Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 8th

    addikt

    válasz theuprising #150577 üzenetére

    Turbó? Kettőstömegű? Ha nem vadmalac az ember filléres tétel mindkettő. Ne azt nézd mennyibe kerül hanem azt, hogy negyedmilliót vígan elmegy ha nem vagy falábú, de valójában sokkal többet is. A kintről behurcolt 350-400ezer kilométerről 190-re visszatekert dízelek zömén is a gyári turbó és a gyári kettőstömegű van még. És láss csodát még a magyar parasztnál is kibír soktízezer kilométert mire cseréltetni kell. Aztán elkezd a sok tufa hőbörögni, hogy micsoda egy szar kocsi ez mert 250ezernél már cserélni kellett. Ja, volt benne alapból 400ezer amikor hozzákerült ő beletekert még 50ezret vagy még többet aztán fel van háborodva, hogy egy kopó alkatrész csak 250ezret bírt ki, holott valójában közel a dupláját lefutotta már a szerencsétlen. Turbó ugyanez az ráadásul még felújítható is nem kell azonnal újat venni. Mintha említette volna valaki korábban itt, hogy már a tízen évvel ezelőtti benyás avensisben is volt kettőstömegű.

    A demokrácia a csőcselék uralma

Új hozzászólás Aktív témák