- Amazon Fire TV stick/box
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Hisense LCD és LED TV-k
- Videós, mozgóképes topik
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Vezetékes FEJhallgatók
- Riasztó topik
- Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
Hirdetés
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban érkezik végre a Senua's Saga: Hellblade II és az xDefiant.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz bitpork #78148 üzenetére
Szerintem meg ugy kell kozlekedni, hogy dinamikusan figyeled a forgalmat, hogy tudod a legjobban segiteni/legkevesbe akadalyozni a tobbieket, leggyorsabban es legbiztonsagosabban megoldani a forgalmi helyzeteket, elorelato modon vezetsz, tenyleges resztvevoje vagy a forgalomnak, nem pedig csak statikus szabalyokat porgetsz a fejedben, hogy ez igy es igy van es pont, meg ez es ez a szabaly akkor minden rendben van mert 129cel megyek.
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #78150 üzenetére
Nem, épp ezaz. Ha üres a külső, neked akkor is kötelességed (ha már ennyire szabálytartóak vagyunk) kisorolni a szélsőbe, ha 380-szal mész, és nincs az országban ennél magasabb tempóra képes autó. Ez a jobbra tarts lényege, ez nem akarás kérdése vagy azé, hogy a másik úgyis szabálytalan. Az nem indok, hogy nincs kedved figyelni, az 5 perc múlva előzni fogok nem folyamatos előzés.
Az a 3 sáv a párhuzamos közlekedésért van odatéve, nincs 60 km-nyi emelkedő ott.
Nem véletlen rakták ki 60 km hosszan a nyilakkal és 180-as betűmérettel rendelkező jobbra tarts táblákat, az autópályakezelő is tudja, hogy itthon képtelen az egységsugarú autós normálisan autópályázni.
[ Szerkesztve ]
-
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #78154 üzenetére
Az a baj, hogy általában az 5 perc múlva lehet, hogy lesz nálam lassabb már elég indok a középen alvásra az M7-esen közlekedők 90%-ának.
"(megengedett határon belül!)"
Indok nélkül senkit nem tarthatsz fel. Más szabályszegése semmilyen szinten nem jogosít fel téged a szabályszegésre. Ez a másik probléma.
Egyébként meg minek? Miért akarja a bácsi az ezres vagyonőrrel 100-as tempóra késztetni a Panamerást? Majd ő megmutatja? Ha lesz egy leheletnyi hely, úgyis elmegy jobbról, ezzel csak a balesetveszélyes helyzetet segíti elő. Be kell venni a lesz.romtablettát és hagyni elmenni, amint ezt biztonságosan meg lehet oldani. Soha nem tudtam megérteni ezt a mindenáron megmutatom viselkedést...
(#78156) bitpork: Erre pedig vilike megoldása lenne a jó, de ezt kevesen csinálják, sajnos. A németeknél például megy.
[ Szerkesztve ]
-
válasz brumi1024 #78155 üzenetére
Ahogy az sem biztos, hogy neked nem kell lassítani ha kimész, csak h egy szabálytalankodót elengedj. Innen meddő vita, hiszen te nem vagy kötelezhető a lassabb haladásra csak azért, hogy más szabálytalankodhasson. Aki meg betartja a limitet nincs feltartva.
MOD
Értsd már meg, hogy nem a lassú járművekről beszélek a belső sávban.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Reaper
őstag
válasz bitpork #78142 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy ez szabályos, vagy hogy ennyivel kell menni, hanem hogy kb ez az a tempó amivel jó esetben a belső sáv megy.
footy: Igen a jobbra tarts nem divat itthon, már lassan fel se húzom magam rajta, ha van hely és látom, hogy nem fog kisorolni, akkor folyamatosan figyelve, de kikerülöm jobbról, és megyek tovább.
Az M1 tényleg katasztrófa, de az M5-M3 szerintem teljesen rendben van.#78152[vilike] +1
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #78130 üzenetére
A 150-el csak óvatosan, pont az M3-on jött utánam az elfogó autó most a télen. Tempomattal mentem GPS szerint 150-el, a szupertrafi szerint meg 149-el. 20k volt a bünti...
Szóval csekk valóban nem jár még a 150-ért de attól még simán lekapcsolhatnak ha kevés a lóvé a kasszában. Mondjuk hatásos volt, mert azóta levettem az utazó tempót 140-re.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
válasz Reaper #78158 üzenetére
M3 útminősége egyre szarabb, M5-ön meg nagyon balkáni a közlekedési kultúra. Néhány önjelölt Alonso tolja 180-ig, hogy a következő 110-zel előző utánfutós autószállító mögött ideális tartományban tudja tartani a féktárcsák hőmérsékletét, kamionosok és autószállítók előzgetik egymás +2-5km/h sebességkülönbséggel, láthatóan mindenféle kresz szabályt tökéletesen leszaró vontatmányok közlekednek, stb. Szóval az M5-höz határozottan kell a leszaromtabletta.
Egyik kamion szombaton 3, azaz 3 külső sávban halandó járművet előzött meg egyhuzamban. Szerintem volt kb. 5 perc a manőver, ami közben folyamatosan gyűlt a sor.
Mondjuk utána legalább volt alkalmam kipróbálni, hogy mennyit megy a kocsi, mert akkora üres terület keletkezett azáltal, hogy 5 percig megfogta a forgalmat.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
Reaper
őstag
válasz EQMontoya #78160 üzenetére
Igen, ezzel a közlekedési kultúrával (?) tisztában vagyok, de szerintem még így is nyugisabb a pálya, mint a 4es. Pedig rengeteget kell nekem is Budapest-Bukarest távokat menni, fincsi, ahogy mennek a szerelvények.
Mondjuk ez a szombati ez már lehet előhozott volna belőlem pár kultúrkifejezéstNo, mennyi volt a vége, gondolom azért 2-essel kezdődött már.Akkor gurul rendesen a szekér[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #78160 üzenetére
Az útállapot az M3-on nem gáz, M1 na az gáz.
M7-en balaton felé most szombaton reggel őrület volt, beállva fullon, közben a berepülő pilóták meg a leállósávon tolták kb 90-el. Rendőrök persze sehol valamelyik autós pihenőben szürcsölték a jeges kávéjukat gondolom.
Aztán haza az M3-on már mindenki tök normálisan ment. Lehet csak azért érzem ezt mert az M3 hazai pálya és otthonosan mozgok rajta de én azt szeretem az összes pálya közül a legjobban. Ok M6 is jó de csak azért mert állandóan üres.#nincsbennetarcsi
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #78172 üzenetére
Mindenki nyugodjon le, nem az én képeim, megvan az octavia, csak lezúzták a parkolón a barbárok..
[ Szerkesztve ]
-
bbubby00
őstag
Unokatesóm ótót szeretne magának venni, mert GTK-ra zúzták a puntóját.
Kiszemeltje egy Toyota Celica VVTI 1.8 lenne. Első körben én nézném meg neki, mert közelebb vagyok. Mit javasoltok, milyen típushibákra érdemes odafigyelni ennél a modellnél?Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #78169 üzenetére
Ouch, szegény...
Ez mondjuk tippre nem drift volt, mert az orra és a fara is éppnek tűnik, szóval inkább néz úgy mi, mint egy meg nem adott jobbkéz.
bbubby: Ebben is az olajfogyasztós 1ZZ blokk van, szóval érdemes olyat keresni, amiben gariban cserélték a fűzött blokkot. Más baja nincs. Viszont az olajfogyasztós példányokban döglik a hátsó lambda, a katalizátor, ilyesmi. Szóval ha ezek gyanúsak, vagy kékes füstje van, akkor napszaknak megfelelő köszönés után balra el.
Egyébként inkább utazós, mint sportos, viszonylag hosszúra van áttételezve a váltó is.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bbubby00 #78174 üzenetére
Murvás, félig üres telepről classicus boyracer autót venni nem jó ómen szvsz. Olajfolyás, rozsda, havernak a főtengelyt kellett cserélni (fossá volt már kopva) benne.
Szegény mindig belenyúl. Vett aztán helyette egy X1 20d-t, abban most cseréltek hátsó kerékcsapágyat meg vezérműláncot...
És mind ezt úgy, hogy egy probléma mentes Avensist adott el, azzal a címszóval, hogy kell vmi kevésbé unalmas. Hát megkapta.#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz Speeedfire #78176 üzenetére
17 éves, évi 20-szal 340 k lenne.
@EQM: 220+ not bad.
[ Szerkesztve ]
-
-
BigBlackDog
veterán
Akkor büdös és hangos lesz? Ne legyen igazam, de szerintem nem sok minden fog valóra válni ebből a hétköznapi forgalomban.
-
EQMontoya
veterán
válasz BigBlackDog #78181 üzenetére
Jó kérdés... Mondjuk valszeg maradnak a 14 körüli kompressziónál, amit a skyactiv Mazda benzinesek és dízelek is alkalmaznak, azok pedig kifejezetten halkak, cserébe szerintem nincs szép hangjuk, alapjáraton kifejezetten varrógéphangjuk van.
Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #78181 üzenetére
Érdekes elgondolás, erről a vezérműtengely nélküli belsőégésű motor jutott eszembe.
Szvsz ez már csak a car pofozgatása, a vellanyautóké a jövő akárhogy is reszelgetik ezeket a belsőégésű motorokat kifognak halni...
#nincsbennetarcsi
-
gzbotii
veterán
válasz BigBlackDog #78181 üzenetére
Olyan fél éve is hír volt, akkor 3L körüli fogyasztást ígértek.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
EQMontoya
veterán
-
Peter.70
őstag
válasz szabonagyur #78124 üzenetére
Én a 4-esen nem mennék
-
bajnokpityu
félisten
úgy áll, hogy kell egy rakat gumit vennem, van valakinek valami okossága, kapcsolata?
nagyon felb*szott a helyi bolt azzal, hogy xy gumi? persze, holnapra itt van. majd hivnak. másnap hivom, ja majd hétfő este. imént hivom, ja majd szerda reggel.
elég, rakat pénzt ott hagytam volna, sorra cserélem le a gumikat a kocsikon, de neeem, ezzel a mentalitással csak a - t kapja minden internetes felületen.régebben volt a jászberényi úton egy gumis, aki fa nélkül, egyébként is nagyon normális áron adott gumikat, de nem emlékszem már a nevükre.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #78192 üzenetére
Ezekből volt nekem is elegem és rendeltem inkább a csehektől gumit. Futárral itt volt pikk-pakk.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
bbubby00
őstag
válasz bajnokpityu #78192 üzenetére
Booz.
Előre kell nála fizetni, de határidőre leszállítja a gumit, ami FRISS dotos.
Bátran ajánlom!Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
Magnum_
nagyúr
válasz bajnokpityu #78192 üzenetére
En nem idegeskedem.
Automaxtol veszem a gumikat, evek ota.
A gumis meg felnyalja a karikara.
Nem baszatom at magam a sarki gumissal.I humbly and respectfully decline™
-
raczger
őstag
Tegnap Szlovéniában elkapott a vihar, elég durva volt, kapott az autó rendesen, kb 1-3 centis jég esett, motorháztető teli van apró horpadásokkal, de igazából mindenhol körbe. A tető nagyjából megúszta, 3 bringa volt felette.
Nem volt esély elbújni, mindenki megállt a felüljáró alatt, blokkolták egész szélességében az autópályát. Közel egy órán keresztül esett úgy az eső, hogy az előttem lévőnek a ködlámpáját is alig láttam (sebesség az kb 30-40 között lehetett).
Félelmetes, amikor ennyire és ekkora jég esik, attól fostam, nehogy beverje a szélvédőt is.
(Cascot gondolom a képemre kenhetem, mivel 10% / 100k az önrész, de azért majd holnap felhívom őket.)
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest