- Autóhifi
- Milyen monitort vegyek?
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- GoPro Topic
- Hobby elektronika
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
Pár tele tank MM95 után most Mol puru95 van benne, eddig 100 km város átlaga 8,0, holnap lesz benne pálya, csak valahogy át kell menni az iBikeBP-n. (Én is bringás vagyok, de nem szoktam közben kiabálni Kathi Béla jelmondatát...) Gyerkőc ébren lesz, a Mókuska felmászik párszor a fára, 6,5-7 közé tippelem a trippet, ha nincs sok ember a pályán.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Puma K
veterán
Na végre egy rendes elektromos szedán: Lucid Air
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
veterán
-
Puma K
veterán
válasz MasterMark #228954 üzenetére
Nem baj. Nekem újdonságként hatott
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
veterán
válasz MunezXBK #228955 üzenetére
Nyilván azt tudom mennyi idő felflashelni egy mikrokontrollert, sőt, invertert is flashelek melóban, ami gyakorlatilag az elektromos autó ECU-ja vagy a hibrid autó másodlagos ECU-ja.
Én magára a teljes processre voltam kíváncsi. Hogy felrakják a padra és addig ott van amíg csiszolják, vagy csinálnak 2-10 darab autót párhuzamosan és csak az van épp padon amelyiknél nagyon fontos, ilyesmi. Csak 1-2 mérés vagy 5-6? Kint kell várni vagy lehet nézni mit csinálnak, milyen szoftverrel, mit írnak át?
Ilyenekre gondolok.
Az ő döntésük hogy egy mondjuk gyárilag 150ló 350Nm motorból 190 ló 400Nm-t csinálnak-e vagy 200ló 389Nm-t, vagy a maximumot hozzák ki mindenből?https://tinyurl.com/rasoapro
-
MunezXBK
nagyúr
-
fulton
addikt
Sziasztok
egy kis segítséget szeretnék kérni :
nem igazán értem mi lehet a gond másodszor merül le az akkumulátor az autómban, ami abban nyilvánul meg hogy az autót indítanám De Se kép se hang.
leszedtem a sarukat az aksi ról és megnéztem szikrázik e hát nem szikrázott rátettem töltőre Igen ám de az akkumulátortöltő kapásból azt mutatta mintha majdnem fullra fel lenne töltve az akkumulátor.
Mindenesetre rajta hagytam 24 órát.
az akkumulátor töltő töltöttség visszajelző mutatója 24 utan meg se mozdult mondhatni ugyanazt az értéket mutatta.
De mindenesetre most beindul az autó ugyanígy jártam két hónappal ezelőtt is. Szerintetek az akkumulátor tönkrement lehet ez annak a jele? Kipróbáltam más töltővel is ugyanez volt a jelenség. Sajnos nem tudom megmondani pontosan hány éves az aksi de minimum 2 3 van.[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
válasz cOxeR #228962 üzenetére
Dyno Project Csepelen.
-
-
-v-
addikt
válasz cOxeR #228969 üzenetére
Cserébe nincs ez az elvált nem vált el, kickdown nem kickdown stb ... vicces hogy laptimingban látszik sokszor, még a sportosnak csúfolt autókban is a dsg meg olajos automata is, sosem úgy váltogat ahogy kéne.. manual módban vagy lassú vagy kiszámíthatatlan és még ott is sok bele is vált stb. nagyon kevé igazán jót látok így videók alapján, amiről el tudom képzelni hogy csapatáskor tényleg nem zavarna hanem hozzátenne. Az a baj az ránézésre a porsche pdk
-
tepenzed
őstag
Sziasztok!
20 éves autót lecseréltem egy 1.5 T-GDI MHEV manuális i30-ra, rögtön lenne is pár kérdésem1. Azt mondták a szalonban, hogy szerintük az auto start-stop rendszert ne használjam pesti dugóban, mert nem tesz jót a motornak, holott én eddig azt gondoltam pont ez hasznos benne, főleg hogy a külön 48v akkumulátor segít neki. Akkor hol van értelme használni ?
2. Az alufelnit hogyan gondozzam, mert csomó cikket találtam, de inkább termék hirdetés mind. Amik a kézi autómosóban vannak jó kis rágógumi illatú habok, ha azzal teliküldöm majd nagy nyomásúval lemosom kéthetente az nem elég? Tényleg külön tisztítót kéne magammal vigyek és utána vaxolni/szilikonozni? Ti hogy csináljátok? Úgy néz ki télen is ez marad fent, szóval vigyázni kell rá..
3. Az autó mindig eco módban indul el és az autó start stop is aktív? Ezeket csak szervízben tudják lemódosítani, mert a beállításokban ilyet nem találtam? Nem jegyzi meg a leállítás előtti állapotot.
4. A led-es rendszerről mit kell tudni, ezt én nem is tudom cserélni ha kiég?Köszi
-
válasz cOxeR #228971 üzenetére
Nincs semmi más funkciója, mint a fordulatszám tartományon belül elérhető legalacsonyabb fokozatba visszatenni a váltót. Ez teljesítmény mérésekor nem használható. A padlógáz az padlógáz. Már az 5HP30-at is tudom zárni, neked is tudnod kell. A tesztelő emberke meg tudni fogja, hogy kickdown-t ne, mert az felülírhatja.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz tepenzed #228976 üzenetére
Szinten ilyesmi autot hasznalok (dct-s es mas a felszereltseg, a tied prime, az enyem comfort+extrak).
1: akkor minek raktak bele??? En nem szoktam kikapcsolni, mert nem idegesito a startstopja.
2: ha nem hagyod raegni a fekport, akkor eleg, nem kell kefe es plusz szer sem. De ehhez nem art evi ketszer legalabb lewaxolni a felnit is.
3: igen, mindig eco es mindig startstop (eljen az euro6d), nem lehet atirni masra, garivesztessel jarna. Ha zavar, gombot kell nyomkodni.
4: csak komplett fenyszorot, nem lesz olcso.Kivancsi lennek a ledes fenyszorora, tesztekben elegge megfikaztak, ellenben a halogen is eleg jo benne.
Neked mar van benne wireless android auto/carplay gyarilag? HyundaiKia topikban van ra megoldas, hogy ha gyarilag csak kabellel megy[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
nagyúr
válasz tepenzed #228976 üzenetére
Gratula!
1) hasznald nyugodtan, arra van
2) alufelnit az a lenyeg hogy rendszeresen takaritsd, magasnyomasu + utana mikroszalassal attorles boven jo, makacsabb szennyezodesek ellen meg vannak felni tisztító spray-k, rafujod es rajta hagyod par percre majd mosas, torles. Kutas mosokban a kefet keruld, az karcol.
3) hyundai szervizben sem tudjak atallitani, fixen ecoban start stoppal fog indulni, nem allithato at
4) led ha kieg akkor vagy valami ezzel foglalkozó szervizbe viszed hatha tudjak javitani vagy komplett lampatest csere. Mindketto csilliokba kerul, cascot erdemes kotni az autora (ha megkoccolnal valamit veletlen es a lampa banna) -
Puma K
veterán
válasz grizlisandor #228992 üzenetére
Inkább padlót kéne lyukasztani, hogy lábbal hajtós legyen Aztán majd sötét zöl... szürke lesz a talpa!
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
cOxeR
Ármester
Én megszerettem, nem cserélném manualra, persze nincs gázfröccs, de igazából van annyi nyomaték már egy szívó benzinnel is, hogy ha akarok megyek keresztbe.
Viszont esetek többségébe nem a csapatás a mérvadó, mégiscsak közúton használjuk földi halandók ezeket az autókat. XHP miatt meg 1-2-be nem vált el, ha kell úgyis ebben a kettő fokozatban kell a teljes szabadság.Pl fotóztam a napokban egy Alfát, azt a váltási sebességet meg pláne nem tudod normal kézi váltóval sehogy se hozni. Az enyém régi “lassú” de szerintem 5 alkalommal 0-200 esetén kicsi esélyt látok, hogy a manual hozná az összes alkalmat úgy mint az autómata.
Új hozzászólás Aktív témák
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Politika
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Filmvilág
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Synology NAS
- Joomla! topic
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Hobby rádiós topik
- További aktív témák...