- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Androidos tablet topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mini-ITX
- Lesz új Sony OLED tévé is idén
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Ülésezik a hardveregylet
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
Van itt egy nagy különbség köztünk (és még néhány fórumtárs között), ami miatt félreértesz.
Egy egyszerű példával le tudom írni. Ha kihajtok pl. az autópályára, és ebben segít számomra az autópályán már fent közlekedő egyén azzal, hogy kihúzódik a belsőbe, akkor én mindig visszaengedem a külsőbe, magam elé. Ha ezek után azt érzékelem, hogy kisebb tempóval fog haladni, mint ahogy én szeretnék, akkor szabályosan áthúzódok a belső sávba, és megelőzöm. Talán valami ilyesmivel foglalkozik a KRESZ is, de ebbe kár belemenni.
Ha valaki egyértelműen kisebbségi komplexusos, és a szabályosan közlekedő egyént mégis azonnal meg akarja előzni már a külsőben, azt továbbra is tajparasztnak tartom. Ha ezt azzal súlyosbítja, hogy elvileg környezetkímélő, zöld rendszámos autóban teszi, akkor pedig fokozza bennem az érzést. Nem sajnálom, hogy ezt érzem, és nem kérek elnézést emiatt.Sokszor kerültem már olyan helyzetbe, amikor egyértelműen kúpolni akart valaki. Viszonylag kezdő sofőrként előfordult, hogy nem engedtem magam, de szégyellem is a pofám miatta, és már teljesen túltettem magam azon, hogy ilyen hülyeségekkel foglalkozzak az utakon. Láttam már elég balesetet, inkább szeretném elkerülni. Nem sajnálom a felfogásom ezzel a dologgal kapcsolatban, viszont azt sajnálom, hogy túl sok vadbarom van az utakon, pl. a mindenáron racsézni' akarók.
Lehet, hogy idiótának vagyok most itt beállítva, de inkább maradok így idióta, minthogy egyetértsek egy számomra teljességgel elfogadhatatlan dologgal.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz szőröscica #228602 üzenetére
Különbözőek vagyunk. Ez ilyen.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
opr
veterán
válasz vzsryl #228601 üzenetére
Egyre cifrább ez a story. Mutasd már meg légyszíves, hol van ez a dombon felfelé menő autópálya, amire csak úgy rá lehet kanyarodni egy mellékútról? Mi lesz a következő, igazából kifutópályán voltatok, és épp leszálló repülő elé akart bemenni a paraszt?
Emlegeted a kreszt, de olyan szinten beszélsz összevissza, hogy nem vagyok biztos benne, hogy kettőnk közül én ismerem kevésbé.Az meg, hogy leírod, hogy mennyire nem érdekel, hogy meg lettél "kúpolva", aztán akkora lelki törést okozott, hogy azóta is ezt magyarázod, valahogy nekem nem áll össze. Őszintén nem értem, hogy miért zavar ez az egész. Tehát mentél egy olyan autópályán, amire dombon felfele csak úgy rákanyarodik a mellékút, jófej voltál, beengedtél valakit, aki viszont paraszt volt, gyorshajtott, el is húzott a picsába.... És? Reméljük, nem öl meg senkit, nem üt el mondjuk egy csoport óvodást, aki ugyanezen az autópályán megy át a zebrán ().
Szóval, amit nem értek, hogy most neked az fáj, hogy a tiédnél jobb autóval elgyorshajtott valaki melletted, vagy mi? A PHEV téma baromság, fentebb leírtam, miért, csak azért, mert PHEV, nem kell vele lassan menni, az baromság.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz szőröscica #228602 üzenetére
Amúgy az, hogy ha valaki többsávos útra akar felmenni, az ott menő népek egy sávval beljebb mennek (ha ez nem ütközik egyéb akadályba és biztonságos módon megtehető), hogy könnyű és egyszerű gyakorlat legyen a felhajtás, az egy nagyon dicséretes dolog, mindenkinek így kéne.
Én csak azt nem értem, hogy utána miért érdekel bárkit, hogy akit beengedett, mit csinál, amíg az nem veszélyeztet senkit."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
szőröscica
addikt
válasz Tsebacsi #228605 üzenetére
De ha nem az altala elkepzelt tempoval hajtana ki ele, urambocsa utolerne a belso savban, akkor meg az lenne a baj, hogy a szarrago miert nem nyomja, pedig 225 loeros.
opr: ennyi, igy a normalis. En is beengedem, engem is beengednek. Nem erdekel, hogy utana ki merre, hogyan, mennyivel megy tovabb.
[ Szerkesztve ]
-
opr
veterán
válasz szőröscica #228607 üzenetére
Én is érzek a kollegában egy kevés ilyen
zöld rendszámapiros sapkája van beütést."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
hellomi
tag
válasz vzsryl #228601 üzenetére
Es ha en Teslaval tajparaszt modon autopalyara felhajtaskor hiperterugrast hajtok vegre es a legjobboldali savbol egybol a belso savba erve 140re gyorsitok, mert siethetnekem van, akkor tajparaszt vagyok? Igen, ezekszerint az vagyok, de nem erdekel.
Bar nem zold rendszamom van hatul, hanem sarga es meg a jobb oldalon is ulok, tehat fokozom a parasztsagot. Hogy gyulladna ki az akkumulator alattam menetkozbe, tudom...
ASUS ROG B450-F Strix | AMD Ryzen 7 5700G | Crucial Ballistix Sport 2x8GB DDR4 | eVGA RTX 2080 Super XC | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair RM750x | NZXT H510i White | ID Cooling SE-224-XT White | Samsung CHG90 49" | Apple Macbook Air M1 |
-
vzsryl
nagyúr
Két különböző esetet vázoltam, csak a példa kedvéért. De ezt oda is írtam: "Egy egyszerű példával le tudom írni."
"csak azért, mert PHEV, nem kell vele lassan menni, az baromság"
Nem is írtam ilyet.
#228608: Nincs ilyen beütésem. Van egy elképzelésem arról, hogy mi észszerű, és mi nem. Természetesen elfogadom, ha ezzel valaki nem ért egyet. Nekem is lehet egy saját véleményem erről is, akkor is ha itt sokan nem ezt gondolják.
Továbbra sem szeretnék senkit megbántani itt, de ha magára ismert abban, amit negatív kritikával illettem, attól nem fogom magam rosszul érezni, és természetesen bocsánatot kérni sem, mivel nem értek vele egyet.
#228605 Tsebacsi: Ez egy korrekt kérdés. Kielemezni azért nincs értelme, mert amiről a konkrét példát írtam, ott 90km/h volt a maximális megengedett sebesség (Pécs előtt a 6-oson), és ahogy említettem, még én is túlléptem kb 10km/h-val.
Keretek közé azért szorítom, mert alapvetően a környezetszennyezés vagy annak megakadályozása is keretek közé szorítja. Számomra ez így logikus. De természetesen elfogadom, ha te nem így gondolod.#228609 MunezXBK: Semmi értelmét nem látom annak, hogy most nekem ugrik itt a fél bagázs, aztán menjenek ilyen "magasröptű" beszólások, mint valami tinédzser buliban.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
veterán
válasz kisza25 #228536 üzenetére
a ceges autonak a ceg fizeti meg a valos arat, amennyit a lizingceg elker erte. illetve a ceg megfizeti az en velt vagy valos munkaeropiaci ertekemet is: fizetessel, autoval, feldisznoval, karacsonyi kepeslappal, ahogy tudja/akarja, kulonben mashol hajtom rabigaba a fejem napi 8 oraban. itt szerintem rosszul latod az osszefuggeseket, de ezen ne vesszunk ossze
az meg egy masik kerdes, hogy en ebbol a fizetesbol egyebkent milyen autot tudnek/akarnek venni es fenntartani ha kellene. ha nem futna benzinre nem tankolnek, de nem varnam, hogy majd az allam megildja helyettem. azok az idok egyszer elmultak, es nagyon csunya leszakadashoz vezettek nem csak europai de regios szinten is.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
opr
veterán
válasz vzsryl #228613 üzenetére
Jó, csak rohadtul nem mindegy ám, hogy autópályán kúpolja a külsőben és úgy előz sort, vagy sima többsávos főúton...
Környezetszennyezéses érv meg továbbra is bukta, amint elhagyjuk a várost. Akinek PHEV van, de nem tölti, városban is pöfög a semmire, az szerintem is elég paraszt, az egyértelmű, hogy csak a zöld rendszámra ment rá, környezetvédelemre szarik. De azért, mert felhajtás után bő gázzal gyorsít, az nem paraszt, hanem konkrétan az a normális, mindenkinek úgy kéne. Nyilván a gyorshajtás megint más kérdés, de az meg olyan szinten komplex téma, pláne az olyen téren legemdásan fos magyar utakon, hogy kb külön fórumtémát lehetne nyitni szegényre. Pláne, hogy rengeteg az olyan út, ahol konkrétan életveszélyes betartani a hivatalos sebességkorlátozást, mert 3 percen belül belédszáll valaki hátulról, ha betartod (pl 2*3 sávos, nyílegyenes úton fél évvel azelőtti építkezés után kint felejtett 30-as táblák meg stb)."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Szoszo94
őstag
válasz Szoszo94 #228154 üzenetére
Az ígért friss kép a 8000km-t futott tárcsa+betét kombóról. Van benne jópár erőteljes fékezés, de egyelőre nem látszik kopásnak nagyon nyoma
opr: Sorry
Voltam ma Esztergomba, elvittem Párom próbasminkre, addig pedig volt egy szabad órám úgyhogy kihasználtam és átmentem belül műszerfalápolóval, illetve klímabombáztam egyet. Bő fél éve nem volt belül takarítva, most legalább a műszerfal tiszta
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz tboldi #228618 üzenetére
Jól, ezt még pluszban kaptam téli szettként, 17-es felni körben 225-ös gumikkal - így egy ötössel többet is csal, de úgy érzem utolsó szezonja ennek a guminak, már csúszkál (6 éves ha jól rémlik), pedig minta bőven van rajta. A felnit még én újítottam fel és fújtam le a peremét, mert csupa padkanyom volt, a gitt és a festék pedig már megvolt, a Simsonhoz vettem de a felni jobban cseszte a szemem Úgyhogy szerintem felnistől-gumistól eladom ősszel és keresek valamit télire - vagy a gyári lesz a téli, helyette meg valami más nyárinak, majd még ezt kitalálom.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz rbalint88 #228620 üzenetére
Hazafelé arra vettem az irányt (Bajna-Héreg) Legyen már a vőlegénynek is jó napja
tboldi: pedig legalább messziről felismerhető
Time period alatt mit értesz? Késő/korán van és nem esik le
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
tboldi
nagyúr
válasz Szoszo94 #228622 üzenetére
Nem stimmel a felni és az autó kora dizájnban, egy ezredforduló utáni autón nem mutat jól, talán inkább egy ‘90-es évekből valóhoz állna jobban.
Másik példa: amikor a huszonéves Audikra rárakják a rotort, az is hülyén néz ki. 🤷♂️
Vagy fordítva, modernebb autóhoz sem való mondjuk a BBS RS, az maradjon meg a ‘80-as évek járgányainak.És ne haragudj, de az az RX-8 jobban izgatja a fantáziám.
[ Szerkesztve ]
-
hacki87
senior tag
-
Doki16
addikt
Ez egy zöld rendszámos Golf GTE. Csak erős idegzetűeknek ajánlom a videót, mert több padlógáz is van benne [link]
És hamarosan jön belőle 400 lóerős tuningja elvileg. Értelmetlen, de csinálja a gyerek, mert olyan nyomaték van az első keréken, hogy lehetetlen átadni. Már a gyári 400Nm is sok első kerékre.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
"Egyáltalán lehet ezekkel a PHEV-ekkel úgy járni, hogy teljesen üres a tank, amíg úgyse kell?" - persze, h lehet! Én például mindig csak kb negyedtank (vagy még kevesebb) benzinnel jártam a várost, és csak akkor tankoltam tele ha hosszabb útra indultam. Nehéz volt hozzászokni, mert egyébként soha nem járok ilyen kevés üzemanyaggal - sz*r volt ránézni a kijelzőre . Nem azért használtam így, h ne "rohadjon bele" a tankba a brenya, csak azért, h ne hurcoljak magammal hetekig/hónapokig 30-40 kg üzemanyagot mindenhová.
Doki16: Nem rossz, de 340 lóerővel egy kicsit jobb gyorsulásra számítottam. Jóval közelebb az 5 másodperchez.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Doki16 #228632 üzenetére
Kénköves eső fog hullani már látom
#228633bulikavagyok: Első hajtott kerék miatt sajnos, ennél sokkal jobb nem hiszem, hogy lesz. De lenyomja az enyémet, az mán döfi
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
-
6030D
Ármester
Az elmúlt 24 óra tapasztalatai alapján akkor a a leggyűlöltebb autó pályán a vodás, céges fehér Skoda Octavia iV zöld rendszámmal, sietősen. Milyen lelke lehet annak a tajparasztnak, aki napról napra azt vezeti!? (Élném.)
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #228637 üzenetére
Igen, ez tényleg 6,1 körül van. Nekem bőven megfelel!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Snoop-y
veterán
válasz bulikavagyok #228637 üzenetére
340 loval eleg harmatos jo tudom nehez mint a sar meg minden.
Egy 100-200 -ra lennek kivancsi ott mar nem forogna el
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #228637 üzenetére
Érdemben sokkal közelebb nem hiszem hogy tudna kerülni az 5-höz, a minap emlegetett Type R 5.5-et tud, GTI Clubsport 5.4-et, Mini GP3 5.1-et, és ezek finomhangolásába több munkaóra ment, van sperr és még akksit sem kell hordaniuk.
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #228641 üzenetére
Én nem mértem az enyémet, de találtam olyan YT videót amiben 5.1-et mértek a gyári 5.9 helyett. Ezért gondoltam, h ideális körülmények között a tiéd is bemehet 6 mp alá. Pár hete vettem egy Dragy-t, úgy tervezem, h mostantól minden autóm gyorsulását le fogom mérni. Találtam is Miskolc közelében egy hibátlan útszakaszt erre a célra.
Snoop-y: +1.
brumi1024: Ebben az esetben teljesen felesleges 400 LE felé húzni azt az autót.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #228646 üzenetére
Mert altalaban ezek erosebbek a gyari nevleges teljesitmenynel.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz bulikavagyok #228646 üzenetére
Ilyen 5 körüli mp-eket egy alig 2 milliós Honda motor is tud 48 lóval.
-
Doki16
addikt
válasz dnelb #228644 üzenetére
Az új 400 lóerővel valószínűleg lesz neki 100-200 is. Egyelőre csak egy teaser van. [link]
#228633 bulikavagyok: Semmi értelme nincs ennek a GTE tuningnak, meg egyik GTE-n sem. Egyszerűen olyan nagy a nyomaték és hirtelen ébred ezért első keréken már a gyári 218/400-at sem tudom átadni egyáltalán. Azért nem lesz jó sose a 0-100, mert nem tud betapadni.
#228648tboldi: Jó de azon esőben elázol Nekem a Bandit GSF 650 S volt a legjobban gyorsuló amit vezettem. Sose voltam elég bátor hozzá, hogy a max gyorsulást kipróbáljam rajta.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
tboldi
nagyúr
válasz Doki16 #228649 üzenetére
Én egy BMW R1200RS-sel kipróbáltam a lámpánál kilövést, bár 100-ig nem jutottam el, mert utolértem egy autót.
De brutális az a nyomatékrengeteg, amit a 2 hengeres boxer produkál.
A mostani 1250-esek meg még erősebbek.[ Szerkesztve ]