Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • theuprising

    tag

    válasz szuszinho #150567 üzenetére

    Jó vétel (~1.5M), olcsó fenntartás szempontjából:

    Szabad: benzines Toyota Avensis kombi, minimum 1.8-as
    Szabad: benzines Honda Accord kombi, 2L-es motorral (bár ez sokaknak túl "halottaskocsi", az Avensis szebb szerintem is)

    Nem szabad: Dízel Passat / Octavia kombi, tökmindegy melyik dízel, bár az 1.9 PD TDI-t jónak mondják, a fent említett japánok sokkal jobbak. A benzinesek sem valami jó választások VW-nél (pl sok 1.8-as benzines turbós), de sajnos túlnyomórészt ezek dízelesek, plusz attól még, hogy benzines sajnos a felépítése akkor is ugyanaz marad mint a dízelesnél, pl a Passatban generátorfelújítás 40k+, nekem Avensisben 20k volt, elülső lambdaszonda nekem 30k, muter Polojában 40k (most képzeld el mennyi lehet egy Passatban).

    Biztos van itt olyan akinek van egy dízeles/benzines VW-je és nincs vele baja, de autóvételkor ne arra figyeljünk, hogy az XY fórumtársnak / YZ ismerősnek az van és semmi baja, hanem arra hogy a 10ezres nagyságrendben melyik a jobb konstrukció. A Toyota jobb, a Honda is.

    Franciáékat nem ismerem, sem Olaszékat, bár én maradnék Japánéknál, pontosabban egy Avensis kombinál (2003 utáni széria). Ki is néz valahogy, olcsón fenntartható, van benne hely, és megy is ha minimum egy 1.8-as van benne, és nem is zabál ki mindenből: ~8L-ből megvagy vegyesben ha kényelmesen autózol, de ha folyton parkettázod akkor sem megy fel 10L fölé.
    Viszont ezt sem kell isteníteni, ennek is vannak betegségei, de nem olyan pénztárcarombolóan vészesek, illetve előzetes karbantartással kiküszöbölhető egy csomó, de erről majd később ha eldőlt, hogy melyiket választanád :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák