- Melyik tápegységet vegyem?
- Videós, mozgóképes topik
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- ASUS ROG Ally
- Everest / AIDA64 topik
- Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
ph Leteszteltük az OLED evo paneles, 4K felbontású, mélynyomókkal is felszerelt, 65 hüvelykes televíziót.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz pècsimunkás #78102 üzenetére
Laza... Nem is tudtam, hogy a régi Wareszből volt cabrio.
Same rules apply!
-
pècsimunkás
addikt
válasz pècsimunkás #78102 üzenetére
Van egy nagy " bolhapiac " rèsz is , ahol mindefèle alkatrészt meg lehet kapni . Mèg gondolkodtam is rajta , lehet jövőre kipakolom apám garázsából a Wartburg, Barkas alkatrèszeket . Van bőven , pedig 22 ève adtuk el a Wartburg kombit ... . 150-200 eurót ki is tudnánk árulni az otthoni cuccokból .
Ez a Wartburg találkozó minden èvben augusztus első hétvégéjén van , pèntek , szombat , vasárnap .Szerk.: (#78103) EQMontoya : volt . Ès nagyon szép autó volt . Kèpen is , de èlőben ...
Természetesen a sörsátor ès a grill sem hiányzik !
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #78088 üzenetére
+ viszonylag eros auto, hogy ha kerulni kell, menjen izombol
-
mdani01
aktív tag
-
pècsimunkás
addikt
válasz mdani01 #78106 üzenetére
Igen ! Természetesen jövőre is kimegyek . De , akkor talán szombat dèlután . Tegnap dartsoznom kellett ... ...
A nap- hètvège zárásaként felvonul a városban az összes Wartburg ! Tènyleg nagy èlmèny ! Nem kívánom vissza , de kívülről nèzni : !Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
tboldi
nagyúr
-
Sziasztok!
Következő évre kb. egy tízessel lesz magasabb a biztosítási díjam, annak ellenére, hogy nem okoztam kárt. Kalkuláltam egyet a biztosítás.hu-n, de csak 1-2 e Ft-al volt olcsóbb a legkedvezőbb ajánlat. Mi történt, ennyire megemelkedtek a biztosítási díjak? -
B-L-A-C-K
titán
válasz BUZZLGHTYR #78109 üzenetére
Megy fel rá az RS4 felirat?
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
HellGreg
őstag
Sziasztok. Ford s-max 1.8 tdci 2006-ban van részecskeszűrő vajon?
-
-
Qru
MODERÁTOR
M3 jól járható lett volna kora este ha nem szakad az eső. Így 120-al ment mindenki.
#nincsbennetarcsi
-
szabonagyur
félisten
Sziasztok
Szeptember közepén tennék meg egy ilyen utat, na már most kérdés, hogy melyik opcióval járok jobban?
V1: végig pálya, 80km-el több ami éppen nem lenne gond, de elvben kevesebb idő
V2: nincs autópálya benne, km-benkevesebb, időben elvben nem sokkal több, de kérdés milyen az út minősége, meg a forgalom mennyire dugul be.
V2-n nem jártam nagyon régóta, V1 felé nézelődök inkább.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
pècsimunkás
addikt
válasz szabonagyur #78124 üzenetére
Èn a 2. opciót választanám .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Reaper
őstag
válasz szabonagyur #78124 üzenetére
Én tuti nem mennék a 4esen, rengeteg román, kevés 2x2 sávos szakasz, ahol ugyan lehet menni, de a románok vadbarmok. Nekem többet érne az autópálya viszonylagos nyugalma, bár ha beállsz valami kamion mögé, ami "felfogja" a szembejövőket, akkor elég nyugis is tud lenni a 4es.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Reaper #78127 üzenetére
jobban kell ott figyelni az tuti, de kezelhető a dolog. aki nyomja neki agyatlanul, azt hagyni kell menni, előzésre hagyni kel helyet és akkor nincs gond. néhányszor megjártam bp-tő a haátrig a 4-est, három igazán meleg szitu volt. (kétszer el kellett rántani a kormányt, mert a két napja alvás nélkül jövő vendégmunkás rosszkor akart előzni, egyszer meg egy kamion jött mögöttem olyan stílusban, hogy inkább kihúzódtam előle egy parkolóba. tuti piszkálva volt, mert a 110-et vitte minimum.) ehhez képest autópályán arányában sokkal több gyökérrel és veszélyes szituval találkoztam.
