a 160, kb 3100 a 130 Ceednél. Nekem ez is (1.4 szívó már nem!) meg a T-GDI 120 lovas is amit láttam/olvastam az alapján beférne.
    Inkább az lehet az érdekes mennyi a szintkülönbség és a gyors szakasz, mert ez legalább olyan fontos mint a városi rész.

    Egyébként engem időnként zavar a gyengébbik motorváltozat; pl a VAG sokszor úgy hangolja, hogy érzésre szinte 'elfogy' az autó (1.4ből csak 140 meg 150 lovassal mentem, annál passz). Bár mérés szerint 4500tól sík a telejsítmény, az némileg kevésbé zavaró, mint az 1.2eseknél érzésre elég hamar (4000 előtt) eljött ez a határ. Ezért vagy utólagos okosítás, vagy eleve 150 lovas verziót vennék (308nál szintén ugyanígy az erősebbet). Vagy fejben dízeles beállítottságra kell kapcsolni ;] .

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák