- Milyen videókártyát?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Androidos tablet topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen egeret válasszak?
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #228850 üzenetére
Ez legalább sportos vonalú. Az a bmw meg olyan mint egy kínai V43-as mozdony.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
-
brumi1024
veterán
válasz Snoop-y #228841 üzenetére
Nehany kiveteltol eltekintve (Michelin PAX pl) a “runflat felnik” foleg abban kulonboztek a simaktol, hogy kicsit mas kialakitasu volt a peremuk (volt plusz egy el), igy a leeresztett runflat gumi nem csuszott le roluk, hanem beakadt. Ettol fuggetlenul ezekre is lehetett nem runflat gumit rakni, csak nem profitaltak a speci kialakitasbol.
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
tboldi
nagyúr
válasz radi8tor #228855 üzenetére
Aerodinamikusabb, mint egy tehén?
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #228860 üzenetére
Ezek olyan zamatosnak tunnek, hogy mentem a maradek sonkaert.
-
Szada85
aktív tag
De nem attól lesz valami sleeper, hogy semmi sem tudja legyorsulni, hanem hogy nem látszik rajta kívülről, mit tud valójában. Illetve nem csak egyenesben, kanyarban tud meglepi lenni a kisebb saját tömeg miatt.
De mindegy is persze, a végén ez is csak egy Opel, az meg mindig is lenézett lesz, de ha GTI lenne, vagy MX-5, na az már egyből valami.. -
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #228860 üzenetére
-
veterán
válasz Szada85 #228862 üzenetére
Nem volt GSi-jük, nem értik. Ahogy én se érzem át a Honda / japó feelinget. Tény hogy kb. a 150 lovas 1.4/ 1.5 TSI dinamikáját hozza, a mai mezőnyben nem versenyautó.
Kotta gyári GSi 16V-t szeretnék gyári 15-ös felnikkel. Múlt héten volt egy ígéretes példány a hahun, eladták pár napon belül.
-
radi8tor
MODERÁTOR
674 Ft egy liter gázolaj.
És a Váci úton már épül a Tesla szalon.
A kettőnek nincs köze egymáshoz, de jó látni hogy végre megszilárdítja a lábát Tesla nálunk.
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
How Steep Can Ken Block's New Audi e-tron climb?
YT alertJól átpártolt Fordról Audira.
Ken Block's FIRST DRIFT in his All-Electric 637hp Audi RS e-tron GT
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz stickermajom #228875 üzenetére
Ugyanakkor pár év múlva EV versenyautók lesznek mindenhol, jó reklám ez a folyamatnak.
⭐ Stella
-
stickermajom
addikt
válasz radi8tor #228876 üzenetére
Dugják fel a döntéshozók az EV versenyautókat maguknak.
Olyan minimális szelete az autóversenyzés a CO2 kibocsátásnak, hogy a divaton kívül sok értelme nincs változtatni. Oldják meg, hogy az autók szállítása nulla emissziós legyen és akkor jók vagyunk, a versenyzést meg hagyják meg ahogy van. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz stickermajom #228879 üzenetére
Nem a direkt CO kibocsájtás miatt van ez, hanem így tudnak hatni az emberekre. Jobban elfogadják a változást, ha a kedvenc sportjuk is változik...
⭐ Stella
-
stickermajom
addikt
válasz radi8tor #228880 üzenetére
Akkor én fordítva vagyok bekötve, mert elkap a hányinger valahányszor szóba jön az elektromos autóversenyzés. Mármint pár hülye hipszter felőlem azt csinál amit akar, amíg meghagyják az igazi versenyeket is, de így hogy annak a kárára próbálják letolni a torkunkon..
A mecseki rallypályák mellett nőttem fel, nekem a hangok és a szagok hozzátartoznak az egészhez. -
gooool
őstag
válasz stickermajom #228879 üzenetére
Továbbá ugye az autósport mindig is a fő fejlesztési platform volt a gyártóknak, amely technológiák szépen a közúti autózásba lecsorog. Gondolom ez is a fő mozgatórugója az egésznek.
Ettől függetlenül én is rühellem az egész elektronyos faszságot, látom/hallom mi megy ezekben a körökben (Audi, Merci, Samsung SDI) és rohadt rossz az irány jelenleg, de legalább nekik megéri.Üdv, Balázs
-
Szoszo94
őstag
válasz stickermajom #228881 üzenetére
Utcánk végében krosszpálya volt, erkélyről néztem a versenyeket, megértelek. Viszont radi8tornak is igaza van, minél több helyről érkezik az inger, annál hamarabb nyugszik bele mindenki.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
macilaci78
nagyúr
válasz stickermajom #228881 üzenetére
Nincs ezzel semmi gond, majd a reklámszünetekben töltik a versenyautókat.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
nagyúr
válasz macilaci78 #228889 üzenetére
autóhangot meg tutul alá a kommentátor
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Szada85
aktív tag
válasz radi8tor #228880 üzenetére
Az utóbbi években elég sok cikk jelent meg (meg nyilván rögtön utána hasonló mennyiségű cáfoló cikk, csak hogy könnyű legyen a helyzet), hogy pl az állattenyésztés ipara mekkora részét teszi ki a Karbon-lábnyomnak és mekkora részben járul hozzá a klímaváltozáshoz, látszólag mégis mindenki csak az autózást magát igyekszik kiűzni a világból. Vajon ha elérik a célt és mégsem javul érdemben a klíma-helyzet, akkor ki/ mi lesz a következő amit rendszer szinten igyekeznek irtani majd?
-
tboldi
nagyúr
Múltkor téma volt a kormány és a váltó közötti távolság, és ígértem képet az Ypsilonról. Very racse, very motorsport, még a kisarasznál is valamivel kisebb ez a táv. Bár 9 és 3 órától, ahol amúgy is fognám, onnan már messzebb van.
A jobbra lévő leszakadt függönytartó nem a miénk, semmi közünk hozzá, nem beszólni érte!
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Szada85 #228893 üzenetére
Én azért egy picit máshogy látom ezt. Persze tudom, hogy egy kis szegmense az autóipar a nagy egésznek. De ha az állattenyésztést nyirbálnák meg azzal sok sok farmer válna munkanélkülivé. Az autóiparban ez meg max a robotizálás korszakánál következhet be (Tesla Giga Factory).
⭐ Stella
-
tboldi
nagyúr
válasz SpaceKombajn #228898 üzenetére
Nem nagyobb az átlagnál, csak a picikét torzító ultraszéles lencsével fotóztam a hasam miatt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel