- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
roberto211
őstag
válasz Vesztor87 #113039 üzenetére
Pattogosnak nem pattogós a Swift. Az ignis pattogós.
Swift olyan közepes. Se nem lágy se nem kemény.En szeretem vezetni mondjuk a regi stiftet, nekem meg halknak tűnt ezért levettem a motorhazteto aljáról azt a "hangtompito" vagy hôvédő vagy fogalmam sincs milyen anyag ami felvan oda patentolva igy most kicsit erősebb hangja van De mondjuk en nem szeretem a nagyon halk autókat lehet ezért tűnik nekem halknak.
Amúgy ez h kinek mit rossz vezetni egyenfuggo. Valaki ignist nem szereti vezetni valaki meg mast. Mert máshoz szokott. En peldaul utaltam anyámnak a regi Renault scenicet vezetni a kuplung miatt , meg haverom gastrajat szinten a kilometeres kuplung miatt meg az miatt h nekem speciel nem volt eleg pörgős. De cserébe kis kompakt volt , elviselhető ülés,halk és nagyon jó volt az úttartása.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max