-
válasz barnam_ #78114 üzenetére
3autó ütközött múlthéten vasárnap is ez volt, f1ről jöttünk bp-től fehérvárig állt a kocsisor, onnantól 60-70el mehettek kbsiófokig
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Acheron
őstag
válasz szabonagyur #78124 üzenetére
Szerintem az M3 az egyik legélhetőbb autópálya, én (Miskolci lévén) viszonylag gyakran használom a Bp - Miskolc, Miskolc - Debrecen szakaszokat. Előtte sokat jártam a 3 -as főúton (ahogy felénk mondják, a régi hármason), vagy Debrecenbe a 37 -esen ( utóbbi a felújítás óta remekül járható, haladós út lett), de a pálya gyorsabb, kényelmesebb. A 4 -es utat nem ismerem, így arról nem tudok nyilatkozni. De ha a matrica nem gond, én bizony "felcsattognék" az M3 -ig, onnan vérmérséklet szerint 140 - 150 -re tett tempomattal kényelmesen mehetsz gyakorlatilag végig Nyíregyházáig (a Miskolc - Debrecen és Debrecen Nyíregyháza elágazásoknál azért érdemes nézni a sávot ) A benzinkutakon kaja, kávé, stb., ha szükséges. Emellett gyorsabb is, mint a jelzett 2:58 perc, ami ugye max 130 -al számol...
vs.: a fő- és mellék utakon sokkal szebb tájakat lehet látni Nem ismerős útra, főleg, ha nem időre kell menni, lehet én is bevállalnám a lassabb utat
(#78128) rbalint88: Hétvégén elmentünk a családdal Eger mellé lazítani ebben a hőségben. Mindkét irányban (Bp felé és felől) láttam két olyan horpadást az elválasztó korláton, ami szerint valakinek sikerült "odatennie" magát rendesen. Sohasem értettem, hogy normálisan közlekedve hogyan lehet ilyet leművelni pályán, de láthatóan vannak nálam "képzettebbek"
(btw: Egy kollégám mesélte nemrég, hogy, egy Insignia és egy BMW épp "farokméregetőst" játszott 180 - 200 körül, amikor egy belső sávban 120 -al kamillázó Suzuki mögé érve az megijedt, és pont a kolléga orra előtt a korlátba verte magát. Három gyökér találkozása a pályán...)[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
-
-
szabonagyur
félisten
válasz Acheron #78130 üzenetére
Köszi a tippeket mindenkinek, M3-at ismerem én is, gyakran járok rajta.
Itt a kérdés az volt ugyebár, hogy Nyíregyháza-Kecskemét távot, hogy jobb megtenni.
Érdemes a 100 km kerülő vagy menjek inkább a régi utakon.
Időre fogok menni ezt kihagytam, órákkal hamarabb sem akarok indulni az tuti.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Reaper
őstag
válasz rbalint88 #78128 üzenetére
Mondjuk én a 4esből amit rendszeresen használok az a Bp-Szolnok táv, és csak párszor kellett tovább mennem, de akkor nem nagyon láttam változást a közlekedésben. Ahol nincs 2x2 sáv nagyon gyakran csinálnak egy 3ikat a románok középen. Kezelhető, sajnos nekem nincs választásom, szerintem még kb 10 évig nem lesz M4-es, de nagyon kéne. Ahogy Acheron is mondta, autópálya, tempomat és nyugalom. Ott is vannak állatok, de ha az ember a külsőben tanyázik, akkor kevesebbel találkozik. Vagy beáll 150-re a belsőbe, és megy a forgalommal és akkor csak néhány alacsonyan repülő elől kell kimenni.
Egyébént ezek a piszkált kamionok elég jó "felvezetők", nem egyszer álltam már be ilyen mögé. -
footy
addikt
válasz Reaper #78139 üzenetére
Vagy beáll 150-re a belsőbe, és megy a forgalommal és akkor csak néhány alacsonyan repülő elől kell kimenni.
Jo lenne ha igy lenne, de az M1-en nagyreszt az van hogy mesz 5-6km-t 150-nel aztan kisorol valami papa 110-zel hogy mar pedig o most elozi meg a teherautot, hiaba volt elotte tiszta a terep amikor odaerek akkor hizza ki, jo esetben index nelkul. Aztan megint 5-6km es utolersz egy onkentes rendort 129-cel aki nem huzodik ki, mert bar a kulso savban senki nincs "ugyis csak 130-cal szabad menni".Aztan amikor a fentiek kombiancioja taalalkozik akkor elofordul hogy 70-re kell lassitani. Az pedig hogy Mo-n senki nem tartja ba a jobbra tartasi kotelezettseget, mar teljesen altalanos...
[ Szerkesztve ]
-
-
Richard!
addikt
válasz BigBlackDog #78141 üzenetére
Bizonyos szakaszain... kb a pálya 70%-án
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
Termi16
őstag
Na megjártam a szervizt még előző héten a Quashqai-jal, kicsit úgy érzem, hogy sokat fizettem (165k,), de legalább meg lett csinálva. Állitólag egy ellenállás ment tönkre a klimavezérlőben, illetve maga a ventillátor akadt.
Lényeg a lényeg, kapott egy éves szervizt a kocsi, +fékolajat +gyartyákat +a klima is megy rendesen most már.
A szerelő elmondása szerint az első féktárcsák még 5-7000km-t birnak ki max, aztán cserések. A betétek azok kb újak. Ilyenkor vehetek hozzá bármilyen tárcsát, vagy hogyan működik ez?
Azt mondta az ürge, hogy 80k körül lenne munkadijjal meg mindennel együtt a 2 első tárcsa cseréje. Nekem kicsit borsosnak tűnik, 30-ért van Kauffernél 2 első tárcsa, persze nem tudom, hogy pl ez amit találtam mennyire jó:
ZIMMERMANN 200.2522.20 féktárcsa
Tipusra\motorra szűrve dobta ki a kereső, szóval gondolom nagyon nem lőhettem mellé.Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #78142 üzenetére
Ez visszanyal: azzal, hogy valaki 130-cal halad folyamatosan a belsőben (mert annál többel senki nem mehet) szigorúan betartva a szabályokat már maga is egy szabályt szeg, nem tesz eleget a jobbra tartsnak. Kicsit paradox ez a szabályszegés-mutogatás.
Szerintem sokkal reálisabb és kevésbé balesetveszélyes hozzáállás lenne, ha mindenki a rendőrre hagyná a szabálykötelezést és általánosan ismert fogalommá válna a jobbra tarts.
(Keresztbe nem mehet, tiltja a kresz. )
[ Szerkesztve ]
-
válasz brumi1024 #78147 üzenetére
Nem a jobbra tartásról beszélek. Ugyanakkor a párhuzamos közlekedésre alkalmas szakaszon a lassabb járművek leggyakrabban (természetesen a megengedett alatti sebesség itt a lassabb) a szélső sávban vannak. Ha valaki a megengedett maximummal közlekedik és a külsőben neki indokolatlanul lassítania kell, mert van forgalom, semmi nem kötelezi a kisorolásra.
Én különben szeretem húzatni magam kamionokkal és alapból 110-120 (óra szerinti) tempomattal közlekedem.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #78148 üzenetére
Persze, ezzel nincs is baj, de általában egyáltalán nem indokolt a nem kisorolás, az M7-esen simán lehetne tempomat 130-cal közlekedni hétvégente a 3 sávos szakaszon, ha nem az a gondolat lenne a fejekben, hogy "a szélsőben csak kamion van, nekem kiharcolt és jól megérdemelt helyen van középen/a belsőben, felőlem akár piros hó is eshet".
-
válasz brumi1024 #78149 üzenetére
Amennyiben a 130-t tartja dombnak felfelé is, akkor a középsőben teljes nyugalommal mehet. De mondok jobbat: ha netán még táblán is van jelezve a minimum sebesség ilyen helyen, akkor ha szálkás agyfaszt kap más, sem köteles kimenni a kapaszkodóra, amíg teljesíti az ott lévő számot.
A 3 sáv emlékeim szerint kifejezetten kapaszkodó jelleggel van odatéve, nem?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen