-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz molnarpeter #77701 üzenetére
Najó, asszem, az a veszély nem fenyeget, hogy a kolléga Miurát vegyen.Same rules apply!
-
Kérlek segítsetek kicsit!
Hagyatékot (nem jogilag!) segítek édesanyám szomszédjának kiárulni. Az itt látható utónfutó és kerekek mit érhetnek?
A futó ki van vonva a forgalomból, két éve áll az udvaron ponyva alatt (és egyedüliként a hagyatéki tárgyalásra vár, minden más nincs lajstromozva). A kerekek nagyíthatóak ha kell több infó. A gumik téliek, a saabon 5-6 mm, az acélfelnin 4-5.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Elektrosokk
addikt
válasz EQMontoya #77702 üzenetére
Rbálint küldözgeti egyébként a Volvós videókat nekem. átjön a feeling, de valamiért a forma nem annyira.
ha nem lesz egy épkézláb olasz akkor megnézek egy Legend Coupe-t, beszéltem az egyik legend klubbos sráccal, ősszel eladná a sajátját 12 éve van nála az autó de az árát nem merte még elárulni. Ez első verzió, 2 év múlva OT rendszám kérhető. Nekem finom hangok kellenek és krúzolni akarok, nem határon autózni. Tökéletes lenne az is.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bitpork #77703 üzenetére
Az ufó így minimális értéket képvisel, szvsz megérné forgalomba helyezni - világítás+gumik+rugók+festés ha jó, rsz. kikérni, NKH vizsga+biztosítás, és úgy érhet 50-100k között platómérettől és teherbírástól függően. Ha csilli-villi a festés, kicsit többért is elmehet Kicsi futóknak nincs nagy ára újonnan sem, a friss műszaki segítene az eladásban.
-
válasz molnarpeter #77705 üzenetére
Ott a papírja - 300kg max teher. Nem nagy ez tény.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
barnam_
nagyúr
válasz Tsebacsi #77697 üzenetére
Csikós eddigi egyik legjobb írása szerintem Voltak benne megmosolyogtató részek, a vége persze szomorú.
Pont jöttem haza vonattal miközben olvastam, s azon gondolkoztam, én is ülhetnék az öreg Mercimben:
A túloldalon rémes tempóban verettem lefelé, az előkamrás motornak ilyenkor, túlforgatva már semmi dízelhangja nincs, csak tompán dorombol, mint valami benzines.
Nem tudom, hogy a 4 hengeres dízel fordulaton hogy szól; de hiányzik már a sor 6 morajlás szerű hangja 4000 f/p felett
-
-
válasz Zizmand #77709 üzenetére
Öüöüöüöüöüöüöü... lent maradt a kocsiban a papír Olyan méter körüli.
Olyan ajánlatot kapott az özvegy h ingyen elviszik mert hogy újra fogalomba kell helyezni és az milyen pénz Arra gondoltam hogy h 45'000-ért meghirdetnénk és akkor még alku is belefér. Nagyon mellé lőttem?Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Zizmand
aktív tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #77677 üzenetére
Ha meggondolnád magad hűtő ügyben, itt is van pesten...
#nincsbennetarcsi
-
válasz Zizmand #77711 üzenetére
Az a bicó , 1 éves, minden papírjával (blokk is) és 85 volt Aki megvette, daganatos beteg volt, és hát a vásárláskor még azt hitte, fogja tudni használni. Azután talán 2 alkalommal ült rajta és olyan 50re gondoltam érte, meglátjuk mennyire jön ajánlat.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
perecKING
senior tag
Sziasztok!
SOS
VW Touran 2005
Kivettem az aksit egy percre.....azóta sípol az utastérben mint a ku....szóval nagyon! Levettem a sarut párszor , de nem lett jobb. Megy hibátlanul, de olyan frekin és hangerővel sípol, hogy agyvérzést kapunk(főleg a gyerekek) Épp utazgatunk minden nap szóval sürgős lenne.
Esztergom közelében vagyok.
Valami javaslat? -
-
perecKING
senior tag
válasz bitpork #77715 üzenetére
Gondoltam talán olvassa a topikot olyan felhasználó is aki nem csak a trollkodásban van otthon, hanem az autókhoz is ért, esetleg korábban tapasztalt hasonló hibát. Légyszi erre is válaszolj valami értelmeset, hogy növeld a "rangod"
richie900812
Persze ha találok szombat reggel, olyat aki fogad. Reggel indultam volna a Balatonra...
Az autó lezárt állapotban úgy sípol, hogy a házban is hallom.[ Szerkesztve ]
-
válasz perecKING #77717 üzenetére
Kikérem magamnak hogy a rangért csinálnám! Azt meg kifejezetten bántónak tartom, hogy nem tudsz kérdezni és erre viccesen felhívva a figyelmed, még le is teremtesz!
Hol vagy helyileg? Próbálj meg egy VCDS kábellel rendelkező embert keríteni aki 2k hufért megnézi.
Vagy legalább próbálj meg elégséges információtartalommal kérdezni.
Technikai hiba miatt kellett kivenni az akksit?
Kivételkor és behelyezéskor a le és visszakötési sorrend mi volt?
