Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
A KINGPIN kártyák visszatérnek a PNY égisze alatt
ph Ez sajnos azt jelenti, hogy ezzel a fémjelzéssel már alaplapok sem jönnek majd az EVGA-tól, de a high-end GPU-k elkötelezett hívei dörzsölhetik a tenyerüket.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rhonin
senior tag
válasz
gippazoid #174680 üzenetére
Szia.
Nálam még csak alig 10.000km tapasztalat gyűlt össze, de szerintem minimális az az autó ami már 100+ ezer km-t futott és lenne tapasztalat a kokszosodásról.
Ezek a t-gdi-k hasonlóak csak közvetlen befecskendezésűek mint a TSI-k. Nem is várok tőlük mást ezen a téren. Talán a Ford féle 1.5 3hengeres turbó motorok amiknél a közvetlen befecskendezés mellett van szívócső befecskendezés is és ezeknél már nem valószínű vagy legalábbis később várható a lerakódás kialakulása.
Ilyen van a focusokban meg fiesta st-ben is.
Amúgy én abszolút ajánlani tudom ezt a motort. Erős és takarékos is ( 6.5-7L-es átlag).üdv.