A hang honnan , miből jön?
Változik-e a hang járó motornál, vagy fordulatszámfüggően - esetleg a rádiót babrálva?
Mi a touran többi adata (motor és kódja)?Próbáltam viccesen felnyitni a szemed ezzel kapcsolatban, de úgy látom még én lettem a hülye. Remélem nem lesz komoly baja az autódnak és kívánom, hogy jól sikerüljön a kirándulásotok. Szia!
MOD
ha meg az akksit lekötve a motortérből sivít, akkor keresd meg az utólagos riasztó hangszóróját és kösd le (vagy vágd el a vezetéket), de számíts rá, hogy akár az immot is kapcsolhatja.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
#94529552
törölt tag
válasz bajnokpityu #77695 üzenetére
Mit legel? Nem mondtam rá semmit, csak linkeltem a cikket.
-
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
BigBlackDog
veterán
Újautó-használautó témához lazán kapcsolódik; a 13 éves Zafirában most lettek kicserélve a motortartó bakok. Hát, eddig még csak egy rövid körre vittem el, de basszus, eléggé meglepődtem. Belül sokkal halkabb, kisebb a rezonancia, nem rezeg a kasztni (induláskor már hallhatóan kopogott valami, emiatt kellett a csere is). És kívülről is tök csendes lett, modern, "kulturált benzines" hangja van.
Azért a motortartó bak nem kopó-fogyó alkatrész szerintem, ráadásul csak 145e km-nél jár a Cafka. Mégis ez cserére érett lett (de sok más alkatrész meg teljesen jól bírja látszólag). Ebből kiindulva azért el tudom képzelni, hogy új korához képest, így 13 évesen már jóval másabb a hangja, menetteljesítménye, komfortja. Szóval, szerintem, egy 10+-os használt autó is lehet nagyon jó, de az értékéhez képest iszonyú sok pénzt kéne beletolni és sok mindent kéne cserélni új alkatrészre ahhoz, hogy hozza pontosan azt a szintet, amit 0 kilométeres korában tudott.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz BigBlackDog #77724 üzenetére
Szerintem a motortartó bak pont, hogy kopó-fogyó alkatrész
Más kérdés, hogy sokkal ritkábban cserélendő, mint egy fék, lengéscsillapító, stb. -
veterán
-
-
veterán
válasz bitpork #77728 üzenetére
De ezek öreg cuccok már:
- 20+ éves dizájn, középkategóriás AEZ
- valami ismeretlen típusra való, szintén 20 éves, 14-es vasfelni, tippre ősöreg gumival
- egy kihalt márka karcos felnije (SAAB), amúgy jó méretben és minőségben, kuka gumival.Két hete vettem 4-5 éves, 16-os Audi A5 felniket, egész menő dizájnnal, kupakkal 59-ért.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #77724 üzenetére
Hát az öregem mercijén is kellett kb. 10-12 év után cserélni. Valóban remegősebb volt a motor és leállításnál megrázta a kasztnit. Csere után jobb lett, de nem kapott el az újautó érzés mint a zafiránál
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
rbalint88
addikt
Ez tok vicces az ezer szeneromu orszagaban...
Teljesen elcseszett iranyba megy a szabalyozas es emiatt a fejlesztes. Csalosdizelek, kormolo benzinesek (ujabban mar azok is reszecskeszurovel!!!), tiltsukbea... ebben az a jo, hogy sok helyen nem alternativa a tomegkozlekedes -foleg videken-, mert hozza vannak szokva, hogy mindenkinek kocsija van. A villanyos meg meg nem teljesen rentabilis. Bar egy i3 rex mar elmegy teljes erteku autonak es ha eleg sokat jarsz hegyen volgyon at, akkor a visszatoltes is hatekony. Szomszed csaj zugligetbe jar, kethetente kell tolteni a kocsit csak, mert olyan jo a visszataplalasa. -
nagyúr
Mekkora király vagyok hogy benzines autót vettem
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
F_Zolee
veterán
Az a multi kormány, na meg a fotelek... [link]
-
Kinél hogy alakult mostanság a kgfb ? Most mentem át b4->b5-be és kaptam kemény éves 2000 HUF engedményt. És a mi a vicc, hogy ez a netrisk szerint a legolcsóbb még mindig.
Viszont néztem cascót. És köszöni szépen jól áll neki a távolság
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
félisten
-
EQMontoya
veterán
válasz szabonagyur #77746 üzenetére
Nekem is így ment ez 1-2 évig, aztán átkötöttem az Allianztól az Allianhoz, és lett hirtelen 80 helyett 50, including minicasco (lopásra).
Same rules apply!
-
suits
tag
Hali!
Van olyan oldal ahol meg lehetne nézni alvazszám vagy vmi alapján hogy egy Opel Astra h-hoz melyik a legfrissebb kiadott szoftver?Úgy értem jött-e ki hozzá ujabb mert még amivel kijött a gyárból az van rajt.Érdemes lenne-e esetleg frissitetni rajt vagy ilyen régi autóknál mindegy?Mennyit kérnek ilyenért egy szakszervízben kb?Amúgy nincs semmi baja
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest